Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Zdravim pani. Mam problem s plynom na mojom TA. Ako prve dost zle startuje. Najprv chyti jeden valec a az po hodnej chviky chyti aj druhy. Ked uz je ako tak zohriaty a vypnem sitic, zdochyna. Tak som to riesil tak, ze som vytocil par otacok srobykom, co sa nastavuje volnobeh. Ale ponahalo to len ciastocne. Ked bol ale moc vytoceny, pri dalsom startovani na sytic isiel velmi do otacok, ale co je horsie uz pri jazde, preradovani a ubrati plynu otacky nesli dole, ale este mi o cca 1000 otacok vyleteli hore a len akoby tak pozvolna isli dole. Myslel som si, ze to je tym, ze uz som dlho nemazal plyn a lanka, tak som plyn rozobral, lanka premazal. Teraz ide plyn lahucko, ale volnobeh stale nedrzi, musim mat akoby trosicku pridany sytic a otacky pri preradovani vyletuju stale. Nie je to problem so zmesou? Vie mi niekto pls. poradit? Hlavne tie visiace otacky, je to dost neprijemne, pouzival som aj brzdenie motorom, ale teraz uberiem plyn a az o dve tri sekundy idu otacky dole. Ale robi to len pri jazde a zaradenej rychlosti. Ked na mieste pridam a aj uberiem, otacky idu hned dole. Dakujem za vsetky rady. |
Hmmm,poprasakane priruby na karbecoch. |
- plyn. lanko aj sitic idu do raburatora ... |
je to jednoduche, maš zlu zmes, neuviedol si , aku maš motorku, a to je velka chyba, lebo ak sa nemylim, tak 2003 TA, su už ička, možno sa mylim, , ale ak maš karbec, teda asi ano, tak maš zasrane trisky, rozober karbec, kukni predtym štart sprejom , či nemaš manifold prasknuty, , strekni a ak sa zmenia, tak su, potom rozober karbec a kukni membrany , trisky.... |
Je to TA 2003, mam ho v profile. Nuz za posledne 4 roky viac stal ako jazdil, benzin je tam nuz este aj z pred minuleho roka, lebo za minuly som neurobil ani 200 km, lebo dve male deti a nemam ho ani tam, kde sa vacsinu casu zdrzujem. Snazil som sa ho aspon raz za mesiac dva prestartnut a poturovat trosku ( uz viem, asi som mu tym velmi dobre neurobil). Pred tymi 4 rokmi mi robil na nom vacsi servis Ivan Sochan z RK, a isiel ako hodinky. Ako prve teda asi vypustim, ten stary benzin, natankujem novy. Do tych karburatorov sa asi pustat nebudem, trosku mam pred tym respekt, ze ich rozhodim.a bude to este horsie. Ma nabehanych cxa 57 tisic. Cize aj tak, keby som ich rozoberal asi by bolo vhodne vymenit aj membrany aj priruby, takze si asi budem musiet zasa rezervovat nejaky termin v servise... Pre tych, ktori by mali problem s tym, ze naco mi je moto, ked na nej nejazdim. Keby som ju predal, uz polovicku na kupu dalsej nepresvedcim a mam k nej veelni silny citovy vztah, takze ano, je to min. 80 e kazdy rok poistka a min 30 e kazde dva STK, ale chcem ju mat doma a budem sa vozit, ked sa bude dat. Peace . Ale dakujem krasne za vsetky rady. Aspon viem, ze to teda nie je problem len plynovej rukovate a lanka. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 60831 | Včera: 173926