Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
Zdravim, |
Kludne si vyber tu, ktoru zozenies v lepsom stave. Pripadne ktora sa ti paci viac. Ja by som volil Suzuki, vnutorny hlas mi to vravi, bez argumentov |
pri rocniku 06 by som volil GSXR. hovori pre nu par drobnosti, antihop, ukazovat zaradenej rychlosti... |
ja by som si vybral CBR, hlavne preto, že s ňou mám skúsenosti...ľahučká, v rámci možností jemná a priateľská, aj keď je to RR, stále je to Honda... |
jednoznacne len ber co ma lepsi stav a co sa ti paci tam vo vykone asi nerozoznas ktora lepsi sype |
... K6 som mal - vyborna motorecka... a ako pise Nerd, ma to v serii ukazovatel zaradeneho rychl. stupna a antihop(a podotykam ze dobre fungujuci antohop) a plne dostacujuci tlmic riadenia(jazdil som so seriovym Eres cup) - a moto bez tychto veci si uz ani neviem predstavit :D :D ( "hondajehonda" v tomto trosku zaspala dobu vtedy...)...ale urcite rozhodujuci je stav! |
prave to je ono, pre Suzuki hovori par malickosti, moj pocit ale nahrava viac pre Hondu |
tak co sa pytas? chces hondu kup si hondu. |
V profile máš 600RR a v podstate ju nemáš.... zaraď sa do fronty chalanov čo nemajú nič odjazdené a už chcú kupovať superšport.... staré otrepané: "a potom sa bude ripovať" |
MASAKER a ty si mal odjazdene, kym si zacal jazdit? |
čau!Ja som začal na yamaha r-6 a bolo to neskutoční zážitok,maj rešpekt a s plynom opatrne! |
SUZUKI este napis aky si vysoky napriklad lebo RR je mensia o dost aj ten kokpit je cely mensi a tym padom podla mna aj horsia ochrana pred vetrom. Za GSXR hovori ukazovatel zaradenej rychlosti, antihop, tlmic riadenia, mozno trochu vyssi vykon ale to nepoznas. RR ako hovoria testy je viac obratnejsia, mensia. Suzuki je podla mna krajsia ale to je subjektivny nezor |
neviem odkial to beriete ze RR 06 je mensia ako K6 |
sedel som raz na tom v showroome aj na autosalone a oproti gixxere je ten predok o nieco mensi, uzsi .... to som myslel, za jazdy neviem ci viac fuka. To nech sa vyjadria co jazdili obe |
ja som dekel ..... sak 06 je stary model , tak nic beriem spat ..... |
ja som skor mensi ako nejaka korba (174/67 |
www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=41982&fid=8 |
Na začiatok si vyberáš dosť drsnú motorku,neviem koľko toho máš nabehaného,ale keď sa cítiš,tak hlavne opatrne.Ja jednoznačne hovorím Hoooooonda! (Suzuki som nejazdil a ani nikdo z mojich známych ju nemá tak ti neviem povedať ako ide) |
preco drsnu, ved tieto 600ccm R4 su do tych 6.000ot velmi priatelske a nekusu. |
jednoznacne honda....su velmi dobre ovladatelne ...aj spolahlive...ja by som volil hondu aj design je lepsi ta suzuki to predne svetlo..no neviem.....ale ako zaciatocnik si kupit 600vku rkovu to neni najlepsi napad |
K6-ka 600-vka ma antihop ? Ani neviem, ak hej tak na tej mojej byvalej stal za velke HOVNO !!! |
Kup tu ktora sa ti viacej paci a viac ta to k nej taha... Za mna jednoznacne GSX-R lebo sam ju aj vlastnim....vyborny storoj, ako chalani napisali tie plusy su velkym prinosom hlavne anithop a tlmic riadenia..... ked Hondu tak asi iba v Repsol farbach ale inak mi pride taka zastaralejsia..... |
cico tak to asi len na tej tvojej |
to su dobre dristy.. CBR je tiez uplne v pohode motorka, vobec by som netvrdil, ze GSXr je krajsia - cisto subjektivna vec. to, ze ma antihop a ukazovatel rychlosti (ktory sa da ale lahko doplnit aj na CBR) su jedine plus |
pitaz vyrataj. antihop, ukazovatel, tlmic riadenia a daj kludne tie najlacnejsie... |
suzuki nema vyfuk pod sedlom - co sa niekomu vyslovene paci Upravené 1 krát. Naposledy upravil pitaz (14.04.2012 9:40) |
pitaz a honda nema vyfuk pod motorom - co sa niekomu vyslovene paci mimo to ze je to praktickejsie a efektivnejsie co sa centralizacie hmoty tyka. nakolko pri CBR 1000RR sa vyfuk z pod sedla presunul tak ta pravdepodobne postihne aj 600ku. pretoze je to modernejsie resenie ako si nechat vypekat prdel Upravené 2 krát. Naposledy upravil nerd (14.04.2012 9:45) |
súhlasím že rozhodovanie je hlavne o tom, čo sa komu páči. |
ine neni asi nic. mozno ma honda o chlp lepsi chod radenia (prevodovky) Upravené 1 krát. Naposledy upravil pitaz (14.04.2012 9:51) |
Cico na tej tvojej stál preto Antihop za hovno lebo na nej jazdil na hovno pilot,teda pardon za velke hovno |
nepocuvaj nikoho, kup to co chces... budes na tom jazdit ty a nie niekto iny |
marcus55 ...mozem sa spytat na akych moto si jazdil uz a kolko? |
marcus55: a ja by som sa este spytal kolko mas rokov a co sa tyka mna.. .tak ja som si HLAVNE najprv vyskusal a velmi dlho rozhodoval co ma bude bavit.... preto som skoncil pri endure... |
Masaker to snad nie, chces povedat ze nahac je ovladatelnejsi ako SS - tak to teda sa k...a mylis. |
ovladatelnosti nezalezi od typu motorky, ale od hmotnosti, razvoru a sklonu vidlice, a este aj zalezi, ci sa bavis o ovladatelnosti v meste, mimo mesta alebo na okruhu. |
miuko: myslel som vo vseobecnosti a v priemere... zpriemeroval som aj oblast jazdy slovakov... a bohuzial vacsina sa aj na SS točí v mestách.... a ked zoberies gsr a gsx-r alebo RR a honet tak z toho musi jednoznacne vyjst ze nahac je praktickejsi |
ja som si kupil ako prvu moto hondu cbf 250 |
MASAKER: mam 28, takze pubertalne roky mam uz za sebou..(aspon podla obcianskeho) :D |
a na akych moto si jazdil mna by zaujimalo? |
este hlavna otazka: chces s takouto moto jazdit na okruhu? |
Ak si ešte nemal žiadnu "veľkú motorku",tak superšport na začiatok i keď |
Ako som pisal bude to moja prva motorka, a nemam najazdene takmer nic, takze chapem rozcarovanie nad spojenim prva motorka-supersport. |
Pitaz, suhlasim s tebou. Supersport v cestnej premavke sluzi vo vacsine pripadov na ukajanie vlastneho ega. |
Pitaz: myslis, ze by bolo lepsie hladat nejakeho nahaca? napr.: Suzuki GSR600? |
alebo si kup bandit kapotovany alebo nieco take sportove ...na takych moto sa da ties dobre vyblaznit....ale nekupoval by som si hentaku raketu lebo najazdis 500km a uz sa ti bude zdat ze sak to ovladam a budes skusat stale viac a viac a potom to moze dopadnut vselijako.... |
CBR je super masinka...mal som,viem. |
Ta GSR 600 je na zaciatok lepsia volba. Viac toho odpusti, pocestuje a nebude hned lakat na rychlostne rekordy. |
Marcus55- nepocuvaj tie kraviny, ze radsej nahaca. Kup si gixeru a hotovo.Tiez som zacinal na SS 600-vke a aj kopec mojich znamych a ziadny problem nebol |
tiez som sa rozhodoval ci kupit nahac alebo SS ale kedze sa mi paci SS tak nie je co riesit Upravené 1 krát. Naposledy upravil MaTDR (15.04.2012 11:35) |
taktiež nevidím dôvod kupovať nejakého nahača. |
Rozdiel je v napore vetra... |
mato jaky si ty znalec?! Upravené 1 krát. Naposledy upravil nerd (15.04.2012 13:31) |
ja uz mam piatu sezonu gsr 600 a je to naprosto v poradku. Okrem toho ze som picapilot este mam aj nasledovne preco ano a preco nie ss: |
Píšeš, že okruhy ani z polovice. Načo ti je potom superšport? Zober 6-kového naháča a nebudeš ľutovať. Superšport patrí na okruhy. Na naháči zistíš čo ťa bude viac baviť. Turistika, krátke výjazdy, alebo okruhy. Naháč ti odpustí kopec začiatočnických chýb, ktoré superšport môže kruto vytrestať. Pojazdi jednu sezónu a potom budeš vedieť sám ako ďalej. |
Jednoznacne nahac Keby si silou mocou chcel, aj na nom mozes skusit 200+ ... |
Marcus... ja som mal tiez rovnaku dilemu ked som kupoval moto... nakoniec som si nechal poradit a uz druhu sezonu jazdim na CBR 250r no uz planujem tuto alebo dalsiu kupovat GSXR 600 2007-2008 rocnik. Ale ak chces kludne zacni na 600vke supersporte vsetko je to o hlave ak ta je v poriadku tak je jedno na com jazdis.. |
igiigi - ake jednoznacne nahac ??? Si padnuty na hlavu ? |
no neviem ći je dobrý nápad ja som začal na simsone podom som presedlal na gs500e a teraz poškolujem po gsx-r 1000 ale to je moj nazor alebo podla mňa je lepšie začať v nižšich kubaturach zviknuť si na výkon a pomali zvolna pridavať silu lebo keď máš silnú mašinu hneď na začiatku ťa to strašne laka využit jej výkon na plno a je rozdiel v reakciach keď máš čoto nabehané a maš naložele niakich 120km/h a vibehne ti volaki chuj už som vydel zopar chalanov čo spanikárili a skoro sa vysekali a kpovodne otazke ja bi som bral jednoznaćne suzuki ale to je zase len moj sobjektivny nazor |
ako pise cico naco nahac??? chce chlapec SS tak nech si ho kupi... na oboch sa da ist rychlo aj pomaly a co mi predavajuci radil tak na SS si tu jazdu neuzijem tak ako na ostatnych |
jasne kup si co chces. ja som len udal moje dovody preco nechdem a ani nemozem mat ss. no a k tvojej otazke: uplne jedno. |
No jo, sa nam to pekne rozvetvilo |
Urcite, si kazdy vravi, ze by sa uz ten magor mal konecne rozhodnut :D |
supersport je po technickej stranke na vyssej urovni - najma podvozok lepsi jak nahac... |
Myslím, že na začiatok ti bude stačiť toto : |
to si mi sam poskladal?? |
Si si nevšimol že to má motor Tipujem že to bude taká 6OOvka for you |
niekedy nechapem co tu citam...ze na SS nefuka? |
marcus55: neviem aké myšlienky máš v hlave, ale podľa mňa, keby si kúpil naháča, aj tak by si stále pokukoval po jogurte. |
matus: takze podla teba vo fukani na nahaci a ss nie je rozdiel ? ale ked sedis vzpriamene na ss ze mas hlavu nad kapotou tak urcite fuka. mne by sa tiez nechcelo krcit za to plexi, preto mam nahaca. |
Tlmice rozhodne rovnake nema a to ziadny z japonskych nahacov pokial viem... Nepreveroval som to, rad sa necham poucit. A brzdy tiez vacsina nie. To predsa nie je taliansky nahac Upravené 1 krát. Naposledy upravil maTooB (16.04.2012 8:57) |
matus: takze podla teba vo fukani na nahaci a ss nie je rozdiel ? |
Cele som to pozorne precital........ a unavil som sa! |
hej v tlmicoch nejaky rozdiel, je, ale ram je rovnaky. na okruhu urcite rozdiel bude, hlavne na tlmicoch a taziskom jazdca, ale ak sa bavime o premavke, tak mysim, ze su tie rozdiely minimalne. lebo ak by boli nejake brutus, urcite menim stroj |
ked hodis na SS turisticke alebo double bubble plexi, pri jemnom prikrceni naozaj nefuka skoro vobec, rozdiel oproti nahacu je neporovnatelny! |
este aj 40 kil navyse a 30 koni na spicke menej clovek na okruhu pociti...chudeeera moja gsr. |
Uz ked sa tu tak vsetci bavite mal by som otazku co by mohla zaujimat aj zakladatela... |
aku generalku mas na mysli? vymena brzdoveho oblozenia, spojkovych lamiel a nastavenie ventilov nie je generalka. |
20 -25 000 km ... ak mam dobre info tak po tolkych kilometroch by mala uz nasledovat mensia generalka... |
Je velmi malo takych stastlivcov, co si kupia motorku a uz sa po nicom inom neobzeraju. Nehladaj idealne riesenie. Je to tvoja prva motorka a je blbost robit kompromisy a kupit nieco z coho nebudes mat az taku radost ako by si mal so SS. Z motorky sa chce clovek tesit a nie vozit sa na technicky zastaralej "totally unsexy" 12-konovej 250ccm, ked uz roky moze jazdit na supersporte. |
9z10 inzeratov ma stav tachometra 20-25000km a je jedno,ci ma motorka 5-10-15-20 rokov,nechapem to,ako to je mozne?? cink.... |
Čím je motorka staršia - tak sa do nej viacej investuje a jej stav sa obnovuje - čiže je logické že stav = dopytu |
tak moja je uz za zenitom ma viac,ako 35 000 ...asi som do nej malo ,,investoval,, kedze mi km neprestali rast.... kto mi uz kupi tu moju hajtru,ved na nete je tolko motoriek v super stave s par km a ked k tomu pridam,ze bola padnutan....ved za taku cenu kupia nepadnutu a v lepsom stave a s menj km...no co uz.. Upravené 2 krát. Naposledy upravil shakal88 (16.04.2012 14:46) |
Som rad, ze mi doprajete SS |
Tak ja som si ako prvú moto kúpil GSX-R 750 K7 a som stále tu. Za prvých 1000km mi zhoreli zadné brzdové platničky pretože som sa bál brzdiť predkom, bol som naučený na bicykli brzdiť zadkom tak som to robil aj na moto. Keď som potom prišiel do servisu a on ma vysmial, že čo stou moto stváram tak som sa cítil dosť trápne a uvedomil som si, že na to treba ísť troška inak... vybral som sa teda na letisko a skúšal... pomalicky na prednú brzdu...Nakoniec som sa naučil a dnes sa už iba pousmejem na tom čo som stváral na začiatkoch ... Pravdou však je, že keď sa nad tým zamyslím nemal som si ju kupovať ako prvú moto.. na SS ti to jednoducho nedá, musíš to skúšať, nepôjdeš na nej 100 mimo mesta ani bohovi lebo po 5.km ťa to už nebaví takže sa zaklopíš pri 100vke podradíš do dvojky 8000ot/min. a plný 15000ot/min zaradíš 3jku stále plný a s blbým výrazom pozeráš na tachometer a ukazuje ti 204km/h a to máš pred sebou ešte 4,5,6. Na superšport treba mať niečo odjazdené... Po 5000km sme mali krizu so suzou, chcel som ju predať a kúpiť si naháča. Potom som pochopil, že keď budem chcieť aj na naháči pôjdem 200km/h...Takže som si ju nechal... Záleží to od jazdca... A samozrejme na začiatok je dobré mať aj trocha šťastia... Mašinku treba rešpektovať... Zo začiatku bude aj tak ona "šéf" a ty budeš robiť to čo ti ona povie... Až po skúsenostiach a keď si ju osvojíš zoznámite sa až potom budeš ty diktovať mašinke čo a ako... A ty už budeš musieť mať schopnosti aby si ju ovladol... Či SS, Naked alebo enduro? je to jedno... keď nemáš rozum zabiješ sa aj na kolobeške, je pravda, že na SS je to asi najjednoduchšie.. Upravené 1 krát. Naposledy upravil VilkoGSXR (16.04.2012 16:52) |
Nerd: Hej to som mal na mysli (vola ventilov, brdove oblozenie, dosticky)... tie vacsie polozky nie filtre a take co sa meni podla potreby len preto sa pytam bo majitelia tej motorky najskor vedia co po najazdeni 20-25000 km im odchadza tak zeby som vedel na co sa zamerat predtym ako taku moto pojdem pozriet... |
Tiez som slintal nad supersportom a stale po nich hadzem okom... Ale... Ked som bol prevetrat R6, GSXR1000, R1... som zistil ze by som mal zrejme kratku zivotnost. |
taka mala karticka s fotkou vpredu |
hej vykon som myslel ved vies jak to je no... ale ked mas nad 25kw tak mas vecsi vyber moto |
Neverim tomu ze ked si kupi sestkoveho nahaca ze ho nebude tocit a rychlosti budu velmi podobne ss ..... a na gsxr sa da jazdit aj normalne okolo 100-110 mimo mesto, niekde si vypyta ju vytocit ale ked nie si debil a nepojdes v hustej premavke 160-220 a stale plne brzdy a full gas tak prezijes. |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 47766 | Včera: 168696