Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
caute, uvazujem o litrovom fazeri, tak sa chcem opytat majitelov na par detailov... |
...a este daco, prosim piste to sem do temy, nech je to pouzitelne aj pre ostatnych...dik aj za SS, ale radsej sem...DIK... |
nedal som to do témy, lebo som písal o striekačkovom nástupcovi |
veď píšem.. nevytýkam nič |
no aj to ma zaujima, nikdy som na tom nesedel, mam 188/95, tak snad na tom nebudem vypadat jak chuj... Upravené 1 krát. Naposledy upravil NIKDENIKTO (17.01.2013 10:49) |
Fazer je dobra masina lahko ovladatelna so slusnym vykonom. ak si na nej nikdy nesedel budes prekvapeny. ja mam 188 som tazsi ako ty a sedelo sa mi na nom dobre. a spotrebu neries to zalezi len od teba ako budes jazdit. |
dostal som sa tuším na 5,6 naložený pri turistickej jazde.. t.j. využívať čo najviac šestku Upravené 1 krát. Naposledy upravil sHARk1 (17.01.2013 10:54) |
bear: neriem spotrebu, len to shark spomenul, tak ze nech da cislo... |
Pár mojich postrehov: |
bopsik: dikes, ty si zahral na moju gitaru... takze ziadne skrkanie centralneho stojanu v zakrutach pri plne nalozenej masine? |
kamos to ma sem tam sa preveziem.chcel to aj predat ale lepsiu masinu v tejto kategorii a cene nenajdes.je to rychle pohodlne a podla mna podvozok je tiez v poriadku.brzdi to dobre.a nevyhody.asi to ze ho nemam Upravené 1 krát. Naposledy upravil salli (17.01.2013 17:48) |
pôvodne si sa pýtal na karburátorový.. Upravené 2 krát. Naposledy upravil sHARk1 (17.01.2013 17:43) |
ked hovoris karbcovy, tak myslis fzs1000, vsak? |
shark: stupacky skrkat je v pohode, tie sa uhybaju problem je stojan... |
ešte raz si dovolím upozorniť.. fzs NIE JE fz1 fazer |
ja mam fazera sice len chvilu, necely mesiac a najazdenych asi 70km v kuse, ale myslim, ze zasa tak negativne by som tu masinku nehodnotil. |
shark: ja to skrkanie stojanu spominam len preto, lebo som na motorkari.cz cital taku recenziu, kde jeho majitel hovoril, ze ked ho nalozi a zoberie aj manzelku ako ladvonku, tak skrka stojan a to aj nie prilis velkych naklonoch...a aj pri turistike, niekde v dolomotoch na tych motaniciach nie je problem naklanat trocha viac.... |
matko66 - kde si??? |
Ja som stojan škrtal iba keď som šiel cez obrubník, v náklone nie, a plne naložený s ľadvinkou. |
FZS 1000 mám len jednu sezonu, najazdených nejakých 7500km. Podla mna za tu cenu lepšiu motorku nekupiš pomer cena/výkon/pohodlie. |
Ja tiež zháňam fazera a vyzerá to tak ,že na Slovensku je národný šport stáčať motorky a ojebávať zo servisnými knižkami kupujúceho. Tam vidím najväčší problém FZ1 |
mne ide aj o to, aby pohodlne sedela aj ladvinka...a to cele sedadlo na starsom fazeri mi pride pre ladvinku pohodlnejsie, ako neskor to delene...presne pre toto som z vyberu vylucil bkinga, aj ked ten hayabusacky motor by som mal zas pod sebou velmi rad... |
pri jazde vo vyssich vyskach som si dychavicnost nikdy nevsimol, ale startovanie v horach bol vzdy porod. Nakoniec som to vyriesil zvysenim volnobeznych otacok. |
momentalne nemam ziadnu moto, takze bude zatial jedina (neratam 50ccm skuter), mozno dlho, mozno kratko, to zatial neviem, takze preto chcem aby sa na tom dalo aj cestovat... Upravené 1 krát. Naposledy upravil NIKDENIKTO (17.01.2013 22:04) |
ako aj to je moznost, viem, ze to vedia prerobit vselijako...vsetko je otvorene...ten fazer mi prisiel troska chudsi a teda povedzme zabavnejsi... |
Štartovanie nie je najoptimálnejšie, trochu vychladne a už dávam sytič. Ale už viem ako na to, nie je to problém. Voľnobežné otáčky nastavíš rukou, ani zosadať z motorky nemusíš. Je tam také koliečko. |
chcem ist okuknut tuto... |
Ja vlastním FZS 1000 od jesene a kupoval som ho tiez viac koli financnej tiesni, nakolko som mal na zaciatku leta nehodu s mojou GSX-R a nedostal som z motorky ziadne peniaze lebo ako na slovensku to chodi za kazdu nehodu je vinny motorkar na Fazeri som spravil zatial asi 1800 km a v celku spokojnost, kupil som ho za slusne peniaze a veru na viac som nemal. Ale teraz som chcel motorku ako ty, len tak na kavicku na benzinku, do roboty, ale cez leto aj sa niekam pozriet za hranice. Fazer je urcite jedna z najuniverzalnejsich masin, nakolko motor ma skvely a posed a polokapotaz je plus. Osobne mne sa viac na straje FZS paci podsedadlovka do sipky aj so sedlom ako je na novej FZ1 a aj na FZ1 nie je tak pohodlne sedlo. |
kurnik, dalsi, co spomina spotrebu oleja...na tu ja nejsom vobec zvyknuty...neda sa to riesit ? |
No na to som nebol zvyknuty ani ja, kde tu som o tom dost pocital, tak velmi s tym nenarobis nic, lebo skoro vsetky strae R1 a FZS 1000 papaju olej, niektory majitelia pisu ze nie ale to je vynimocne. Udajne je to koli 5 ventilovej technike na tychto motoroch, niektory pisu ze sa to zmenilo po zmene oleja z 10W40 na 15W50. Dalsi zasa pisu ze papa hlavne pri ostrej jazde ze pri jazde kolo komina to je v poho. Kazdopadne sa priprav ze olej brat bude, ale nemalo by to byt nic extremne |
NIKDENIKTO: pche, sa ti o mne snivalo ? no nechaj si s tym vyprasenim prejst chut... |
sidi24 5 ventil mam aj ja na 2007 a nempapa olej v tom to nieje. 15W50? to tam môžeš rovno naliať česky mogul ten je prej nejlepši... Upravené 1 krát. Naposledy upravil PEPE800 (18.01.2013 12:05) |
mozem hovorit len za seba - na servis som chodil raz rocne a olej nebolo treba dolievat za cely cas co som ju mal ale: |
sidi: mne napriklad busa od vymeny po vymenu (6 tisic kilakov) ani deci a podobne...nenahanal som ju, turistikoval, tak mozno preto... |
PEPE800: ja do svojho lejem 10W40 pisal som len co som pocital na forach o tomto |
Ja mám síce len FZS 600, ale podvozok je podobný. To škrtanie centrálneho stojana je aj na mojej, ja mám 85kg a občas škrtám aj vtedy keď som sám a nenaložený. Zvykol som si a už som z nej toľko ošúchal, že už to tak často nerobí . Trošku som ale upravil ten stojan aby bol v zaklapnutej podobe vyššie a to dosť pomohlo. Večer Ti to odfotím a dám to sem. |
velmi dobra motorka. ako aj ocelovy ram,tak aj vykon motora a podvozok rovnako. |
barlac urcite je pravda co vravis, ale ta makka zadna pruzina a prilis poddajny predok boli uz na novych motorkach. |
barlac si mi to z úst vytrhol o tych tlmičoch... Upravené 2 krát. Naposledy upravil PEPE800 (18.01.2013 13:47) |
sHARk1 bolo to v u susedou na rakuskej babe a ty za to môžeš že do 3 dni som predal bandita a do ďalšich 2 dni som kupil Fazera. |
Na mojej som zatial nenameral žiadnu spotrebu oleja, samozrejme nejazdím na maximum ale skôr svižne turisticky . Nalial som tam klasiku 10W40. |
Môj FZS 1000 je 2005-ka ročník.Po 30000km som menil predné brzdové platničky z prvovýroby,teraz mám tam nissiny a tie zatiaľ držia dobre.Po 45000km som menil lízatko reťaze zadnej vidlice.Po 62000km som menil reťazovku z prvovýroby.Po 65000km so menil výtlačné ložisko spojky,robila trhavé pohyby pri rozbiehaní.Pri zaradení 1-tky pri státí silnejšie klepnutie v prevodoch ale to som počul aj u iných fazerov.Brzdy brzdia výborne.Svetlomety veľmi dobre osvetľujú cestu v noci. Podvozok sa správa vynikajúco,žiadne vlnenie rámu a mäkkosť podvozku ako to píšu na iných fórach a to nemám pruženie nastavené na najtvrdší level ani vpredu ani vzadu.Pruženie a útlm u tohoto motocykla má dosť veľkú škálu nastavení,treba to zosúladiť.Jazdím turistickým štýlom žiadne paľby.Pri jazde do 100km/h a s využitím 6-teho rýchlostného stupňa aj pri rýchlosti 50km/h sa dá dosiahnuť spotreba 4,6 l na 100km.Veľmi dobre sa ovláda aj pri ostrejšej jazde a má veľmi dobré zrýchlenie.Má dobrý ťah aj v nízkych otáčkach,na 6-tke sa v pohode dá jazdiť aj 50km/h.Olej mením po 10000km a nie je treba dolievať,nebadám úbytok.O zachytávanie centrálneho stojana pri jazde v zákrutách by som sa nebál,škrtnúť stúpačky by mohlo pri ostrejšom náklone ale ja som tak ešte neklopil.Pneumatiky používam Metzeler Z6 výdrž 14000km zadná a predná aj viac.Veľký ukladací priestor pod sedadlom.Posed na ňom je pohodlný aj pre dlhšie presuny a aj pre ľadvinku.Na jazdu len tak okolo komína sa tiež hodí nie je to autobus.Plexi mám vyššie a je pomerne dobré proti vetru.Teraz mám na ňom najazdených 75000km plná spokojnosť. |
fuuuha a to co si ho tych prvych 60 tisic len tlacil? to su podla mna super velke vydrze dielov, co pises... Upravené 1 krát. Naposledy upravil NIKDENIKTO (18.01.2013 21:11) |
NN, všetko je len o majiteľovi motorky a jeho prístupe k nej |
amper: ano, suhlasim, ale ja si neviem predstavit, ze moze niekto jazdit ohladuplnejsie k motorke a opatrnejsie a volnejsie a byt taky pedantny co sa tyka servisu ako ja a mne sa take vysledky nikdy nepodarili... |
mozete mi este prosim poradit, kde kupujete napriklad retazove kity a brzdove platnicky (fazer 1000, 2002) a kolko to cca stoji? som aj googlil, ale neviem, ci som vygooglil spravne, je toho strasne moc...dik |
Prdlafka, ty si predal svoju BMW K1600 GTL alebo zasa len tak z dlhej chvile oblbujes nic netusiacich obcanov? |
no misko, teba mi tu bol cert dlzen...ten link na fazera, co som dal vyssie je realny a vazne uvazujem o jeho kupe, len tam treba vymenit retazovku...ano gtlko uz nemam, to vies, kriza a par dalsich dovodov...a fazer mi pride vhodny na to, co by som od motorky chcel a aj cena je dobra...nebudemmat utopenych v motorke tolko penazi...ak ti taketo vysvetlenie nestaci, napis ss, vysvetlim podrobnejsie... Upravené 1 krát. Naposledy upravil NIKDENIKTO (20.01.2013 11:01) |
tipoval by som, ze B je spravna odpoved Upravené 1 krát. Naposledy upravil pitaz (20.01.2013 11:00) |
OK, tak sorry, myslel som ze sa len bavis. Predstava ze niekto ma/mal K1600 a teraz chce na cestovanie Fazer sa mi zda prinajmensom zabavna...Teda ak k tomu nebol prinuteny okolnostami. |
no sak pisem ze som zial bol... Upravené 1 krát. Naposledy upravil NIKDENIKTO (20.01.2013 11:14) |
Aha. Takze b) je spravne. |
napisal si: Predstava ze niekto ma/mal K1600 a teraz chce na cestovanie Fazer sa mi zda prinajmensom zabavna |
NN no ja som toho fazera mal vo vyhlade ked som siel kupovat moju, bol som kuknut aj tuto, no za tu cenu sa mi to nezdalo, na fotkach vyzera ovela lepsie ako v skutocnosti, ale co som bol prekvapeny, predajca ma normalne tak akoby odhovaral od kupy toho fazera. hovoril, ze je zanedbany a ze by ho nekupoval atd. |
Dnes tadial pojdem tak sa stavím a pozrem toho Fazera. Potom napíšem svoj názor. |
Ja nemám spotrebu oleja žiadnu. Spravil som 10.000 km a stav oleja cez olejoznak je stále rovnaký. Jazdím turisticky, málokedy vytočím otáčky okolo 10.000, okruhy a iné preteky nejazdím. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Bopsik (21.01.2013 11:20) |
Bopsik tá kontrolka oleja je kontrolka množstva oleja(hladinomer). |
bopsik: co sa tyka kufrov, zdielam uplne rovnaky nazor, ako ty...na hayabuse som mal ako bopcne tieto: |
inak, ked som na to sadol, po mojich poslednych dvoch motorkach, tak som mal pocit, ze sedim na bicykli... ...ale to len naznacuje to, ze to je ovela obratnejsie a snad zabavnejsie, ako tie velke cestovne masiny...musim sa na tom aj previezt, aby som to vedel posudit, ale bude to pre mna zas nieco uplne nove a nepoznane...ak teda nakoniec ku kupe pride... Upravené 1 krát. Naposledy upravil NIKDENIKTO (21.01.2013 15:48) |
NN hej nevravim, ja som tiez nad nou rozmyslal a vyberal som medzi nou a mojou aktualnou. Len moja mala vyhodu viac ako 500e minus.... |
ten exup vrze aj na volnobehu. alebo len ked ides? |
Nikde takže už je doma ? ked som tam bol okolo 14:00 tak mi povedali že je na 90% predaná.. Riadne som ju prezrel ale tým že si ho už kúpil asi moje stanovisko k technickému stavu nebude rozhodovat ci ju brat alebo nie |
Janci.....uau, ze by tak rychlo? |
Je to evidentne dovoz z GB, tacho v mílach, bolo vidno že sa natom jazdilo po celý rok bez ohladu na počasie. Predpokladám že nádrž bol striekaný, kedže nápis YAMAHA nebola pod lakom, ale zas bočné samolepky na maske s napisom Fazer vyzerali že su origoš, šrobiky v kapote všetky zamenené. Zdalo sa mi že aj rám bol striekaný, ale to som si neni na 100% istý, neviem či na 2001-kách je taká silná metalíza na ráme, taktiež mi tam chýbal štítok ktorý ja na ráme mám. Spojkova pačka išla tiež dost tažko. Pod karburátormi boli flaky, či tam tlačí chladiacu kvapalinu alebo niečo iné posudit neviem, už to bolo dost zasušené. Lavý dekel od altíku bol tiež napasovaný so silikonom, asi na origo tesnenie už nevydalo.. Na pravej strane dekel od spojky mal zalestený nápis YAMAHA, asi viete prečo. |
nie nie chlapi brzdite, nekupil som ju, povedal som predavacovi, ze sa mi paci, ale nie je doma...rozhodne nekupim motorku, kym na nej neprejdem aspon kilometer, neprecvakam vsetky rychlosti a troskasi nepobrzdim...a teraz sa vozit neda...cize paci sa mi, ale stale je v obchode...no ale moze byt aj to, ze ju kupil dakto iny... |
No tak nejak som ju videl aj ja. Ja by som pytal zlavu, ved aj sam predavav ju moc nechvalil. Len ten stitok by som si prezistil ako to je, aby si nemal prob. |
...no pockam ja veru do jari, potom este pokukam...asi sa na nu hned neulakomim, tie postrehy vyssie, co sem dali niektori co sa evidentne vyznaju ma ptakticky odradili...mozno za dvojku by som ju bral, a nasledne porobil, ale ten chybajuci stitok moze byt naozaj problem a tych ja mam dost aj bez toho... ...dik vsetkym, aj za SS... |
no ak mu chyba štítok tak bude problém s prihlásením na polícii, ja som predal staru favoritku a ta nemala štítok a keď ju kupec chcel prihlásiť, bez štítku to nebolo možné, musel som písať do škodovky nech mi pošľú nový a samozrejme za darmo to nebolo. Niekedy stačilo vin na karosérii teraz musí byť aj štítok |
cca 9 mesiacov dozadu "sme" predávali KLX 650, chlapík volá o 3 dni že bol na obhliadke a nedali mu papiere lebo nemá "štítok" . Po intenzívnom pátrani sme zistili, že táto motorka nikdy štítok ani nemala (od výroby). SLOVENSKÁ legislatíva byrokracia a je jeden veľký cirkus. Taký čas sa musíš držať pravidla "nevy.ebeš so štátom TY vyj.be on s tebou" |
slay: ano, aj to je alternativa, ale uznaj, motorka este ani nebude moja a uz budem davat vyrabat kokotiny, mozem sa na to vysrat...potrebujem bezproblemovu masinu, kupit, prihlasit, posrvisovat a vozit sa...ale dik za radu... |
Aj ja mám Fazra z GB, tie míle sa prepínať nedajú a najväčší problém je vo svetlách, tie svietia obe naraz a bohužiaľ po "británsky" to jest úplne opačne, osvetľuješ viac ľavú stranu takže jazda v noci je problematická. Prt vidíš na pravej strane a každý oproti idúci Ti bliká, že im svietiš do ksichtu . Dá sa to trošku nastaviť ale nie je to bohviečo, keďže paraboly sú opačne. Jediné riešenie je výmena svetlometu. Môžu ti robiť problémy aj na STK keď tam vyfasuješ nejakého nasratého horlivca, mne to zatiaľ prešlo furt. |
Z GB by som nic pouzite nekupoval. V EU neexistuju vacsi lempli ako su oni, na vsetkom setria a servis nerobia. Ved stav motoroky to aj potvrdzuje. |
matus tak to by som negeneralizoval. Dovolim si tvrdit, ze v UK a inych zapadnych krajinach (DE,FR,CH) maju ludia tendenciu prave opacnu, skor sa o tie auta staraju a nemaju potrebu ojebavat za kazdu cenu ako u nas. Mozno ale mas ale inu skusenost (resp. este som nemal skusenost s dovozom motorky, iba aut) ... Upravené 1 krát. Naposledy upravil mcsdodo (23.01.2013 7:20) |
czody....ja som si doviezol z uk rf600, na tej som ani svetlo nemusel menit, len som ho nastavil na opacnu stranu a v pohode to svietilo ako malo. |
ja mam iny nazor... Upravené 1 krát. Naposledy upravil NIKDENIKTO (23.01.2013 9:35) |
ja som reagoval na Z GB by som nic pouzite nekupoval. V EU neexistuju vacsi lempli ako su oni, na vsetkom setria a servis nerobia. Ved stav motoroky to aj potvrdzuje. |
kralik: neviem či to svetlo bude iba nastavením.. svetelný kužel sa pri okraji vozovky (vpravo)láme dohora a to bude asi parabolou (či?) Upravené 1 krát. Naposledy upravil sHARk1 (23.01.2013 10:08) |
NN mas pravdu, ale podla mna ak je moto nejaka hrdzava a popr. odrana, ale motoricke casti a veci okolo nich su pravidelne servisovane a v dobrom stave je lepsie ako mat moto nabliskanu, ale starane o nu v skutocnosti nie je.... Kazdopadne kazdy mame ine priority to je jasne |
no ked si niekto kupi novu motorku a po povedzme troch rokoch ju chce predat, nehavaroval s nou, robil zakladny servis, tak podla mna nemoze byt vacsinou problem s takou motorkou...pocas zaruky urcite servisoval o com je aj serviska, moto jazdila len v lete,aj ked vela km... |
Vsetko zalezi kto a ako sa z moto zaobchadza , neda sa jednoznacne povedat ze moto z Anglicka su hrdzave aj v IT aj DE chodia moto celorocne a vzhladom na predajne pocty na SK asi budes mat problem kupit dobry na Sk kupeny Fazer ktory nebude mat stocene km alebo nebude po riadnej rane nevravím ze je to nemozne ale bude to asi hodne tazke |
NN hej mas pravdu, ale vzdy je to relativne, ide o to hlavne, ako sa o moto dotycny stara, nie kazdy sa stara aj o novu masinu dobre..... |
dalsia na obzore: |
ak ste toho janciho fazera videli a poculi nazivo, pripadne sa na nom previezli, beriem spat, ak nie, tak aj tak dik za nazor, ale len za nazor z fotky a textu predavajuceho, ktory chce predat... |
a este ma daco napadlo...ja najazdim rocne kludne aj 20 tisic turistickych pohodovych kilakov...kedy sa mi tento (alebo aj iny fazer) motorka rozpadne, ked teraz ma napriklad tento 55 tisic kilakov...?...je pravda, ze v pripade kupy zrejme dlho nebude jedina motorka, skor, ci neskor pribudne aj daky vhodnejsi turista a fazer zoztane na zabavu, ale aj tak ma to zaujima, zo zvedavosti... |
je to poddimenzovany liter, takze to sa nerozpadne "nikdy" |
tak na fotkách ten z DS určite nevyzerá tak dobre ako Jančiho |
ja myslim, ze ta moto vydrzi, tie rozvodaky a pod ako tak pozeram maju limit zhruba rovnako, ale vzdy to zavisi aj od pouzivania. ked to niekto stale hóní, tak asi aj tie intervali treba tomu prisposobit. |
ja len tolko ze jancihoXX poznam ako solidneho motorkara co sa o svoju motorku stara |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 229981 | Včera: 247506