Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Ahojte. |
jednoducho povedane, garmin je lepsi. |
sinky skoda ze si nedal smajlika, pretoze jednoducho sa to povedat neda, kazdy ma svoje pre a proti a potencionalny kupec si musi zvazit, ktore plusy a minusy su vhodne pre jeho pouzitie, obe zariadenia maju svoje muchy, ale jednoducho sa da povedat jedno urcite, garmin je zlozitejsi na pouzivanie a je drahsi a rozhodne neber 340, je skor pre urputneho planovaca, ktory ma rad rozne nastavenia, moznosti, ktorych najde v zariadeni viac nez dost. A o plusoch a minusoch TomTom som pisal tu Diskusie k Článkom: TomTom RIDER 40: Pre... , kludne mi napis aj sukromnu spravu, v poslednej dobe som o tom dost nastudoval, tiez som sa rozhodoval a uz som aj kupil. Upravené 3 krát. Naposledy upravil BrAtKo (16.05.2016 12:40) |
no ved sa pytal jasne, ktory je lepsi a garmin ma viac funkcii, teda je lepsi. |
viac funkcii je podla teba synonymum lepsieho ? napisal som zlozitejsi, nie viac funkcii, ale o tom ktory ma viac funkcii pisat nebudem, to je irelevantne, nemam to spocitane, ide skor o MOZNOSTI, ktore aj vyuzijes, dat si ich na papier do dvoch stlpcov Gar vs TT a oznacit tie, ktore sa ti zidu a vyuzijes ich. Take cosi ako live traffic a radary (obdoba Waze), to asi Garmin neponukne, synchronizacia planovanie trasy a bodov cez internetovy "cloud" tiez nie, to bol len priklad dvoch veci, ktore ma dostali (plus jedna najdolezitejsia pre mna, nechat naplanovat gpsko ozaj peknu trasu po kopcoch a zatackach, plus dozivotne mapy celeho sveta v modele TT410 len ako pekny bonus). Mne stacili tieto tri veci, ktore som jednoducho musel mat a usetril som este aj penazie. Je jasne, ze kazdy bajker hlada cosi uplne ine, preto sup s tym na papier a oznacit si plusy minusy a hotovo, vitazny kadnidat tak bude jasnejsi, nech uz je to akakolvek znacka. |
...no a ked si das do dvoch stlpikov ich funkcie, ako pises, tak ti vyjde, ze viac ich ma garmin... |
tomtom som nemal a ani 340 LM |
Mas uz vek na to, aby si tomu neveril, ze co ma viac funkcii je lepsie (aj cinske motorky maju viac funkcii a nie su lepsie). Proste tvoja odpoved bola ale ze absolutne nepouzitelna a urcite mu nijako nepomohla pri rozhodovani, najma ked mas vysolit tolko penazi za nieco. |
Take cosi ako live traffic a radary (obdoba Waze), to asi Garmin neponukne, synchronizacia planovanie trasy a bodov cez internetovy "cloud" tiez nie, to bol len priklad dvoch veci, ktore ma dostali (plus jedna najdolezitejsia pre mna, nechat naplanovat gpsko ozaj peknu trasu po kopcoch a zatackach, plus dozivotne mapy celeho sveta v modele TT410 len ako pekny bonus). |
Re: BrAtKo: podla akych, ale podla moznosti jednoznacnych, nie subjektivnych, kriterii by si ty urcil, ktory je LEPSI? |
Napisem len moje osobne skusenosti, mimochodom mam turisticky garmin dakota 20, pouzivam skor iba na geocaching a na bicykli. Upravené 9 krát. Naposledy upravil BrAtKo (16.05.2016 14:48) |
sinky - ja nie som naviGuru aby som to vedel porovnat s ostatnymi znackami. Viem ze TomTom je tiez solidna znacka. Mam Garmin skor preto ze ho maju vsetci okolo mna a lahsie sa tak zdielaju mapy a trasy. |
raptor: v tomto mas naprostu pravdu ! toto je tiez velmi dolezite, ak ma vacsina ludi v skupine okolo teba Garmina, tak zatial zdielanie tras medzi Garmin a TomTom ti proste neda na oboch rovnaku trasu, tak pozor na to. Ja jazdim prevazne sam, alebo navigujem, tak s tymto problemom sa nestretavam. Ale asi 2x som isiel s kamosom, co mal Garmina a skusali sme ist podla neho nejaky cas, potom podla TT, rozdiel bol, Garmina nas naozaj viedol po pomerne rusnych nezaujimavych cestach (nechali sme gpska aby si naplanovali sami trasu) |
Jáj a zabudol som na online hlasenia uzávierok a obchádzok na ceste ako aj upozornenia na hustú hmlu ci dážď a poľadovicu... No proste tak ako to poznáte z Waze. |
Re: BrAtKo: ale to si musis spojit s telefonom a na nom mat datovy roaming, ci? |
Re: BrAtKo: takze to vyriesi vsetko Waze, je zadarmo, mapy su vzdy aktualne, MP3 telefon prehrava, aj tak ho mam na interkome, len to nema klukate cesty, zatial |
Menton ano aj to je riesenie a pomerne dobre, tak som fungoval tri sezony aj s klukatymi cestami v appke TomTom Europe, tak uz poznam vyhody a nevyhody. |
Sme prave na 3 motkach na klukatych cestach jedneho ostrova s navigaciami tt400, g390 a g600. Vo vsetkych troch su nahrate tie iste subory gpx, ktore vytvoril majiel g600. Zaujimave je to, ze v tt400 a v g390 tie subory (povodnych bolo 10-na kazdy den jeden) cudnym nie celkom logickym sposobom porozdelovalo a poprehadzovalo, ale ked sa clovek dopatral k tomu spravnemu, tak frcali dobre. A teraz pozor-vitazom sa na Korzike stava tt400, pretoze minimalne 1-2x za den sa stalo, ze zareagoval a navigoval v danom momente spravnejsie, ako zvysne dve. G390ka ma ficurinku kontrolu tlaku, otazne je, ci tomu zodpoveda ten cenovy rozdiel. |
moj nazor je taky, ze ani jedna moto navigacia nei je nejak uzasna. funkcnosotu ich predci akykolvek lacny mobil. klukate cesty su podla mna zbytocnost. ja viem ze bratko tu feature miluje, mne pride fakt zbytocna. osobne preferujem si vybrat kam chcem ist a podla toho naplanovat cestu. v tom pripade vobec nezalezi na funkciach navigacie. hlavne aby sa dala ovladat. garmin vyzaduje asi viac treningu ale zas ked clovek zisti co a ako tak uz ani to nehra rolu. TT je viac prijemnejsi - blizsi svojou logikou mobilom. garmin mi pride viac hardcore a to myslim doslova aj co sa tyka spracovania. a mimochodom, podla mna jedina prednost moto navigacie je odolnost a ovladatelnost. kedze na moto je zariadenie vystavene vibraciam (usb konektor napajania na mobile napriklad moze viac trpiet), vode vlhkosti a slnku. moj iphone napriklad po kratkom case odmietol pracovat lebo detekoval zvysenu teplotu a sam sa rozhodol radsej vypnut. a naozaj bol horuci slusne. a potom dalsia vec - moto navigacie (by mali byt) prisposobene na ovladanie v rukaviciach. takze male klavesnicky na mobile moze byt otravne pre niekoho. dalej - vec, ktoru garmin stale preferuje je rezistivny display namiesto kapacitneho. |
Re: Stowasser: co konkretne znamena, ze zareagoval a navigoval spravnejsie? |
no co na tom nechapes mentonko??? zareagoval znamena, ze ked tukol na displej, tak sa na nom daco udialo a navigoval spravnejsie je, ze po navigovanej ceste bolo v okoli vidno viac ceckatych babeniek...hotovo |
Re: Menton: vsetky navigacie boli pred odchodom aktualizovane, zial Korzika asi nie je top najdolezitejsia destinacia, takze zobrazovanie max.rychlosti u vsetkych navigacii bolo nespolahlive, okrem toho boli v niektorych mestach upravy ciest, navigacie zrazu museli riesit to, ze sme sledovali dopravne znacky, a isli inak, ako nam doporucovali a tie museli nasledne hladat novu cestu, ktorou sa dalo dostat na povodnu trasu. |
mam Wayteq a v nom mam natiahnuty soft IGO - neporovnatelnejsie lepsie ako Garmin. ( vdaka HoGo) Upravené 1 krát. Naposledy upravil Stromak (06.09.2016 13:55) |
Keď niekto chce blúdiť kúpi si GARMIN. Mám ZUMO 500 a cestu vie neuveriteľne zamotať. Najradšej len tak odkláňa z hlavnej cesty cez obce, sídliská a iné krkaháje, darmo mu nastavím najrýchlejšiu trasu. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 180783 | Včera: 240150