Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
[Pred rokom a pol som kupil z Yamahy v Rakusku uplne novu motorku s medzinarodnou zarukou. Blblo mi svetlo a chcel som si uplatnit medzinarodnu zaruku v Yamaha Bratislava na Racianskej . Blizila sa zima 2014. Dostal som odpoved, ze az cez buducu sezonu, ze servis nefunguje ked nie je sezona. Odpovedal som, ze mi po tom uz nebude platit zarucna doba. Odpoved bola, ze mi nevedia pomoct. Konzultoval som problem s importerom pre europu a to s ceskou Yamaha. Velmi ochotni, ze to vybavia. V zapeti mi prisla z Yamaha Bratislava na Racianskej odpoved, ze mozem prist o dva dni. Ja som odpisal, ze mi to nevyhovuje, ze radsej bud tyzden. To uz zas mozne z ich strany nebolo a teda sa vyhli servisu. Viem jedno, ja som s nimi skoncil, co si o tom myslite VY, priatelia motorkari. Bol ten pristup zo strany autorizovaneho predajcu a servisu YAMAHA v Bratislave moralne spravny? |
servis nefunguje ked nie je sezona ? |
Myslim,že tento prístup normálny určite nieje. Tomu servisu sa radšej vyhnem. Kúpil som mašinu a aj chodím servisovať do Yamahy v Šali a verím, že tam by si pochodil lepšie. |
Da sa na to pozriet aj opacne. Kupit si moto u ineho predajcu, dokonca v inom state = dat mu zarobit a potom chciet zarucnu opravu v BA = praca a material zadarmo, ti pride ako moralne? Lebo mne teda nie... |
Servis nefunguje ked nie je sezona....,to ako kombajnista je bez prace ked nie je zatva... ako kupit si nieco nove a cakat v zaruke nejake sluzby...je na slovensku dost pruser!!!!...na druhej strane aj podnikat na slovensku nie je sranda!!!....takze clovek si nenavybera |
Milan> robi este v Sali servisaka Dodo? |
menton - mne to príde normálne. zákazník si kúpi tovar kde chce. keď firma poskytuje medzinárodnú záruku, je iba na zákazníkovi, kde si ju uplatní. |
v praxi je to ale tak, ze predaj v porovnani so servisom, nie je az taky zaujimavy, lebo marze pri predaji nie su moc velke. |
Ved ano v zime ked je prace po menej by si mohly predajci sami ponahanat zakaznikov na roznych servisnych akciach |
Menton: opak mi pride nemoralny, oni si tu motorku tiez sami nevyrobili a predavaju ju. Ked chcu predavat celosvetovy tovar, musia akceptovat celosvetovu zaruku, mna nejaka pomyselna ciara na zemi nezaujima. |
Ties som sa stretol s pripadom ked celosverova zaruka konci v hainburgu.. |
jako aj tie vaše niektoré názory. tak nebudem servisovat, lebo to nekúpil u mna? a že nezhrabne na dieloch? neprepláca náhodou v záruke tie diely výrobca? to isté pri zvolávačkách? |
Matus: to odkukali od FMoto, ten chodil s dodavkou |
diely preplatia, ale pracu vacsinou nie (pokial sa nejedna o nieco rozsiahle) |
Podnikanie na slovensku nie je sranda, to vedia všetci. Zabezpečiť chod firmy aj za cenu uzavretia servisu mimo sezónu sa mi zdá logické. Dostal si termim, aj keď po urgencii cez CZ, dostal. Vyplakavat že sa ti niekto neprispôsobil, nebuď smiešny. Za každú cenu sa snazit vysrat zo všetkým a s každým, to je tiež také slovenské. |
to ja neviem kto od koho odkukal. V CR to takto robia viaceri uz dlhe roky. Ale ved je to uplne logicky krok - namiesto toho, aby si v maji riesil problemy s kapacitami tak urobis ten servis v ramci 4 mesiacov... |
Matus, jasne, je to jedno, kto s tym zacal. Je to dobra vec, majitela servisu stoji ta doprava par euro a na servisnom ukone dostane stovky... A na konci dna je to furt len o konkretnych ludoch... |
Menton: co je nemoralne na tom ze ked je v cene zaratana medzinarodna zaruka (lebo to tiez su $$$ naviac) tak si ju uplatnim? |
je absolutne normalne, ze si uplatnujes zaruku v akomkolvek autorizovanom servise konkretnej znacky. |
mal som svoju TDM 850 v servise na Račianskej, od 4. do 11.12.2014. Mám opačnú skúsenosť, ako prezentujú predrečníci. Prístup, ochota pomôcť, ústretovosť veľmi dobrá. Urobili to, na čom sme sa dohodli. Ja si pochvaľujem. Upravené 1 krát. Naposledy upravil altan (06.01.2015 20:03) |
Menton: "ked nebol problem si ist tam kupit moto, preco je zrazu problem ist reklamovat?" kamos si kupoval 07micku prisiel do yamahy v BA a chcel bielu odpoved bola najskor tak za 3/4 roka ak vobec. Kupil ju z rakuska a mal ju za 2 mesiace. Tie dva mesiace boli kym sa spustil predaj, este dlho bola asi jedina biela na Slovesnku. Takze asi tak k tomu ked nebol problem.. |
Bajz0: ten tvoj pribeh dava zmysel. Len chalan ma v profile iny model a ten sa predava uplne bezne aj u nas... Kazdopadne to uz moc varime z vody... |
tam kde kupim novu by som aj servisoval a zazil som ked bola zvolavacka a to opravili vsade podla mna to moc chalan preziva |
ja som kupil jazdenu Ninju co bola predana v Cesku. V den ked som ju kupil som hned volal do autorizovaneho servisu ze bola na model zvolavacka. Na druhy den mi to hned vymenili a neplatil som nic... A nemali vobec problem s tym kde bola kupena a kedy bola kupena. Upravené 1 krát. Naposledy upravil WarLord (07.01.2015 12:40) |
pre Caba z Cabrones (mimochodom tesim sa na jarnych 500) Upravené 2 krát. Naposledy upravil helmutko (07.01.2015 13:36) |
na mna su trochu drahy, aspon sa naucim nejake veci si robit sam ... ale inak fajn. co sa dohodlo to bolo a tak ako sa dohodlo ... |
Vždy sa dá dohodnúť, si ju tam mohol odviesť skôr. Cez zimu sa aj tak Nevozis, či? A keď povedali ze nemajú mimosezonny servis dalo sa skočiť niekde inde. Či? Ale veď jasne, všetko je o ľuďoch. |
ja sa vozim staaaale .. a skor nie, lebo sa zavada skor neprejavila a ano teoreticky sa dalo skocit inde. uz aj Ciko povedal ze mi na to pozrie |
Zákazník si zaplatil za výrobok. Výrobok si kúpil na to, aby fungoval. Takže ak mu výrobok nefunguje na 100%, je normálne, že požaduje opravu a ak má medzinárodnú záruku, je normálne a aj morálne, že ju požaduje v inej krajine. Nemorálny a nenormálny je prístup servisu. |
Dufam ze goretex alpinestar toucan cizmy mi tiect nebudu |
Varan dostanes vyjadrenie ze nemas ich namacat |
ja by som si rád vypočul verziu predajcu, zatiaľ boli v Ba Yamaha servisy všetky na úrovni, chlapci z Račianskej by sa sem mali ozvať, nech vieme celú story |
varan ano to je krasne co si napisal rad by som vsak videl vas keby ste mali servis a mali by ste robit opravu a bol by vam preplateny iba material to by ste tu inak prispievali do temy |
valibuk - ak mi to vadi, odzmluvnim sa od znacky a stanem sa "garazovym" predajcom a servisom, ake jednoduche. |
duky jasne jednoducho sa na to pozera s pohladu zakaznika |
Valibuk - duky má recht. aj ty máš recht. zákazník sa na to pozerá takto. nič iné ho trápit nemuisí, to sú problémy predajcov, servisov a celej značky. zákazník je na druhej strane zmluvy, zaplatil za mašinu a servis k nej nemalý peniaz, či jáj, na to sa z pohladu servisu jednoducho pozerá, že? |
valibuk - ja sa na to ako zákazník ani inak pozerať nemôžem. ja za niečo platím, tak chcem za to hodnotu. V tomto prípade je to to, čo ponúka značka. |
duky 5 - posledná veta.. vylecel mi sopel |
duky pekne prirovnanie ale aby to bolo realne tejto teme muselo by to byt asi takto objednam si v jednej restike tam sa najem zaplatim ucet a odidem |
valibuk - ja sa posledne prispevky nevyjadrujem k tejto konkretnej situacii, neviem preco ma yamaha na racianskej zatvorene a ani ma to nezaujima (technicke priciny, zimna dovolenka, fakt mi to je fuk), ale vyjadrujem sa k "normalnosti" a "moralnosti" ziadosti zakaznika yamahy s celosvetovou (EU) zarukou a k vztahu zakaznik/podnikatel... |
Prepac, ale hlupejsi priklad si vybrat nemohol. |
duky ser na tieto prirovnania tu sa jedna o konkretnu vec tak preco to chces stale prirovnavat ku niecomu inemu |
ak si otvorim predajnu moto tak mam predajnu moto, firma XY. je takych dost. |
pardon nic Upravené 1 krát. Naposledy upravil duggo (08.01.2015 21:12) |
|
Co je na celosvetovej zaruke nepochopitelne? Aj napr. taky Nikon ma zaruku na fotaky celosvetovu. Ak budem na sluzobke niekde par mesiacov a dam si to tam reklamovat, tak sa chovam moralne pod uroven? Ci ako , aby bolo vsetko v richtigu, mam kupit letenku a letiet naspat, kde som kupil fotak? Sorry,ale toto ne. Na druhej strane, ak sa chce, vzdy sa da dohodnut... |
Zhrniem tuto diskusiu, zbytocne moralizovanie a vyplakavanie. yamaha a vsetci ostatni vyrobcovia nastastie nemoralizuju, ale maju nato zmluvy.. takze pokial nemaju zaujem, si najdem predajcu, ktory ma zaujem a necham mu aj na kavu. |
Pozerám si diskusie na cudzokrajnej motostránke a čo nevidím ? www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=169865... |
ajajaaj. Helmutko, Helmutko, tak ty si si povedal, ze tym chalanom urobis proste zle ... a v ktorych spravach si to este pozreme, resp. do dopravneho servisu nejakeho radia si to uz hlasil? |
To je normálne medzinárodný škandál toto, dovoliť si postnúť príspevok aj na susedné fórum. |
Podla mna ak Helmutkovi nevyhovoval termin navrhnuty Racianskou Yamahou, mohli mu navrhnut iny, po telefone je to otazka par minut, takze ochota urcite chybala. Smola je len v tom, ze ju kupil v Rakusku. Ak by ju kupil v Kosiciach, Presove, alebo Banskej, a mal ju v Bratislave ( je zakazane pocas roka sa prestahovat ? ) , dopadol by inak ? |
kamikaze , poriadne čítaj tému od začiatku a teraz aj toto moje zamyslenie . |
Brazel, pochopil som len to, ze ma problem so svetlom, ma este zaruku, a ma problem si ju uplatnit. |
ano treba aj do ciech podat informacie |
hned prva ceska odpoved ma zabila |
A ďalšia vec je ze nikto z nás a ani Helmutko nevie čo povedali česi chalanom z yamahy BA. Takže vravieť ze to dostali príkazom je jpp. |
ja som bol s yamahou v servise Styx tam kde maju predajnu Suzuki (pri Avione) a bol som spokojny s pristupom aj pracou |
Hm az takto by som to nehrotil, to je fakt... |
Je to naozaj fakt potvrdeny niektorym z vas autorizovanych predajcov, ze za zarucnu opravu nedostane nic za pracu od vyrobcu, iba za suciastky? Upravené 1 krát. Naposledy upravil ahojko (09.01.2015 21:09) |
taze tomu co tu ma nazval k.. sa vyjadrovat ani nebudem. |
vacsinou stojim na strane spotrebitela, ale teraz proste nemozem. |
To má predsa ďaleko . Ale kydať na vlastný národ v zahraničí , to mu ďaleko nie je ! |
ako vies ze som nesiel? Ale to tu nie je dolezite. |
cize mas problem vyrieseny zadarmo v zaruke, tak, ako si chcel a naco mas pravo? |
Práveže mu termínom v ústrety nevyšli!! |
matus nie nemam, uz som to neriesil teraz to zas ide |
cize aj keby ti ten termin dali, ajtak by si nic nevyriesil. |
Helmutko: sak ty si uz sam sebe ... do ust... |
Matus, nazvat sa to da akokolvek, obaja vieme, o co ide..ak nakupim v yamahe, tak chcem servis od Yamahy..a je mi jedno, v ktorej konkretnej pobočke som nakupil...ked si otvorim ucet v Raiffeisen banke (povedzme v KE), tak chcem mat kompletnu starostlivost aj v RB v BA...a nezaujima ma, že RB v BA z toho servisu nema nič.. |
Demmo> ano, vieme o co ide. |
Prehliadol som info o tom, že mu bol ponúknutý servis na Ivanskej...ak to je tak, tak nie je o čom... |
Demmoo: a oni ti poskytnu len zakladne sluzby, lebo dokumentaciu mas len na jednej pobocke, doma zly priklad si dal... |
nebol mi ponuknuty servis na ivanskej, to zas kde sa tu vzalo?? |
Menton, akykolvek servis ti poskytnu na ktorejkolvek pobočke, ver mi |
helmutko, tak to je asi chyba Yamahy CR, ale vidis ze aj ja, co yamahu uz roky nemam viem, ze Styx ju robi a uz ma predajnu aj v BA... |
matus ale sak to nie je predmetom debaty ci som nasiel nieco ine alebo nie |
Demmoo: bol som vyse 10 rokov klientom u "vas". Takze viem svoje. Z roka na rok horsie. Nastastie som uz inde a maximalne spokojny. Mal som zmenit uz davno... |
Helmutko, ja viem ze nie. |
dlha debata, ale hlavne mimo tejto temy |
ok matus dostal si ma.. do predele.. |
mentom tvoj prispevok z 10.01.2015 18:05 |
valibuk myslel som to tak, ze sa lahko nechame odbyt. kupil som si yamahu o tri a pol tis. menej ako na SVK. Mam tam medzinarodnu zaruku. Preco by som mal ist inde. Do rakuska som isiel koli tomu ze usetrim nie malu ciastku. Mam kusok od domu Yamahu a ja nevidim dovod preco len koli tomu ze slovaci maju ine zmyslanie ako zvysok sveta, sa mam prisposobobat. Ja som v prave, nech sa prisposobuju druhi Upravené 1 krát. Naposledy upravil helmutko (10.01.2015 21:07) |
Myslim si ze keby mohol ktokolvek usetrit 3500 eur tak by to vyuzil kazdy... Hlavne s platmi co su na SVK. A ked si clovek priplati za medzinarodnu zaruku tak nech aj plati... A pokial ju nechcu uznat tak nech nezastupuju Yamahu ... |
Ale nikto nepovedal že oni mu nechcú uznať záruku, len mal smolu ze chalani mimo sezóny nemajú servisaka. Je už jedno z akého dôvodu. Keď mu povedali ze nemajú mimosezonny servis tak čo si spravil? Išiel si plakať na centrálu du CZ. Môže byť ze z centrály len chalani dostali info aby v rámci dobrých vzťahov so zákazníkom vybavili túto vec, ponúkli mu termín. Aj keď nemajú otvorený servis. A on co spravil? Termín mu nevyhovoval a začal vyplakavat. Najprv tu, potom na facebook a ešte aj v cz! Je to ok? Nemyslím si. |
Caba myslim ze uz si zaujaty. oni mi v piatok napisali ze v stredu, ja som ich poprosil ze od dalsieho pondelka kedykolvek. odpoved bola ze z kapacitnych dovodov sa neda a ze sa ozvu ked budu mat volny termin. najprv nebol servis, po tom kapacitne dovody a nakoniec ma nikdo nevolal |
este by som rad povedal, ze pred touto zlou skusenostou mi urobili zvolavacku, aj ked som si ju ja vyziadal, ale urobili |
Nie som zaujatý, len sa snažím pochopiť problém aj z druhej strany. Vždy treba na problém dvoch. Ak sa cítiš ukrivdeny tak to proste predychaj, život ide ďalej. Tiež denno denne pociťujem krivdu zo strany svojho moto mechanika, ale už som sa s tým naučil žiť 😁😁😁😛 Takže pohodička 😎 |
Anooo zivot ide dalej a uzivam si ho naplnooo a neplacem do vankusa koli tomu. To ale neznamena ze sa podriadim praktikam, ktore su nespravne. Chem zit v lepsej spolocnosti, kde veci funguju. A chcem doverovat servisom, kde si davam servisovat masinu. |
A co ti v tom bráni? Asi je už čas uzamknut túto temu. |
a to sa jak robi? to mozem urobit aj ja ? :D |
Téma uzamknutá na žiadosť jej zakladateľa. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 158185 | Včera: 175050