Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
priatelia , potrebujem súrne pomoc- radu. Motorka sa mi začala divne chovať. Pri pridávaní a preraďovaní smerom hore, mi ostáva páčka spojky úplne mäkká . Kvapalina je vymenená, piestiky netečú, spojka nepreklzuje, pri nižších otáčkach radí pekne hore aj dole. Pri extrémnom zrýchlení smerom nahor je páčka mäkká. Uberiem otáčky a chová sa úplne ok. Poraďte mi čo to môže byť. Chová sa to ako asistent rýcheho preraďovania. |
Ten motor som videl tak v roku 2007, znacne vygulany. |
no moto má len 13500 km. a pri menších otáčkach do 7000 to radí krásne. Aj nad 10000 radí pekne, len páčka spojky je mäkká. |
neviem už čo mám pozerať. Radí pekne hladko, nepreklzuje. Len ide ľahko. Idem poprecvakávať režimy a mapy. |
tak som sám seba presvedčil ,že keďže to radí dobre, a spojka nekĺže, tak je to vlastne ok. Začal som si nahovárať, že sa mi to len zdá. Na základe toho som sa vybral na vytúženú dovolenku. Ako na potvoru sa to začalo pomaly zhoršovať čím ďalej od domu, tým viac. Po absolvovaní Grossglockneru sa to už nedalo prehliadnuť. Hlavne keď som chcel preradiť z 2 do 3 a páčka spojky nikde- teda bola tam, akurát že prilepená až na rukovätke. Na druhý deň mi ráno šla ukážkovo. Tak sme vyrazili na ďalší trip cez alpy. Na diaľničnom privádzači naraz ššštrrk. Zvuk akoby mi niekto nasypal železný šrot do prevodovky. Pomaly som sa otočil, a ,,mastil" 15 km/h rýchlosťou na hotel. Nakoniec vysvitlo, že sa porúčal antyhoping + 6 z 9 lamiel spojky. Motorka bola riadne servisovaná od nova. Má ešte záruku, a posledná garančná kontróla po 12000 bola robená tesne pred výjazdom. |
no ty kokso... daj potom vediet, ci to uznali ako garancku... |
No parádička. Nepoteší, človek nikdy nevie kedy čo to odíde, či to bude 13500km či 135000km. |
Nevo: a preco by to malo odist? A este k tomu na Kawasaki. Daj vediet, ja mam na HOnde tiez antihopping, tak aby som vedel, ci mam nieco neprijemne ocakavat... |
to že sa to posralo, je jedna vec. Mňa zaujíma prečo? Ešte keď vezmem do úvahy, že s touto micinkou jazdím fakt turisticky. Nepoviem, keby som jazdil šprinty, alebo Šturec. Ja mám na nej nabúchané 3 kufre a jazdím z endurákmi . |
vidicon: Neviem, stáva sa. Možno zlá výroba. Čo som počul, čo to odíde /myslené, pokazí sa väčšia a nejaká motorová časť čo nepoteší, väčšinou sa ráta len so spotrebným materiálom/ na Ducati, ale možno už aj japonce začnú. |
Ty s takou raketou jazdíš turisticky s endurákmi... S tým pri výrobe asi nerátali |
Explo: nuž čo ti poviem, čím ďalej tým viac sú cesty preplnené, a rozbitejšie, a ani my nemladneme. Celá partia už vymenila cesťáky za endurá. |
Re: veverica: Napr. ja to vidim tak, ze cesty este nikdy neboli lepsie ako su tetaz. To mas spomienkovy optimizmus. A cesty su preplnene preto, ze ich upchavaju zdrzujuce endura ovesane kuframi s teplym vzduchom vovnutri... Udrz si v partii cest na ZZR, rozdiel je totiz v tom, ze oni sa vezu a ty JAZDIS! |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 144700 | Včera: 204056