Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
No co vy na ŇU? |
mikulec presne jak si povedal, 160k , ne jak tie skoro 200 konove Japonky |
tref: ty si uplňe tref-ený? Šak ale je velký rozďíl 160k ve dvojválci a "skoro" 200k ve štyrválci! |
Stójí, nestójí... Šak ale to je DUCATI? Peňíze sú ftedy úplňe neptstatné! Ket si najdeš frajírku (lásku) svojého života, tak sa pýtáš kolko ťa bude stát? |
Vidicon nemam pocit, ze sa dizajnovo zacina priblizovat k japoncom. Zamer bol dizajnovo sa vratit k podobnemu vyzoru ako je 916. Musis na to pozerat ako na celok, nie len na celnu masku (ta je podla mna podobnejsia desmosedici rr) Mimochodom podla mna je velmi tazke vymysliet dizajnovo nieco co sa nepodoba na nieco ine (najma v segmente supersportov). |
Krása talianskych motoriek je práve v tom, že sú iné, ako 99% ostatných športových (japonských) motoriek. Možno ani nie sú také pekné, ako skôr zvláštne. Upravené 2 krát. Naposledy upravil Vadim (09.11.2006 16:44) |
No podla mna vyzorovo trosku Ducatka zozenštela Upravené 3 krát. Naposledy upravil rissko (09.11.2006 16:56) |
Rissko hovoris o desmosedici rr. Ale nemusis sa obavat, produkcia na buduci rok je uz rozpredana. Ide o typ motorky, ktory iny vyrobca nema v seriovej ponuke. |
cygno, co pre teba neurobim, uz som to opat upravil aby si tak nevyzeral |
len tak k tomu výkonu. Taliani udávajú hodnoty merané na zadnom kolese a japonci na spojke. Takže tie talianske výkony nie sú až také iluzórne ako japonské. Upravené 1 krát. Naposledy upravil divo (09.11.2006 18:02) |
Podoba sa na japonca, ale japonec to nie je Upravené 1 krát. Naposledy upravil MalyMirec (09.11.2006 18:05) |
Divo davaj si teda pozor a radsej si zisti, v ktorej krajine a v aky den bola tvoja R1 vyrobena. Moze sa ti totizto kludne stat, ze ju vyrobili v Taliansku na sv. Giovanniho. Kolko osobnych skusenosti mas s kvalitou talianskych motoriek (specialne ducati) Tie reci o nespolahlivosti ma uz dost seru. |
cygno s ducati a spolahlivostou nemam skusenosti, ale dohodim ti par kontaktov naludi co majy apriliu staci si precitat par testov na benelli a ich startovanie a hned kazdy premysla ci tie motorky stoja za tie prachy |
suhlas s cygnom - je to len mytus, ze Ducy su extra poruchove |
OGard predal Multistradu a kupil si Japonca......a nadaval na vsetkych Ducatistov...ze su to vytraseni dochodcovia.....UKAMENOVAT |
mikulec: |
ani mne sa nelubi... ziaden SS... |
Cygno, ja nemám proti Ducati vôbec nič, svojho času som dokonca nesníval o ničom inom ako Monsteri (žiadne iné Ducati ma dizajnom tak neoslovilo). Pýtal som sa však na názory servismenov, ktorí sa nezameriavajú na jednu značku, ale poctivo dokážu opraviť a udržiavať všetko a ani jeden mi bohužiaľ Ducati neodporučil. Môj sused dokonca mal Ducati, bol to modell SS 750 - motor neutesniteľný. Stále z niekadiaľ premokal. Vibrácie neúnosné a rachot neuveriteľný - ale s tým sa pri suchej spojke počíta. Polohu na dlhšiu jazdu nenájdeš. Ja som sa raz viezol na SS 900 a môžem povedať, že som sa nevedel dočkať, kedy zosadnem. Motorka chce ísť stále rovno a natiahnutý som bol aj pri mojich 180-tich cm ako žaba na škripci. Multistrada bola fajn, ST 4 v podstate tiež. NA S4R by som písal superlatívy, čo sa týka nadčasovosti dizajnu, progresívnej technológie, ale poloha je na naháča tiež príliš športová. Keď si však porovnám servisné náklady, ktoré sa nedajú obísť, s japoncami, tak aj moje sympatie musia ísť nabok. Upravené 1 krát. Naposledy upravil divo (10.11.2006 7:58) |
tiez si myslim, ze sa zacina podobat na japoncov Upravené 1 krát. Naposledy upravil Faldner (10.11.2006 7:59) |
Divo nechcem nikoho urazit, ale myslim si, ze ti servismani, ktori dokazu opravit vsetko si pri novych typoch akejkolvek motorky ani neskrtnu (takymto servismanom chyba potrebne vybavenie - pocitac a software) Mimochodom mna by len pre zaujimavost zaujimalo ako ti servismani nastavuju napnutie rozvodoveho remena (napriklad moja moto ma mat 145 Hz pre horizontalny a 160 Hz pre vertikalny, +- 5 Hz) Vsetky ine "odborne" nastavenia mozu potom sposobit dost vela problemov. |
Divo: s tym udavanim vykonu by som si nebol az tak isty. Ja mam v katalogu aj v technicaku napisane 106 koni (resp. adekvatne cislo v kW) na VFR a brzda na zadnom kolese namerala 107 koni. |
spyke1: Na kolkých 160k dvojválcoch sis uš zjeu? A daj si zmjerat výkon na prístroje a nebuc prekvapený o kolko kobyu ťa Suzuki osraua! |
Nerd: Aprília a Benelli nejsú Ducati! A moja štartuje úplňe že fajnovovo! Stačí stlačit štartér a moto urobí celý proces za mňa. Nenatahujem sytič a nedržím štarter pokát nenaštartuje! |
mikulec: |
pokial viem vyrobcovia udavaju vykon na kluke, ktory je samozrejme vyssi ako na zadnom kole.. |
Tinojá sem nepovydau, že džaponky nejsú dobré, ale moje kritériá spĺňá DUCATI. |
pekna ale dizajnovo sa priblížila japonskym a ešte sa mi zdá že je tam nejaký nádych triumph-u, tie svetla alebo niečo jednoducho.... |
Pozri obrázok |
uz mi pripada trochu jak CBR a trochu ako ninja... co teraz ostalo z ducati ked uz aj vyzor stratil na orginalite? meno a cena? |
Ta motorka vyzera bozsky, depodoba sa vobec na Made In Japan stroje, len trochu pripomina Triumph Daytonu 675! |
mne pripomina TRIUMPH DAYTONAu 675 krizenu s niecim.. asi s desmosedici ci ako sa to volalo.. neviem preco ale prvy dojem .. resp. prve co ma napadlo ked som to videl tak TRIUMPH.. ale je to kocka.. i ked tie farby by som inak privital asik.. nejaka kombinacia cervenej a bielej.. a este potom taky kufrik plny grosov a ide sa do talianska po jednu |
Zahri: |
Mikulec ty si ozaj zábavný s tým kováčom aj s tým šetrným servisom. To Ti povie každý, aspoň trochu technicky vzdelaný, človek, že ak s "tým" nič nie je tak do toho nerýp. Ani ten najautorizovanejší servis (o kvalite a poctivosti tých slovenských by som skutočne pomlčal) Ti motorku neposkladá tak ako vo fabrike, a preto rozoberať ju len tak preventívne a kontrolovať len tak pre istotu nemá vôbec žiadny význam. No a čo sa týka sviečok alebo podobných spotrebných záležitostí tak mám servisný manuál, kompletný a pekne zviazaný na čestnom mieste medzi kásnou literatúrou, ktorý si čítam namiesto rozprávok na dobrú noc. To čo sa vrámci pravidelnej údržby má robiť, to aj robím a nemyslím si, že Tvoj servis Ti s motorkou robí viac úkonov, ako je písané v servisnom manuáli. |
Divo, ja viem ale ako sam hovoris je to len fama. To je skoro ako - Tie R1 zeru olej, som pocul. A pritom ta tvoja podla teba nezozrala... |
Divo napýsau sem ňegde, že sa máš v ňí rýpat ket šecko funguje? Lesci áno tak potom mi daj vjedzet! Skus si to prečítat znova a pozorňejší! |
Cygno, vieš, v tejto číro materialistickej dobe hovoriť o tom, že peniaze kazia charakter alebo že peniaze nie sú univerzálnym meradlom, je ťažké. Mne nie je ľúto vynaložiť prostriedky na potešenie. Ale keď pustím z ruky taký balík ako stojí hociktorý liter, tak si chcem byť aspoň na 95 % istý, že nestrieľam capa. |
Mikulec, asi nie sme v jazykovej zhode , ale znovu som to pochopil, ako si to už napísal. O to nejde, moja motorka dostáva všetko, čo jej treba. |
mikulec, napisal si: "tref: ty si uplňe tref-ený? Šak ale je velký rozďíl 160k ve dvojválci a "skoro" 200k ve štyrválci!" - no ja som z toho pochopil, ze myslis ze dvojval je vacsia sila, rychlejsi, lepsi... |
...Pekne babatko!!!Az na tie svetla...a je uplne jedno kolko to ma koni....Ducati nie je o vykone ale o podvozku , rame a spickovo naladenom vstrekovani....a BRUTAL CENE-bohuzial.... |
vidicon suhlas |
Faldner:plne suhlasim ze 916-998 boli najkrajsie ducati iba mala zmena u mna je 916 vobec ta najkrajsia motorka aka bola kedy vyrobena!a ktomu porovnavaniu vykonov.staci sa trochu pozriet do sucastnosti a historie superbikov a je vsetko jasne.dukne v pohode stacia dva valce aby porazala nadupane japan stvorvalce.japoncom nepomohlo ani to ze si vymodlili zvysenie obsahu stvorvalcov zo 750 na 1000.aj tak nad nimi ducati vyhravala,vyhrava a vyhravat bude.NAVZDY DUCATI!!!! |
Toronto ten objem sa iba dorovnal-to je myslim fer....lebo objem nepreštíš.. |
Misik71:neuraz sa ale neni to iba ten kapital.Myslim ze tak ako ducati aj japonske stroje maju tovarensku podporu a to dost velku mozno nie tak oficialnu ako ducati ale urcite im zalezi na vysledkoch.pretoze pokial sa nemylim v superbikoch startuju produkcne stroje.ja si osobne myslim ze pre vyrobcov ci uz je to honda a spol maju uspechy v superbikoch rovnaku vahu ako v moto gp. |
toronto neviem ako mam presne informacie , ale mam pocit ze ked v WSB zaviedli objem 1000ccm , tak nie ako nahradu za 750-ky ale ako alternativu k nim , s tym ze tam boli povolene vyrazne mensie upravy , ako pri r4 750 a v2 1000 |
....nazdaaaar Bambulo!!!!!!!!!...veru S4R to bola popici jazda!!!!!!!!!!!!! |
Toronto suhlas nie je to vsetko IBA o prachoch.....to ja len ako reakciu na tvoje..Ducati vyhravala(vacsi objem)-vyhrava(minuly rokGSXR a suverenne a tento rok by bez Baylissa nemali titul-jazdil genialne a nielen v SBK)-a vyhravat bude(ak im povolia zasa zvysenie objemu tak asi ano)....toť vsjo....co som chcel na tuto temu.... |
historicky je ducati vo wsbk najuspesnejsia ma 14 titulov, honda 4, suzuki 1.. |
ja mam ducati rad ale toto sa mi nepaci, hybrid medzi triumphom 675, 916 a boh vie coho vsetkeho. na druhu stranu ked som prvy krat videl na obrazku 999 tak sa mi chcelo grcat. |
misik71:sezona 2004 majster Toseland DUCATI bez problemov |
...Toronto...ALE rok 2005 bol prvy rok ked mohli 4valce startovat bez akychkolvek obmedzeni(objem,vykon) a hned to prestal byt "Ducati cup"...a tato sezona????Kde by boli Ducatki bez genialneho Baylissa???Urcite by nemali titul...sak kukni ako jazdil a skoncil Lanzi a ostatni na Ducati....a minulost a la Foggy??? Nuz darmo 750 sa 1000 nemoze rovnat v SBK...lahka matematika.... |
misik71:nedokazes priznat ze ducati proste nema konkurenciu.Ducati moze odkazat superom:NASRAT!!!!!!A co sa tyka Bayllisa nechcem jeho jazdecke schopnosti nijako znizovat ale pamatam sezony v sbk kedy o nom ako genialnom nepisali.vzdy bol dobry ale vyhra titul a uz je genialny.Ze by to bolo predsa aj tou motorkou? |
Páni prosím Vás kukňite si www.triumph.net.pl/Daytona_675.php a nepovjecte mi že sa to aš tak podobá. |
no, konečne pochopili, že smerom dizajnu 999 cesta nevedie a vrátili sa späť smerom k dizajnu 916, je to krása |
Mne sa paci a velmi.Ale 100 ludi 100 chuti.Par obrazkov.Sorry,ze je to madarska stranka. |
Podla info (tych podstatnych pre tuto kategoriu) je nova 1098 vo vsetkych smeroch lepsia ako sucasna GSXR1000 (ktora tento rok vyhravala vsetky porovnania v kategorii supersportov). Ide o uplne inu motorku akou bola 999 (nielen dizajnovo, Terblanche ju nenavrhoval) ale napriklad aj charakteristikou motora. Motorka toci do 12.000 (999 do 10.500) a maximalny krutak 125 Nm dosahuje pri 8.000. Max vykon je 160 hp pri 9750. Bude lacnejsia ako 999. Verzia R by mala byt s objemom 1200 a seriovym vykonom cez 180 hp. Uvedomte si, ze to je dvojvalec, ktory ma v serii 160k pri splnani Euro3. |
Nieco uz s novou GSXR porovnat mozeme. Suzuki - rok 2007 zvysenie hmotnosti, ceny. Ducati - rok 2007 znizenie hmotnosti, ceny. |
JO! Tak to uz hej, vedel by som si ju predstavit ako dalsi prirastok do garaze |
Nazivo je stale pekna, sedenie pohodlnejsie ako som si myslel. Je to velmi pekna moto. |
Zdravim vsetkych, v posledom cisle motohouse bol test 1098, ak to niekoho zaujima som to naskenoval: |
mikulec: |
Tino: |
celkom ujde..mna sice tato kategoria neoslovuje ale budiz..japonky su japonky,4valce su 4valce. |
Ja len na margo mikulcovho prispevku, ze 160 dukatistickych koni je viac ako 160 "japonskych". |
aj som sceu volaco napisat, ale radsej nie... vlastne len tolko, ze honda je naj |
toronto, chyba ti konec vety.. ja to dopisem za teba, dobre? ...ducati je naj drahsia, naj kazovejsia, naj nevyuzitelnejsia a blejd ju posle do prachu len taky fukot |
matvej, len tak mimochodom kolko ducati sa ti uz pokazilo a co konkretne? A este by ma zaujimalo, co znamena "najnevyuzitelnejsia"? Alebo cerpas z toho oskenovaneho clanku z MH? Co je divne a najnevyuzitelnejsie na tom, ze sportova motorka urcena na zavodny okruh sa najlepsie citi na zavodnom okruhu? |
cygno: |
pre tych, co sa chcu silou mocou odlisovat, alebo vlastnit unikat, staci mat 40.000 USD na Roehr supersport. Krizenec Ducati s motorom Harley Davidson 1130cc, 180 koni, pripravuje sa varianta s 1200cc... |
Tino, mne je uplne jedno co sa ti paci. Mna seru reci typu "ducati je najkazovejsia", "honda je spolahliva".... |
cygno: |
Tino, nemyslim, ze kazdy mame svoju pravdu. Podla mna nie je pravda, ze ducati sa viac kazia. Ak taketo nieco tvrdis, tak predpokladam, ze mas bud nejake statistiky poruchovosti, pripadne mnozstvo osobnych skusenosti. Tak teda este raz, co sa viac kazi na Ducati ako na inych motorkach? Dodrziavanie servisneho planu podla vyrobcu je samozrejme. |
cygno: |
Tino mas na mysli nieco v style "motor bez oleja uz nejazdi a motor s motor-upom stale kruzi"? Je mi v podstate jedno ci blejd vydrzi 85.000 km a 1098 len 69.000. Podla mna nepadnuty supersport, ktory ma na tachometri viac ako 30.000 km je rarita. Ked uz motorka raz lezala, bola opravovana tak uz nemozes hovorit o "spolahlivosti", pretoze nie je v originalnom stave. A podla mna statisticky na supersportoch skorej vydychne jazdec ako motorka. |
Mas pravdu, islo mi len o princip.Navyse myslim si, ze na SK sa predavaju kludne aj SS so 70 tis.km. |
Jaaaj, vidis cygno, nejsom jediny kto zastava hondu. |
Tino az po obmedzovac . |
maestro, som ti hovoril, ze proti honde nic nemam. Uznavam honda vie robit celkom dobre kosacky a to je asi tak vsetko |
a ducati zas nevie robit ani tie moto Upravené 1 krát. Naposledy upravil maestro18 (26.06.2007 17:30) |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 54168 | Včera: 155783