Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Na muske mam Ducnu Multistrada 1000 a 749. Su sice odlisne, ale nebudu na kazdy den, takze to je jedno. Mna vsak zaujima spolahlivost, narocnost servisu, co sa kazilo a co nie a na co si mam dat pozor. Osobne som skor prikloneny Multe, predsa vzduchac, jednoduchsi motor. Dakujem |
KeĎ to chceš ako druhú motorku, tak sa musíš hlavne báť, že sa prestaneš voziť na Japonke.. |
Druha nie je japonka, ale nemka duc bude namiesto japonky |
co ti poviem, su to Ducati emocie.... sem tam sem tam ....ale jedno ti garantujem... vzdy ked ju opravis a sadnes nanu tak jej hned vsetko odpustis |
Tak sa prestaneš jednoducho voziť na všetkom a budeš jazdiť len Duck.. Vykašli sa na všetky kecy o drahom, náročnom servise a o tom, že Ducati má poruchovosť rovnakú ako spotrebu (7 porúch na 100km). Ja som najskôr kúpil manželke Monster 620ie v dosť biednom stave, lebo začínala.. Dali sme ho dokopy, jazdí, neštrajkuje. Bol som sa na ňom previezť pár krát a je to o niečom inom.. Preto som dal jednu veľkú poklonu svojej VFR 800, ktorú nahradila minulý týždeň 749 a neviem sa zbaviť širokého úsmevu.. |
dvenohy: "sem tam sem tam ....ale jedno ti garantujem... vzdy ked ju opravis..." Podľa profilu máš 848ičku r.v. 2009. Čo si už na nej musel opravovať? |
Je su to bezporuchove motorky, nic sa na nich nekazi... ok, ked sa dosmejem, tak co konkretne by si rad vedel? |
chladic, senzor vyklopeneho stojanu, olejovy valcek, alternator, spojkovy valcek a hadice, svetlo, ojnicne lozisko - vtedy bola zaroven spravena aj kompletna generalka motora - pre istotu |
Že ti vyškriabe oči, keď si nájdeš druhú frajerku. |
popici strasne vela moc, take km cislo si este na motorke nevidel |
dvenohy: No ne, vážne. Naozaj ma to seriózne zaujíma. Keď nechceš do témy, tak daj SS, ale myslím, že k téme to je. |
vcera som prekrocil 66k - ja viem, pre typickeho Slovaka ktory sa citi spokojne ojebany s 13450km je to uz srot zreli akurat tak na odpis Upravené 1 krát. Naposledy upravil dvenohy (26.08.2013 11:16) |
dvenohy: Ved to je este v zabehu |
Za 4 roky - 66tis je veľmi slušné . Potom to s tými opravami nie je až taká katastrofa, lebo 66 tis km je slušná nájazd. Ale aj tak mi to vzhľadom na vek motorky príde ako plno zbytočných opráv. Záleži ešte aj ako sa jazdí no...hmmm. |
6k - olej, aj ked by stacil kazdych 12, ale tych 50e neni az taka velicina |
"na 24tis-desmo servis" - To sa čo všetko robilo? |
Síce by som si teraz Ducati určite nekúpil, ale niekde vnútri vo mne drieme taký malý diablik, ktorému sa veľmi páči Diavel, Monster 8mička aj 1100, prípadne Streetfighter. No a keby to mal byť superšport, tak určite 848ička, lebo má prevzatý dizajn z 1098, čo je podľa mňa najsexi superbike aký kedy na tejto planéte vyrobili. O 848ičkme som čítal veľa testov, ale asi žiadne užívateľske skúsenosti, tak ma to zaujíma. |
hej hej ...blabla... to píšu v každom teste Podľa mňa nie je žiaden superšport ideálny na slovenské cesty ...ale to nebráni na nich jazdiť. |
zvolte, koľko Ducatiek sa Tebe osobne už pokazilo a nechali Ťa niekde v štichu? |
Chcem Talianku, čoho sa báť? - že bude z Talianska |
kubo a keby len jeden motor, ale uz je objednany treti :D |
ja mám Monstra 696, skoro 44000 km a šľape ako hodinky a to dostala poriadne na frak..... síce tí, čo ma poznajú povedia, že mám výhodu, že syn robí v Ducati servise |
Vsetko sa kazi a je jedno ci Japonec,Talian,Nemec,Pitomec....Kazdy stroj,pristroj aj motorka ma od vyroby v sebe ukryte iste KURVITKO ktore sa po case samo aktivuje zpravidla vzdy v najmenej vhodnu dobu,len Talianske motorky mavaju tie kurvitka zpravidla dve a viac Upravené 2 krát. Naposledy upravil bodusTE410 (26.08.2013 18:17) |
Ale také zlé to až nebude. Vzhľad, zvuk, výkon, jazdné vlastnosti to sú určite prednosti. Tá spoľahlivosť, to už je otázka Ale určite to nie sú žiadne sterilné moto, ale riadne zvieraratká |
ze ti bude varit iba spagety pizzu a tie ich ravioly ci co to maju este |
z druhej ruky. kamos jazdi 3 duchny a druhy tuono. a jazdia znamena jazdia. ziadne pufkanie, setrenie. Upravené 2 krát. Naposledy upravil gico (26.08.2013 22:39) |
ja mám radšej Japonky. Sú malé, vrtké a jazdiť na nich môžeš ako len chceš, takmer všetko ti dovolia. Kdežto takú Talianku musíš doslova prehovárať a čičíkať, aby ti dovolila zajazdiť si. No a keď už aj jazdíš, tak to pripomína talianske manželstvo. Podobnosť so ženami čisto náhodná |
trtken: Prave, ale potom to stoji za to, a to si clovek pamata |
Lako suhlas |
preco spotreby? ja jazdim bezne za 6 - 6.5litra...na 134konovy SB celkom slusne.... Upravené 1 krát. Naposledy upravil dvenohy (27.08.2013 9:19) |
moc dobre podvozky montuju do tych "crepov",fakt moc dobre.podvozok chvalim,cena dielov je taka aka je,kvalita motorov je o servise,myslim odbornom servise, |
barlac: "...kvalita motorov je o servise,myslim odbornom servise" Správna pripomienka. |
Rorschach - na SR mame isto dva fakt dobre servisy... BB a BA. Ostatne co maju neviem lebo nemam osobnu skusenost ale Tomas a Mino su fakt machri. |
ja si myslim a nemusi to byt pravda , ze cely servis(firma) je len a len o tom konkretnom cloveku(mech.) co v nom pracuje. takze ja som si radsej ako servis, nasiel dobreho mechanika... Upravené 2 krát. Naposledy upravil gico (27.08.2013 11:57) |
Ja na svoju monsterku ozaj dopustit nedam. Japonky nemaju ziadny charakter, su nudne. Talianka je jednoducho Talianka. Na mojej som zatial mala iba jeden problem (fuel pump - prelozte si sami ), ale to sa mohlo sa na hociktorej. V pohode ma toto leto previezla po Europe (skoro 6000km) a nebol ani jeden problem. Ale kamos na Japonke problem mal a jeho motorecka musela ist na opravu v Belgicku. Takze tak. Nic sa neboj a kupuj Ducati. Upravené 2 krát. Naposledy upravil saska21 (27.08.2013 12:34) |
dvenohy: že sú dobrí, verím.... ale 2 servisy na celé Slovensko je kruto málo. Pre celý západ len v BA a pre stred v BB, to je blbé, ale najblbšie je, že na východe (tradične) žiaden. Verím, že niekto, kto by to vedel opraviť sa v KE aj v PO nájde, ale... |
"na 24tis-desmo servis" - To sa čo všetko robilo? - to co pri 6 a 12 a naviac remene, Upravené 1 krát. Naposledy upravil dvenohy (27.08.2013 12:39) |
V Košiciach je pár servisov, takých či onakých, bikeri z KE vedia, že to tu nie je ideálne, ale určite nie je žiaden špeicálne pre Ducatky. Ale to je jedno, dajak by sa to už vyservisovalo. Za koľko a ako, ťažko povedať, ale vyservisovalo. |
Rorschach....jak ze neni? podla Ducati stranky je v Kosiciach autorizovany dealer, tak ten hadam servis ma.... |
dvenohy: Homed už dávnejšie nefunguje. Môžeš sa o tom presvedčiť tu: maps.google.sk/maps?hl=sk&tab=wl |
dvenohy: ten druhy servis nie je nahodou BS a nie BB? |
dvenohy-preco spotreby? |
tak kamos povedal ako sa tu pise dodrziavat servis a inak v pohode |
no ze bude chlpata :D |
velmi zabavne citanie ze japonka ta omrzi po par km tak treba tomu poriadne utnut nech mozes premyslat o zivote |
motorky sa kazia a budu kazit ci japonske nemecke aj tie talianske dokonca som pocul aj americke sa kazia musia predsa mechanici tiez zarobit no nie? |
Sak to je jak s autami talianske krásny dizajn ale v garáži mate najviac nacipovanu Octavia,golfa alebo passata TDacerveneI.To neni nuda?Ci? |
H600S - mna tiez dve. Ale jedna z nich bola 125-tka, tak to sa asi nerata. |
tu 695-ku ma aj kamoska a velmi si ju chvali. len rajdy vymenila za sirsie. |
Az sa stastne vratim v nedelu z vyletu z Talianska,tak ti napisem coho sa bat,ci Talianok alebo Talianskych motoriek Idem na Multistrade 1100S. |
nieje Japonka ako Japonka mna moja MTcka prenaramne bavi a navyse je aj mimoriadne spolahliva |
Jáj, ta to parádna diskusia. Upravené 1 krát. Naposledy upravil wily (28.08.2013 23:50) |
wily paradna ducatka 2005 a najazdene 24000km,musí vyzerať jak nova ja na mojej japonke 3 roky a uz 21000 km v tom to bude ten rozdiel že na talianke sa asi dá aj kochat a na japonke len jazdiť.Nic v zlom len uľahčuje. |
Hlavne si berte vela americkej pasky, zide sa |
Uplne nie k teme, taky trosku OT ale... Nooo, davala som si do poriadku monstrika po predchadzajucom majitelovi, a neviem, co stale vsetci riesia servis, servis, a zas servis...sa mi nezdalo, ze by bol taky drahy ako to kazdy (kto nema/nemal taliana) tvrdi... (Mozno castejsi).. Uplne v pohodicke, cenovo porovnatelny so servisom na fazera. Jedine co ma trosku mrzi je kupa batoziny a niektore doplnky z toho som nejak nesvoja.. Na japoncov sa mi zdal na SK trhu sirsi vyber, teda moznost ziskat veci z buranic,z druhej ruky atd...mozno neviem hladat, a mohli by ste dat nejake tipy (okrem ebay, mam zbehnuty), aj do SS..budem rada |
Ja som mala tiez problem najst batozinu na moju monsterku. Nakoniec som skoncila s Ventura systemom, lebo nic ine poriadne na tu motorku neexistuje. Jedine ak chces Givi, alebo nieco podobne, co som ja nechcela. Bocne tasky mam sportove Oxford. Upravené 1 krát. Naposledy upravil saska21 (03.09.2013 12:24) |
Len toho že vždy bude na teba niekto pozerať a čuduj sa svete aj závidieť.... |
Veľký brat sa pozerá vždy a závidieť Ti na Slovensku budú aj bicykel nemusíš mat ani Ducati. |
na mojej mám originál topcase, givi rám na bočné kufre, príp tašky a kufor na 1,5 helmy, takže v pohode sa zbalím, na nádrž dávam sieťku, príp pripevním batožinu...v pohodse to stačí |
kedysi som braval celtu a deku.... |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 109459 | Včera: 186524