Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

kawasaki en 500 nastavitelne packy - Diskusné fórum - Len Tak

Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiukawasaki en 500 nastavitelne packy - Diskusné fórum - Len Tak

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 
23.07.2016 15:20

kawasaki en 500 nastavitelne packy

wiese
 Turista 

Ikona

nazdar potrebujem surne riesit nastavitlne packy na kawasaki en 500.jedinu moznost co som asi nasiel je dat cely uchyt pacok brzdovy aj spojkov z gpz alebo zzr.na to sa uz daju kupit nastavitelne packy.dik za kazdu radu.


23.07.2016 15:27

Re: kawasaki en 500 nastavitelne packy

wiese
 Turista 

Ikona

este jedna vec .samovolne vyskocia otacky.v lanku to asi nebude.motorka dost dlho stala.


23.07.2016 17:57

Re: kawasaki en 500 nastavitelne packy

nevo
Darca Krvi  Turista 

Ikona

No keď nepasujú nastaviteľné páčky, tak treba držiaky, čo to umožnia. Zas podľa ceny, z inej moto alebo uni komplety: napr www.ebay.com/itm/Pair-All-7-8-Universal-Motorcycle-Brak...


23.07.2016 18:24

Re: kawasaki en 500 nastavitelne packy

wiese
 Turista 

Ikona

tie uni komplety len objednam podla hrubky riaditok,musia aj lanka pasovat,myslis ze su to univerzali.priatelka ma malu ruku tak nemame inu sancu len toto.


23.07.2016 18:36

Re: kawasaki en 500 nastavitelne packy

Merlin00
 Veteránista 

Ikona

Na EN 500, sa daju nahodit v podstate hociake "tuningove" CNC packy.
najdes v inom vlakne, alebo napriklad tu...
www.banggood.com/search/motorcycle-lever.html
www.banggood.com/1pair-CNC-Universal-78-Motorcycle-Brak...
Cely alibabrak a dalsie shopy su plne pacok, ale vybrat vhodne, je kopa srandy.
Moznosti je nespocetne mnoho.

Problem, je, ze vatsina pacok, z nastavenim zdvihu, je na jogurty, ale na skorochopper, je to troska problem.
www.banggood.com/Motorcycle-CNC-Modification-Brake-Leve...
Niekedy to ide prisposobit, ale bez pilnika a dobrej vole to nejde.
........................
EN 500, po dlhsej odstavke, mava problem z karburatormi a palivovou sustavou.
Je to taky trocha netypicky motor pre chopper.
V prvom rade, sa to nezaobide bez kompletnej kontroly a rozborky karburatorov.
Castokrat byvaju usady vo volnobeznych kanaloch, kde to robi dost vrasky.
Mikuni kaburatory v EN 450, EN500, treba rozobrat, skontrolvat membrany supatok, ci niesu derave, vycistit plavakove komory, vybrat trysky a vymacknut voditko mosadzne, na konci emulznej trubice. Tam byva velka spusta usad z benzinu a treba dokonale precistit kanaliky, ktore obchadzaju klapku plynu a riesia karburaciu v rezime medzi volnobehom a pridanim otacok.
Najcastejsie sa to zanesenie, prejavuje napriklad vtedy, ked pri jazde dole kopcom, pri zavretom plyne, to striela do vyfuku, alebo poskakuje. Pripadne nejde brzdit motorom a otacky stupaju, napriek zavretym klapkam.
Druhy problem byva syticova packa a ovladanie sytica, kde sa rado zasere usadami na jednom karburatore vedenie vzduchu a podtlaku a jeden valec, zacne zvysovat otacky.
Da sa to overit tak, ze sa vytiahne fajka z jedneho a potom z druheho valca a najde sa ten, ktoremu stupaju volnobezne otacky nekontrolovane, pri uzavretej klapke.
Po rozborke a vycisteni karburatorov, treba skontrolovat hladinu v komorach, nastavit bohatost zmesi u oboch a nasledne synchrometrom nastavit podtlaky.
Casto tiez nedobre uzatvaraju ventily plavakov v karburatoroch. Ihla ventilu, ma gumovy hrot, ktory stvrdne a prestane to uzatvarat. Prejavi sa to tak, ze pri stojacej motorke z vypnutym motorom a otvorenym palivovym ventilom direkt, zacne pretekat z karburatora benzin.
Dobre je vycistit nadrz a skontrolovat palivovy ventil, ktory ma funknciu podtlakovej pulzacnej pumpy.
V pripade, ze je prederavena membrana v pumpe ventilu, moze sa stat, ze lavy valec, kde je odoberany podtlak, pre tu pumpu, si tade prisava benzin.
Ventil je mozne nahradit cinskou kopiou, alebo v kawasaki, objednat nahradnu membranu a tesnenia kulisove, do palivoveho ventilu, ale vyjde to asi 3x drahsie, ako cinska nahrada celeho ventilu.
www.banggood.com/87-06-Suzuki-LT80-Fuel-Gas-Petcock-Val...
tento typ ventilu nahradi povodny, ak je problem tam.
Treba mu skratit packu, lebo zavadzia lem nadrze.

Na cistenie kanalov v karburatoroch, sa osvedcila medzizubna kefka, korej sa odtavi drzadlo a zakrimpuje sa do injekcnej ihly 0,9mm.
Hlavne a volnobezne trysky, treba vymontovat von, usady a bordel, rokmi usadeny, inak neumozni nastavit bohatost zmesi a nebude to chodit dobre. Vycistenie iba v plavakovej komore nepomoze. Dokonca ani ultrazvuk sa nedostane do tych kanalov a trysiek. Obvykle bude jeden veselsi valec, tahat druhy, bude vysoka spotreba a nepojde ten motor dobre.

Tiez priruby gumove, na ktorych drzia karburatory, ak maju trhliny, nejde nastavit synchrometrom rovnaky podtlak.
Uprostred sezony, pomoze tie priruby vycistit a zalepit praskliny silikonom, alebo PU tmelom.
Co najskor ich potom vymenit.


23.07.2016 22:02

Re: kawasaki en 500 nastavitelne packy

wiese
 Turista 

Ikona

merlin00 dakujem za vysvetlenie.opravil by si mi to aj ty,aj s montazou packou.ja nie som odbornik ako ty.v okoli prievidze nieje schopni servis.dik


23.07.2016 23:30

Re: kawasaki en 500 nastavitelne packy

Merlin00
 Veteránista 

Ikona

Ja servis nerobim, kolega ma EN 500. Od zimy ju dava dokopy, este nenajazdil skoro ziadne km.
Ja nemam kde robit servis, nemam garaz, som "dvorny" mechanik.
Dozoroval /buzeroval/ som pri oprave.
Nakolko je kolega pedant, dava si na cas.
Ked tu moto dostal, mala celu spustu drobnych problemov, nielen koli dlhej odstavke, ale suviselo to. Z tych karburatorov, som skoro dostal koprivku. Ale vdaka tomu, mam prelezenu dalsiu moto.
Vycistit tie karburatory nieje problem, napriklad doma na stole v kuchyni.
Skor ich potom, je problem nastavit.
Patri to ku folkloru, tychto motoriek.
Mne sa paci ten motor a aj remen, na miesto retaze. Motorka je idelana pre babu.




Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 51906 | Včera: 219676