Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
ja skor rozmyslam, ze tam hodim progresivnu pruzinu. ta z invelplus vychadza kolko? |
Stupacky som mal origo, tiez som nimi drhol - zacal som viac vysadat. |
zdar borci! |
hej chapem, ale zas tak to nemam nastavene, lebo som si presne nastavoval packu aby a aj volu na lanku, takze to zasa nie. |
Inak to ze zabera spojka od zaciatku chodu packy mi vobec nevadi, to som prave spokojny, lebo pri radeni mi netreba pouzivat celu drahu packy. |
matus.....sorry, ale s tymto nesuhlasim, myslim, ze netreba pridavat plyn, hej, moze to pomoct, ale toto je uplne daco ine, nie ze ci treba ci netreba, ale ze velakrat tak preradit vobec nejde, a to je ine. Je tam niekde chyba. |
spojka by nemala zaberat od zaciatku chodu packy, prvy cca centimeter stlacenia by sa nemala uvolnovat a stlacenim 2 prstovou metodou by uz nemala citelne zaberat (ale urcite este zabera) |
sidi.... velmi pekne! fajne spravene! |
dik stačí dobre porozmýšlať ako to by malo vyzerať, rozmerať, dobrý zvárač a stálo to 7,50 eur za materiál |
No ja som si este pred letom vyrobil držiak na kufor a bočné tašky, pri 40000 bola v yamahe v PO na kontrolu ventilov a nastavenie podlakov, ventily OK, podtlaky nastavené . Teraz v jeseni dostane novú prednú gumu a s mechanikom z yamahy som dohodnutý že pozrie rozvoďák. No a v zime, ak sa moto nepredá tak bracho vyrobí plechové bočné kufre a vyšpekulujeme aj deflektor na turistické plexi a nejaký držiak na navigáciu a už sa asi nič viac na to nedá vymyslieť |
spojku beriem ako spotrebak...ale Riso nedavno menil spojku na ktm po 80tis km a este bola v norme (a to v terene obcas spojkovat musis), takze ak povodny majitel nebol totalne drevo, tak to musi vydrzat cez 100tis... |
matus: no ale to si ja pekne stocim na dakych 30-40 tisic, nech lepsie spim... |
jedine, co je na tom motore nakladne, je robit ventily, lebo je to kopec roboty (zly pristup). A ventily sa robia tusim co 40.000km. |
no, ak ho uz nepredal, tak asi pojdem do toho, srat na dva litre, chapik tvrdi, ze sa na tom pravidelne jazdi, ze to je v dobrom stave, prakticky bez investicii a ked to aj zozerie dake eura na opravy co sa vyvrbia ze treba, stale to hadam nebude vela, ide zima, aspon sa budem mat v com vrtat...asi tento tyzden to pojdem obzriet...jedine tych 76 tisic mi vrta v hlave, ale sak snad to bude ok...akurat po prvej mojej sezone to bude mat cez 100 tisic...no uvidime.... |
ok pani. tak uvidim. |
zatial som nebol, ale ked sa mi urobi cas pojdem, ak ho este bude mat |
taky mastny flak som tam mal aj ja od nova. Ukazoval som to Dodovi v Sali na servise a vravel, ze je to normalne. |
NN no co, bol si kuknut? je to fakt velmi dobra cena, ak by bol zachovaly, preco nie.. |
Opravujem svoje tvrdenie z januára. Kontrolka oleja podľa manuálu ukazuje nie tlak, ale hladinu oleja. Som naštudoval. |
čaute, mal som 3 roky fzs 1000, odvtedy bolo zasa všeličo ale stále sa mi cnie za ním... širšie rajdy som musel hneď dať to bola nutnosť, tie origo boli podľa mňa úzke aj japončíkom ovládateľnosť lepšia o 101%, vyššie plexi už bolo - do 160 som sa nemusel ani trocha zohýbať, motor super - mne viac vyhovuje karbec ako striekačka, trocha spotreba oleja ak som jazdil do červeného - ale má to dosť vysoko čidlo na hladinu oleja, takže na diaľnici ak ti zasvieti olej tak to nie je nič príjemné - ale nie je to tragédia.Spotreba 6-12 Dal som tam výfuk BOS, naladil pruženie dosť natvrdo - a motorka naparádu. Design na tú dobu dosť dobrý, brzdy super a najlepšie obutie podľa mňa čo som poskúšal Michelin power one Ak chceš len jednu motorku a nie je veľa penge k dispozícii tak pekný zachovalý fazer je dobré riešenie. |
NIKDENIKTO: Ja si myslím, že záleži aj od celkového stavu. Ak je motorka tip-top, pravidelne servisovaná, všetko čo trebalo menené (nielen olej a filtre, ale aj hadice, lanka, tesnenia, atď.), tak 76tis na litrovy fazer je úplne v poho. |
Veru, pomaly končí zábeh... |
motoride.sk/?P=inzDetail&ID=227236 |
jj moze byt dobra vecicka.....ale uz mam gipro X takze nic |
vychytávečka.. |
tak plexi som objednal, ale mam iny problem |
ok vdaka to je dobry napad. |
ja mám ukazovateľ vo výklenku medzi rýchlomerom a otáčkomerom, pozri obr. v článku vyrobil som si jednoduchý držiak z hrubšieho plechu ktorý je uchytený na vrchnej skrutke ktorá drží budíky a vyhol ho tak aby ukazovateš pekne prišiel do toho výklenku medzi budíky áno plexi som skúšal a ja som maxi spokojný. Do 180 km/h je to pohoda, na jazdi kolo komína stačí aje aj krajšie, na turistiku si vymením za turistické čo mám. |
caute pani, |
no vidim, teda podla tej foto plexi, si fazrika pekne poriesil! sirsie su aj pre mna lepsie, mal som kedysi na bandaske a teraz tu, sice je pravda, ze ked fuka mas viac roboty, ale inak je to myslim fakt lepsie. Mne osobne ani moc nevyhovuju riadidla, ktore su trocha zahnute smerom dozadu. |
No zatiaľ som so širším spravil len 80 km, ale extra rozdiel zatiaľ nebadám, mne sedeli aj tie pôvodné, širšie som dával hlavne z dôvodu že som chcel modré riadidlá nakoľko som v zime robil facelift ale aj veľa ľudí vraví že zo širšími je ľahšie ovládateľná motorka.. keď už bude lepšie počasie a budem jej môcť poriadne naložiť tak uvidím ale teraz je zatiaľ určite trocha ľahšia manipulácia v garáži |
no pekne, tiez som tak vysoky ako ty, mozno som ale ja zasa rozmazleny zo zrkadiel tdm-ky, u ktorej to bolo v poho. |
No ja vidím celkom v pohode, v polke zrkadla mám lakte, ale jemné pritiahnutie a vidím super, pre mňa obrovská zmena nakoľko posledných 6 sezón som jazdil superšporty a tam nebol v zrkadlách vidieť nič Ono to možno závisý od výšky a dĺžky rúk, ja meriam 178 cm. Taktiež keď som teraz dal širšie riadidlá tak sa mi trocha ruky vystreli, čiže lakeť nejde až tak von. |
vdaka, rozmyslam teda nad tym bubble plexi, to by mohlo pomoct, lebo mne ide hlavne o to, aby mi nefucalo pod prilbu, co by toto mohlo podla tvaru riesit |
Kralik: nie neškrtám nádobkou o plexi, hoc ešte pri širšom volante som nemal to plexi od Givi, Fazer som prerabal teraz v zime, ale myslím že nebude škrtať ani o Givi, lebo to má dosť miesta |
no sidi vdaka. vyzera to spickovo a aj cena je dobra dokonca lepsia akoto mra. inak vidim ze mas sirsie riadidla. Neskrkas s nadobkou na brzdovku o plexi? lebo ja skrkam o to moje tak roz.yslam cim to je.. ci je to le plexi. |
Kralik : a kupoval som ho v eres racing.sk , ale v zime bola na ňho zľava |
Tak dnes som svojho mazla vyskúšal a jazdí sa s tou bulinou dobre, vzduch mi pekne dvíha hore a do 180 úplna pohoda, ale keď pôjdem v lete na turistiku mimo SK tak si dám to Givi, je predsa len o 7 cm vyšie a je aj širšie. 4iže s Givi som spokojny,ale bublinu som kúpil lebo sa mi viac páči a na jazdenie kolo komína stačí. Upravené 1 krát. Naposledy upravil sidi24 (11.03.2013 22:09) |
tie bubliny maju ucinok, mal som uz take na rsv a hodne pomohlo, a aj ked som porovnaval teraz na stranke to co mam s tou bublinou, mohlo by to byt lepsie. len rozmyslam, ci to co mas aj ty nebude este lepsie |
odporučal by som čo najvyššie plexi a ak nestačí tak nasledne riešit deflektor. Zbytočne je kupovat len o par cm vyššie s bublinou, predpokladám že nebude mat žiadaný učinok |
no prave ja tam mam nejake MRA asi turistiku ci co, ale tlaci mi to akorat pod prilbu na oci mi pekne fuka. tak rozmyslam, ci tam supnem bublinu, ta by podla mna mohla pomoct, lebo nejde mi o ramena atd, to mi nevadi, ale o to, ze mi fuci pod prilbu, a to by ta bublina mohla pomoct... Upravené 1 krát. Naposledy upravil kralik (11.03.2013 20:53) |
no ja som si teraz v zime v rámci faceliftu kúpil bublinu od F.Fabbri, ale je menšia ako moje turistické od Givi. Dnes by som sa chcel ísť prvý krát previezť tak som zvedavý aký efekt bude mať, ale každopádne bublina okolo komína a Givi na dlhšie trate. Ale aj na to Givi by to chcelo ten deflektor. |
no ja prave rozmyslam, ze najprv kupim ine plexi, a potom ked tak este poriesim deflektor neskor. kazdopadne, padlo mi dost do oka racing od givi, co je tiez vacsie, je to proste bublina, ale neviem, ci to bude mat ziadany ucinok... |
nooo, ja by som to prilozil o plexi, potom by som si zospodu oznacil fixkou dierky a nasledne vrtal... |
kralik - plexi mám vyššie turistické od GIVI. Deflektor som si objednal od Raptora cez e-shop. Má ich tam viac druhov čo sa týka rozmerov tak si to najprv treba zmerat až potom objednať. Montáž neni najjednoduchšia, pretože neni ktomu deflektoru žiadna šablona čo a kde vrtat. Išiel som podla vlastnej hlavy. Výsledok však stojí zato |
nooo, to je dobra tema aky deflektor si tam dal Janci prosim? |
koľko teda na litrový fazer..? Upravené 1 krát. Naposledy upravil sHARk1 (10.03.2013 14:30) |
Presne tak, podla mna zásadna podmienka pri osadení dflektoru je vyssie plexi. Zvlást to platí pri Fazeri, pretoze tá má v sérii plexi velmi nízučké. |
ja som ho mal na buse a tiez som s nim cvicil hore dole a pozoroval rozdiel a bol markantny...ja som ho ale nemal namontovany na povodnom plexi, ale bolo to cele nove mra plexi uz aj s deflektorom a malo iny tvar, ale aj ty mas vymenene povodne male plexi za velke a az na tom mas deflektor, cize to jeho ucinok zrejme este znasobuje... |
Je to paráda, naozaj to funguje. Naschval som pri rýchlosti asi 130Km/h pustil rajdy a dal deflektor do najnižšej polohy aký bude rozdiel. Pri mojej výške 180cm bez deflektoru fúka na telo v oblasti hrudníka ked je deflektor v najvyššej polohe tak už cítim len mierne turbulencie na prilbe. Goldwing to nikdy nebude ale je to riadny skok k lepšiemu. Takže deflektor od Raptora za vianočnú cenu 55€ nelutujem, svoj účel splna na 1* |
janci: uz si sa bol asi povozit, ako funguje ten deflektor na plexi? co na to hovoris? |
vidim, ze kazdy sa hanbi, tak ja sa spytam |
Vidím že sa to tu rozoberá Tak sa môžte kludne pýtat aj mna, rád odpoviem na všetko |
matus: dik Upravené 1 krát. Naposledy upravil NIKDENIKTO (13.02.2013 11:54) |
ja len tolko ze jancihoXX poznam ako solidneho motorkara co sa o svoju motorku stara |
ja myslim, ze ta moto vydrzi, tie rozvodaky a pod ako tak pozeram maju limit zhruba rovnako, ale vzdy to zavisi aj od pouzivania. ked to niekto stale hóní, tak asi aj tie intervali treba tomu prisposobit. |
tak na fotkách ten z DS určite nevyzerá tak dobre ako Jančiho |
je to poddimenzovany liter, takze to sa nerozpadne "nikdy" |
a este ma daco napadlo...ja najazdim rocne kludne aj 20 tisic turistickych pohodovych kilakov...kedy sa mi tento (alebo aj iny fazer) motorka rozpadne, ked teraz ma napriklad tento 55 tisic kilakov...?...je pravda, ze v pripade kupy zrejme dlho nebude jedina motorka, skor, ci neskor pribudne aj daky vhodnejsi turista a fazer zoztane na zabavu, ale aj tak ma to zaujima, zo zvedavosti... |
ak ste toho janciho fazera videli a poculi nazivo, pripadne sa na nom previezli, beriem spat, ak nie, tak aj tak dik za nazor, ale len za nazor z fotky a textu predavajuceho, ktory chce predat... |
dalsia na obzore: |
NN hej mas pravdu, ale vzdy je to relativne, ide o to hlavne, ako sa o moto dotycny stara, nie kazdy sa stara aj o novu masinu dobre..... |
Vsetko zalezi kto a ako sa z moto zaobchadza , neda sa jednoznacne povedat ze moto z Anglicka su hrdzave aj v IT aj DE chodia moto celorocne a vzhladom na predajne pocty na SK asi budes mat problem kupit dobry na Sk kupeny Fazer ktory nebude mat stocene km alebo nebude po riadnej rane nevravím ze je to nemozne ale bude to asi hodne tazke |
no ked si niekto kupi novu motorku a po povedzme troch rokoch ju chce predat, nehavaroval s nou, robil zakladny servis, tak podla mna nemoze byt vacsinou problem s takou motorkou...pocas zaruky urcite servisoval o com je aj serviska, moto jazdila len v lete,aj ked vela km... |
NN mas pravdu, ale podla mna ak je moto nejaka hrdzava a popr. odrana, ale motoricke casti a veci okolo nich su pravidelne servisovane a v dobrom stave je lepsie ako mat moto nabliskanu, ale starane o nu v skutocnosti nie je.... Kazdopadne kazdy mame ine priority to je jasne |
kralik: neviem či to svetlo bude iba nastavením.. svetelný kužel sa pri okraji vozovky (vpravo)láme dohora a to bude asi parabolou (či?) Upravené 1 krát. Naposledy upravil sHARk1 (23.01.2013 10:08) |
ja som reagoval na Z GB by som nic pouzite nekupoval. V EU neexistuju vacsi lempli ako su oni, na vsetkom setria a servis nerobia. Ved stav motoroky to aj potvrdzuje. |
ja mam iny nazor... Upravené 1 krát. Naposledy upravil NIKDENIKTO (23.01.2013 9:35) |
czody....ja som si doviezol z uk rf600, na tej som ani svetlo nemusel menit, len som ho nastavil na opacnu stranu a v pohode to svietilo ako malo. |
matus tak to by som negeneralizoval. Dovolim si tvrdit, ze v UK a inych zapadnych krajinach (DE,FR,CH) maju ludia tendenciu prave opacnu, skor sa o tie auta staraju a nemaju potrebu ojebavat za kazdu cenu ako u nas. Mozno ale mas ale inu skusenost (resp. este som nemal skusenost s dovozom motorky, iba aut) ... Upravené 1 krát. Naposledy upravil mcsdodo (23.01.2013 7:20) |
Z GB by som nic pouzite nekupoval. V EU neexistuju vacsi lempli ako su oni, na vsetkom setria a servis nerobia. Ved stav motoroky to aj potvrdzuje. |
Aj ja mám Fazra z GB, tie míle sa prepínať nedajú a najväčší problém je vo svetlách, tie svietia obe naraz a bohužiaľ po "británsky" to jest úplne opačne, osvetľuješ viac ľavú stranu takže jazda v noci je problematická. Prt vidíš na pravej strane a každý oproti idúci Ti bliká, že im svietiš do ksichtu . Dá sa to trošku nastaviť ale nie je to bohviečo, keďže paraboly sú opačne. Jediné riešenie je výmena svetlometu. Môžu ti robiť problémy aj na STK keď tam vyfasuješ nejakého nasratého horlivca, mne to zatiaľ prešlo furt. |
slay: ano, aj to je alternativa, ale uznaj, motorka este ani nebude moja a uz budem davat vyrabat kokotiny, mozem sa na to vysrat...potrebujem bezproblemovu masinu, kupit, prihlasit, posrvisovat a vozit sa...ale dik za radu... |
cca 9 mesiacov dozadu "sme" predávali KLX 650, chlapík volá o 3 dni že bol na obhliadke a nedali mu papiere lebo nemá "štítok" . Po intenzívnom pátrani sme zistili, že táto motorka nikdy štítok ani nemala (od výroby). SLOVENSKÁ legislatíva byrokracia a je jeden veľký cirkus. Taký čas sa musíš držať pravidla "nevy.ebeš so štátom TY vyj.be on s tebou" |
no ak mu chyba štítok tak bude problém s prihlásením na polícii, ja som predal staru favoritku a ta nemala štítok a keď ju kupec chcel prihlásiť, bez štítku to nebolo možné, musel som písať do škodovky nech mi pošľú nový a samozrejme za darmo to nebolo. Niekedy stačilo vin na karosérii teraz musí byť aj štítok |
...no pockam ja veru do jari, potom este pokukam...asi sa na nu hned neulakomim, tie postrehy vyssie, co sem dali niektori co sa evidentne vyznaju ma ptakticky odradili...mozno za dvojku by som ju bral, a nasledne porobil, ale ten chybajuci stitok moze byt naozaj problem a tych ja mam dost aj bez toho... ...dik vsetkym, aj za SS... |
No tak nejak som ju videl aj ja. Ja by som pytal zlavu, ved aj sam predavav ju moc nechvalil. Len ten stitok by som si prezistil ako to je, aby si nemal prob. |
nie nie chlapi brzdite, nekupil som ju, povedal som predavacovi, ze sa mi paci, ale nie je doma...rozhodne nekupim motorku, kym na nej neprejdem aspon kilometer, neprecvakam vsetky rychlosti a troskasi nepobrzdim...a teraz sa vozit neda...cize paci sa mi, ale stale je v obchode...no ale moze byt aj to, ze ju kupil dakto iny... |
Je to evidentne dovoz z GB, tacho v mílach, bolo vidno že sa natom jazdilo po celý rok bez ohladu na počasie. Predpokladám že nádrž bol striekaný, kedže nápis YAMAHA nebola pod lakom, ale zas bočné samolepky na maske s napisom Fazer vyzerali že su origoš, šrobiky v kapote všetky zamenené. Zdalo sa mi že aj rám bol striekaný, ale to som si neni na 100% istý, neviem či na 2001-kách je taká silná metalíza na ráme, taktiež mi tam chýbal štítok ktorý ja na ráme mám. Spojkova pačka išla tiež dost tažko. Pod karburátormi boli flaky, či tam tlačí chladiacu kvapalinu alebo niečo iné posudit neviem, už to bolo dost zasušené. Lavý dekel od altíku bol tiež napasovaný so silikonom, asi na origo tesnenie už nevydalo.. Na pravej strane dekel od spojky mal zalestený nápis YAMAHA, asi viete prečo. |
Janci.....uau, ze by tak rychlo? |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 174057 | Včera: 190964