Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty cestopis!

bmw f 800 st versus V strom 650 - Diskusné fórum - Len Tak

Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiubmw f 800 st versus V strom 650 - Diskusné fórum - Len Tak

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
05.05.2015 14:04

bmw f 800 st versus V strom 650

kosak
 Turista 

Ikona

Ahojte,chcel by som sa vas opytat na nazor,popripade rady majitelov tychto dvoch masin. Len vcera som predal nahaca (GSR 600)a tak sa rozhodujem pre dalsiu motorku. Nahaca som predal koli tomu ze chcem viac cestovat a potrebujem vacsi komfort proti vetru a aj co sa tyka batoziny.No neviem sa rozhodnut ktoru z tychto dvoch motoriek uprednostnim,ktora je lepsia,preco je lepsia atd. Skuste mi pomoct s vyberom.


05.05.2015 14:21

Re: bmw f 800 st versus V strom 650

Menton
 Skútrista 

Ikona

F800ST je sportova turistika, takze si na nu z nahaca asi skor zvyknes, da sa s nou vyblbnut, aj pocestovat, bezudrzbovy remen je na turistiku vyhoda oproti retazi, robila sa aj s bohatou origo vybavou, ako ABS, ASR, kontrola tlaku v pneu, vyhrievane rukovate, alarm, origo kufre su roztahovacie podla mnozstva batoziny... a v modrej je krasna...
V-Strom 650 je celkom slusne kapotovane cestovne endurko, takze ochrana pred vetrom bude lepsia, aj posed pohodlnejsi, vzpriamenejsi, len pri prechode z nahaca ti asi budu chybat kone a este viac pri jazdeni vo dvojici s batozinou... na druhu stranu su lacne, dost rozsirene, daju sa oblozit cingrlatkami roznych vyrobcov...
Vybrat si musis sam, ale pre mna su to dost rozdielne typy moto, aj emocii, ktore dokazu pri jazde vyrobit... 8-)


05.05.2015 14:34

Re: bmw f 800 st versus V strom 650

kosak
 Turista 

Ikona

dakujem Menton,no tento vyber je preto taky rozdielny lebo iba tieto dve masinky sa mi pacia,na kazdej inej mi proste nieco vadi .. samozrejme hovorim o masinach podla mojho rozpoctu. Moja vyska je 174cm takze priklanam sa k tej bmw,no uvedomujem si ze stromcek ma tiez svoje vyhody,od doplnkov az po pohodlie.


05.05.2015 15:23

Re: bmw f 800 st versus V strom 650

Menton
 Skútrista 

Ikona

ja tvoj vyber respektujem... so 174cm asi budes tak trochu "spickovy" jazdec na oboch, maju rovnako vysoko sedadlo, ale zas bawo je lahsie, tak by sa ti s nim malo lahsie manipulovat... mozno je na zvazenie aj obutie, cisto cestne na 17, alebo uzke 19/17, na ktore zozenies aj stuplovejsie papucky... ale to sa zas tocime okolo odlisneho zamerania tych moto...


05.05.2015 15:24

Re: bmw f 800 st versus V strom 650

Bosmi
 Turista 

Ikona

Ahoj, vyjadrim sa len k stromceku - ten ma otec a obcas ho pojazdim, na BMW som nesedel.

Na posed pohodlny, ochrana pred vetrom oproti nahacu neskutocna, no po presadnuti z mojho vtedy Bandita 650 mi vykon pocitovo chybal.
Slaby sa mi zdal uz samemu, bez batoziny. Po GSR600 to bude este citelnejsie - tak ako pise aj Menton vyssie. A hlavne ak si zvyknuty, ze sa Ti na 4V GSR vykon hore otvoril, tak tu (2V) zabudni. Tym nehovorim, aky som super jazdec, verim, ze aj na stromceku ma v zakrutkach kde kto natrie, len o mojich pocitoch.

Podobnu dilemu - prechod zo 6ky nahaca na kapotovaneho turistu som riesil aj ja a vyriesil po svojom (kuk moj profil) a spokojnost.

Prajem stastnu ruku pri vybere.


05.05.2015 15:58

Re: bmw f 800 st versus V strom 650

kosak
 Turista 

Ikona

inak nad tou cbf 1000 som uz aj uvazoval,no este to zvazim ako dalsiu moznost


05.05.2015 16:06

Re: bmw f 800 st versus V strom 650

maryhuan
 Turista 

Ikona

Mám V-Strom 650 rv2012 - je to moja prvá motorka, porovnať neviem, ale viem povedať, ako som s Vstromom spokojný.

Na to, že je to pomerne veľká motorka, je veľmi dobre ovládateľný, celkom slušne sa s ním dá kľučkovať aj pri jazde v bratislavských kolónach. Je stabilný, dokáže odpustiť aj drobné jazdecké chyby, viackrát sa mi podarilo dostať ho z nábehu na pád späť (hlavne v krízovkách, keď som išiel na plné brzdy).

Fabricky dodávané sedlo je na dlhé cesty nepohodlné, vydržal som v ňom cca 250 km a bolela ma celá riť. Momentálne mám prečalúnené sedadlo, rozdiel je doslova neporovnateľný, sedí sa na tom jak v bavlnke, bez problémov z motorky zlezieš po 600 - 700 km a chodíš :-)))

Ochrana pred vetrom je fakt dobrá, ja mám ešte navyše sadu Givi pre vyšších jazdcov s posuvným plexi.

Čo sa týka výkonu 650 - je to asi fakt o tom, čo kto chce. Moja cestovná rýchlosť je okolo 100 km/h (rád sa kochám nerozmazaným výhľadom :-))), na diiaľnici sa presúvam tak 140 - 150 km/h a na to Vstrom bohate stačí. Keď mám ľadvinku, motorka krásne ťahá aj dvoch, ale samozrejme, pri predbiehaní alebo potrebe nejakej brutál akcelerácie to je už cítiť. Pri mojom štýle jazdy mi to ale nerobí nejaký veľký problém. Uvidím ako zvládne mňa, ladvinku a kufre, tam už trocha obavy mám, ale to sa ukáže až v lete.

V zásade som s V-stromom nemal žiaden problém, klasika servis a nič viac. V poho štartoval aj v zime po mrazoch.

Na moto je mrte doplnkov, mám padáky, ochrany rukoväte, na ceste mám objednané LED doplnkové svetlá na padáky a alu kufre od Poledníka (Big Husky).

Je to veľmi vďačná motorka, bol to dobrý výber s veľmi výhodným pomerom cena / výkon / úžitné vlastnosti. Nemenil by som, a ani nevymením :-)

Upravené 1 krát. Naposledy upravil maryhuan (05.05.2015 16:07)


05.05.2015 16:31

Re: bmw f 800 st versus V strom 650

mam stroma 650, kupil som si na to marselusy kufre, ktore sa mi ludia smeju ze vobec nezhadzujem a teda vraj to je aj napor vetra a bla bla.. + vsade jazdim s ladvinkou.
Vylet do a spat kalte kuchl 2xvestrom 1000 2 x 650 a ja jadiny s ladvinou. Okresky do 120, dialnica 140, motali sme sa pomedzi auta takze predbiehali sme rad za radom.
Vobec som nemal problem a za celu cestu sa mi nestalo ze by mi litre usli. Nemal som tie kufre nalozene nicim tazkym, to je pravda, a ti chalani na litroch sli normalne - nie predbehnut za kazdu cenu a vzdy byt prvy takze som vobec nemal pocit, ze by mi chybal vykon.

Tak isto som absolvoval celodenne jazdenie v stiavnickych vrchoch s fazerom. ten ja ak sa nemylim cca 75kw 4valec a tiez mi neusiel :-). Na rovinkach samozrejme akceleroval o volaco lepsie, ale v zakrutach ide aj strom pekne dole az na stupacky resp u mna skor na kufre :-) A toto cele so spotrebou co len s problemami prekracuje 5 litrov.

Pre mna ako kochaca - maximalna spokojnost. Strielal by som ale za ten servisny interval - 6000km. Od Februara, ked som ho kupil som spravil skoro uz 7000km a to som bol max na 1dennych vyletoch. To je ale v mojom pripade vyriesene K&N filtrom - teraz som ho cistil asi po 12000 aj ked v navode pisu 50 000 - a nemusel som ozaj, este bol pekny. Vymena oleja kazdyvch 6000km je 15 minutova zalezitost popri kavicke. filter 6e olej 3x6.5€ (2.7L je na vymenu...)

ABS mam, ASR pri 51kW nepotrebujem a nakolko mam 190cm tak si chcem kupit vacsie plexi - inak mi ta motorka sedi ako ziadna ina...


05.05.2015 17:40

Re: bmw f 800 st versus V strom 650

JuriK
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Ak si ochotny prehliadnut skryte chyby ( vlastnosti), ktore na Teba nachystalo BMW a nemas to daleko do origo servisu v BA, tak si kludne zober aj F800ST do roku vyroby 2009.
Od roku 2009 by to uz malo byt OK.
Napriek tomu ABS, remen, super spotreba, jedinecny nezamenitelny dizajn a obratnost bicykla su dost navykove veci.
Teraz by som si uz zobral radsej ale CBF 1000. Kto sa odvezie na oboch pochopí.


05.05.2015 19:46

Re: bmw f 800 st versus V strom 650

kosak
 Turista 

Ikona

po vasich radach som troska zmenil nazor a upravim zrejme vyber na vstrom 650 alebo 1000 a cbf 1000. Nevravim ze vykon je vsetko,ale pozdava sa mi skor objem 1000,motorku menim hlavne koli tomu ze chcem v dvojici spoznavat svet na dvoch kolesach a nechcem zase po sezone spekulovat nad vymenou motorky.


06.05.2015 10:39

Re: bmw f 800 st versus V strom 650

mcsdodo
 Kávičkár 

Ikona

JuriK vedel by si viac rozvinut temu "skryte chyby (vlastnosti)" na BMW F800ST?


06.05.2015 11:33

Re: bmw f 800 st versus V strom 650

Lubk0
 Kávičkár 

Troška by bolo možno dobré rozšíriť účel motocykla (spoznávať svet na 2 kolesách) ...

Skús detailnejšie rozpísať použitie motorky, čo znamená spoznávať svet ? (pre niekoho krátke výlety po SK a okolitých krajinách, pre niekoho 1x výlet do Chorvátska ročne, pre niekoho turistika cez Rusko do Turecka ), chceš jazdiť v 2 jici ? Na aké dlhé výlety ? Koľko krát do roka ?


06.05.2015 15:13

Re: bmw f 800 st versus V strom 650

ja by som z týchto dvoch bral CBF 1000 s kuframi. Je aj dosť svižná aj dosť turistická aj dosť univerzálna. ( svižnejšia ako malý strom a pohodlnejšia a univerzálnejšia ako bmw ) Mal som svojho času CBF 600 , takže celkom viem porovnať ( jazdil som aj malý strom aj bmw )

Dôvod úpravy: j

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Romanka (06.05.2015 15:13)


06.05.2015 15:29

Re: bmw f 800 st versus V strom 650

kosak
 Turista 

Ikona

Lubko,tak upresnim,chcem jazdit v dvojici ,samemu mi je blbo a take tie moto vylety v partii tiez nieje moje kafe,tak by som chcel jazdit s priatelkou. Vylety by boli do krajin ako je francuzsko,taliansko atd,k moru .SK mam uz dost pobehane tak uz by som chcel spoznavat nieco dalej.Tak poriadny vylet 4x do roka.

Dôvod úpravy:

Upravené 2 krát. Naposledy upravil kosak (06.05.2015 15:30)


06.05.2015 15:33

Re: bmw f 800 st versus V strom 650

kosak
 Turista 

Ikona

a co ochrana proti vetru na cbf 1000? v porovnani so stromcekom..


06.05.2015 15:40

Re: bmw f 800 st versus V strom 650

Menton
 Skútrista 

Ikona

kosak: ked si uz upresnil aj vyuzitie, mozno by nebolo zle sa pozriet aj po cisto cestovnych moto... bude to samozrejme uz podstatne vyssi rozpocet, ale umerne k tomu aj pohodlie cestovania a moznosti balenia... nieco ako RT, GTR a podobne, to su fakt paradne vozitka na dovolenku vo dvojke...

k CBF1000, ano, je to fajn moto, ale pred faceliftom je aj dost tazka, hlinikovy ram a jeden vyfuk jej dost vahovo pomohli (od 2010)...

Ochrana pred vetrom na CBF pri tvojej vyske nebude az taky problem, mozno bude stacit aj nastavitelny deflektor na origo plexo... je to dost individualna vec, ake obtekanie vzduchu a v akej vyske ti vyhovuje (na vetranie prilby a podobne...)

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (06.05.2015 15:42)


06.05.2015 15:48

Re: bmw f 800 st versus V strom 650

kosak
 Turista 

Ikona

u stroma riesim hlavne ten vykon,keby mal viac konikov tak jednoznacne idem do stroma,lebo s ami dizajnovo velmi paci... no na ukor dizajnu som a koli vykonu spekulujem teda nad tou cbf alebo nieco take

s priatelkou mame dokopy tak 130kg maximalne plus by sme mali tu batozinu,


06.05.2015 16:24

Re: bmw f 800 st versus V strom 650

extreem
 Edvenčr 

Ikona

Na cesty po zapadnej europe vo dvojici som mal K1200LT, viem ze to nema k vahe vykon cbf ale ked je v pohybe je to na svoje rozmery velmi obratny stroj, o ochrane proti vetru nema zmysel diskutovat /mozes fajcit za jazdy :-))) / nabalis aj to co nechces spoteba nabaleny vo dvojici 5,5 litra tiez niesom vyssi ako ty a bez problemov.

Dôvod úpravy:

Upravené 1 krát. Naposledy upravil extreem (06.05.2015 16:27)


06.05.2015 16:47

Re: bmw f 800 st versus V strom 650

Georgik
 Kávičkár 

Ikona

Re: extreem: poprípade ešte BMW R1200 RT - ľahšie ako K1200 LT a dá sa zohnať za celkom solídny cash ;-)


06.05.2015 17:16

Re: bmw f 800 st versus V strom 650

fireman74
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

tretia sezona v sedle maleho stromceka a max. spokojnost. [shake] predtym ZR-7S. obcas polna a lesna cesta. nemenil by som. [ciel]


06.05.2015 17:26

Re: bmw f 800 st versus V strom 650

matobaf
 Kávičkár 

Ikona

sevas Michal, ani som si nestihol vsimnut ze si predal :-O ;-)

ak chces seriozne cestovat , tak asi skor tu CBF-ku, pripadne to RT-cko tiez stoji na zvazenie, alebo ZZR? alebo..? to budes mat tazke rozhodvanie ;-)


06.05.2015 19:05

Re: bmw f 800 st versus V strom 650

kosak
 Turista 

Ikona

servuus Mato,no ja som ju vo stvrtok dal do inzercie a v pondelok bola fuc ,ani som si nestihol premysliet co dalsie :-D a teraz som bezradny


06.05.2015 19:22

Re: bmw f 800 st versus V strom 650

nevo
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Vstrom sa mi nikdy neľúbil. F800ST je moc pekná cestovná mašinka, iste ideálny výkon /váha. O CBF1000 som rozmýšlal ako o výkonnejšej alternátive na cestovanie, ale ak máš na tom jazdiť plne naložený a ešte možno aj 3 kufre, tak to bude váha, ona už len holá moc váži. Ale alternatíva by bol aj Fazer8 /vyhovujúci ako Bandit S/ + nižšia váha a vyšší výkon /aj od cbf1000/. Ale je to na teba, ak nejde o váhu, tak aj VFR800.


06.05.2015 19:25

Re: bmw f 800 st versus V strom 650

kosak
 Turista 

Ikona

kedysi som mal 250 kg copra,tak na vahu som zvyknuty a potom sa mi zdala gsr 600 ako bicykel,asi to budem musiet vyskusat,sadnut co mi to povie.


06.05.2015 21:37

Re: bmw f 800 st versus V strom 650

BorisF800
 Turista 

Ikona

Mam F800ST a kamarat nedavno kupil Stromčeka DL650. Tak sme si ich na nejakych 15km vymenili. Prvy dojem je o dost vyššie plexy a aj o niečo riadidla oproti ST ale zase naopak o dost kratšie sedlo. Kedže sme jeli z ladvinkama tak na Strome bola manželka na mne uplne nalepena co na ST je o dost dlhšie sedlo a volnost pre spolujazdca. To iste povedal aj kamoš z priatelkou. Dalšia vec Stromčeka treba drzat aspon na 4000 ot pre svižnejšie zvezenie co ST paradne zatahuje už od 2500 ot aj na šestku. Je tam citit vyššy objem motora hlavne ked jedeš v tamdeme. Potom ST ma bezudržbovy remen, tlmič riadenia, vyhrievane hefty a palubny počitač z plno udajama. Plus ja mam origo bočne kufre. Stromček vyhral nespočetne moc porovnavacych testov a viac sa hodi na rozbite cesty možno aj na nejaku polnačku. Ja som na F800ST za dva roky najazdil vyše 22000 km a max spokojnost. Vymenil bych ho jedine za nove F800GT.


06.05.2015 21:54

Re: bmw f 800 st versus V strom 650

BorisF800
 Turista 

Ikona

Na F800ST som bol v Nemecku Orlie Hniezdo potom Hohe Tauern Rakusko GrossGlocknerStrasse, NockalmStrasse dalej Croatia Novi Vinodolski. Pojazdil so Cechy aj Slovensko. Najviacej som za den dal 700km a v pohode. Dlhodobu spotrebu mam 4,3 litra benzinu na 100 km a to jazdim stale z manželkou v tamdeme. F800ST na cestovanie vo dvojici doporučujem.


07.05.2015 6:46

Re: bmw f 800 st versus V strom 650

Boris a vies povedat ci to bol velky rozdiel ? Co sa tej sedacky tyka ?Tipujem, ze to bolo s top case jo ?
Ak by slo o to ,ja mam platnu na top case rin tech. Je tym kufor posunuty o 4 - 5 cm dozadu. Ale je pravda, ze dvaja poriadni chlapi sa na tu masinu proste nemestia :-) a s ladvinkou som tak na knap.. CAstejsie sa musim cestou vystierat..


07.05.2015 11:02

Re: bmw f 800 st versus V strom 650

Lubk0
 Kávičkár 

Re: kosak:

Na tvoje účeli by som sa na CBF aj na F800ST vykašlal ... Jasné, áno, dá sa odcestovať aj na nich, koneckoncou, precestovať celá EU sa dá aj na 50 ccm skútry :-)

Osobne by som išiel na tvojom mieste po cestovnom endure :-) (sám teraz jedno zháňam :/ ) ...

Ak sa ti páči Strom, tak by som pozrel nejaký 1000 CCM po facelifte (nie prvý model) respektívne na inzerároch pozeraj aj Kawasaki KLV 1000 ... Nájdeš ich často slušne turisticky dovybavené a tým pádom ti nechýba nič na cestovanie čo beriem za veľké plus (hádam máš prehľad čo stoja 3 kufre z držiakmi napr) ... Sú spoľahlivé, nekazia sa, výkon dostatočný, aj keď jazdíte dvaja máte tam priestoru a priestoru, odvezie to čokoľvek a nemusíš sa báť s ňou pobehať po poľných cestách ...

Samozrejme, obratnosť toho stroja niekde v meste už nie je bohviečo, ale nič, na čo by si si po chvíle nezvykol ...


07.05.2015 11:24

Re: bmw f 800 st versus V strom 650

mcsdodo
 Kávičkár 

Ikona

pre F800ST mozno negativum (podla uhla pohladu) - je ich strasne malo v inzercii, aj celkovo.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil mcsdodo (07.05.2015 11:25)


07.05.2015 11:27

Re: bmw f 800 st versus V strom 650

bodusTE410
 Geriatrik 

Ikona

Poznatky po vcerajsej skusobnej jazde na novom baby V-Strome po cca 30km:

ASFALT;Pre jedneho,cize prevazne single jazdca jazdiaceho v ramci povolenych rychlostnych limitov,vykon a pruznost motora ci uz na predbiehanie alebo necakany manever kde je treba trosku viac potiahnut pravym zapastim absolutne dostacujuci.Ano,chce to trosku viac predvidat a uvazovat a zosuladit zapastie a hlavu a drzat motorcek v otackach,ale lenoch to nie je rozhodne.No,nadliter to nie je,ale to je ina kategoria. Len doplnim ze to Bola nezabehnuta predvadzacka,takze otacky do 5000ot./min,takze nad bude urcite este zivsi.Co je potesujuce proti mojim byvalim Ducatkam,takmer ziadne vibracie,trasenie.Motorcek uhladeny kultivovany ci uz pri jazde mestom,alebo v kolone. [dobre]

OFf ROAD; Maly vylet mimo asfalt absolutna pohoda ci zu v stupackach alebo v sede,predna 19-ka pobrala diery,mensie kamene paradne a bezpecne.
Rad by som pre nejakych rypalov dodal,ze hoci to bolo len cosi okolo 30km.Tak som vyskusal vsemozne jazdne situacie,teda okrem kopcov,kedze v okoli Nitri ich moc nie je ;-)

Pri obsadenosti motorky dvoma osobami + bagaz,uz to taka hitparada asi nebude,takze si treba poriadne zvazit tie spominane plusy a minusy,kedze tam ten vykon bude celkom urcite chybat.
Takze pre jedneho +batozina ANO,...pre dve osoby a este aj batozina skor NIE...

Spotreba,servis a spracovanie maleho Stroma tu zu popisane bolo dost,takze to nehodnotim.Jazdim 90% sam a bez batoziny,takze uz vykon nenahan ako kedysi :-))) Po pestrej palete roznych moto mam zu v hlave jasno a vykon rozhodne zu nenahanam. ;-)
Rozhodoval som sa medzi malym Stromom a Versysom a po offroadovej vlozke bolo rozhodnute [dobre]
Dôvod úpravy:

Upravené 4 krát. Naposledy upravil bodusTE410 (07.05.2015 11:42)


07.05.2015 12:38

Re: bmw f 800 st versus V strom 650

miros139
 Ľadvinka 

Ikona

ak mas mensi rozpocet, skus pouvazovat nad starsimi cestovnymi motorkami, mne tak prischla zzr 1100, r.v. 94, po zmene sekundarneho prevodu zo 17/45 na 18/40 motorka chodi za 4,8-5,2 pri turistike, na sestke idem pri 4000ot, 140km/h, ochrana pred vetrom dazdom, podvozok brzdy super, pohodlie na sedenie parada,akurat riaditka by sa zislo trosku dvihnut, lebo je to raketa robena na vysoke rychlosti, cize dialnicne presuny na dovolenke su neskutocne pohodlne, skor sa clovek trapi pri pomalsich rychlostiach s tym posedom, ak turistika s dvoma urcite pri stvorvalci co najvyssi objem, keby mal Vstrom motor z SV650-resp. vyssi vykon bol by urcite idealny, enduro posed je asi najvhodnejsi na turistiku-krk, chrbtica krize netrpia tak ako pri cestnom biku,nehovoriac predlaktia a zapestia


07.05.2015 13:01

Re: bmw f 800 st versus V strom 650

Lubk0
 Kávičkár 

Inak, možno pre porovnanie posedov = DL 1000, CBF 1000 a F800ST. Kalkuoval som so 174 cm jazdec a 170 cm spolujazdec ... Pri 1000 DL bude troška problém s "dočiahnutím" na zem, bolo by ju treba možno troška upraviť ...

Čo sa ale týka "komfortnosti" posedu, tak DL ko jednoznačne top :-)

Pozri obrázok

Pozri obrázok

Pozri obrázok

Pozri obrázok


07.05.2015 14:14

Re: bmw f 800 st versus V strom 650

Menton
 Skútrista 

Ikona

Lubk0: preco to komplikujes? staci link a chalan si naklika co chce cycle-ergo.com/

msdodo: to, co je pre teba negativum, moze byt pre ineho pozitivum... ano, bonsajov mas plnu inzerciu a aj na cestach ich stretnes kdekolvek, ale z druheho uhla to znamena, ze to tlaci cenu dole (pri kupe sa tesis, pri predaji places) a zaroven mas "tuctovu" moto... nieco ako Fabia medzi autami, za tou sa uz veru nikto neotoci... ;-)

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (07.05.2015 14:16)


07.05.2015 14:29

Re: bmw f 800 st versus V strom 650

Lubk0
 Kávičkár 

Re: Menton:

Chcel som mu to uľahčiť, no foto som zle pridal ...

K tvojmu porovnaniu ešte pridaj, že je možno lepšie mať na dlhé výlety s nábehom X tisíc KM práve tuctovú, spoľahlivú a ľahko opraviteľnú motorku :-)

Možno chalan začne jazdiť aj iné trasy, a asi bude jednoduchšie riešiť prípadný servis CBF či DL ka v Rumunsku či Bosne ako riešiť servis F800Stčka :-)


07.05.2015 15:06

Re: bmw f 800 st versus V strom 650

kosak
 Turista 

Ikona

chlapi nieje niekto z vas z Ba ,kto ma maleho stroma? Mam dobreho kamosa co ho ma,ale je na vychode slovenska a koli tomu s atam trepat nejdem,chcel by som aspon sadnut na to,ze ako to bude a aspon si ju obzriet,aby som vedel dalej uvazovat.


07.05.2015 15:13

Re: bmw f 800 st versus V strom 650

bodusTE410
 Geriatrik 

Ikona

Re: Lubk0: pravdu mas chlope [dobre] .

Urcite lahsie opravit tuctovku,kde je mozne zamienat,pripadne si pozicat suciastku z inej moto,pripadne ineho sesterskeho vyrobcu,ako opravit exota.A bude to horsie vzhladom na kopec elektronickych kurvitok a systemov ktore sa momentalne doslova sypu do novych moto.To nemusi platit prave o BMW 800ST,ked preberame aj tuto znacku.
Navyse novy,maly V-Strom XT ma predlzeny servisny interval na olej 12000km,co nie je tiez na zahodenie,pretoze tych 6000km na turistovi je zalostne malo.

Dôvod úpravy: gramatika

Upravené 1 krát. Naposledy upravil bodusTE410 (07.05.2015 15:18)


07.05.2015 15:17

Re: bmw f 800 st versus V strom 650

bodusTE410
 Geriatrik 

Ikona

Re: kosak: Ved skoc do STYXu v BA a mozes si ho osahat aj prepozicat na skusobnu jazdu.Ver mi,len sediet nestaci!


07.05.2015 15:56

Re: bmw f 800 st versus V strom 650

Menton
 Skútrista 

Ikona

Lubk0: moto na dlhe vylety jednoducho nemoze mat servisny interval 6000km, co je pripad starsich DL650 a DL1000... to ju deklasuje len na vylety okolo komina... alebo si na vylet napr. okolo Balkanu, Turecko, Norsko, ci Spanielsko musis balit olej a filtre, alebo cestou ist do servisu a zabit tak pol dna vyletu cakanim, alebo robotou... da sa to, len to je dalsia komplikacia... moj nazor...

na odlahcenie, poznas niekoho s DL, co na nom najazdil cez 100k? lebo ja takych majitelov BMW poznam niekolko... a bez poruchy elektriky... ;-)


07.05.2015 16:47

Re: bmw f 800 st versus V strom 650

brazel
 Kávičkár 

Ikona

Všetci sa nepotrebujú pretŕčať tak , ako majitelia BMW , ale dá sa tam nájsť kadečo , aj DL :
www.transeurope.de/motorraeder/100000_km_-_klub...
a potom treba 200 000 , 300 000 , atď , atď


07.05.2015 21:45

Re: bmw f 800 st versus V strom 650

bodusTE410
 Geriatrik 

Ikona

Re: Menton: Cesky biker s nickom Trinidad na motorkari.cz,za 9,5roka na DL650 Vstrom urobil 200tis. Km! Okrem kruzkov a rozvodakov nemenil nic,prevodovka aj starter povodny,ba aj ziarovky :-)


08.05.2015 12:24

Re: bmw f 800 st versus V strom 650

kosak
 Turista 

Ikona

este doalsia otayka,je strom 1000 rozmerovo vacsi ako 650ka?


08.05.2015 15:21

Re: bmw f 800 st versus V strom 650

JuriK
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Myslim si, ze u BMW F800ST sa netreba bat elektriky ( nikdy som nemal problem ).
Pokial neratam original imobilizer, ktory sa nedokazal prepnut do setriaceho modu a dokazal tym dost vybijat baterku pri dlhsom nepouzívani.
F800ST ma CANBUS zbernicu a nema ani jednu poistku ( ak neratam poistku na 12V zasuvke co je normalne ).
Elektronika dokaze odpojit chybne veci aj snimace a aj za cenu nudzoveho rezimu dokaze ponechat motorku pojazdnu.
Na ceskom webe sa da najst info kde F800GS po tazkej havarii bola komplet ocesana, chybala palubovka tusim a niektore snimace na motore boli pokazene a motorka zostala pojazdna.


08.05.2015 15:55

Re: bmw f 800 st versus V strom 650

kosak
 Turista 

Ikona

a este otazocka pre majitelov stroma,v niektorych inzeratoch pisu ze verzia s dvoma svieckami na valec,od ktoreho rocnika sa tato verzia zacala vyrabat?


08.05.2015 20:00

Re: bmw f 800 st versus V strom 650

JuriK
Darca Krvi  Turista 

Ikona

V roku 2007 presiel V-Strom zmenami a dostal aj 2 sviecky na valec.

2004 - First model year
2005 - Headlight interrupt when starting added.
2007 - Optional ABS (Anti-lock braking system)
-Wheelbase increased from 60.6 in (1,539 mm) to 61.2 in (1,554 mm) with an increase in the swingarm length by .597 in (15 mm)
-Dual sparkplugs at each cylinder.
-Idle adjustment screw removed
2008 - Alternator output increased from 375 to 400 watts.
2009 - All-steel locknut on rear axle, previously cotter pin style.
Clear signal light lenses, previously amber.


08.05.2015 20:07

Re: bmw f 800 st versus V strom 650

Menton
 Skútrista 

Ikona

Bodus, brazel: pytal som sa, ci niekoho poznate osobne... Lebo na internete sa docitate kadeco, Hitler zdrhol do Argentiny, Elvis este zije a liter riedidla na nadrz nafty znizuje zarucene vyrazne spotrebu... ;-)
A kolko tych DL, ked uz su na dialkovu turistiku dalo Magadan? Lebo LC, ci GS tam chodia minimalne v desiatkach kazdy rok... :-P


08.05.2015 23:16

Re: bmw f 800 st versus V strom 650

brazel
 Kávičkár 

Ikona

Kde to je ten Magadan ? Nejaké El Dorado (?) , naozaj neviem (lebo mi to je na háku a ani len ten gúgl pre to neotvorim) .


08.05.2015 23:22

Re: bmw f 800 st versus V strom 650

Stowasser
 Turista 

Ikona

Re: kosak: ak myslis starsie verzie stromov, tak tie boli konstrukcne velmi podobne, ram uplne identicky, sedlo, kolesa, kapotaz atd. Akurat stupacky spolujazdca boli na 1000ke lepsie, a kedze sa ukoncila volakedy jeho vyroba, tak starsie litre su uz naozaj dost stare. Maly rozdiel bol aj vo vyske sedla a v zapinani svetiel.


17.05.2015 18:44

Re: bmw f 800 st versus V strom 650

kosak
 Turista 

Ikona

Dakujem vsetkym za rady,nakoniec som si kupil stromceka a myslim ze som urobil dobru volbu,uvidim casom,tak este raz dikes a vela stastnych km vam prajem [ciel]

Foto pridam este

Dôvod úpravy:

Upravené 1 krát. Naposledy upravil kosak (17.05.2015 18:53)


17.05.2015 19:03

Re: bmw f 800 st versus V strom 650

kosak
 Turista 

Ikona

taak foto v profile


17.05.2015 19:10

Re: bmw f 800 st versus V strom 650

bodusTE410
 Geriatrik 

Ikona

Re: kosak: gratuluejm,tiez som uprednostnil V-Strom a tesim sa z kazdeho kilometra.Nech ti dobre a spolahlivo sluzi,vela spokojnych KM a hlavne bez nehod. [dobre]


17.05.2015 23:04

Re: bmw f 800 st versus V strom 650

maryhuan
 Turista 

Ikona

Re: kosak: Kosak gratulujem, vitaj v klube :-))) Ja som dal na svojom DL650 cca 800 km od soboty obeda do nedele vecera, bol som si u Big Huskyho v Ostrave pre kufor a pojazdil som Moravu s ladvinkou a slapal ako hodinky aj vo dvojici sme to mali pekne nakopnute. Bude ti dobre sluzit.


17.05.2015 23:08

Re: bmw f 800 st versus V strom 650

maryhuan
 Turista 

Ikona

Re: Menton: Menton, jeden taky V-Strom mali minuly tyzden na velkom servise rozrobeny chalani v Service 13. Mal cosi malo pod 100 k.



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 164069 | Včera: 179832