Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Som začiatočníčka na motorke. Práve si robím vodičák na motorku a už by som chcela mať svoju. Uvažujem o suzuki sv 650. Vie mi niekto poradiť, či je to fakt samovražda na začiatok? Naokolo to stále počúvam, tak ma povzbudte, že to tak nie je. Učím sa na suzuki gladius a celkom sa mi páči. Má skvelý zvuk. Tak pozor na Levických cestách, hlavne poobede, oranžová vesta a pupkatý dedko za zadkom, to som ja. |
ak zvladas gladius tak SV ta nema cim prekvapit ak mas 30rokov tak je to na zaciatok dobry vyber |
Ked zvladaš gladius sv650 je ten isty motor. |
SV je super moto, ale ak si trochu menšia, pozri aj po ER-6 parametre motora sú skoro totožné iba moto je trošičku nižšia |
KaTeM: Mám 167 cm a nie je mi gladius vysoká, ale mrkla som sa na ER-6 a tiež je to krásny kus. Asi by bolo najlepšie aj vyskúšať a porovnať pred definitívnym rozhodnutím. Vďaka za radu! |
Viki30, napokon ti odpovie isto aj Nerd, ktorý má vcelku ľudské odpovede, ale za mňa asi toľko, že motorkár ktorý má viac rokov, má väčší pud sebazáchovy a s pravou rukou pridáva plyn citlivejšie. |
SV 650 je skvele ovladatelna, velmi rychla a zabavna moto. |
Viki, mám SV650S tretiu sezónu, rozhodol som sa pre ňu ako začiatočník a neľutujem. Malá, skvelo ovládateľná motorka so zmyslom pre zábavu. :D mne je malá, ale na začiatok mi postačovala aj technicky a jazdnými vlastnosťami zastaralejšia moto akou je SV650 podľa niekoho. |
ešte marauder nieje novy motor ešte starsi motor ako sv Fedor. |
Som začiatočník a tiež som si pred nedávnom (necelé 2 mesiace) vybral suzuki SV 650 N, mám starší model (s karburátromi a podľa mna krajším vzhľadom), zatial mám odjazdených asi iba 600km, ale mám pocit, že na tej motorke sedím odjakživa a to som okrem autoškoly na žiadnej motorek nikdy nesedel. Je neuveriteľne ľahká a ovládateľná asi ako bicykel. Manipulovať s ňou na mieste určite nebude problém ani pre menšiu žienku. Je to neuveriteľne zábavný stroj. Určite odporúčam. |
Viki: s Sv nič nemôžeš pokaziť ak sa ti dá v pohode ovládať gladius tak sa ti bude dať ovládať v pohode i sv bo gladius je ťažší i keď má asi o niečo nižší posed a jedna vec pri sv nevidím náznak lacných materialov ale keď som videl er6 už len som sa na ňu pozrel že toto je čistá rozpočtovka, a silná je habadej hento video tak tam ide asi iba na polovičný plyn s akcelráciou , tiež ju mám ako začiatočník a som trochen nevybúrený ale tak dá sa a neopočúvaj fedora s tým že je zastaralá... Upravené 1 krát. Naposledy upravil reiko (24.06.2013 19:02) |
na zaciatok takuto masinu ? ked uz chces silou mocou 600 tak aspon 4valec lebo na SV nebudes mat klud ani v spodnych otackach |
reiko : trošku bontónu by ti nezaškodilo. Ak sa kukneš do môjho profilu, tak tam asi vidíš aj druhú motorku. Ja nekomentujem nikdy kvalitu príspevkov ostatných motorkárov hanlivými slovami. |
Junior ta rozeta maš pravdu nieje seriova tak drajftovat by nemohol na seriovke Fedor zaleži jak sa o tu motorku staralo moja ma už najazdene 51tisic a nešanujem ju motor stale šlape ako ma a to ju mam upravenu do dvoch zvodov Arrow.a je vytačana do maximaa je to s poslednych kuskov karburator 2002. Upravené 1 krát. Naposledy upravil sv650spalino (24.06.2013 20:42) |
sv650spalino , tak to som naozaj rád, že aj pri 51tis je tvoj motor živý. Je to príjemný pocit vytáčať motor od 6500 až do červeného poľa a užívať si ten kopanec čo ťa tlačí vpred. |
Viki - prípadne si pozri Suzuki GS 500, je to vhodná moto pre začiatočníkov, nenáročná, obratná, spoľahlivá moto... |
ahoj...dovol mi aj moj nazor...ak jazdis na gladiuse tak v pohode zvladnes aj sv...jazdil som na nej 3 roky a aj ked som ju vymenil za dvojnasobny objem nedam na tu malu mrchu dopustit...cisla pri nej neznamenaju nic..teda okrem maximalky tu jednoducho neoklames ale o to tebe predpokladam nejde mne sa nikdy nestalo aby mi nejaky 6tkovy supersport usiel kym sme nedosiahli rychlosti nad 190kmh takze vykon super...kto tu pise o zastaranej motorke ok ako xcete ale sv-cka od roku 2005 (cierny ram) su natolko spolahlive s minimalnymi narokmi na opravy a udrzby ze jednoducho nieje nad cim vahat...su to striekacky ktore sa minimalne kazia...je mi jasne ze teraz som rozosmial kazdeho kto musel investovat do nejakej opravy sv-cka...osobne si myslim ze aj zaciatocnik dokaze tuto motorku bez problemov ovladat a to hlavne kvoli tomu ze sila motora ktora zabezpecuje vydatne brzdenie pri uvolneni plynu dopomaha ktomu aby sa clovek naucil pracovat s brzdami...na druhej strane pozor na zadnu brzdu lahko ide do smyku pri prudkom brzdeni v kombinacii s brzdenim motorom...viki sv je relativne lacna a hlavne maximalne spolahliva a dostatocne vykonna motorka ktora ta donuti sa ucit davat pozor a hlavne rozmyslat...ja jednoznacne odporucujem ale je to len moj subjektivny nazor...a este jeden subjektivny nazor...ak si vyberies kawu er-6 pred SV tak to mozno casom olutujes...nie preto zeby kawa bola zla to rozhodne nie ale preto ze SV ma svoj osobitny charakter ktory otaca na ulici hlavy...toto pochopi len ten kto na SV jazdi alebo jazdil kazdopadne drzim palce a zelam dobry vyber masiny a kopu stastnych km...P.S: aj gladius by bola dobra volba ci? P.S2: ak kupis SV nezabudni na ladak lebo ten zvuk je neprekonatelny...osobne odporucam carbonovy IXIL Upravené 1 krát. Naposledy upravil majospes (24.06.2013 22:44) |
Svcko mam dva roky. |
viki |
SSuminko, vieš mi aj to vysvetliť, v čom spočíva rozdiel dvojvalec-štvorvalec? Ako vie prekvapiť V2? Ber ohľad nato, že som zatiaľ laik. Vďaka! |
Včera som bola na ďalšej jazde a konečne som jazdila aj sama. Bez inštruktora to je malina. Nik sa mi nehmýri a neskáče za zadkom a hlavne ma nik nebrzdí. Myslela som si, že urobiť vodičák A trvá asi mesiac, ale včera mi inštruktor povedal, že mi stačí 5-6 jázd po 1,5 h. Trochu sklamanie pre mňa. |
Ešte ma napadlo. v Leviciach máme dosť rozbité cesty a občas sa nedokážem vyhnúť jame(iba ak by som vedela lietať) a úplne ma to rozhádže (pri rýchlosti 30-40 km/h) . S každou motorkou je to tak? |
Ja len taky detailik... SV ma trocha upjaty posed a nie kazdemu sadne a pri dlhsej jazde sa niekto moze citit viac ako nekomfortne. Mozno sa ale najde aj vynimka |
Viki30: rozbite cesty su vsade Myslim ze to rozhadzanie byva vacsinou na cestnych masinach lebo tam je tvrdsi podvozok a ten to menej filtruje ja na mojej v pohode ako keby tam ziadna jama ani nebola |
Viki30: SV ma vykon v nizsich a strednych otackach a ten V2 motor zle podradis a ides do smyku ... radsej premna bezpohlavny 4 valec a ten ide kludnejsie na spodku a potom ked uz vytocis tak trha ruce |
Vie mi niekto poradiť podobnú alternatívu SV-čky? Alebo ktoré ročníky SV sú naj? Upravené 1 krát. Naposledy upravil Viki30 (25.06.2013 9:36) |
Viki: hádzať ťa nebude iba na endure a stým motorom je to vtwin takže nástup sily máš od 6k hore a niekedy to vie riadne prekvapiť :D, a hlavne jednotka je troška zradná :D, ale tak dokedy nebudeš na plno otvárať púlyn pri 1,2ke a nebudeš šialene podraďovať (veľmi silný brzdný charakter motora) tak by si to mala zvládnuť . |
Urcite by som pozeral po er6 ci uz N alebo F aj ta cbf by stala za pozretie |
len čo viem tie staršie modeli er6 ky mali problémy s rámom že tam praskal |
kup si glaudius,ked ti vyhovuje a mas pokoj.syn ho ma opcas si ju poziciam a spokojnost.nieje to ducati,ale staci.220 na dialnici das |
Vďaka za všetky rady a názory. Včera som sa odvážila jazdiť aj na Suzuki Bandit 600 aj keď som dočiahla na zem len špičkami a na moje prekvapenie to šlo ľahko. Po tejto skúsenosti už nemám prečo váhať. Tak ešte raz vďaka a veľa šťastia na cestách. |
Sedadlo si môžeš nechať upraviť - znížiť . Stojí to pár eur a zachráni ti to ulomené smerovky a späťáky , lebo lepšie došliapneš na zem |
Dá sa znížiť každá motorka? Môže mi niekto poradiť, či môžem robiť skúšky na vodičák na motorku aj bez inštruktora za zadkom? Strašne sa hmýri a stále ma obmedzuje vo všetkom a chce, aby som prechádzala každú križovatku v jednotke. Hrôza!!! |
Viki30 a keď to nie je tajné, čo budeš mať skôr? Motorku, alebo vodičák? |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 92882 | Včera: 139022