Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Vážený, tak toto ma naozaj oslovilo Very nice |
naadhera ...a to teplucko na kolena teraz v zime |
Vcera som na nej sedel a pre mna to bol ten najpohodlnejsi posed na motorke. Fakt nadhera, este zistit ako sa na tom jazdi.... |
Môj dlhoročný kamarát a spolutrpiteľ na vodičáku si ju po dlhých rokoch motorkárskej latencie nakoniec pred dvomi týždňami kúpil , krásnu červenú . Romano som na teba veľmô pyšný signore |
no co dodat, je to talian dvojvalec a guziny mjeli vzdycky neco do sebja |
Klamal by som, ak by som povedal, že sa mi dizajnovo nepáči, ale oproti môjmu Rocksteru má Guzzina jeden zásadný rozdiel - a tým je priebeh krútiaceho momentu .Zatiaĺ čo Rockster výborne ťahá už od cca 2000 otáčok a pri cca 3000 otáčkach už je na vyše 100 km/h ( na šestke ), Guzzina má krúťák posunutý cca o 1000 otáčok vyššie a to je pri tomto type motorky dosť výrazný rozdiel v pocite z jazdy. Ale posedom a koncepciou sú si oba stroje dosť podobné.Oba sú boxery, čo ja môžem. Jasné, že sú tam rozdiely - BMW má valce na plocho oproti sebe a Guzzina do v ,a ešte daĺšie detaily,ale značná podobnosť tu je. Nič proti Moto Guzzi, ale v tomto prípade je BMW podĺa môjho názoru na tom čo sa týka jazdy lepšie. Dizajn je vždy otázka subjektívneho pocitu, tu by som povedal, že Guzzi má mierne na vrch, ale za BMW by som ju aj tak nevymenil. Upravené 3 krát. Naposledy upravil Romanka (26.08.2009 9:42) |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 111935 | Včera: 130325