Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Zdravím, chystám sa presedlať na nejakú inú moto. Viem čo chcem a čo od nej očakávam, a najviac mi vyhovuje SV1000S, avšak ich moc na predaj nieje. Viete mi odporučiť nejaký podobný motocykel, hlavne s takým charakterom aký má SV? Pozeral som ešte VFR800 ale nikdy som na tom nešiel tak neviem či sa to dá porovnať. Ďakujem |
Skús pozrieť aj Suzuki TL 1000 S (alebo R) , prípadne Honda VTR 1000 F , ... |
Harley Davidson. |
jazdil som aj na litrovej SV aj na VTR, vlastnil som VFR800 vtec |
Ďakujem pekne, neviem prečo ale tých talianov sa trochu bojím co sa týka servisovania a dielov. Z tých čo ste mi písaly pre mňa ani jedna nieje konkurent SV. Tieto všetky som už pozeral ale ani jedna sa jej nemôže rovnať vzhľadom, motorom, ročníkom a cenou. Samozrejme len podľa mňa. Skúšal som aj RSV Mile, ale ta mi prišla až moc športová. chcel by som tam hodiť aj kufor a sem tam skočiť s manželkou sa niekde okúpať. Spolu max tak do 100km. Sam tiež moc veľké diaľky nechodím, takže cestak mi je zbytočný. Upravené 2 krát. Naposledy upravil Martins (07.06.2016 13:22) |
Pred rokom som precital vela vela porovnani ohladom tejto temy a uz si presne nepamatam vsetky argumenty, ale jednoznacne som si vybral VTR1000F A nelutujem Mozno som len malo narocny, ale ta moto je vazne super Na TL ani SV som sa nevozil, takze porovnat to neviem ale ani mi to nechyba. Ak si nevyberies z tychto troch 2V tak potom uz asi iba Taliani ;) |
SV nic za tu cenu lepsie nekupis len treba pockat na dobry kus |
motocykle.bazos.sk/inzerat/61882329/SUZUKI-TL-1000S-rv2... |
Re: Plazivec: To teľa je pekne, ale všade som čítal ze SV ako celok je lepší. Vo veľa článkoch sa píše o SV ze je to TL s vychytanymi muchamy. A navyše by sme sa na tom dvaja asi tak dobre nezviezli ako na SV. |
SV som mal aj 650 aj 1000. Nedal som na tieto motorky dopustiť ale potom som skúsil znovu štvorvalec a je to lepšie. Vpodstate má všetko niečo do seba, a každá motorka bola tá najlepšia v ten daný čas. Jediné čo mi na SV vadilo bol menej stabilný rám. |
Martins: Ak chceš SV1000S, tak si kúp SV1000S a nerieš alternatívy. Za prvé, žiadna všeobecne rovnocenná alternatíva v podstate neexistuje (ak nechceš taliana, alebo japonca s karburátormi) a za druhé, keď aj kúpiš "alternatívu, nebude to SV1000S a časom si zopakuješ proces, keď budeš predávať "alternatívu" a kupovať SV1000S. |
neexistuje alternatíva k SV 1000s. Má totiž najslabší podvozok zo všetkých vyššie spomenutých motoriek samozrejme po TL Pozitívne na tom je že možeš v náklonoch trénovať lambádu |
Re: alexa7: Ďakujem za názor. Píšeš z vlastnej skúsenosti alebo len z počutia? |
Vďaka všetkým, už som na 100% rozhodnutý pre SV. Do žiadnej inej som sa tak nezadival ako do nej. Aj keď ma veľa kompromisov tak aspoň sa budem tešiť zakaždým do garáže. Prinajhoršom sa da časom predat a kúpiť niečo ine. Vďaka za pomoc |
Re: Martins: Z vlastnej . Samozrejme ked na tom jazdíš s rozumom vrámci možností motorky, tak ti to ani nepríde a budeš spokojný.Až ked presadneš na niečo iné. Samozrejme že má aj svoje prednosti,preto niektorí srdciari investuju a nahodia prednu kvalitnu USD vidlu. |
Re: alexa7: Aspoň bude čo upravovať Dokonca je jedna teraz v inzercii s komplet hyperpro podvozkom. |
pekny zvuk dvojvalca, ale vela ich konci vo zvodidlach. tiez som ju chcel, skusal som, ale nakoniec som si to rormyslel. |
Mám kolegu , ten roky jazdí starú TL1000S a pýtal som sa ho na nestabilitu o ktorej som len čítal. Povedal že žiadny problém , mašinka na ceste sedí a je stabilná. |
Re: marek750: no dovolím si trochu nesúhlasiť. Práve na roztrepanych cestách som rad ze mam na mojej multistrade komplet ohlinsovy podvozok, nakoľko dáva značný pocit istoty a "podvozkuje" na jednotku. Samozrejme nehovorím o jazde na hranu. |
Re: alexa7: a kolko si na sv najazdil?ja som mal sv650s potom tl1000s a teraz mam 9rokov sv1000s.tie reci ze ma slaby podvozok pisu ludia co na tom nejazdili.ja mam na nej nieco odjazdene osuchane vyfuky takze na sv sa da jazdit poriadna pila len sa toho netreba bat.nezradila ma ani raz.je to skvela motorka |
Re: Toronto: To rad čítam. Robil si aj nejaké úpravy na nej? |
Re: Martins: nerobil.vsetko mam original ako som ju kupil.sv mnoho motorkarov rado porovnava s gsxr,cbr atd ale treba si uvedomit ze sv nebola stavan ako superbike a je jasne ze nema tak kvalitny podvozok ale zvladne vela a motor je fakt skvely a ak sa na nej naucis dobre jazdit ziadny radovy stvorvalec ti nema sancu na klukatej ceste zdrhnut.a viem co hovorim |
Re: saso: môžem ti dať kontakt na kamaráta ktorý miloval svoju namakanú Multistradu a práve leží v nemocnici ... |
Re: marek750:Čo tu splietaš o "nemocniciach, pevnej ruke a okruhovom jazdení "? Podvozok je polovica motorky. Kvalitný podvozok poskytuje uplný iné jazdenie bavíme sa predsa o pomerne športovej moto. |
Re: marek750: ďakujem netreba. Každopádne mu úprimne želám co najskorsie zotavenie. Kvalitný podvozok je jednoznačne cítiť práve na rozbitých cestách. Viem o com hovorím. Jazdil som predtým 20tis km Yamahu XJR r.v.97. |
Ďakujem pekne za názory. Ešte sa chcem opýtat, tie SV sú polokapoty ale videl som aj komplet okapotovanu, rozdiel je len v tej kapote alebo aj niekde inde? |
Re: Martins: Komplet kapoty sa dajú dokúpiť na polokapotovanú SV, ide len o vzhľad. Stroj je technicky rovnaký . |
Tak, celá kapotáž sa od výroby nerobila, to si už len dokúpia aftermarketovo. |
Re: nevo: trosku sa mylis pretoze suzuki vyrobila specialnu ediciu k 20vyrociu modelu gsxr volala sa sv1000sz mala farby gsxr a bola original z vyroby ziadny aftermarket Re: Martins: ako napisal marek technicky su rovnake je to iba ta kapotaz |
sv1000sz som nepoznal. Ale nie je moc pekná, polokapotáž a klin má svoje čaro. |
A ešte posledná otázka. Ktoré radšej pozerať 88kw alebo 93kw? |
A to ktorá mala 93kW ??? Lebo ani jedna , môže si predávajúci písať čo chce . |
Re: brazel: Kdesi som čítal ze staršie mal. 88kw a novšie. 93kw. Zmena v kompresnom pomere a niečo s ventilmy bolo menene. Ale možno som čítal hlúposti, nehadam sa. |
Martins mas pravdu novsie mali o 5 kw viac ale neviem ci to nejako pocitis...Ja mam prvy model uz asi 3 roky ale som nad mieru spokojny jasne ze podvozok a motor sa nevyrovna jogurtom ale ten zvuk a celkovo chovanie motora je uzastne nepochopi kto ju nemal |
Re: nevo: plne suhlasim ani mne sa celokapotaz nepaci |
Tak ešte raz , tá výročná SV 1000 SZ (2006) , čo spomenul Toronto , mala 91,7 kW (do inzercie obvykle píšu zaokrúlením 92) , 93 nemala nikdy žiadna . Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (12.06.2016 12:20) |
Re: brazel: [http:// www.autobazar.eu/suzuki-sv-1000-s-id8809467.html ] |
Re: Martins: brazel ma asi pravdu ale to je skoda sa hadat o 1-2kw napisat sa da ze ma aj 120kw inzerat znesie.ja by som skor kupoval od 2005 tie uz mali cierny ram aj kolesa.podla mna krajsie ako v striebornej farbe |
Martins , ja som ten inzerát videl , preto som v príspevku o 11,43 napísal , že ... môže si predávajúci písať čo chce |
Ok, vďaka, aspoň viem co mam pozerat. O tie kw mi naozaj nejde ale pre mňa to bol jediny ukazovateľ ktorý je ten novší model. Na českom fore som sa dočítal ževraj ma nejaký lepší motor, písaly tam o titanovych ventiloch a ešte niečom. |
Re: Martins: najjednoduchsie ich rozpoznas prave podla farby ramu.cierny ram=novsi model |
[http:// motocykle.bazos.sk/inzerat/62264427/SUZUKI-SV1000S.php ] |
Re: Martins: osobne si myslim ze rok vyroby bude 2005 a prve prihlasenie 2006 a to uviedol ako rok vyroby.hadat sa nebudem ale myslim si ze sv s rokom vyroby 2006 uz mali vsetky cierny ram aj kolesa |
ešte si pozri rok výroby. Tie posledné mali čierne výfuky a rozdiel bol hlavne v nastavovaní tlmenia. Novšie modeli mali presne opačné štelovanie. A ten rám je naozaj vlnitý. Na začiatku to nezbadáš, ale časom keď sa rozjazdíš tak to poznáš. Je to mimoriadne hravá a fanky motorka, len nie je určená na pretekanie sa z GSXR, alebo R1,. |
Som na 99% presvedčený, že od 2005 majú čierny rám, zadnú kyvku a kolesá. Na nádrži namiesto nápisu SUZUKI je len znak "S" |
Re: veverica: Vďaka, presne to od nej očakávam. Naháňať sa nechcem, práve preto ide R1 z domu. |
Takže už len čakat kedy bude nejaká dobra s čiernym rámom na predaj. Teraz je len jedna jediná a tu si nemôžem dovoliť. |
To ti ale bude 3000€ sku.vene málo . |
Re: Martins: ta co si postol urcite nebude rok vyroby 2006 |
kurva ja som ju predal minulí rok v stave ako cukrík za 2500 éčok posledný model v čiernej perleti. Spýtam sa ti ešte kamarát má červenú polokapotovanú v stave skoro novej a má na nej Leo Vince. Krásne to duní. Pošlem ti na neho číslo a dohodnite sa. |
nevo . tá už je tu nejakú chvíľu , no a do troch tisíc tiež nie je . |
Ale píše, že je najlepšia na Slovensku a keď nie je iná a do zimy ďaleko. |
Vďaka nevo za tip. Toto konkrétne SV mi už bolo ponúknuté. Ale stalo sa co sa nemalo a riešim pre mňa obrovskú dilemu. Zviezol som sa na Takmer Dokonalej Motorke 900. Ta ovládateľnosť je neskutočne návyková, je to pravý opak SV. Teraz neviem co viac chcem. |
Martins: Nezúfaj, keď prídeš na to, čo chceš, tak si to kúpiš. |
Niekto nazyva velky servis vymenu oleja a nastavenie ventilov |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 169412 | Včera: 173046