Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Zdravím Pani mám na Vás dotaz dnes som odkryl motorku a pod predným kolesom som našiel fľak oleja a bolo mokré aj koleso .Má z Vás niekto s menením skúsenosti čo treba ešte pri tom meniť ? Je to suzuki gsx 600 f roč. 1998.Vopred vďaka za radu. |
No určite kúpiť nové guferá a potom olej a vymeniť to. Značku gufier už nepamätám, ale bolo to zelené logo zdá sa mi a olej tlmičový, štandard je 10W, ak to chceš tvrdšie, tak 15W. Niekde si ale pozri, aký objem do vidlice. |
www.td-moto.sk/index.php?main_page=index... Napriklad Tu na stranke najdeš ,treba pohladat,ale isto su aj inde.A Navod doporučeny od nevo som použil aj ja,nieje to nič zložite. Robil som to doma pod oknom netreba nič zvlaštne. Upravené 1 krát. Naposledy upravil SATYR (30.12.2013 19:20) |
Pol litra na vidlu , teda konkrétne 499 ml a guferá 41x54x11 Upravené 2 krát. Naposledy upravil brazel (30.12.2013 19:29) |
cudujem sa ze admin dovoli este otvorit nieco ohladne tlmicov. preco? je tu tolko toho ze sa clovek dostava do omylu. |
panostan - koncom tejto sezóny som menil guferá a olej síce na GSR600 ale asi podobné. Rátaj s tým, že budeš mať problém povoliť tú spodnú skrutku (od spodu tlmiča). resp. povoliť ide, len sa ti bude pretáčať aj vnútorná pumpa. Najhoršie je to, že tam od vnútra nemáš za čo chytiť. Ja som si na to musel vytočiť kužeľ a privariť ho na trubku a tym kužeľom cviknúť pumpu. Odporúčam skúsiť tu skrutku odkrútiť ešte kým je tam struna (mne nepomohlo ani to) |
barlac- v sloro každej téme len mudruješ a a osočuješ. nekydaj a nenadávaj do idiotov ale daj aj nejaký svoj návod. Ukáž tie prípravky čo máš doma. ináč si len odborník teoretik-kydač . nedalo mi to už je moc celé zle |
Rasto podpisujem tvoj nazor v plnom rozsahu. |
vsetci ti radia ako to urobit,ja ti poradim ako to nepokazit.daj si to niekomu urobit kto to uz robil.narobis sa s tym jak somar,zabijes kopu casu,a este nebodaj sa ti to nepodari.za tych 20e za pracu a cca 30e za material ti to nestoji.este rataj s tym ze tu moto treba dvyhnut.ak nemas dobry zdvyhak tak aby ti nespadla ked budes davat dole tlmice |
ja si zas musim zastať barlaca vie o čom piše (vlastna skusenosť) veď poniektori su tu schopni sa pustiť aj do transplantacie srdca keď im sem da niekto navod |
rastinko -najskor ti video opravy (mr. pepana) nieco pripomenulo a to sameho seba?(-: |
Ja musím dať zase veľké PETOrf. Pretože aj moja rada znie: Naložiť moto na vozík a odniesť do servisu! |
panostan daj si poradit od skusenejsich. Barlac ma pravdu, nie je to sranda, proste to musis vediet. Odporucam Ti na tak starej motorke vymenit nielen olej a gufera, ale aj pruziny, najlepsie progres. A hlavne to nerob doma, daj to niekomu, kto s tym ma skusenosti. |
Tak to byva,minule dosiel chlapik ze si na fabii menil olej v prevodovke a ze mu tecie olej od vtedy,no on ho napustil do spojky.tak som mu menil celu spojku + olej. Upravené 1 krát. Naposledy upravil PETOrf (31.12.2013 14:11) |
Ďakujem Vám všetkým za radu aj názor prajem veselého Silvestra a všetko dobré do nového roku 2014 |
To mas tak,polial chce chalan menit gufera a olej tak musi rozobrat cele tlmice, a ked uz ich bude mat rozobrane vymenit pruziny je to najmenej aj vzhladom na vek motorky. Urcite chalan nemieni menit motorku. A kedze si ju chce nechat asi dlhsie je logicke do nej investovat. |
Caba , "chalan" má 48 rokov ... |
Brazelko, nepozeral som jeho profil, ale mozno sa citi na 25 a potom to je v pohode . A co sa moto tyka, to je tak,ked sa o moto povodny majitel nestara, potom si to odsere ten novy. |
caba ty riesis nepotrebnu 550e investiciu do 1000e moto,ako kludne ak to majitel chce.je to na nom.no GSXRu z toho nigdy neurobi.do novej motorky to ma zmysel,no do 16 rocnej turistiky uz z mojho pohladu nie.Ty by si si ich dal?ja urcite nie a myslim ze ani panostan ale ako som uz pisal,kludne,ak to majitel chce nie je o com Upravené 1 krát. Naposledy upravil PETOrf (31.12.2013 17:52) |
Caba , to ani nie je o tom , či sa pôvodný majiteľ stará , jednoducho kilometre a životnosť , tomu sa nikto nevyhne . Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (31.12.2013 18:36) |
Mne tiež začali predné tlmiče tiecť, myslel som že bude to jednoduché (ale pre toho kto už to robíl) kúpim gufera a olej a že to spravím. Popozeral nejaké manuály, videa a... bolo rozhodnuté že ich zmontujem doma a zanesiem to tomu čo sa s týmto živí. Som spokojný, žiadne nervy a v kľude som ich namontoval na moto. Pružiny neriešim, lebo sú tam HyperPro, a sú super. Zadná pružina sa dá ešte stelovať podľa zaťaženia, takže 15-ročna motorka môže slúžiť ďalej. Prajem príjemný Silvester a šťastný Nový rok 2014. |
skus pozriet toto |
Brazel: presne si to vystihol s tym prenosom servisu na noveho majitela. |
Fungovat mozno nefunguje ale nieje na poslednej zarazke to sa rovna dobry. |
brazel berem to,co treba treba. ja osobne by som si zvazil niektore nepotrebne investicie.teraz myslim to ze mat ju v TOP stave to samozrejme ze ano,ale napr tie struny by som si urcite idpustil.je to na kazdom |
SO545 , ale Deauville nemá zadný tlmič ako na čoproch , teda na zarážky , Deauville má hydraulické (!!!) štelovanie struny (ale to je aj všetko , čo sa s ním dá robiť ) . Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (01.01.2014 14:20) |
panostan , alebo toto : www.eres-racing.sk/streetbox-hyperpro-pre-suzuki-41... |
No to uz ano.ale ani do 10 rocnej moto bych to uz urcite nepchal,nie ze by to nemalo vyznam to hej ale jednoducho do 1000e moto dat 522e len tak,okrem inych vydavkov sa mi zda blbost. Upravené 1 krát. Naposledy upravil PETOrf (02.01.2014 16:09) |
petorf - ako pre koho. pre niekoho ta konkretna motorka znamena a ma daleko vyssiu cenu ako je jej trhova hodnota.... Proste nemozes sa na to pozerat tak vo vseobecnosti. Upravené 1 krát. Naposledy upravil kralik (02.01.2014 19:08) |
kralik ... radsej mozno supnem do stavajucej "starej hajtry" 500e ako ju predat za liter, za dva kupit dalsiu staru hajtru, do ktorej by som v konecnom dosledku musel vrazit tak ci tak zasa 500e. Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (02.01.2014 19:11) |
brazel....vdaka, to len, mne bracho vzdy nadava, ze ja motorku kupim, porobim ju a nasypem do nej prachy a potom ju predavam.....no tak dufam, ze u terajsieho fazera zostanem dlhsie |
kralik v pohode,pisal som za seba,kto ako si urobi tak ma.RFu som mal aj ja.hej ten predok je na nej fakt biedny,trochu tomu pomohol iny olej,tak zase nie je to SRADa.,preto sa tak vyjadrujem ,lebo konkretne tuto RFu som kupil cca za 100000 SK a potom po asi 4 rokoch sa predala za 950e.co som chcel povedat? aha,no kotuce ktore som musel menit vysli vacsiu polovicu ceny co som za nu dostal.to boli diely co sa museli menit.ale zase zazitky s nou su super.rad na nu spominam,stalo to za to.Nie som proti,isteze,dobry podvozok je na nezaplatenie.no napr pri tej RFe by som si to fakt rozmyslel ci dat do nej za fajnovosti (tych 522e za sadu strun a tlmica)prachy.Opakujem to ako si kto investuje tak ma,mne sa uz zmenili priority.preto uvazujem takto.samozrejme ked je nieco zle tak to treba vymenit Upravené 1 krát. Naposledy upravil PETOrf (03.01.2014 0:57) |
Petorf: výhovorky, zlá kúpa proste /tej RF/ |
nevo |
Už je rozhodnuté kupujem guferá + olej do tlmičov a idem na to.Samozrejme že s toho trhač asvaltu nebude ale už som v rokoch keď mi už ide aj o to sa niekam v pohode dostať,a nemať pocit že za každým stromom je radar. |
nevo ta RFa mala takmer 100000km na tachometri.v skutocnosti asi aj viac,ale bola v dobrom stave.asi pre to.panostan ak chces trochu zmenit ten predok,daj tam trochu hustejsi olej.mne to na RFe trochu pomohlo,vidla je dost podobna mozno aj taka ista |
Tak dnes som ich vymenil 11.1.2014 .Výmena guferá+tlmičový olej robota na jedno mi trvala rozobratie aj výmena gufera a doliatie oleja zloženie 25 minút .Najhoršie bolo povolenie inbusov zo spodku vidlice podarilo sa to až u jedného mechanika vzduchovou pištolou .Ináč pohoda |
nevo...prave u bandasky by som o lepsich pruzinach hlavne vpredu urcite nepochyboval. nielen ze sa o prednej vidle 6-tkovej bandasky docitas vsade, ze je moc makka, ale aj som ju sam mal, rv 97, a ten predok bol fakt makky a nedal sa ani nastavit. A prave preto by som si tie pruziny menil, co mam v plane aj u fazera, vpredu urcite a snad niekedy aj vzadu, lebo uz teraz som na najtvrdsom stupni. samozrejme, je to na kazdom osobne. |
PETOrf jasné ak dám k tomu skúšobnú jazdu aj mne to trvalo dlkšie . Upravené 1 krát. Naposledy upravil panostan (11.01.2014 21:08) |
tak som si tiez nechal spravit repas vidle a k tomu progresivne pruziny a sice som na tom nejazdil vela, len po ulici, ale ten rozdiel som citil hned, uz len pri pretlaceni na riadidla...takze som spokojny. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 48612 | Včera: 156251