Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Možno ste si podaktorí všimli že okrem jazdenia aj majstrujem a vymýšlam čo zmeniť na mojej moto. Upravené 1 krát. Naposledy upravil pito1145 (10.06.2012 17:50) |
dam ruku do ohna ze sa zlomia.... neviem sice kolko mas kilo , ale velmi im neverim Upravené 1 krát. Naposledy upravil MASAKER (10.06.2012 17:52) |
MASAKER- tak sa riadne spáliš. Je to zvárané, vyrobené z dvoch častí. Ako strojár viem čo vydrží zvar a ako je to namáhané. Ak chceš prepočítaj si to, odsúšaj. |
MASAKER: ak sa nezlomi ta origosračka co tam montuju, tak toto prezije celu motorku. |
Bral som nedávno od pita jedny off stupačky na stroma a sú podľa mna super. |
no na druhu stranu ale zasa beriem , že sa na tom neskače |
MASAKER: a niekedy aj hej (pozri moje foto) |
Vyzeraju velmi dobre. |
bača: deformacia aka? po naraze? U tych sirsich to mozne je (po poriadnej supe, keby uz nestacil vykyv stupacky, ale to je male percento pravdepodobnosti). Tie uzsie su v pohode. Tak ci tak oboje su pekne masivne a strojarske pevnostne vypocty nepustia. Tie hlinikove mal moc huste preto je to bez vystuh kvoli samocisteniu. |
Nuz hore sa nezohnu, pretoze maju klb, dole tiez nie kvoli profilu, ale na boky by som tomu bez tych vyztuh moc neveril. Jeden pnicek, alebo suter, ked za jazdy zdvihas nohu zo stupacky zo strachu aby ti ju nezosrotovalo a mas ju ohnutu dozadu ako Su-35 superflanker kridla. Ale ved prax ich preveri a tie V-cka myslim nebude problem dovarit ked bude treba. Upravené 1 krát. Naposledy upravil bacaono (11.06.2012 10:49) |
A zadné by si mi na Afričku vedel spraviť bratm? Upravené 1 krát. Naposledy upravil Heno (11.06.2012 11:24) |
Ja nic nejdem davat vymerat. Mne stacia tie imidzofky co mam . blato na dvoch kolesach aj tak moc nemusim, takze nepotrebujem aby cez ne prepadaval bordel, a zadne tam mam iba pre pripad nudze. Odklopene boli za tu dobu co mam Agatku asi 5x. Upravené 1 krát. Naposledy upravil bacaono (11.06.2012 11:30) |
pisal som to do inej temy superflankerovi, ale asi to predsalen patri viac sem... |
Heno- na zadne neviem, dla mna su zbytocne to tam davat, musim sa na to pozriet ako to tam vyzera |
Ale postrehol som jednu vec, kým slovač rieši konštrukciu a pevnosť, pri tejto istej ponuke na motorkaroch.cz www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=128581... hned prve dva prispevky: |
superflanker- cital som to, len som sa tam teraz prihlasil tak az pozajtra mozem reagovat na to.. hold niektori z nas maju ine predstavy o fungovani |
TEST |
Pito1145: zaujimavy test, ale ako simulacia podmienok pri jazde so skokmi pri rychlosti napr. 50km/h a 100kg jazdec v stupackach nepouzitelny... Povaha namahania pri pojazde vysokozdviznym vozikom je prevazne staticke zatazenie, dynamicke razy, ake ta stupacka dostava pri jazde na stojaka, ci nebodaj pri pade, alebo naraze na prekazku tu nie je, alebo je minimalna... Stacilo po nej svacnut polkilovym kladivom a pravdepodobne by si dosiakol podobnu deformaciu, ako po pomalom prejazde gumovym kolesom s vyse tonou vahy... Studuj tie skripta lepsie... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (12.06.2012 20:35) |
viem, ale stacicke zatazenie aj ked len 3t co tam mohlo posobit sa relativne vyrovna dopadu. Upravené 1 krát. Naposledy upravil pito1145 (12.06.2012 20:53) |
Cely vozik ma 5000kg, styri kolesa a zrazu na jedno koleso posobi 3000kg ? Ale sak nech, k testu som povedal to podstatne... |
no, spomenul som si, že som niekedy vyštudoval strojárinu, materiály a technologiu obrábania, tak sa pripojím.... |
Ta prva skuska je uplne o nicom. Tam ked dam aj pasovinku 20x5 mm dlhu ako ta stupacka, a podari sa mi ju udrzat na kant, tak ju ten vozik nezohne. Druha uz mierne o niecom napoveda, ale od dynamickeho zatazenia normalne uchytenej stupacky na 200-250kg moto + 80-110kg jazdec to ma teda hooodne daleko. |
Ondrík, ja si myslím, že hmotnosť moto nie je tak dôležitá, lebo stupačka je sklopná, takže pri náraze sa sila na ňu neprenáša deštruktívne, najnebezpečnejšie namáhanie je dynamické pôsobenie jazdca v stoji..... |
Vam uz asi jemne svitori chalani... |
este mi napadlo.. |
Krivoklat: myslim, ze vaha jazdca je dolezita pre analyzu namahania vo zvislom smere pri jazde a hlavne skokoch v stupackach, vaha moto urcuje zatazenie pri pade moto na bok, vaha jazdca a moto je podstatna pri analyze stretu s kamenom ci pnom za jazdy... To sklopenie je skor vynimocne pri kolizii... Upravené 2 krát. Naposledy upravil Menton (12.06.2012 22:23) |
Menton: stupacka sa ohla pod mojou vahou a stylom jazdy a na taku sa mozem...Alebo si takych kupim tucet ako spotrebak? |
no akosik sa nam to tu pekne miesa.. Upravené 1 krát. Naposledy upravil pito1145 (12.06.2012 22:39) |
Páčia sa mi |
ivanxr125l- neviem veru ti takto povedat, by som musel vyskusat ktore tam pasuju a ktore nie, jedine prirovnanim na motorke. Na TT shope to vyzera ze je to riesene tak ako napr. u Stroma takze ak sedi uhol a sirka budu sediet. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 238394 | Včera: 154059