Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Mám na nich niečo cez 5500 km a neviem či len mne sa potom tak veľmi šmýkajú, najmä v ostrých obracákoch, už som musel aj zopár krát "odkopávať". V sobotu na Hutách od LM mi uletel predok + zadok súčasne v pravotočivej zákrute. Síce sa "chytili" po jemnom ubratí plynu, no nebolo to prvý krát (prach tam nebol). Dlhé tiahle zákruty v rýchlosti cez 100 km/h sú celkom O.K. Za dažďa sa tvárili tiež celkom O.K., rýchlosť okolo 100 km/h. Pirelli Angel GT takto so mnou nevypiekli ani raz. Som zvedavý čo napíšu na ne ostatní. |
GT, a je jedno či som na motorke sám alebo vo dvojke. Na tých Hutách sme boli na nej dvaja, o pár zákrut ďalej bol znova náznak šmyku, ale to bolo len také "podšmyknutie". Ak bude km výkon okolo 10000 km na MPR4, tak obúvam opäť Pirelli Angel GT. Upravené 2 krát. Naposledy upravil barko (14.07.2014 13:46) |
Ja sa akurat rozhodujem medzi PR4 a Angel GT.. zatim ma viac ludi presvieca na PR4 |
Ja som na tom presne tak isto... A tiež skorej inklinujem k PR4... |
MPR 4 su za tie prachy strasna sracka. Mam zadnu a lieta to jak na lade. Po prechode s Angel GT som sa parkrat skoro vydrbal ked som skusal to co na nich bolo bezne. Ziadny extrem a ide so smyku. To iste na okruhu DS, schvalne som to tam zobral otestovat a myslim ze si to par ludi vsimlo co tam stvarala. |
Ja som ich prave kupil. MFP, 100 ludi 100 chuti, 100 moznosti na rozne nazory na roznych povrchoch a podmienkach, proste ich skusim . |
www.megalevnepneu.cz Upravené 1 krát. Naposledy upravil Ohavnabestia (14.07.2014 15:38) |
kedysi som jazdil aj ja michelinky sice road 2ky ale nikdy viac to už neobujem aj keby boli zadara.... prešiel som do dunlopu a maximalna spokojnosť |
Ja mam Bridgestone S20 EVO a maximalna spokojnost Rychlo sa zohreju a drzia ako pribite... ALE vydrz je max 5000 km... Teraz mam uz mozno 4000 a ochvilu koncia... A to som polovicu km jazdil s priatelkou takze som ich setril... Zadnu bude treba vymenit ale predna vydrzi este jednu zadnu gumu... Zjazdim a potom pojdem do nich zas Upravené 1 krát. Naposledy upravil WarLord (14.07.2014 16:41) |
barko , ty , ako naozaj skúsený cestovateľ , sa dáš presvedčiť reklamou ? Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (14.07.2014 16:38) |
Brazel, ja si vždy obúvam nový typ športovo - turistických pneu., proste som ich chcel skúsiť, už som to napísal že testy si robím sám (Moto poradňa: PIRELLI ANGEL GT). To Devill63 ma na ne upozornil, no tak som si ich objednal (aj pre Devilla), vyskúšal a ďakujem . |
mam MPR4 GT no niesom az taky jazdec ale mam taky pocit ze oproti MPR3 su tieto tvrdsie preto sa tak smikaju aj pri brzdeni na sucho ale zas sa mi zda ze jak keby zvedsou chutou padali v zakrute a nad 200km /h v zakrute sa mi zdaju jak keby lepsie sedeli oproti MPR3 ...... uvidim v piatok bi som mal ist do chorvacka tak uvidim |
brazel, to si taký macher, že podľa pohľadu na tvar dezénu odhadneš jazdné vlastnosti pneumatiky a prirovnáš ich k jazde na kefách? |
barko, niečo podobné som cítil na MPR3 pri prvej sade, keď sa mi vytvorila hranka, stred mám vždy vyjazdený viac do rovna a prechod na boky je cez tú vytvorenú hranku. |
mpr3 maksie, vhodne pre masiny s "nizsim" krutakom, najvacsi pocet lamiel |
Mam ich nahodene, 4 gt, a zatial nadmieru velka spokojnost. |
Moja skusenost po cca 6000 km na PR4 GT - nie su to zle gumy ale cakal som od nich viac. Zmes je dost tvrda, co by mi az tak nevadilo keby to bolo vyvazene zivotnostou. Obcas sa mi stava hlavne na hladkom asfalte ze mi podsmykne zadok, na vode drzia celkom dobre. Uz teraz ale viem ze tolko ako Bt23GT nevydrzia. Pre mna najvacsie sklamanie je ze sa nerovnomerne opotrebovala predna guma a pri urcitej rychlosti mi zacinaju kmitat riadidla. Toto mi raz spravili Z6-ky a odvtedy som ich uz nechcel. Moja dalsia sada uz PR 4 nebude... |
www.hamletovygumy.cz/Files/file/TEST%20RA%202%20EVO.pdf podla tohto testu dopadli az moc dobre |
Brazel... ked daco na mp3 odjazdis potom mudruj. |
Ja na MP3 nemôžem povedať nič zlé , zodral som 3 sady a zo zvedavosti teraz jazdím MP4, síce len zadok lebo na predok som zatiaľ nezohnal(110/70 R17) . Mám tam ešte MP3 z tretej sady. Zadok som menil pri 14500 no posledných 2000 to bola už úplne hladká guma . Predok má teraz 18800 a sú presne na hlásičoch . Jazdím celoročne okrem snehu a ladu v každom počasí a vždy podržali . V daždi sú neskutočné na Šturci som dal aj stupačku v daždi (potom som sa prefacka , veď mám rodinu) Jazdím síce sám ale väčšinou ako prasa. |
takto nejak to doplnujem aj ja. |
Len pre info, bol som v chorvatsku na cisto prezutych PR4 a su PO PI CI! |
prešiel nejaký čas... sú nové skúsenosti? šmýkajú/nešmýkajú? |
Za mna plati co som pisal, nakoniec som to natiahol na 11-12 s tym ze isla dole ked uz pustala. |
Re: joscu: v profile máš SV650 - tá je v kategórii silnejších? máš (mal) si ju obutú? |
shark1 |
Tak a su doma. Rozhodovanie to bolo narocne a zdlhave. Pre PR 4 som sa nakoniec rozhodol lebo zvedavost jednoducho nepusti . Zajtra prezuvam a idem testovat. Podam samozrejme spravu o dojmoch pocitoch a zazitkoch na novych gumach |
Ahoj. |
Tak prvych tristo zoznamovacich km za nami Zatial nemam co vytknut. Skusil som pomaly aj rychlo aj Babu Jagu aj rovinky. Citil som sa velmi pohodlne a bezpecne, uvidime ako to pojde dalej . |
nou, cca 300-400km odjazdene, hmm neviem ci smyka viac predok alebo zadok ale flekovat prednou akosi v plane nemam |
zaujimave, stihol som zatial len dalsich 400km v piatok, ked bolo dost teplo, stale nemam co vytknut. Dokonca sa citim istejsie ako s prechadzajucimi sportovymi gumami Michelin Pilot Power 2CT ale to mohlo byt aj ich opotrebovanim. |
Na zadnej zatial dva vikendy po 1000km. Certovica, Dobsina... vo dvoch, zatial v pohode. |
Tak prave som sa vratil z RO, 2525km, gumy drzali vyborne, zvladali aj tie sialene horucavy a chvilu aj prsalo. Sedia im aj dlhe fakt rychle tiahle zakruty, ale aj sialene vracaky. Kvalita niektorych ciest v RO je naozaj desna, ale asi aj vdaka gumam som nemal ziadny problem, zvladli sme aj lahky offroad na Transalpine. Zatial spokojnost.,celkovy najzd na novych gumach 3500km. |
Ja som prave tieto gumy kupil. 232E aj s DHL kurierom na SK. |
Ja mám MPR4 zatiaľ iba vzadu, ale môžem povedať že po jednej sezóne som spokojný. Určite je to obrovský pokrok oproti Z6 ktorá tam bola pred tým. Guma je zjazdená až po okraj a pocitom neistoty pri nej netrpím |
Re: Alimarek: neobjednal. Ten link je na stare MPR2. Ale ved potom napis, aky maju datum vyroby... |
Dnes som sa bol previezť okolo komína do AT, teplota 7 stupňov celzia. Hneď v prvej zákrute od garáže mi zadná pneumatika "ustrelila" do boku, ako keby ju chcelo "vyzuť", proste také šmyknutie do strany na zlomok sekundy, potom drží stopu. Zastavím, na prvý pohľad nič nevidieť. OK, opatrne skúšam druhú zakrutu, opäť to isté. WTF? Dávam tretiu, štvrtú a hybaj spať do garáže zmerať tlak v pneumatikách, hoci som ho meral večer, aby som sa ráno nemusel zdržovať. Tlak v poriadku tak ako má byť! Žiadnu chybu nevidím, tak vyrážam po druhý krát. Išiel som teda opatrnejšie, ale celý deň to nebolo ono. Keď za zohriala (chápem, že dnes sa asi nemala šancu veľmi zohriať), tak to bolo o čosi lepšie ale stále také "nervózne". Pokazilo mi to celý výjazd. |
Micheliny PR 2,3 som za 40 tis. km viackrát menil ale stále sa mi šmýkali, a tak MPR šli definitívne z Hondy a z domu. Teraz skúšam a zatiaľ veľmi uspokojivo Angel GT. |
MPR4 180/55 (klasicka, nie GT) |
Re: tolan: ja mám 160/60, tiež klasická. Tým, že mám na nej len pár tisíc, je dezén hlboký a pre túto pneumatiku sú typické dosť dlhé pozdĺžne žliabky, zrejme kvôli dobrému odvodu vody. Mne sa zdá tá pneumatika taká "poddajná", možno keď je studená, tak ešte viac ako by som bol rád. V lete som nemal problém dať to s nimi na stupačku ale tentokrát som myslel, že sa budem v tých počiatočných zákrutách zbierať zo zeme :-| |
Ja taká istá skúsenosť s PR2, pocit neistoty stále, ani som ich nedodrali a prešiel som na conti road attack, potom RA2, potom RA2GT, a teraz obúvam pirelli angel GT - absolútna spokojnosť.. |
aapalo mame podobne moto, ja mam zzr 1200. zjazdil som dve sady pr2 a jazda zima, prietrž mracien, a stale pohoda. teraz som objednal pr4. gt tak uvidim, na pr 2 najazdene +- 10 000 km na sade. |
palizblavy: ano o tom, ze su to kefy a jak to plava som tohu uz dost precital aj na tejto stranke. No bol som presvedceny od znamych, ze je to cisty blud tak som to riskol a mozem to len potrvrdit. Ziadne plavanie a pocit poddajnosti som nepozoroval. |
Re: tolan: to je úplne v pohode, že ti vyhovujú. Ja som tu popísal vlastnú skúsenosť, keď ju považuješ za blud, budiž. |
pali nepovedal som, ze pises bludy, to bola ina suvislost. Tak isto ja som napisal len svoje postrehy. V pohode to mohlo byt aj niecim uplne inym...tazko povedat. |
ozaj len taka otazka do plena, a obuli gumu v smere otacania spravne - |
ja som kupoval PR4 iba kvoli spravaniu sa na vode, kde vyhrali nejake testy v nemeckych casopisoch |
Re: richard74: ty srandista |
Ja som práve do MPR4 nešiel kvôli tým lamelám(videl som viac videí kde sa tie lamely odtrhli ) , na CBF500 mám MPR2 predná má ešte asi 3 mm po 13500 km a zadnú som musel meniť kvôli defektu a tak som nahodil MPR2 znova(prvá bola po 5000 pred polkou živostnosti) . Gumy sú to fajn ale asi všetky MPR sa musia poriadne zohriať, hneď ako vyjde z domu , tak nejaký kilometer mám celkom slušné esíčko a ak je chladnejšie tak vždy vchádzam aj vychádzam zo zákrut driftom (normálne , dvojka , okolo 40 km/h) , pokiaľ guma chytí trakciu alebo sa zohreje , keď sa zohreje , nie je problém , tento rok som absolvoval Rumunsko , motorka naložená a hore Transalpinou som ošúchal stupačku , inak nám 5 dní pršalo a guma držala v pohode aj za dažďa . Neskôr by som asi skúsil Pirelli Angel , sú to pekné gumy a možno na CBF trocha aj zbytočnosť , ale zvedavosť láka |
jarcii nemyslel si trhanie lamiel u MPR3? lebo u MPR4 toto naozaj nehrozi. A teda dovolim si tvrdit, ze som jej pekne nakladal, vratane ofroudovych driftov na sotoline. |
tolan , zmýlil som sa , pravdu máš na trojke tak čudne boli usporiadané lamely a trhalo sa to vraj na silnejších moto . |
takto vyzeraju MP3 na silnejsej masine Upravené 1 krát. Naposledy upravil joscu (04.11.2015 14:02) |
Pridam aj ja svoju skusenost: |
Re: norton16: Ahoj, ja som ich kupoval teraz v septembri a najazdil som na nich po alpach a SK cca 3000km v dazdi, v chlade okolo 3C a aj v teple okolo 18C. su to mega gumy, drzia v kazdom pocasi a aj v dost velkom naklone. ja si ich en pochvalujem. operacnu teplotu maju od -5 do 45C, ale myslim si, ze od 25 vyssie sa v lete na teplom asfalte budu ovela viac opotrebuvat. ale co sa tyka gumy v dazdi, asi je to topka. |
Re: joscu: kolko si na tych gumach spravil km ze tak vyzeraju? ja mam MP4 na s1000r a po 3000km vyzeraju stale ako nove a to som jazdil aj po lahkom terene mimo spevnenu cestu. |
joscu tak som pocul, ze mpr3 su velmi makka zmes a su vhodne hlavne na lahsie a slabsie 600vky. |
alimarektolan |
praveze nie. Nejedna sa o vlastnictvo talianov a lacnu vyrobu v cine. (to by mi nevadilo) Normalne to cele komplet predali cinancom. |
tolan : aha tak ale ako zatial drzia :D este tam nieje pokles kvality ...este kupim jednu sadu bud ST alebo GT skor tie ST a ked tie budu zle kupim dunlopky roadsmart II |
MPR4 - zatial najazdených 14000km na Suzuki Hayabusa, za cely cas mi smyklo zadné koleso asi 3x, ale to bolo skor jazdou a povrchom vozovky, inak si myslim, ze sa nane da spolahnut a drzia pekne, nemam verziu GT, dal by som aj fotky ako vyzeraju po 14000 ale neviem ako, teda vedel by som ale nefunguje mi dako imageshack a ine sa mi riesit nechce, ak by to niekto uploadol nech napise, |
cau rotu, som ta tu len nahodou zbadal, pozdravujeme aj s Katkou, nech ti to dobre drži. |
mne šmýkajú čím ďalej, tým viac jazdenie v DS zďaleka nie taká istota ako s MPR3 |
ja mam mpr 4 gt a podla mna je to asi v tvrdsej zmesi.Jazdil som predtym mpr2. Ja to tiez citim obcas, ale podla mna to nie je v gume ale v mojich jazdeckých chybach, prudke zavretie plynu nemaju radi podla mna. a mpr2 bola maksia zmes tak to lepsie tolerovala. |
tak, blizime sa k 15 000 km a stav je uplne iny. Uplne stracam istotu. Zadna vyzera fajn ale stred je uz na znackach, predna ma dezen hlbsi ale urobili sa mi tam take cudne schody alebo zuby alebo ako to nazvat. jednoducho ako su drazky na bokoch tak pred drazkou je guma nizsie ako za drazkou. Dnes som sa skoro v naklode zjembal, ale nechcem krivdit gumam lebo neboli este zahriate, aj ked si myslim, ze tu zakrutu som daval aj predtym s rovnakym zahriatim a nikdy ma tam nesmyklo. teraz mi smykli obe ale nemuselo to byt gumami, to len tak na okraj |
Roadsmart 3 . Mam zatial fajn. Mal som aj 1 a 2 ky a takisto spokojnost. |
zuby vpredu mali 3ky aj 4ky ale tie nevadili. zadná mi šmýka. |
Celkom som zvedavy na dalsie nazory. Odjazdil som 2 sezony na Pireli Angel GT a bol som velmi spoko. Asi 2000km dozadu som obul MPR4 a zatial tiez spoko, dokonca sa na nich citim aj trosku sebavedomejsie. |
S dojazdom to zatiaľ vyzerá celkom dobre tento rok sme na nich už dali 10000km v máji korzika |
tak nedalo mi a isiel som MP4 s 15000km skusit na babu, kedze som mal pocit, ze uz dobre nesedia, musim povedat, ze stale drzia krasne az po hranu, napriek tomu idu uz dole a nahradim ich inou znackou nech mam s cim porovnavat |
Zajtra menim MPR4 po 15000 km za Dunlop Roadsmart 3. Zase zvedavost vyhrala a idem skusit tie nove Dunlopy aby som mal s cim porovnavat |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 173423 | Včera: 225018