Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Caute chalani.Nemá niekto skúsenosti zo zvyšovaním objemu MZ 251 na 300.O koľko sa zvýši výkon,spotreba.Oplatí sa to vobec?A koľko to tak asi stojí.Nemáte nejaký kontakt na túto prácičku. Ja som z okolia Nového Mesta nad Váhom.Dík Caute |
no videl som par kuskov s touto upravou,,podla mna je to blbost, lebo je to vacsia zataz na kluku.. a mz nie je jawa...drahe diely.skus moto Petra..Lovcica-trubin pri ziary n hronom..ja som tam raz volal,chcel som cz 175 na viac,a vravel ze to ide,ale nechal som to tag...viac neviem...hladaj v cz, |
Urcite ti to neodporucam. Pretoze sice prestavba sa mozno podari, ale davaju sa do kluky loziska z nejakej Ducati, piesty musia byt kovane na mieru. |
ja tiez neodporucam. okrem toho, co hovoria 500ohc a stanley, to bude mat este aj horsie chladenie = skor ju pridres... |
kamarat mal MZ prevrtanu na 300 ale je to somarina -nove loziska atď. ako bolo spomenute dost penazi a velke riziko |
MZ- tka na 300 ccm nie je žiadna novinka . je to vec ešte zo socializmu , kedy dederónski poliši na nich naháňali ostatných motorkárov. podľa dostupných údajov sa výkon z 21 koní zvýši na 24 koní , maximálna rýchlosť sa udáva o 5 km / hod vyššia . Vlastná skúsenosť - podstatné zlepšenie ťahu z nízkych obrátok , 5-ku zaradíš už pri 70 km/hod a plynulo sa rozbiehaš. A ľudkovia nevyšilujte o ložiskách a vyššej záťaži a bla bla bla. A hlavne do všetkého by ste cpali kované piesty. ani jeden motokrosový dvojtaktný japonec napr. nemá kovaný piest od fabriky. !!! |
LUBOMIRKO skus si trosku zalestit, ked budes mat rozobrany motor....trochen to pomoze..... |
Myslim ze tie tristojednotky sa klukou ani loziskami nelisili od dvestopatdesiatok, tak nevidim dovod preco by to malo byt viac poruchove... Az na to ze uz tam vybrus nespravis... |
podla skusenosti ide spotreba dole (asi kvoli tomu ze to netreba tak durit)a nejaky polmilimeter sa tam este vzdy najde. zalezi od toho nakolko sa to prevrta hned na zaciatku - vrtanie 75 mm= 295ccm,75,5mm=299ccm , 76mm =303ccm. a na 76mm to vrtat urcite ide! |
Zdravim, |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 40893 | Včera: 148030