Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Kto z Vas vykonal taku rosadu, ako ja, ze presedlal Upravené 1 krát. Naposledy upravil soli (31.07.2015 19:56) |
Tiež si myslím že stroj formuje jazdca a spôsob ako jazdí, len si myslím že v Tvojom prípade by som volil VTX 1800. V každom prípade ti prajem veľa pekných zážitkov na novej mašine |
no vidis ja mam 23 a uz sa necitim dobre na supersporte :D minuly rok este nic a tento uz katastrofa... trpnu mi obe ruky :/ ked treba brzdit dost neprijemne... a dalsia vec pokuty :/ tento rok som ich uz platil viac ako za cely zivot na supersporte sa proste pomalicky chodit neda :/ tiez uvazujem nad zmenou ale skor smer nahac alebo nieco cestovne... |
Podobná rošáda, CBF600 potom F6C Valkyrie. To je už celkom slušný "skok" Tretí rok s šesťvalcovou lokomotívou - v zákrutách, povedzme Šturec, narobí sa človek ako kóóóň ale výkonu je tam v rezerve asi vagón, v pohode cez 200, bez zadýchania (samozrejme na "D" diaľniciach, kde inde? Všetko má svoje, rokmi som si to prešiel od 50 do 1520 (zatiaľ) a vidím to tak, že ideálne by bolo mať doma 4 - 5 rôznych moto - univerzál podľa mňa nie je - možno sa mýlim - WORLD PEACE |
asi viacerí by presedlali na choppra...len kde na neho vziať..... |
Dalsie presedlanie bude na cestovne enduro ... |
Ja som urobil opačné garde. Z choppra na TDM. Jazda na choppri bola pre mňa už skoro utrpením. Boleli ma kríže, nohy vysoko, posed v predklone. Nedal som viac ako cca 50 km. V minulom roku som si zaobstaral TDM. Teraz úsmev od ucha k uchu, vyrovnaný posed, skoro blažený stav. |
Ja som chcel chopper ale chcel som aj lepší podvozok a brzdy, tak som skončil u Guzzi |
predtým enduro(ostré)zničená chrbtica,,teraz naked a radost tiež,, adrenalín potrebujem stále |
U mňa presedlanie z GSX1000R na Intrudera C1500T...dôvody boli rôzne, ale vek či zdravotné problémy našťastie nie Prvých 1000 km to bolo také neisté, nebol som si istý, či to bol správny ťah...zákruty a rýchlosť ma stále láka, ale popravde, aj na čopri sa dá užiť športovú jazdu, ale tiež sa dá aj kochať...záleží od aktuálnej nálady. Takže teraz už spokojnosť....mám 188 cm a čo sa týka únavy z jazdy, je to dosť podobné. Na superšporte som najviac cítil zápästia (najmä pri pomalšej jazde), tu zase na moje prekvapenie cítim dosť trapézy...ale zase nič čo by sa nedalo prežiť a kazilo by dobrý pocit z jazdy |
No ja som presiel z chopre yamaha 535 na nahaca a vsetko je lepsie. Pohodlnejssie sa sedi a ruky nemam kus natiahnute a uz mi netrpnu. A omnoho lahsie sa cely ovlada. Predtym 300 km a mal som naozaj dost a tezaz aj 500 a len usmev. No kazdemu vyhovuje nieco ine , ale treba si to kupit aby to clovek zistil, lebo na zaciatku si to len mysli. Jedine co je na choprov neprekonatelne je zvuk - myslim vacsich objemov aspon 1300 a viac. To by som chcel mat na kazdej moto. |
Ja som prešiel zo scootra 500ky (ale nick si nemením )na BMW F 800 ST.Zatial som spokojny.A tá spotreba...ked jazdím vyslovene podla predpisov,tak je to za 3,7l.... |
Ja som šiel z pohodlnej Supertenérky na nízku a ľahkú SV 650 , lebo už ma bolí ľavý bedrový kĺb. |
U toho čopra to je trochu zložitejšie. Nie je dobré vyberať podľa posedu, treba ísť za srdcom, objem, zvuk atd. Záleží aj na jemnom rozdieli medzi čoprom a cruizrom. Ten posed a pohodlie sa u čopra a cruizra upravuje. Upravuje sa individuálne, podľa výšky a dĺžky hnátov majiteľa. Dávajú sa aj predkopy na padáky, miesto stupačiek lopaty - platí hlavne pre cruizre - veľké plexi, dokonca som mal aj kožené clony na vodu na padákoch, aby som nemal mokré holene. Takže to pohodlie si na čopri treba upraviť, inak to stojí za veľké prd. Treba si uvedomiť, že celá váha spočíva na prdeli a kostrči, čiže široké a pohodlné, hlavne mäkké sedlo urobí svoje, počas jazdy sa dá meniť poloha. Rajdy treba upraviť podľa dĺžky rúk, silný predklon je nahovno - bolí chrbát, na druhej strane záklon zaťažuje hornú časť tela. Treba to "vyvážiť" a celý posed si ušiť na svoje telo. No a potom je to to pravé orechové, kedy si človek užije aj tú povestnú kochačku. |
Plazivec , to trojštvrťové Virago máš pekné . |
Neviem, kde si ho videl, ale určite si nevidel konečnú verziu, kde som menil rajdy a štoky práve kvôli posedu, dával som plexi a padáky kvôli predkopom. Ono ale Virago neni moja šálka kávy, je to z núdze cnosť. Apropó, chcel som ťa kontaktovať ohľadom FXSTC, že ako to vidíš s dovozom, dosť za to pýtajú a v blízkej budúcnosti chcem presedlať. |
Ja som dnes na tom mojom urobil skoro 500 kilometrov a únavu necítim |
Plazivec , videl som len foto v tvojom profile . |
No má to byť asi budúci rok na jeseň, keď pôjdu ceny nižšie, ale ak to má vôbec byť, tak potrebujem mať už teraz aspoň šajn, čo ma čaká a koľko si mám dovtedy nachystať. Preto ti ani nechcem a nebudem teraz volať, lebo čas je vzácny a tvoj určite, a ja ním nemienim mrhať. Pokiaľ chceš, môžeš mi sem niečo načrtnúť, keď už aj tak píšeš na MR, tak je to na tebe, keby ti volám, tak si možno zbytočne vynucujem priestor a to nechcem. |
podla mna treba mat aj aj. podla nalady si sadnes na masinu na aku sa citis a ides sa vyvetrat. kazdy by mal mat aspon 5 motoriek |
Re: TheBear: Tak je. A každý by mal mať na to právo, zakotvené v ústave a príspevok od štátu. Neviem, čo v tom parlamente robia za tie platy. |
mne k ideálu by stačil hangár len so štyrmi.čopra a naháča mám,pokukujem po superšporte a určite skončím pri cestovnom endure. |
aj ja by som bral viac masin v garazi.... Upravené 1 krát. Naposledy upravil gico (02.08.2015 12:52) |
...no a už vidím to hodinové premýšľanie v garáži, že kt. z mašín vytiahnem von |
tak potom musím zohnať ešte aj novú manželku....všestranná asi neni na aj aj.... ....ku každej mašinke asi aj jednú ľadvinku.... |
Vdaka za vsetky prispevky. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 291582 | Včera: 128143