Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Zdravím páni. |
Napr Abus to robí www.abus-sk.sk/index.php/mobil-zabezpecenie-1... |
doporučujem z vlastnej skusenosti Abus Granit WBA 100 , ten lacnejsi je len taky hrubsi plech |
WBA100 je dobra volba, len to treba poriadne namontovat a rozbit tie gulicky v skrutkach... |
To jakože prídem, zastanem, dám moto na bočák, jebnem skobu do betónu puckou, pripnem motku a idem na kafčo? Upravené 1 krát. Naposledy upravil Plazivec (12.04.2016 19:05) |
Ak planujes v kaviarni prespavat a zastanes na tom istom mieste zakazdym, preco nie |
Ja riesim prave rovnaky problem a vyberam si medzi XENA XGA alebo Oxford Kotva Anchor Force |
Ja som si dal dal navarit na nerezovu platnu 6mm hrubu nerezove oko cez 11mm priemer (materialu)...pouziva sa ako viazaci prvok ked treba upevnit bremeno...co myslite?...je to hlupost?...nebude to odolne?... |
Prave pred tyzdnom som osadzal WBA 100, velmi jednoducha montaz ked je dobra vrtacka a vrtak, samotna kotva sa mi zda ako dobre robustne riesenie |
dengy: kazdy diel zabezpecenia je dobry. ide o to, ze ked uz ti niekto pride masinu zobrat tak je rozdiel ci mu staci do oka pichnut pacidlo a vypacit ho - co je v pripade maksieho materialu dost pravdepodobne ( s dostatocnou pakou ide vsetko ) alebo bude skoba dost tvrda na to aby donutila daneho rozmyslat o strihani / rezani retaze - co uz je podstatne hlucnejsia a zdlhavejsia zalezitost. Upravené 1 krát. Naposledy upravil ziskop (13.04.2016 7:10) |
Čo sa týka toho Abus-u, tak ide asi hlavne o to oko z tvrdenej ocele. Keby človek niekde zohnal taký kus železa, primontovať to do podlahy kotvami už nie je taký problém. Dal by som tam inbus šróby a do otvorov buď by som zatĺkol guličky, alebo ich zavaril. A inak ako flexou to preč nedá. Inak, pokladali mi na pivnicu betónový panel, ktorý vážil 5,5 tony a celé to držalo na troch okách z 10tky roxoru, ja by som sa bál, že to odtrhne alebo čo, a nič, tie oká sa ani nepohli, nenatiahli. Tak privariť oko z 20tky roxoru o platňu, tú ukotviť do betónu a bez flexy si neškrtne. Alebo ručná pílka a môže šúchať celú noc. Či? A riešenie za 5 korún. |
Roxor je asi najmäkšie železo. |
neviem to tu nájsť, ale niekto to tu riešil už a myslím, že Vadim to sem dával.. všetky kotvy na zabezpečenie motocykla by sa nemali dávať do zeme, ale do výšky na stenu a odôvodňovalo sa to tým, že keď je oko na zemi dá sa veľkými kliešťami prestrihnúť reťaz a to tak, že jedno rameno klieští sa oprie o zem a vlastnou váhou tlačíš na druhé rameno... keď je na stene a reťaz vo vzduchu nemáš s rukách toľko sily, aby si tie kliešte stlačil... |
demmoo: |
a do oka sa reťaz uchytiť nedá? a zapriahnuť za auto? |
Toto sa tiež ťažko kradne Dôvod úpravy: Len to zabezpečenie je dosť zdĺhavé Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (13.04.2016 11:29) |
Žiadnou ručnou pákou nikto neodtrhne oko z 11mm ocele AISI 304. |
Tak potom staci privarit take oko na platnu, tu srobami s chemickou kotvou namontovat na stenu, nie na zem a vec vybavena. Dalsia vec je, primontovat retaz o koleso? Ked budu chciet ukradnut moto, koleso nechaju doma a traja silnejsi chlapi taku moto odnesu, nalozia do dodavky a fujazd matiaz... |
egres2: ak sa nemýlim tak nemáš pravdu. Nerezová oceľ AISI 304 alebo ASME A182 F304 ma pevnosť v ťahu (medzu pevnosti) okolo 515 MPa. Betonárska výstuž najviac používané 10 505 R ma pevnosť v ťahu okolo 550 MPa. Skôr by som vhodnosť materiálu rozdeľoval na základe tvrdosti a deliteľnosti strihom alebo rezným kotúčom. |
Re: bublifuk21: stenu mas z betonu? Lebo ak tehlu, ci porobeton, tak to vytrhnes lahko... |
Sword: |
Re: Menton, este len budujem, ale bude to taky domcekogaraz, kde spodok bude murik okolo z betonovych tvarnic a potom drevena konstrukcia, navrtal by som to do toho murika. |
bublifuk: Upravené 1 krát. Naposledy upravil egres2 (13.04.2016 14:47) |
Re: egres2: retaz je iba tak pevna, ako jej najslabsie oko |
existuju aj prísavné kotvy na báze vývevy ( pre netechnikov princíp vákua ). Nič nevŕtaš len priložíš na hladkú oceľovú podložku zapustenú v betóne a odsaješ vzduch aby si vytvoril vákuum. Garantovane to nikto neodtrhe, ak áno, tak aj s podložkou a kusom betónu. Takto je možné napr. prenášať extrémne zaťaženia. |
A stačí mi nôž a odídem a s vákuovou prísavkou |
bublifuk21 , určite je v Ružomberku nejaká predajňa spojovacieho materiálu a keď spomenieš , že potrebuješ pripútať ženu v hladomorni , tak ti predavač aj veľmi vďačne poradí a aj ti ponúkne to najlepšie , čo budú mať . |
He, akurat som sa vcera bavil s kamosom policajtom, ze motorky sa uz tak nekradnu, ze sa to neoplati, ze dostanu za lupku tak max. 500 evri, ze to uz musi byt chutovecka na objednavku. A to moj Transalpik, hoci ma novy Hyperpro tlmic vzadu, vpredu progresy Wilbers od Brazela a kevlarkarbonovy kryt motora a 52 tisic na tachometri, veru asi nie je . Pojdem teda asi do homemade vyroby. Ozaj a Egres, kde sa da zohnat take oko z AISI 304? A kurna, to si budem musiet kupit nerezove elektrody |
bublifuk: |
Mam akumulatorovu karbosku a s tenuckym kotucom je to pomerne ticha masinka... Cim viac zabezpecis tym lepsie |
[ |
Ak by sa ten zamok nachadzal povedzme v panelaku v kocikarni na prizemi, tak ked na tu retaz hodis handru a prislapnes ju tak ver tomu, ze to az taky hluk nenarobi. Chcel som len povedat, ze nech uz zlodej pouzije karbosku, pilku, dusik alebo ktovieco,, ,vzdy sa to da prekonat. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 227916 | Včera: 247506