Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Moju GSR -ku som kúpil novú pred 10 rokmi v Trnave. Pojazdil som čo to, predal ju bráškovi, ten pojazdil niečo, predal bratrancovi z druhého kolena, ten pojazdil niečo, predal minulý týždeň so 67 000km za cenu o 200 eur vyššiu, ako ju kúpil od môjho brata... Za celú dobu sa na motorke menili iba prevádzkové kvapaliny a robil sa cca pri 40000km repas tlmičov. Nič viac. Ešte i kotúče sú na nej myslím pôvodné.... Motorka šlapala ako hodinky, absolútne ale absolútne bez problémov.... Ja momentálne jazdím na stroji , čo má cez 60000 km, poruchy tiež vôbec neriešim, celá je v pôvodnom stave... Len som chcel povedať, že borci, čo si kúpite normálnu nesúťažnú jazdenku s 20.000km a stále riešite poruchy, že miesto tých 20 tis. tam v pohode mohlo byť 200 tis. A teda poruchy stroja nepripisujete nekvalite tej ktorej značky, či typu motorky, ale vašej prostoduchosti pri kúpe. Normálne udržiavaná motorka je pri najazdených 50 tis. km v stave takmer nového stroja. Len som mal chuť Vám vynadať. Zostante v pohode, je smutné, že my ako zákazníci, čo chceme niečo kúpiť si serieme na vlastné hlavy a snívame a požadujeme od predávajúcich jazdené stroje za minimálne ceny v stave nového. Sami sme si skurvili trh. |
Strach z najazdených kilometrov? |
- Jawa..... 12000km. raz do roka sa to zadrie, raz do roka praskne ram a vidla, raz do roka sa rozmrda spojka, raz do roka za rozmrda prevodovka a milion dalsich veci..... |
Ja mam na mojej KTM 1290 super adventure cez 51000 a nestalo sa absolutne nic. Ziadny problem, nikde ma nenechala. Dostava co ma dostat. Samemu mi je to divne cakal som na to kedy pride ten tyzden ze bude treba motor |
Neda sa to zovseobecnovat. Nezalezi len na dobrom a pravidelnom zakladnom servise, ale hlavne na tom, ako sa ta motorka pouzivala a ci bola a ako burana. |
boombastic... normálna nesúťažná jazdenka podľa mňa nie je búraná a jazdená okruhy. Presne o to ide, že mnohí považujú za normálnu motorku tú lepenku, čo polovicu km jazdila okruhy v obmedzovaci... teda ak nie je majitel vymletý, tak po 60 000 km má motorku, na ktorú môže kedykoľvek sadnúť a dať trip po Európe úplne v pohode. Ak nie, tak sa nestará, alebo má motorka reálne 4x viac km ako na tachači. Autičkari su takí istí takže normalna motorka sa po 20.000 km nejebe, jedine, ze by nebola normálna |
Úžasné zistenie, to ked si všimnú papaláši Eurospjuzu ,urcite to podporia garantom na vedu al výskum |
Re: SADLATY: ja suhlasim s tebou, mam DUCATI Monstra 696 s 80000 km a vozim sa a vozim, bola veelakrat na zemi, aj roztrhana na dvakrát , ale považujem ju za spolahlivu a nekaziacu, priznam sa, odišiel alternator a vyrobca to aj riešil zámenou kvalitnejšim altikom Denso))), ale funguje paraaadne. |
Spadnut z motorky je uplne normalne, dokonca normalnejsie ako buchnut auto a preto je ich kopec robenych po lahkych, alebo tazkych burackach. Dokonca motorku, ktora ma 60 tisic, je na predaj a nikdy nelezala povazujem za vacsiu raritu, ako buranu. |
S názvom témy sa dá jedine súhlasiť. |
...túto tvoju odpoveď by si mal prečítať každý potencionálny záujemca pred kúpou motorky...akejkoľvek... |
A niekedy mas proste stastie a niekedy ne |
vtip- vola chlapik do bazaru, chcel by som kupit tu striebornu oktišu 18 ročnu, kolko ma nabehane??? bazarnik- kolko by ste tak chceli aby mala???)))) |
ono to az tak vtip nie je... v 2013 som predaval drag star 650 s 84 000 km vo vybornom stave s dokladmi o vymene rozvodov atd... chlapik sa previezol, ze super, vsetko OK, ale tie kilometre... tolko o nich hovoril, az som mu navrhol, ze nech si povie kolko tam chce a da mi 3 dni... nasledne ju zobral... |
Predal som 30 ročnú Yamu mala nalietanych 192XXX km motor zhodný s číslom rámu a behá veselo ďalej. Upravené 1 krát. Naposledy upravil RomanSVK (15.09.2018 21:35) |
Jazdena motorka s najazdom 60K nie je nova, aj ked moze byt bezproblemova a spolahliva a mozno este nepotrebovala ziadne opravy. No kazda suciastka ma nejaku zivotnost a s pribudajucimi kilometrami a rokmi sa cas do jej mozneho zlyhania prirodzene skracuje. Ak aj motorka ma pravidelny servis, nemusi to nic znamenat, pokial neviem ako bol ten servis vykonavany. Napriklad, nespravne napnuta retaz, moze mat negativny dopad na zivotnost loziska, ktore moze neskor predcasne zlyhat, nespravny typ oleja zvysi opotrebenie mazanych casti, odlozena vymena chladiacej kvapaliny, alebo jej nespravny typ nastartuje proces korozie, atd. Nic z toho si nemas sancu pri kupe vsimnut, no skor ci neskor sa to prejavi. Poctom najazdenych kilometrov sa riziko zlyhania zvysuje a kazdy ma iny prah ochoty toto riziko podstupit. Ale ani ulozenky na tom nemusia byt lepsie, osobne by som skor doveroval stroju, ktory je pouzivany kazdy den, ako stroju, ktory roky len stal v garazi so starymi naplnami. Chemicke procesy a zvetravanie makkych suciastok, ako hadicky, gufera a pod. tiez robia svoje. No a v neposlednom rade, ani striedanie majitelov nemusi mat pozitivny vplyv. Inak doverujem stroju, ktory poznam od prveho kilometra ako stroju s mne neznamou historiou. Cize, ano, je pravda, ze moderna motorka moze vydrzat vela a 100 tisic kilometrov nemusi este nic znamenat, ale neda sa to zovseobecnit a pouzivat ako mantru. Kazdu jazdenku treba posudzovat individualne, mnohe mozu byt v dobrom stave a aj s vyssim najazdom mozu bez problemu sluzit este velmi dlho. Ale aj tak, pokial je spolahlivost na prvom mieste a financna situacia to dovoli, volil by som vzdy radsej novy stroj. |
Re: doddy: To snad nemyslis vazne. |
Re: dreamer: V tvojom nazore je vela pravdy, ale ako pises, kazda jazdenka je ina, tak isto aj kazda situacia je ina. |
nevymyslam si a smutne na tom celom je, ze to bola taka uprava, ze ju poznalo vela ludi, takze ked sa objavila o rok na bazosi, ze ma 34000km (no uz ju predaval iny ako ten co ju kupil odo mna), tak som mu to rovno napisal a napisal som mu skutocnu historiu motorky... stiahol inzerat a viac neviem... |
Prevazna vacsina jazdenych moto ma na tacho +- 35tis km. |
ked nemaš prachy, kup si hondu nc 750 manual, a prvy si prdneš do sedadla , alebo vstroma maleho. |
inak vyborna je motorka, čo stoji v garaži vlhkej 4 roky, malo nabehane, a z pod laku nadrže až kopčeky hrdzave vykukaju, čerpadlo zhnite, hadice tiež, hrdza aj za ušami, cena opravy 3 000 , cena motorky 2500. |
a ešte sa mi páčia inzeráty kde je polepená hajtra striekaná guličkovým sprejom v troch odtieňoch- GSXR 750 - pozor škrtená na 315 km/h..35 kW.. Keď som to čítal , nevedel som či sa smiať, či plakať. |
ked som kupoval skoro 30 rocneho Transalpa 600, tak v inzerate mala bez hanby uvedene 37tis km Upravené 1 krát. Naposledy upravil Kimlo (17.09.2018 6:59) |
Kimlo , to ten , čo máš uvedený v profile , 1998 ? Veru , ten je teraz už skoro 30-ročný ... |
Re: brazel: tak v profile mam chybu, ma to byt 89 |
Re: Kimlo: Ved 89 - do milenia je to 11 rokov, a od milenia do dnes je dalsich 18 a teda 11+18 = 29 - teda skoro tridsat |
no stará kwašaki mi najazdila 75000 keď som ju predával. Bola v stave, že bez zaváhania by som sa vydal na nej cez celú európu. Nová kwašaki mi spravila 12000 a spojka sa začala porúčať. A to tá nová bola jazdená podstatne miernejšie. |
Mam ako prvy majitel na SVK hondu vtx 1300 r.v.2005 dovoz USA pri kupé mala 19tis. teraz 99 tis.km. Krizom-krazom sme spolu presli europou a nikdy ma nesklamala. Okrem repasu prednych tlmicov a x-krát zvarania vyfukov všetko povodne aj spojka s lankom skratka slape ako švajčiarske hodinky |
Honda CBF 125 , 8 kW, prvý majiteľ Upravené 2 krát. Naposledy upravil piestik (28.09.2018 13:40) |
60tis na motor je nič ak tam raz za čas pomeníš olej....ale 60-100tis sa podpiše na rame , bowdenoch, ložiskách, kotučoch, čalunení sedlá , gripoch, podobných prkotinách...ale zase to nie su šialené položky a všetko sa dá pomeniť Upravené 1 krát. Naposledy upravil maxipayne (29.09.2018 8:43) |
Len je dolezite pocitat s tym pri kupe, ze to bude treba porobit a vysolit za to prachy. A pri stocenke to ide tazko. |
60 tisic na moto nic neznamena ? zalezi na tom na akej a ci v kuse alebo s prestavkami |
VTR1000F po 50000 km, rozobrata, premerane vole: |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 78315 | Včera: 244681