Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Ahojte,chcel by som sa vas opytat na nazor,popripade rady majitelov tychto dvoch masin. Len vcera som predal nahaca (GSR 600)a tak sa rozhodujem pre dalsiu motorku. Nahaca som predal koli tomu ze chcem viac cestovat a potrebujem vacsi komfort proti vetru a aj co sa tyka batoziny.No neviem sa rozhodnut ktoru z tychto dvoch motoriek uprednostnim,ktora je lepsia,preco je lepsia atd. Skuste mi pomoct s vyberom. |
F800ST je sportova turistika, takze si na nu z nahaca asi skor zvyknes, da sa s nou vyblbnut, aj pocestovat, bezudrzbovy remen je na turistiku vyhoda oproti retazi, robila sa aj s bohatou origo vybavou, ako ABS, ASR, kontrola tlaku v pneu, vyhrievane rukovate, alarm, origo kufre su roztahovacie podla mnozstva batoziny... a v modrej je krasna... |
dakujem Menton,no tento vyber je preto taky rozdielny lebo iba tieto dve masinky sa mi pacia,na kazdej inej mi proste nieco vadi .. samozrejme hovorim o masinach podla mojho rozpoctu. Moja vyska je 174cm takze priklanam sa k tej bmw,no uvedomujem si ze stromcek ma tiez svoje vyhody,od doplnkov az po pohodlie. |
ja tvoj vyber respektujem... so 174cm asi budes tak trochu "spickovy" jazdec na oboch, maju rovnako vysoko sedadlo, ale zas bawo je lahsie, tak by sa ti s nim malo lahsie manipulovat... mozno je na zvazenie aj obutie, cisto cestne na 17, alebo uzke 19/17, na ktore zozenies aj stuplovejsie papucky... ale to sa zas tocime okolo odlisneho zamerania tych moto... |
Ahoj, vyjadrim sa len k stromceku - ten ma otec a obcas ho pojazdim, na BMW som nesedel. |
inak nad tou cbf 1000 som uz aj uvazoval,no este to zvazim ako dalsiu moznost |
Mám V-Strom 650 rv2012 - je to moja prvá motorka, porovnať neviem, ale viem povedať, ako som s Vstromom spokojný. Upravené 1 krát. Naposledy upravil maryhuan (05.05.2015 16:07) |
mam stroma 650, kupil som si na to marselusy kufre, ktore sa mi ludia smeju ze vobec nezhadzujem a teda vraj to je aj napor vetra a bla bla.. + vsade jazdim s ladvinkou. |
Ak si ochotny prehliadnut skryte chyby ( vlastnosti), ktore na Teba nachystalo BMW a nemas to daleko do origo servisu v BA, tak si kludne zober aj F800ST do roku vyroby 2009. |
po vasich radach som troska zmenil nazor a upravim zrejme vyber na vstrom 650 alebo 1000 a cbf 1000. Nevravim ze vykon je vsetko,ale pozdava sa mi skor objem 1000,motorku menim hlavne koli tomu ze chcem v dvojici spoznavat svet na dvoch kolesach a nechcem zase po sezone spekulovat nad vymenou motorky. |
JuriK vedel by si viac rozvinut temu "skryte chyby (vlastnosti)" na BMW F800ST? |
Troška by bolo možno dobré rozšíriť účel motocykla (spoznávať svet na 2 kolesách) ... |
ja by som z týchto dvoch bral CBF 1000 s kuframi. Je aj dosť svižná aj dosť turistická aj dosť univerzálna. ( svižnejšia ako malý strom a pohodlnejšia a univerzálnejšia ako bmw ) Mal som svojho času CBF 600 , takže celkom viem porovnať ( jazdil som aj malý strom aj bmw ) Upravené 1 krát. Naposledy upravil Romanka (06.05.2015 15:13) |
Lubko,tak upresnim,chcem jazdit v dvojici ,samemu mi je blbo a take tie moto vylety v partii tiez nieje moje kafe,tak by som chcel jazdit s priatelkou. Vylety by boli do krajin ako je francuzsko,taliansko atd,k moru .SK mam uz dost pobehane tak uz by som chcel spoznavat nieco dalej.Tak poriadny vylet 4x do roka. Upravené 2 krát. Naposledy upravil kosak (06.05.2015 15:30) |
a co ochrana proti vetru na cbf 1000? v porovnani so stromcekom.. |
kosak: ked si uz upresnil aj vyuzitie, mozno by nebolo zle sa pozriet aj po cisto cestovnych moto... bude to samozrejme uz podstatne vyssi rozpocet, ale umerne k tomu aj pohodlie cestovania a moznosti balenia... nieco ako RT, GTR a podobne, to su fakt paradne vozitka na dovolenku vo dvojke... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (06.05.2015 15:42) |
u stroma riesim hlavne ten vykon,keby mal viac konikov tak jednoznacne idem do stroma,lebo s ami dizajnovo velmi paci... no na ukor dizajnu som a koli vykonu spekulujem teda nad tou cbf alebo nieco take |
Na cesty po zapadnej europe vo dvojici som mal K1200LT, viem ze to nema k vahe vykon cbf ale ked je v pohybe je to na svoje rozmery velmi obratny stroj, o ochrane proti vetru nema zmysel diskutovat /mozes fajcit za jazdy / nabalis aj to co nechces spoteba nabaleny vo dvojici 5,5 litra tiez niesom vyssi ako ty a bez problemov. Upravené 1 krát. Naposledy upravil extreem (06.05.2015 16:27) |
Re: extreem: poprípade ešte BMW R1200 RT - ľahšie ako K1200 LT a dá sa zohnať za celkom solídny cash |
tretia sezona v sedle maleho stromceka a max. spokojnost. predtym ZR-7S. obcas polna a lesna cesta. nemenil by som. |
sevas Michal, ani som si nestihol vsimnut ze si predal |
servuus Mato,no ja som ju vo stvrtok dal do inzercie a v pondelok bola fuc ,ani som si nestihol premysliet co dalsie a teraz som bezradny |
Vstrom sa mi nikdy neľúbil. F800ST je moc pekná cestovná mašinka, iste ideálny výkon /váha. O CBF1000 som rozmýšlal ako o výkonnejšej alternátive na cestovanie, ale ak máš na tom jazdiť plne naložený a ešte možno aj 3 kufre, tak to bude váha, ona už len holá moc váži. Ale alternatíva by bol aj Fazer8 /vyhovujúci ako Bandit S/ + nižšia váha a vyšší výkon /aj od cbf1000/. Ale je to na teba, ak nejde o váhu, tak aj VFR800. |
kedysi som mal 250 kg copra,tak na vahu som zvyknuty a potom sa mi zdala gsr 600 ako bicykel,asi to budem musiet vyskusat,sadnut co mi to povie. |
Mam F800ST a kamarat nedavno kupil Stromčeka DL650. Tak sme si ich na nejakych 15km vymenili. Prvy dojem je o dost vyššie plexy a aj o niečo riadidla oproti ST ale zase naopak o dost kratšie sedlo. Kedže sme jeli z ladvinkama tak na Strome bola manželka na mne uplne nalepena co na ST je o dost dlhšie sedlo a volnost pre spolujazdca. To iste povedal aj kamoš z priatelkou. Dalšia vec Stromčeka treba drzat aspon na 4000 ot pre svižnejšie zvezenie co ST paradne zatahuje už od 2500 ot aj na šestku. Je tam citit vyššy objem motora hlavne ked jedeš v tamdeme. Potom ST ma bezudržbovy remen, tlmič riadenia, vyhrievane hefty a palubny počitač z plno udajama. Plus ja mam origo bočne kufre. Stromček vyhral nespočetne moc porovnavacych testov a viac sa hodi na rozbite cesty možno aj na nejaku polnačku. Ja som na F800ST za dva roky najazdil vyše 22000 km a max spokojnost. Vymenil bych ho jedine za nove F800GT. |
Na F800ST som bol v Nemecku Orlie Hniezdo potom Hohe Tauern Rakusko GrossGlocknerStrasse, NockalmStrasse dalej Croatia Novi Vinodolski. Pojazdil so Cechy aj Slovensko. Najviacej som za den dal 700km a v pohode. Dlhodobu spotrebu mam 4,3 litra benzinu na 100 km a to jazdim stale z manželkou v tamdeme. F800ST na cestovanie vo dvojici doporučujem. |
Boris a vies povedat ci to bol velky rozdiel ? Co sa tej sedacky tyka ?Tipujem, ze to bolo s top case jo ? |
Re: kosak: |
pre F800ST mozno negativum (podla uhla pohladu) - je ich strasne malo v inzercii, aj celkovo. Upravené 1 krát. Naposledy upravil mcsdodo (07.05.2015 11:25) |
Poznatky po vcerajsej skusobnej jazde na novom baby V-Strome po cca 30km: Upravené 4 krát. Naposledy upravil bodusTE410 (07.05.2015 11:42) |
ak mas mensi rozpocet, skus pouvazovat nad starsimi cestovnymi motorkami, mne tak prischla zzr 1100, r.v. 94, po zmene sekundarneho prevodu zo 17/45 na 18/40 motorka chodi za 4,8-5,2 pri turistike, na sestke idem pri 4000ot, 140km/h, ochrana pred vetrom dazdom, podvozok brzdy super, pohodlie na sedenie parada,akurat riaditka by sa zislo trosku dvihnut, lebo je to raketa robena na vysoke rychlosti, cize dialnicne presuny na dovolenke su neskutocne pohodlne, skor sa clovek trapi pri pomalsich rychlostiach s tym posedom, ak turistika s dvoma urcite pri stvorvalci co najvyssi objem, keby mal Vstrom motor z SV650-resp. vyssi vykon bol by urcite idealny, enduro posed je asi najvhodnejsi na turistiku-krk, chrbtica krize netrpia tak ako pri cestnom biku,nehovoriac predlaktia a zapestia |
Inak, možno pre porovnanie posedov = DL 1000, CBF 1000 a F800ST. Kalkuoval som so 174 cm jazdec a 170 cm spolujazdec ... Pri 1000 DL bude troška problém s "dočiahnutím" na zem, bolo by ju treba možno troška upraviť ... |
Lubk0: preco to komplikujes? staci link a chalan si naklika co chce cycle-ergo.com/ Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (07.05.2015 14:16) |
Re: Menton: |
chlapi nieje niekto z vas z Ba ,kto ma maleho stroma? Mam dobreho kamosa co ho ma,ale je na vychode slovenska a koli tomu s atam trepat nejdem,chcel by som aspon sadnut na to,ze ako to bude a aspon si ju obzriet,aby som vedel dalej uvazovat. |
Re: Lubk0: pravdu mas chlope . Upravené 1 krát. Naposledy upravil bodusTE410 (07.05.2015 15:18) |
Re: kosak: Ved skoc do STYXu v BA a mozes si ho osahat aj prepozicat na skusobnu jazdu.Ver mi,len sediet nestaci! |
Lubk0: moto na dlhe vylety jednoducho nemoze mat servisny interval 6000km, co je pripad starsich DL650 a DL1000... to ju deklasuje len na vylety okolo komina... alebo si na vylet napr. okolo Balkanu, Turecko, Norsko, ci Spanielsko musis balit olej a filtre, alebo cestou ist do servisu a zabit tak pol dna vyletu cakanim, alebo robotou... da sa to, len to je dalsia komplikacia... moj nazor... |
Všetci sa nepotrebujú pretŕčať tak , ako majitelia BMW , ale dá sa tam nájsť kadečo , aj DL : |
Re: Menton: Cesky biker s nickom Trinidad na motorkari.cz,za 9,5roka na DL650 Vstrom urobil 200tis. Km! Okrem kruzkov a rozvodakov nemenil nic,prevodovka aj starter povodny,ba aj ziarovky |
este doalsia otayka,je strom 1000 rozmerovo vacsi ako 650ka? |
Myslim si, ze u BMW F800ST sa netreba bat elektriky ( nikdy som nemal problem ). |
a este otazocka pre majitelov stroma,v niektorych inzeratoch pisu ze verzia s dvoma svieckami na valec,od ktoreho rocnika sa tato verzia zacala vyrabat? |
V roku 2007 presiel V-Strom zmenami a dostal aj 2 sviecky na valec. |
Bodus, brazel: pytal som sa, ci niekoho poznate osobne... Lebo na internete sa docitate kadeco, Hitler zdrhol do Argentiny, Elvis este zije a liter riedidla na nadrz nafty znizuje zarucene vyrazne spotrebu... |
Kde to je ten Magadan ? Nejaké El Dorado (?) , naozaj neviem (lebo mi to je na háku a ani len ten gúgl pre to neotvorim) . |
Re: kosak: ak myslis starsie verzie stromov, tak tie boli konstrukcne velmi podobne, ram uplne identicky, sedlo, kolesa, kapotaz atd. Akurat stupacky spolujazdca boli na 1000ke lepsie, a kedze sa ukoncila volakedy jeho vyroba, tak starsie litre su uz naozaj dost stare. Maly rozdiel bol aj vo vyske sedla a v zapinani svetiel. |
Dakujem vsetkym za rady,nakoniec som si kupil stromceka a myslim ze som urobil dobru volbu,uvidim casom,tak este raz dikes a vela stastnych km vam prajem Upravené 1 krát. Naposledy upravil kosak (17.05.2015 18:53) |
Re: kosak: gratuluejm,tiez som uprednostnil V-Strom a tesim sa z kazdeho kilometra.Nech ti dobre a spolahlivo sluzi,vela spokojnych KM a hlavne bez nehod. |
Re: kosak: Kosak gratulujem, vitaj v klube Ja som dal na svojom DL650 cca 800 km od soboty obeda do nedele vecera, bol som si u Big Huskyho v Ostrave pre kufor a pojazdil som Moravu s ladvinkou a slapal ako hodinky aj vo dvojici sme to mali pekne nakopnute. Bude ti dobre sluzit. |
Re: Menton: Menton, jeden taky V-Strom mali minuly tyzden na velkom servise rozrobeny chalani v Service 13. Mal cosi malo pod 100 k. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 164069 | Včera: 179832