Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
osobne nemám ale tu si prečítaj....názory redaktorov....motoride.sk/c/3435/kulturista--honda-vfr1200f-dualclutc... motoride.sk a tu....www.motorkari.cz/clanky/redakcni-testy/honda... motorkári.cz |
Hm... Ja som mal z toho dosť zmiešané pocity. Nejde to zle, ale po meste sa to s tebou vláči 60 km/h na najvyššom stupni. Samotné radenie je hladké, akurát z 1 na 2 trošku pocítiš trhnutie, inak pohoda. Je to celkom inteligentné a stále sa ti to snaží prispôsobiť. Športový režim ti dovolí motor povytáčať, ale radí to trošku moc extrémne zas... najlepšia voľba bola manuálna. Iba držíš plyn a stláčaš tlačidlo + , alebo -. Mal som tú možnosť vyskúšať aj klasickú verziu a tá sa mi páčila určite viac! DCT-čko by som teda nechcel. Tá spojková a radiaca páka mi tam silno chýbala - ale je to len o zvyku (ja som si za 2 000 km nezvykol). Každý milimeter pootočenia plynovej rukoväte znamenalo "cuknutie" a bol som z nej rýchlo unavený. Toľko z rýchlosti |
Vďaka...obdobný názor má asi väčšina motorkárov, ktorí na tej motorke jazdili. Ja som to ešte neskúšal, ale "klasická VFR" je zrejme lepšia. |
Inak... Tá moto nie je vôbec vhodná na turistiku... Malý dojazd na nádrž a až moc športový posed. Ak hľadáš turistiku, poobzeraj sa po inom... |
Ďakujem !...Ten dojazd ma tiež nenadchol...s CBF prejdem viac, ale zase s kuframi a spolujazdcom slabšia..preto hľadám niečo silnejšie a hriadeľ by bola fajn na dlhé trasy na niekoľko dní. Obzerám aj iné..MG Norge, naj je BMW... ale tá cena |
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 93539 | Včera: 243398