Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Zdravím vás, po rokoch by som sa chcel vrátiť naspäť k motorkám. Veľmi sa mi páči retro štýl, páčia sa mi motorky od firmy MASH ( Čína) ale na SK nemajú zastúpenie. Zdá sa mi, že to všetko je na báze čínskeho Shineraya, tak ako aj nová Jawa, poľský Romet a ďalšie značky. Potrebujem motorku len tak na nejaké malé výlety, najlepšie nejaký scrambler alebo niečo na ten štýl. Je tu na SR nejaká firma ktorá dováža alebo predáva tieto motorky? Našiel som SINNIS, len škoda, že tý majú len 125cc. Aký je váš názor na tieto motorky, stojí to za to dať 3000 plus eur za čínsku motorku? A čo tá JAWA 350 OHC? Teraz má výsť nejaký SCRAMBLER aj keď ten dizajn ma nejak neoslovil. Hladám proste niečo lacné jednoduché toršku si spestriť všedné dni jazdou po nejakých slovenských krkahájoch / tým myslím po takých vedlajších cestách/. Ďakujem za každú radu |
Re: pigger: Asi ti moc neporadim, ale asi sa s tebou zhodnem, ze ta jawa scrambler neoslovila ani mna. teda je by som po nej asi nesiel. Mne sa paci ta indicka JAWA Forty Two - aj ked je skoda, ze ta nieje urcena pre nas trh, co je skoda. |
www.autobazar.eu/swm-gran-milano-440-id12332089.html |
Kedysi mali v due frateli, BMW R40R za par drobnych. |
To hľadáš jazdenku.. Due fratelli sa mi zdá že by bolo ale treba pozrieť na nete. Majú tam slušne moto. Bral som odtiaľ prednedávnom.. |
Ak chces jazdenku, tak cinu radsej nie. Ak novu, chces ju naozaj len sem tam na kratke vzdialenosti a paci sa ti daka cina tak preco nie. |
Tie benelli ale nie su ten retro style co by si chcel. Na vystave sa mi ta TRK verzia aj pacila. Akurat na tie krkahaje ;) |
Nekupuj cinu.. Kup starsie enduro.. Suzuki yamahu hondu kawasaki robili obsahy 400 ccm.. Nizsie by som uz nesiel.. |
motocykle.bazos.sk/inzerat/98403643/Suzuki-DRZ-400-S.ph... |
Podla mna, tu v Europe, este uplne nedozrel cas na Cinske motorky. |
Postovne z ciny vraj dotuje stat preto take ceny. Najlepsia a najsikovnejsia cesta ako ovladnut a zaplavit svet svojimi vyrobkami. |
Ak chceš pekné , netuctové moto na štýl scrambler , skús pozháňať Derbi Mulhacen 659 . |
Derbi Mulhacen 659 - Angel Nieto LE (Limited Edition) A tu naživo suchen.mobile.de/motorrad-inserat/derbi-mulhacen-659-so... Už ho len nejako dostať do garáže . Dôvod úpravy: Ešte niečo k číňanom (ak to už tak veľmi chceš) , čínske motorky s označením Romet na nádrži mali aj model 400 Classic , existuje dopredaj starých modelov , v Poľsku sú lacnejšie ako v Čechách (ale po tie poľské treba ísť ďalej) . Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (09.05.2019 10:06) |
Re: brazel: |
Ibaže ten Romet 400 z Poľska a aj z Čiech bude asi ešte zo starých zásob a nový bude na Slovensku neprihlásiteľný . |
z iného motoportálu motocykel.sk/clanok.php?id=1526&title=Derbi%20Mulhacen%... |
Činu neber, za 3000 e kúpiš peknú moto, čo bude dlho slúžiť. Pouč sa z chýb iných , neskúšaj to na sebe..... |
Pigger tak ako píše dany01 racej dáku jazdenku , Hondu ,Yamahu, kawu, verím že nájdeš. Ani maxi skútre sú není zle vozenie len to záleží od teba. Držím palce nech nájdeš to práve. |
To Derbi ma vobec nezaujalo. Bud to budem musiet kupit nieco starsie, fakt retro, alebo co tak nieco ako royal enfield 500 bullet |
Re: pigger: RE najdes aj u nas: Upravené 1 krát. Naposledy upravil Bjorni (09.05.2019 16:41) |
Bjorni , ale nie za 3000,- Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (09.05.2019 17:12) |
Re: brazel: Ale ved za 3K€ nema ani tu jawku a ani rometa a osobne si myslim, ze RE himalayan za 4850€ je lebsia volba ako jawka za 4100€. Teda aspon ja by som si ju radsej vybral. |
Tak autor témy má v prvom príspevku , že cca 3000 . |
Re: brazel: Neboj, tiez som najskor myslel, ze kupim daco za 2000 a nakoniec islo na moto 4250€ - ale to sa asi stava aj inym |
Ale keby si viac nemal , tak by si nekúpil . Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (09.05.2019 19:03) |
Re: brazel: To nebolo len tak. Bavil som sa s viacerimi (skor mechanikmi) a vraveli mi, ze z dlhodobehoho hladiska to je lacnejsie riesenie, lebo to co bolo k dispozicii za 2000 by si vyzadovalo dalsie prachy a pravdepodobne vyrazne viac, ako to pre co som sa rozhodol. Nehladal som ani extra vykon a ani extra adrenalin nevyhladavam. chcel som len, aby mi bola motorka primerana rozmermy (nech na nej nevypadam ako na detskom odrazatku), a nech mam vozenie bez pravidelnom rypani sa v tom (nerad to priznavam, ale ako moto mechanik by som asi vyhorel - nie kazdy je na vsetko) a chcel som aby sa na nej pohodlne sedelo aj pri dlhom a pohodovom vozeni. Nakoniec z toho vzisiel kompromis - motorka o ktorej mi vsetci tvrdili, ze je spolahliva a bezudrzbova, navyse zerie len trochu travi popri ceste. Viem ze pri mojich 5000 km za sezonu usetrim na spotrebe maximalne okolo 75€ za kazdy liter na priemerke rocne, ale dost ma presvedcil aj 12tkm servisny interval. Takze nakoniec to bol taky nejaky kompromis. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Bjorni (09.05.2019 20:28) |
RE Himalayan aktualne v Moto Legend (po zlave -300e) za 4.550eur. To uz mozno stoji za zvazenie. |
Video: TOP 10: Made in China motoriek 2019 |
Re: copy: Dizajnovo celkom pekne kusky, ale otazne je ako je to prevedenim a servisom. Mozno celkom pekne to je rozobrane pri tomto teste CFMOTO, kde su popisane ako klady, tak aj zapory: |
vyskúšal som všetko možné a nakoniec mi vyšli 3 motorky a to |
Vo svajci sú jazdené aj mash aj brixton aj všeličo, čo vyzerá retro. Tým, že sú tu také pokuty aké sú sa jazdí pomaly a preto sa retro dizajn veľmi dobre predáva. |
Pritom je tu všade veľa kafačov. V curichu je toľko bonneville, ako u nás oktavii. Royal enfieldy, w800vky, z900rs, ale aj staré nortony, cb750four a všelijaké pekné kúsky. Akurát tie Číny nejak vymizli. Podľa mňa sa to popredalo niekam smerom na východ. |
Podľa mňa zober spotrebak, kúp si tu Hondu 500 rebel a neriesis, len jazdis. Aj tak budeš za rok inde s rozpočtom jak teraz. Tá nadobudacia cena motorky neni až tak podstatná. Aj tak do toho natlacis lóve, či už do výbavy, alebo opráv, podľa toho aké budeš mať šťastie. Keď si predstavím, že by som žil na Slovensku, tak s tým aký som sprostý by som sa tam isto trápil s peniazmi. Takže keď sa na to pozriem, že spotrebak by som si priratal k mesačným nákladom na jazdenie, tak by som do toho asi išiel radšej ako šetriť roky na niečo, čo ma fakt baví. |
No chcel by som hlavne niečo, čo zvládne aj ľahký terén ( hlavne začať získavať skúsenosti s jazdou v teréne) na nejaké výlety, vždy bol môj sen ísť do Himaláji ale to až v buducnosti, dúfam, že sa k tomu dostanem. Ako som písal vyššie chcem sa k moto vrátiť po cca 8 rokoch, niekedy som jazdil GSX-R 600 a cestné moto ani veľmi rýchle už nechcem. Preto vyberám medzi Hondou CRF 250 L ( prípadne RALLY) a Royal Enfieldom Himalayan ktorý sa mi asi páči najviac. Rozpočet mám taký opkresaný nie preto, že by som chcel na tom šetriť, ale aby to na začiatok nebolo veľa a aby som z ničoho nič nebol kôli tomu vyhodený druhou polovičkou z domu. Ja som jej povedal, že to víde všetko do 5000 eur, aj keď to určite bude viac. Čo si myslíš o tej honde a RE Himalayan? |
Neviem co si mysli Brano VFR, ale napisem co ci myslim ja. |
kup si nove enduro take ake sa ti paci za slabe rachotiny akurat zbytocne vyhodis peniaze drz sa prislovia NIE SOM TAKY BOHATY ABY SOM SI KUPOVAL LACNE A STARE VECI |
Re: Merlin00: |
Jasne, zavislost je zavislot, ale ked sa to bere opatrne, moze mat aj zavislot, celkom dobry priebeh. |
Re: Merlin00:"nekupuje sa to obvykle z dovodu kazdodenneho dochadzania z nudzovej kolonie do fabriky" Tak ako sa to vezme. Chodim na moto do roboty a to z praktickeho hladiska. Ak som na moto, mozem parkovat v garazi, ale ak nie, musim hladat miesto na chodnikoch. Po ceste domov (z BA do Modry) si to svihnem skratkou cez PK babu (sice je to dlhsia cesta, ale na tom mi nezalezi), co je nadherna cesta a netreba sa srat niekde v meste v zapche. Potom uz necitim potrebu ist sa po robote vozit, takze nakoniec som ju tuto sezonu pouzival prevazne na cestu do roboty a z roboty. A to som ju povodne tiez nekupoval na tento ucel |
Re: Bjorni: |
No ja mam moto, ako hociake ine vozidlo. Ked sa da, idem na moto, aj na sluzobku.. |
No nakoniec z čínskej motorky vyšlo toto |
Pekný Číňan ... aj oči má šikmé . Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (12.12.2019 17:45) |
Re: pigger: Ak je doma - to sa ráta! |
Dosť dobré. To je street, alebo speed? |
Chcel som na začiatku nejakú turistiku a ani neviem ako som sa dostal k Street Triplu. Nevedel som sa rozhodnúť akú turistiku vlastne chcem robiť a väčšina motoriek mi potom zase prišla veľká a neobratná na každodenné vozenie po meste (chcel som jadziť také lesné cesty ale na Slovensku je to prúser). Veľmi sa mi páčila nová Yamaha Tenere ale stále som tak trošku pokukoval aj po CRF 250 Rally, aj keď tam ma odrádzal ten výkon ale do budúcna ju plánujem dokúpiť na také jadzenie po okolí. Tak som teda začal rozmýšlať nad nejakou cestnou motorkou, bol som pozrieť Royal Enfield 650 GT, ktorý sa mi veľmi páčil, také retro no posed celkom športový oproti tomu, čo som čakal. Po týždni hľadania a prezerania netu som prišiel k tomu, že mi bude lepšie nejaká cestná, trošku športová moto keď už ten posed by bol trak či tak aj na tom RE 650GT. Tak som našiel v Styxe jadzenú CBR650F, dobrý posed, pohodlná, no akurát oproti bola 2015 GSXR600 a keď som si na ňu sadol, cítil som sa ako vtedy keď som mal moju GSXR600 K4 roky dozadu. Tak som viac menej bol rozhodnutý pre ňu. Kedže mám dosť problémi s ramenom rozmýšlal som, či to predsa len nebude veľa taký športový posed. Zase dni na nete a natrafil som na niečo, čo sa mi nikdy nepáčilo. Také divné mušacie svetlá. Triumph Street Triple. Začal som pozerať obrázky, čítať rezenzie. Potom som ju videl naživo a keď som si na ňu sadol, bolo rozhodnuté. Viem, je to dosť zmena oproti tomu s čím som začal, ale možno každý sa v tom čo chce nejak hľadá a u mňa to platí dvojnásobne. Každopádne teším sa na sezónu a na to, že môžem opäť jadziť v jednej stope. |
Re: pigger: gratulujem ku moto a vela stastnych km prajem |
Upravené 1 krát. Naposledy upravil nevo (12.12.2019 20:11) |
No to som písal v skratke Je to Triumph Street Triple R 765, presne v takej farebnej kombinácii ako na obrázku s arrow výfukom a quickshifterom |
JanKam , nielen do výfuku . |
Tripple je dobrá voľba, keď chce niekto len jednu motorku. |
Ale pigger kúpil 765 , vo verzii R má 118 koní (podľa nezávislých meraní dokonca 123) a neváži skoro nič . |
Áno je to 2019 model, 765cc a malo by to mať okolo 120 koní. Práve to, že nechcem len jednu motorku. Chcel som niečo, čo bude dobré na ceste ale aj na offroad, a keď som videl novú TENERE 700 rozhodol som sa, že taká moto mi nebude veľmi sedieť na také kávičkové jazdenie, preto zatiaľ túto na cestu a potom niečo, ak boh dá, na ľahší terén ale aj ľahké moto niečo na štýl od CRF250L po KTM 690 R Enduro |
Mňa do toho síce ho..o , ale čo si teda do profilu neuvedieš správny model ? |
Re: brazel: Ja som to práve hľadal a Rko tam bolo len 2013 Upravené 1 krát. Naposledy upravil pigger (13.12.2019 21:22) |
A veď to je jedno aké to má parametre. V premávke to musí akurát dobre vyzerať a dobre ísť. Ja toto uznávam. Motorka je aj pózerstvo a preto sa v prvom rade musí páčiť. A tripple je veľmi pekná moto. Dá sa na to obliecť aj do jednodielky aj ako na café racer a vyzeráš furt štýlovo. Nejaké r-kove parametre, bremba, ohlinsy a neviem čo to má sú v premávke tiež len póza. Na okruhu je to niečo iné, keď vieš. Keď nevieš (tak jak ja, tak zas len póza, haha). |
Ja som 8 rokov nesedel na motorke takže vôbec som neriešil a ani nepotreboval nejaké extra parametre, len tento model bol za celkom fajn cenu aj s doplnkovou výbavou tak som šiel do toho. Určite by mi stačila aj moto typu CB500X. Len ten triumph ako som písal bola láska na prvý pohľad, spĺňa všetko čo som chcel, je pekná, obratná, ľahká, dosť výkonu (aj veľa) a hlavne posed je super. Proste taká moto na každodenné použitie do koča aj do voza |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 101294 | Včera: 123536