Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Čaute. |
Napr. tu môžeš čítať do zblbnutia tela aj duše : |
Patrikcbf500: Aj ja som svojho času prechádzal z Hondy na Ducati, aj keď v trošku inej výkonnostnej kategórii. Výkonovo som si dokonca o cca 20 koní "pohoršil", ale tá motorka mi to vynahradila v ostatných aspektoch niekoľkonásobne. Takže prvoradé je vedieť, či hľadáš niečo výkonnejšie, alebo nie si z tých čo "naháňajú kone". Hovorí sa, že po určitom čase ti začne byť moto "slabá", ale ja som pri ani jednej k niečomu takému nedospel. Monster 620 je taká zlatá stredná cesta, čo sa týka malých objemov u Ducati, 600-vka je citeľne slabšia a 695 sa už pohybuje cenovo trochu vyššie. Ak ti nebodaj nejde o cenu, resp. nemáš priveľmi priškrtený rozpočet, tak by som na tvojom mieste išiel do S2R 800, ale to je iba môj názor. Každopádne prvoradé je zohnať dobrý kus, ak má nebodaj zmapovanú históriu, tak to už skoro nie je nad čím premýšľať. Preventívne by som určite poriešil rozvody, čo nie je síce úplne lacná záležitosť (v porovnaní s japonskými "bezúdržbovými" motorkami), ale na starý dvojventil to zase nie je nejaká horibilná suma a určite to vyjde lacnejšie, ako dávať dokopy celý motor . Osobne som nezažil v praxi výstrahu pred "drahým a častým servisom" a to som najazdil skoro 20-tisíc km za dva roky. Ostatné veci treba popozerať a poskúšať ako na každej inej jazdenej motorke. Ideálne je samozrejem zobrať si so sebou niekoho, kto do toho trochu vidí, ale rozhodnutie o kúpe bude aj tak vždy len na tebe. tak držím palce pri zháňaní dobrého kusu. |
dobre si to premysli co si chces vybrat ak chces fakt stary model monstra, na vyber su dvojventilove 600, 620, 695, 750, 800, 900, 1000, alebo jednoramennou kyvkou s2r 800 a 1000, servis bude asi rovnako pri menovanych, odporucam cim novsi model tym lepsie, stvorventil asi uz bude drahsie servisovat |
Po dlhom čase sa vraciam k tejto téme. Ďakujem vám za vaše všetky odpovede. ... Dlhší čas zháňam nejakú tu Ducati, hlavne som zháňal 620 a ani som len netušil ako ťažké bude nejakú najisť s ktorou by som bol hneď spokojný. Ale poďme k tomu čo som chcel. Dostal som odporúčanie nech radšej skúsim porozmýšľať nad 695 ako nad 620. Hlavne preto že má trocha vyšší výkon a je novšia. Prešiel som celý google ale nikde som nenašiel nejakú fajn recenziu na tento model, minimum informácii. Preto by som bol rád keby ste mi touto formou napísali čo najviac informácii k tomuto modelu. Úplne hocičo čo vás len napadne, od skúseností s moto, jazdných vlastností, poruchovosťou, ako je to zo servisom (napríklad ako často treba meniť rozvody, iné pravidelné servisované diely) a tak. Budem Vám vďačný. Ďakujem. Patrik. |
Možno to bude tým, že 695-ka bola poslednou inováciou prvého malého Monstra a o jej predchodcoch toho bolo popísaného až-až. Čiže ak máš čo-to naštudované o 620 i.e., tak si len doplníš nejaké informácie, lebo v podstate je so 695 opticky aj technicky až na niektoré "vnútornosti" totožná. |
Poznám maníka, čo sa špecializoval na servis ducati, ak mu zavoláš, a trafíš sa, že má voľno, tak ti možno porozpráva. Ale dostavuje chalupu a keď som bol uňho naposled cca dva týždne dozadu, tak tam mal motoriek jak maku na servis. A nepráskni ma, že som ti dal tip. |
Ja som tiež najprv plánoval 620, ale potom som objavil luxusnú 695 a mám ju doteraz. Ak máš nejaké konkrétne otázky, kľudne napíš správu. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 226720 | Včera: 247506