Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Zdravim, |
Chod do toho, čo sa Ti páči, nerieš kubatúru a rok. FJR 1300 je síce "hebedo". Skúsenosti máš, z toho čo píšeš, nevyzeráš, že si "odtrhnutý vagón". Neviem síce v akej výške je posed, ale určite nie vyššie ako XTZ1200 a to mam rovnaké "rozmery" . Zastávam teóriu, ak máš rozum, dá sa všetko. |
Ak plánuješ aj pocestovať a nie sa voziť okolo komína nerozmýšlaj. Upravené 1 krát. Naposledy upravil RomanSVK (27.05.2016 8:41) |
No , z Babetty na FJR 1300 , ja neviem . Nechceš to radšej nejaký čas vyskúšať trebárs na obyčajnom 600-vkovom Bandite v S prevedení ? Nič ti neujde , veď čas na FJR 1300 bude aj potom . Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (27.05.2016 9:45) |
Podla mna clovek potrebuje nejake navyky a skusenosti na taku silnu motorku, neide o to ci bude chodit rychlo alebo nie, ale ta motorka ho dokaze prekvapit. Normalne by som to asi nenapisal, ale uz som bol pouceny a to len 600vkou, ked pri obiehani v meste na mokru na 3ke/4ke v malej rychlosti (urcite som nesiel viac ako 60), pri otackach asi 4000, pri ktorych by som povedal ze ta motorka nema silu na to aby ma nejako prekvapila, mi presmyklo zadne kolo, otacky sa zdvihli a motor uz mal vacsiu silu a pekne som si zalietal vedla obiehaneho auta. Z reflexu som stlacil spojku, motor zarycal, kolo sa opat chytilo a obiehal som dalej. S kontrolou trakcie je to o starost menej ale takych veci je vela. |
clovek hlavne musi mat dostatocne skusenosti aby si mohol kupit silnu motorku, teda moze si ju kupit ale pokial sa na nej nechce dorazit |
a opat sirenie starej znamej a nebezpecnej demagogie....nekupuj silnu motorku, najprv skusaj na seststovke...lebo na seststovke sa nemoze nic stat...na seststovke sa este nikto nezabil...seststovka nedokaze prekvapit...seststovka nema silu... |
sinky (+ aspoň tri predchádzajúce nicky) , načo táraš ? Kto spomínal , že 600 nemá silu ??? Zabudol vôl , že teľaťom bol . Strata + strata + strata , no a čo ??? Spolu asi menšia , ako možná jedna veľká . |
Re: brazel: kedze mu svorne a pomerne hlupo vsetci radite, aby skusil seststovku, lebo na tak silnej motorke by zacinat nemal, tak tym urcite nechcete povedat, ze seststovka je silnejsia, ale naopak slabsia, cize nema taku silu...ale stale ma okolo sto koni, mnohe aj viac... |
Re: gawner: No nechcem rovno napisat, ze si stary kokot, ale Tvoje rocniky dost casto koncia pri cestovnych endurach. |
sinky , koľko má Babetta točivý moment ? 2Nm ? Viac asi nie , neviem . Ale FJR má 138 !!! Váhu ? 50 a 300 ??? |
Re: gawner: osobne si myslim ze je to velky skok a budu ti chybat navyky z velkych moto ... skusil by som daku entry level 600vku ... ak xes cestovat, pozri sa napríklad po Versysovi, ten ti chvilu vydrzi a po babete ti to pripadat jak raketa .... urcite by som medzi babtetu a FJRko este daco dal aspon na 2 roky a tych 20.000km ... pre zicher Upravené 2 krát. Naposledy upravil datadive (27.05.2016 21:10) |
Pokaždé sa smejem nad tými žvástami: 6ka či nadliter? Ale nikto sa nespýta, čo chce jazdiť, či okolo komína, alebo na kávu pod ajfelofku, okruh, alebo prdlafka kochačka Upravené 1 krát. Naposledy upravil Plazivec (27.05.2016 21:12) |
Na co cloveka odradzate. Ja som tiez mnoho rokov, po "vyjawenosti" nejazdil na moto, obcas sice nejaku prevetral, ked som daco opravoval, ale nejazdil som a nakoniec som si nekupil ani cestovne enduro, ale obycajny vysavac psich hovienok z velkym plexi a staci mi to. |
Ale jasne, ze neprestalo bavit, ale obmedzene, opatrnejsie. |
Re: Feror: No trocha ked nie slusnosti tak aspom ucty k starsim by asi nezaskodilo. |
Re: Merlin00: Dakujem za objektivnu nestrannu radu.Vzdy v zivote som si robil po svojom a nehodlam to menit ani teraz.Takaze si kupim to co sa mi paci a to co chcem ja!FJR 1300.Chcel som len pocut aj nazory inych"zainteresovanych",a skor vediet na co si davat pozor.O 600 kubikove bicykle nemam zaujem.A o Transalpa uz vobec nie.Ano v tej dobe ked som jazdil silnejsej a tazsej novej motorky nebolo a daval som jej dobre kvapky.Takze neprechadzam z BABETTY ale z Jawy 350 akurat s casovym oneskorenim ale to mi snad FJR a siroka motorkarova verejnost prepaci. |
Re: brazel: Nie som posraty,to by som sem neliezol.Ale niekedy je zabavne citat" zarucene" neomylne rady vyjazdenych borcov. |
Re: Amateur: Dik za radu,aj s hebedom sa da normalne jazdit ked ako pises ma clovek rozum.Posed by mala mat 805 mm.Urcite s tym nepojdem prvy den na dialnicu skusat maximalku. |
Nedakuj mi za objektivnu radu, radost si treba spravit. |
jazdil si niekedy pradavno na jawicke 350 a dnesne nasobne silnejsie 600 kubikove motorky su pre teba "bicykel" a aj tak si spravis po svojom... myslim, ze po tomto vyznani je dalsia diskusia viacmenej zbytocna. |
Re: gawner: Načo si sem liezol, frajer, keď 600ky sú pre teba bicykle, aj tak si kúpiš čo chceš, ak si chcel scháliť FJRku, kúp si ju a nepýtaj sa. Ego máš nadmerne vyvinuté a želám ti len, aby ti ho FJRka patrične pristrihla. Takých už bolo ako ty a sú ich plné cintoríny. |
kup si co chces tuna na tych velmajstrov sa vyser oni tam za riditkami sediet nebudu vsetko je v tvojich rukach a v tvojej hlave |
gawner , písal som , že ja som posratý = opatrný a preto píšem to , čo píšem . |
VSETKYM |
Re: gawner: Nič sa nevymyklo z normálu. Všetko je ako má byť. Sú dva kluby, jeden radí ísť postupne, radšej od menšej kubatúry, druhý radí kúpiť hneď raketu. Tí čo radia kúpiť raketu, začínali tiež na menších. Tak si vyber. Upravené 3 krát. Naposledy upravil Plazivec (29.05.2016 11:30) |
ahoj, mam fjr 1300 a vrelo ti ju odporucam. ale naozaj tak o sezonu dve. oproti jawke je to nie iny level ale uplne ina galaxia. ked nechas prehovorit tych 150 konikov stoji to za to... preto by som sa priklonil nazoru ze ist postupnejsie. |
Ja by som sa bál tej váhy. A keď skúsiš niečo mrsknejšie /do 200kg/ a výkonné, zistíš, že 300 a viac kg moto je zbytočná /ale treba sa previezť, možno ťažisko je OK/. |
je tu podobnych diskusii milion a hadok este viac, za seba napisem ja som kupil rovno 900 a som spokojny mam na vysku 2 metre vsetko ostatne mi bolo male. pre porovnanie k tej vahe a konom. Sem-tam som si pozical horneta 600 od kamosa ked som nemal este vlastnu. aby ti bolo jasne ta motorka ma cca 98 koni a vahu cca 190 kg. toci to cez 12 tis. Nezabudnem nikdy ako som sa skoro posral, ked to chytilo sadze pri 9-10 tis. Ledva som sa na nej udrzal. tak sa hnala. |
Re: nevo: To je veľmi subjektívne Každému z nás, vyhovuje niečo iné ... Ak by tomu tak nebolo, robíl by sa jeden typ motorky a vybavené ... Mne osobne napríklad ľahké (kľudne aj výkonné) mašiny nesedia ... Necítim sa na nich dobre ... |
No prispejem mojím subjektívnym názorom aj ja . Nebudem radiť , lebo na to nemám ani roky a ani skúsenosti , dokonca ešte ani kilometre . Ale ísť z 350tky na FJR1300 je podľa mňa blbosť , výkon korigovať rukou vieš(teda pokiaľ je v poriadku to čo by malo byť v hlave) , ale hmotnosť , manipulovanie na mieste a v malej rýchlosti sa naučiť tak ľahko s takou ťažkou mašinou nedá pokiaľ, nemáš odjazdené niečo na ľahších plus môže prísť ku krízovke ktorú nemusíš ani zapríčiniť ty, a jednoducho nebudeš poriadne vedieť čo s moto robiť , dnes je úplne iná premávka ako v nejakom osemdesiatom roku a vodiči sú bezohľadný , nedávajú prednosť a sú absolútne nevšímaví . Ja som napr. kúpil malý detský bicykel Honda CBF 500 z Čiech pred troma rokmi , dokopy ma s novými gumami , malým servisom a prepisom moto stála asi niečo málo cez 3000 € , teraz som ju po troch rokoch vo vynikajúcom stave po servise a viac ako 16000km predal za skoro 2700€ (s pár doplnkami) , a tak si teraz spočítaj , či sa ti neoplatí dať radšej 300 - 400 € ako stratu za skúsenosti na rok , dva . Upravené 1 krát. Naposledy upravil JaRCii (31.05.2016 14:10) |
Re: JaRCii: neblaaazniii mam ten maly detsky bicykel a som 2x starsi od teba,ale nizsi to je pravda,ale chvalabohu dociahnem a na naucenie velmi dobra a dal som za nu 1950 s 9936km rv2006,paci sa mi a je vyborna |
Re: ivan70: Ono nechcel som dehonestovať CBFku , ono je to super moto a zažil som si s ňou nádherné chvíle . Ohľadom toho bicykla som písal preto lebo zadávateľ témy ako bicykle deklaroval 600ky , tak preto 500ka malý detský bicykel , pritom keby bola tá moto vyššia , tak by som si ju nechal ale bohužiaľ mám 183 cm a mne je na nohy malá |
Re: JaRCii: ja viem,ze si ju nechcel dehonestovat ,ved inak by sme si nepisali uz zopar ss o nej ,nieco cez 180 cm kamos ma na nej ucil jazdit a naozaj sa k nemu nehodila...skoda,ze som neskusil bandita 600,posed a vahu |
stiki2: To bol predsa farmár Reza. Ten čo ťahal "ovse za sesky". |
|
Tiez som mal Jawku 350, nabehal na nej 18 000 km a presiel som na Transalpa. Vyhovuje mi ta moto vsetkym co ma. A ked som prvykrat na nom sedel po 350 Jawke, myslel som, ze mam pod zadkom raketu. Ale je to presne o tom, na čo chces tu moto. Mne uz teraz na TA chyba par konikov na dialnicne presuny, ale tych je chvalabohu malo a v terene je super. Ale co chcem povedat, moj brat horuca hlava, nemal zaklad ani na 350 Jawke, vozil sa len na 250 Jawke kyvacke a po dlhych rokoch si zaobstaral CBF 1000, asi vsetci svati stoja pri nom, lebo sa mu este nikdy nic nestalo, ale sam povedal, ze par krat naozaj stal cely zbor anjelov pri nom. To sa nezda, rozdiel medzi Transalpom a CBF 1000 je asi ako Felda z roku pana 3,6 litrovy Superb, co sa vykonu tyka. Tam zmurknes po plyne jedna, dva a mas tam cez 120. Preveziem sa na nej sem tam, ale ten vykon ma skratka vzdy ohromi. A co musi robit taka 1300 masina. Malinka chyba, clovek sa obtrie o plyn v hustej premavke a kuca paca je na svete. A ked clovek na tom sedi, zvedavost a adrenalin je svina a robi cloveka v danu chvilu ovela ovela odvaznejsim ale zoskocit (ako by sa dalo z Babetty) sa uz z takejto moto veru v tej rychlosti neda... |
Bublifuk: napísal si to ako keby existovali len polohy bez plynu a plný plyn. Alebo prečo väčšina motorkárov začiatočníkov hneď na novej moto ide skúšať maximálku? |
Píšeš, že si na niečom takom nesedel. |
Re: nevo. Preco ide skusat maximalku? Lebo Ti to skratka neda a presne o tom som pisal, adrenalin a zvedavost robi cloveka menej bojazlivim. A nie je to len o plnom plyne. Na takej moto len zmurknes po plyne a si na zadnom. Uz mam par tisic km odjazdene ale sadol som na ostru krosu a to slo na zadne samo |
bublifuk21: Netreba generalizovať (hádzať všetkých do jedného vreca). |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 73781 | Včera: 150666