Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
Jedná sa o túto mašinku (snáď google prekladač pomôže) Upravené 2 krát. Naposledy upravil HoGo80 (17.07.2015 20:07) |
Možno aj toto ťa rozpáli , len treba konať rýchlo www.ebay.de/itm/motorrad-/331602679154?pt=LH_DefaultDom... Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (17.07.2015 20:27) |
No joo som megaloman, priznávam. |
To so ziskom nepredáš , to by musel byť blb , čo by ti za to dal viac ako zaplatíš ty aj s dovozom a prihlásením (jedine ak stočíš km ) . |
|
Janoval: presne. Ja som začal na 625, potom 450 , potom 300 /lial olej do benzínu 6 rokov/ a teraz je doma 250 |
Nepochopili ste zadanie, treba písať proti a nie pro :D. |
Pochopili sme zadanie, ale, ........ale šak sny si treba plniť. |
Už sme si to písali cez správy , tak teraz verejne . |
Možno len príliš a zbytočne zväčšujem rozdiel, ale cenovo ja gs 3x toľko, ak úplne rozmlátim a hlavne podvozkovo je tá 950-ka niekde úplne inde (+ svetlá výška samozrejme). |
Jediny dovod preco nie, alebo coho by som sa ja bal je ten rocnik. Nie koli veku. Ale tusim, ze v 2004 sa tie motorky zacali vyrabat. Moze mat nejake muchy, ktore na neskorsich modeloch uz boli vychytane. Ale zas na druhu stranu, za tie roky sa uz zrejme prejavili a majitel ich vychytal.... |
Keby si dobre pohľadal , tak aj GS-ko zoženieš skoro za tie isté peniaze . |
janoval riešil som to, boli tam 3 veci, ako aj hovoríš, vychytal. GS zrejme nepredám kvôli polovičke, ak bude musieť ísť, tak pôjde ktm (ak kúpim) |
Chces negativa? V porovnani s 990tkou to ma karburator, cize bude aj cucat zrejme viac ako 990tka. |
Tak sa opýtaj majiteľa , či už aspoň vymenil orig.čerpadlo paliva za Mitsubishi . |
Par rokov dozadu boli chalani v Mongolsku, je tu o tom seria clankov. Hadaj, aka moto mala jedina vazny technicky problem a bolo treba cakat par dni na diel? |
Lebo je to vysoká koza! |
No jeho mi ani nespomínaj, už ani kvôli nemu by som nekúpil nejakú nadupanú exc 450-ku. Si vieš predstaviť, ako sa tam potím na ľahkom ostorom rally špeciály a on pri mne úsmevom preletí dvojnásobnou rýchlosťou na ťažkej gs tesne pred zákrituou? Asi by som hladal nejaký zadný východ a areál v tichosti opustil... |
Ja by som si ju určite nekupil keby som nevedel slušne jazdiť na ostrom endure. Upravené 1 krát. Naposledy upravil alexa7 (18.07.2015 13:53) |
Tak díky dotyčnému hajzlíkovy... |
Re: HoGo80: ani nevies, ake ta postretlo stastie 😏 |
HoGo80 a čo povieš na toto ktm-adventure.autobazar.eu/950-lc8-id7670870.html Upravené 1 krát. Naposledy upravil onee (18.07.2015 17:14) |
4000 je už fakt strop. |
Re: HoGo80: beta 400 rr, gas gas ec 300, .ktm exc 300..... To su off bikes, kde zazijes fan. Krasnu masinu na cestovanie a lahku sotolinu mas doma. |
Meinl dobre radi. Skusil som Husquarnu aj GAS, oba stvortakty a 300 kubikov objem. Lahke ovladanie, nizka vaha a vykonu dostatok. To je presne trieda pre off blbnutie, ucenie a trening. Na preteku potom mozes machrovat s kredencom, ktory si budes setrit na turistiku |
Re: Menton: Aka zmena myslenia z Tvojej strany.... ked som to dávnejšie tvrdil ja, tak si písal niečo iné. Je to veru o "Pilotovi" |
HoGo80: asi ziadny iny mastodont neponukne tolko zabavy v terene ako ktm. samozrejme, ak to s nou vies. inak je to zbytocne trapenie. Upravené 2 krát. Naposledy upravil gico (19.07.2015 8:51) |
HoGo80 obavam sa ze zo situacie v ktorej si nie je cesta von.Sam som bol v podobnej, dva roky som sa presviedcal ze mi ju netreba a nakoniec skoncila doma. To S-ko sa da znizit na vysku standardneho Advika (vymena zadnej pruziny a vnutornosti prednych tlmicov-sem tam sa daju najst na forach ludia co chcu moto zvysit tak si to mozte vymenit). |
Vsak to chlapec chce do terénu , načo to znižovať |
Projekt zlyhal, odhováranie neúspešné. Premiéru bude mať v Piliscséve 15. augusta |
šak som ti písal že sny si treba plniť. |
pred ten napis "GO!!!!!!!" Si daj este vyrobit nalepku "HO" |
bacaono šak predsa o tom, že prejdem xl enduro rally v race kategórii bez toho, aby som bol posledný |
Na to si nepotreboval druhú motorku za 4 tácky, ale druhého jazdca. |
gratulujem. |
Nuž keď niečo musí byť hneď a zaraz . |
bacaono ja som ešte naivný a si myslím, že sa viem ešte dosť zlepšiť :P |
Je to skvela motorka, ale je pravda, ze hlavne so stupajucim vekom a neustalym zatazovanim v terene potrebuje trocha viac lasky ako ine motorky. |
Ja už radšej no cement . Prečítaj sa od začiatku . |
HoGo80 blahozelam a prajem vela stastnych kilometrov. Vela informacii ak vies anglicky najdes tu: ktm950.info ,v pripade ze by si chcel skopirovat servisny manual mozem pomoct(mam ho na CD). |
Super, dík! |
Re: HoGo80: Tak teda gratulácia... Tie dôvody tu budeš teda môcť po určitom čase napísať aj sám |
... gratulace, do terénu podľa mňa lepšia volba jak gs ... |
HoGo gratulujem, |
fazer600> spotreba coho? |
Re: matus: tema je 950, iba k tomu som sa vyjadril. A poznam to aj z rozpravania majitela, ziadne povedacky jpp |
ked povies A, povedz aj B. Alebo nehovor nic. |
Netreba, nasmeroval som ho na zdroj informacie/skusenosti a aj majitela, teda uz davno byvaleho. Tam je cela abeceda. Kto chce, najde, pripadne sa dalej opyta... |
Re: fazer600: |
Prvých 150 km za nami, trochu som ochutnal aj offroad, no čo iné povedať, ako: |
Do 6 tisic je to chciple ...potom to treba krutit tak si cucne ja dodavka 7+....aj ked kamos na tom chodi jak kokot,len s tym mavanim kazdych 230km na tankovanie ma dost sere!!!....neda sa s nim nikde chodit bo furt tankujeme jak kokoti..ak urobis 3000km rocne tak to neriesim ak 15000 je to minimalne na zamyslenie...ja tie oranzove motorky moc nemusim ....ale kazdemu podal chuti ..nesudim Upravené 4 krát. Naposledy upravil fazer600 (22.07.2015 1:04) |
... do 6000 chcíple voči čomu, Tvojej GSe ? Mávam spotrebu cca 6,2-6,5 a to sa moc nemotám, tankujem cca každých 400 km (s prídavnou 8,5 l nádržkou ) ... |
Predppokladam ze sa bavime o karburatorovej 950...striekacku som najazdil... |
Včera som sa naháňal s jedným duke v zákrutách pri Zsámbék, mne sa vôbec nezdal byť chcípli a podľa reakcie chlapíka na ďalšej križovatke, ani jemu nie Upravené 1 krát. Naposledy upravil HoGo80 (22.07.2015 8:15) |
Max Power |
no, bud fazer600 trolluje, alebo mu chalan pre istotu vytiahol jednu sviecku, aby sa na nej nerozflakal... |
Asi... ...neviem mne ta moto nesadla....nuz kazdemu podla chuti |
HOGO gratulujem, tak sa tesim az sa uvidime na nejakej eksn |
Sa tu natahujete, ze co je lepsie, ci GS, alebo KTM 950. |
Neviem tiez preco to tolko riesia. Podla mna hogovi pristane ;) |
fazer600: |
Dnes nové zistenie: keď dám moto na bočný stojan (vtedy stojí skoro rovno), a sadnem si rovno, tak mi nedočiahne na zem ani jedna špička :D. |
Skúseností po víkende: výška nevadí (kým sa človek nezastaví tak blbo, že je koleso na kopčeku), moto sa zrejme osvedčí na daný účel. |
mozno som skostnately trulo ale naco je druha relativne podobna masina niekomu, kto ma len jednu rit, a je po kupe drahej GSA udajne v minuse? |
Re: zeze: Dobra otazka |
Re: zeze: jednoduche... Zisti ze mu KTM dava viac,preda GSko a bude mat aj lepsiu moto a aj financne bude nasledne v pluse . Ohladne relativnej podobnosti su si tie dve podobne akurat v tom ze obe maju dve kolesa,motor,nadrz....., ale tam ta podobnost konci.Porovnavat tieto dve motorky je ako porovnavanie kona na zvazanie dreva a arabskeho zrebca . |
Re: RadoR6: otazku by som polozil inak..kde sa da uvedena moto vyuzit okrem Bosnianskych ,Albanskych alebo Cierno Horskych vysokohorskych cestach...nepodjebavam,len sa pytam....na slovensku si totiz koledujes o pruser minimalne so zelenymi,lesakmi a podobnymi...vsade su napchate rampy a vozit sa s vedomim ,ze ta budu obhanat....no neviem...to sme riesili 10-15rokov dozadu,vtedy to nikto neriesil...mal som pobehanu Kriznu,kremnicke hory..na Honde XL600..samozrejme bez papierov a SPZ...no v tejto dobe neviem neviem...ale tak kazdemu podla chuti |
RadoR6 má pravdu, porovnávate neporovnateľné. Samozrejme je oveľa väčšia frajerina naháňať sa na XL Enduro Rally s pekným géesom, aj fotky sú krajšie , ale práve preto, lebo som v mínuse nemám pravidelne ďalšie stovky na škody, ktoré na nej napácham. A to som doteraz išiel opatrne, lebo mi hneď pred očami skákali euráče. Dať ju na totálku by som mal veľmi dlho hlavu v smútku a riť bez motorky. |
hogo-sak presvec polovicku ze jazdit s tebou je hovadina, mozes predat gsko,alebo predaj gesko a na dualsport s polovickou dokup nejaku imidzovu dakarsku evolution tipu afrika ci s.tenere a pod, ak jazdis to co jazdis urcite je na to vhodnejsia ktm |
To bude ďalšie kolo na túto zimu |
Váááá!! Práve som sa vrátil z okolitých (striedavo zablatených a pieskových) poľných ciest. Tak som si užíval jazdu a náhodne vyberal smer, že som po hodine a pol vôbec nevedel kde som a potreboval mobil, aby som trafil naspäť :D. Sem-tam mláka bola hlbšia ako som si myslel a voda asi tak pol meter ešte nad hlavu na tejto vysokej :D :D. |
ako malý chlapec kopec šťastných došliapnutí na zem prajem |
Idem si blogovať ďalej :D. |
Re: HoGo80: do lesa a na krkolomne enduro osamote je 950 S ten pravy bike 😂 |
Tiež často jazdím sólo mimo asfalt. |
Hehe, tiez mam podobne zazitky. Tieto motorky k tomu lakaju, ale treba sa mat na pozore, ono to moze byt aj nebezpecne - presne v tomto pocasi. Sprajcnes sa pod motorou, podchladis sa a.... |
Hľadám vysoký blatník do predu, a.k.a. zobák, nech ho neodrapím v blate. Nepovaľuje sa jeden u niekoho? Poprípade viete dať odkaz, čo mám hľadať na ebay? Niečo som našiel, ale kým nevidím fotku na motorke, tak neviem, či je to ono. |
Už sa mi nedá predošlá upraviť... |
Re: HoGo80: To isté riešim... Je toho viac, pasuje ti každý z KTM EXC alebo aj Supermoto alebo 690 - tie majú vzadu perforovanie na chladenie na 950 je to lepšie. |
matus, skôr modrú by som potreboval, ale awia (dík!) ma práve utvrdil v tom, že asi počkám, kým mi blato ho pomôže dať dole - možno už za dva týždne - a oheň budem hasiť keď už horí. |
No, to som sa preklepol, malo tam byt "modra" |
Re: matus: Tie diery v blatníku sú smerové, blato sa nedostane a vzduch prejde, sú to také správnym smerom natočené rebrá... určite lepšie ako diery... Okrem toho blatník streknúť silikónovým sprejom a blato odpadáva... Upravené 2 krát. Naposledy upravil Awia (07.01.2016 14:52) |
Videl som u par ludi tento blatnik - myslim, ze je to origo zo SERka, a videl som, ze chladic bol zasrany. Nedokazem posudit nakolko, pozeral som to len vizualne. Ale nepacilo sa mi to, preto som na to isiel po svojom. |
Re: matus: jo, mne to netreba ja tam chladič nemám... aspoň zatiaľ |
Jj, dík za rady . |
Hadice musíš poriešiť, myslím že sa dá len jedna vymeniť a natiahnuť zhora... blatník a kryti nestoja veľa aj nové. |
Ak budes potrebovat brzdovu hadicu, tak mam predlzenu pancierovu malo pouzivanu s dlzkou 128cm |
Nechcem otvárať ďalšiu tému a strýko google nepomohol: včera som menil palivové čerpadlo. Vypadlo tesnenie od kábla a vnútri pri spínači som mal ešte aj blato, nie len hrdzu. Všetko je poskladané, vyzerá to tak, že dokonca aj funguje, teraz otázka: aká je funkcia tej tretej tenšej hadičky, ktorá vedie do tej spínacej časti s kontaktmi? Kam to vedie? Tentokrát sa mi nechcelo rozoberať celú vrchnú časť. |
Uz si mal rovno poriesit bezkontakt na tom novom cerpadle. Poriadne zaizolovavat ani nemas co. Staci zhodit vrchny plastovy dekel pod ktorym je o-kruzok a ten vymenit, pripadne to aj zatesnit silikonom. Ta tenka hadicka je tam kvoli odvetraniu, aby nevznikal pravdepodobne podtlak. |
Nechcel to hneď rozoberať, vyzeralo to byť s niečím izolované pod tým umelým, tak som tam nakydal kilá silikónu a natiahol na to tú gumu. |
A kde si mal teda blato, ked pises, ze si ten plastovy vrch nerozoberal? Prave preto to treba skontrolovat, precistit a ak treba, vymenit kontakty ak su opalene. Ja to mam prerobene na bezkontakt. Riesenie cez optozavoru. Tym padom cely spinaci mechanizmus, ktory je nachylny na opalovanie kontaktov a vynechavanie cerpadla zmizne. |
Re: teplak: Starý som rozobral, ale ten vyzeral tak zhnito, že som vymenil za komplet nový. Nový som nerozobral. Bezkontakt budem tým pádom riešiť, keď odíde tento, snáď to rok-dva vydrží. |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 110034 | Včera: 195218