Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Ahojte, volam sa MArek, mam 32r, mam na Vas vsetkych prosbu, planujem nakup - konecne uz poriadnej motorky, aspon podla mojich moznosti a schopnosti, ci uz financnych aj technickych, |
Honda CBF 1000, ak si jazdil dva roky tak sa niet čoho báť..... |
Vdaka, no problem, 1000cku este nie, strach je a asi je dobre ked je, na taku este nie, ale motorka je to paradna , to teda ano |
aj Fazer 1000 je velmi lahko ovladatelna motorka |
To ano, je, no mam blok z velkeho obsahu a povedzme ze by bol pre mna strop 650cm3, |
never tomu, kupis a za par tyzdnov ci mesiacov budes lutovat a bude problem sa toho zbavit |
pozeras po rozpoctovkach ... momentalne su na trhu 4, cb600f, maly bandit 650, kawa ma ER6 a yamaha xj6 ... |
Presne si mi sadol na strunu, "datadive", to su presne 4 motorky o ktorych uvazujem , |
bandit /osobna skusenost/ hornet /sedlal kamarat/ ,s ER6 a XJ6 nemam skusenost |
nerozumiem celkom s cim chces poradit. Mas vybrate, vsetko su to rovnako kludne a spolahlive motorky. Chod sa na ne pozret, sadni si a vyber si. Alebo chces pocut ktora sa komu paci? |
no mal by si sa obzrieť SV650 je to 2V a super motorka |
kup si tu, ktora sa ti najviac paci. kazda z tych, co si napisal je trochu ina, ale dobre su vsetky |
PROSIM , este mi mozete poradit? Aky je rozdiel v spravani sa a jazdeni na 2 valci a 4 valci? |
Ber moju, spravim ti cenu FZ6S ;) Upravené 1 krát. Naposledy upravil jogcar (31.01.2012 14:59) |
janmar24: vseobecne sa da povedat, ze R4 motor je jemnejsi, kultivovanejsi a priatelskejsi, ale zas potrebuje viac vytacat, ak chces od neho agresivnejsiu jazdu. V2 ma razantnejsi nastup, vyssi brzdny ucinok a pre mnohych aj krajsi zvukovy prejav, na druhej strane viac trasie a moze si aj viac cucnut... |
DIKES Vam vsetkym za radu, v konecnom dosledku, rozhodnutie ostava aj tak na mne, |
jogcar: vyhravas pesnicku na zelanie a pusu posiela vnucik Jozko... |
Sak pockaj jak ta zbadam na tom traktore ta ti bliknem do ocu Upravené 1 krát. Naposledy upravil jogcar (31.01.2012 15:18) |
v podstate si si aspoň vybral co sa ti páči..nie ako niektorí - vyberte mi motorku ... ak sa chceš niečo o týchto typoch dozvedieť kukni na stránku u susedov www.motorkari.cz - tam najdes postrehy od majiteľov tychto moto a dokonca niektorí napíšu aj kritiku , vyber si typ ktorý sa ti páči a obzeraj inzerciu a ako tu už bolo spomenuté, zober si pri kúpe radšej niekoho ochotného poradiť. |
uprednostil by som Horneta pred Fazerom. Kamarát sa na ňom učil a nevedel si vynachváliť. Pripadá mi taký hravejší, ľahšie ovládateľný po meste. |
rozdiel medzi 2V aR4 je hlavny v brznom ucinku motorom a prejave |
objemu sa boj pri supersporte ,z nahacov nemusis mat strach,a 600vka ide tiez200 a zabijes sa jak nist.len mensi ojem aspon co mam skusenost tak viacej zere a musis viacej tocit.vyskusaj aj liter a uvidis.aspon nebudes tak lahko predavat. |
ak sa nevies rozhodnúť či 2 valec alebo 4 valec, kúp si 3 valec a máš vystarané . BTW jeden predávam. |
Dúfam poradím... |
Datadive. Konečne so našiel niekoho kto má tiež XJ6. Myslel som, že som jediný veľký chlapec s malým (obsahom motora). Chi chi chi |
kúp si riadnu mašinu a a dva roky jazdi opatrne |
Prečo každý vidíte výmenu nejakej jazdenky po dvoch-troch rokoch, ako nejakú tragédiu? |
ja nechápem prečo mu zatiaľ nik nedoporučil Hondu VFR 800 VTEC, nie je to pretestosterónovaný liter, nie je to 600vka plná kompromisov kvôli cenovej kategórii do ktorej ju výrobca nasmeroval. A neviem o žiadnej moto ktorá by bola tak výkonná a zároveň ohľaduplná voči občasným chybám pochádzajúcim z nevyjazdenosti. |
Shadowik: moja osobna skusenost je opacna, ale mozno to bude aj tym "hravejsim" prejavom V2... s CBF600 som jazdil za 4 litre a urcite na mna nikto nikdy nemusel cakat... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (31.01.2012 21:37) |
Ja osobne som začínal na Babete, Pionier, Jawa...potom krosky a endurá. Nakoniec som kúpil "len" 650ku...špekuloval som nad silnejším obsahom aj som niečo poskúšal no nakoniec to čo jazdím nie je o obsahu |
A co tak Moto Guzzi V7? Nema velky vykon, no klasika je to a hlavne ma kardan no a ten motor je nadherny Keby som nemal moto, urcite ju kupim. |
Pedro, moto guzzi nieje zrovna motorka nenarocna na servis |
jammar, už ti tu v tomto duchu radili to isté len trochu inými slovami viacerí, preto len zopakujem, typy moto, ktoré si sám menoval sú všetky oki, takže už len nájsť si čas a vyskúšať a zistíš čo ti sadne viac, na ktorej sa budeš cítiť lepšie, ktorá tvojmu naturelu vyhovuje... inak po čase prejsť na niečo iné alebo na väčšiu kubatúru, to je predsa úplne normálne a vyplýva to aj z toho, že sa menia i tvoje jazdecké skúsenosti, zručnosti, chápanie toho čo ti ktorá moto vie dať na čo je "predurčená" ale tiež predstavy a očakávania čo by si chcel, len to chce jazdiť a menej sedieť pred pc a vypisovať na motoride. to bol viac fór ako výčitka. veľa šťastia |
Kazda moto je tak narocna na servis, ako sa o nu staras, guzzina ma kardan |
Ked chceš naháča tak Honda CB 900,ked kapotovanú tak VFR 800 a nebudeš banovať ani o rok predávať. |
Ak máš objemový strop 650cm3 a chceš motorku na bežné jazdenie, tak podľa mňa je 2V lepšia voľba ako R4- Kawasaki ER 6, Suzuki SV 650. Tak ako písal Patrik411 CB 900 by bola dobrá a vcelku lacná voľba. Kamarát ju má už 9 rokov a je stále spokojný. |
ako vidim, tak sa tu zase zabuda na skrtenie |
600 je na dobrú turistiku vo dvojici málo ! Ber 1000 a nemusíš robiť kompromisy. Rozdiel v cene je minimálny a rozdiel v turistikovaní vo dvojici je maximálny. Staré a dobre známe heslo znie Objem ničím nenahradíš ! Takže HONDA CBF, CB, Yamaha fazer 1, 8, alebo Kawasaki Z1000SX Tourer. Objem 600 NEBRAŤ ! |
Vydlabni sa na to, kto Ti co napise!!!! |
Hmm jazdím na mojej 650ke turistiku vo dvojici a zvláda to v pohode... |
Banditom ani CBF-kou nič nepokazíš. Choď do štvorvalca s-kového. Obsah 650 úplne stačí. Každý rok chodievam do Chorvátska nabalený s manželkou a nemám pocit, že by motor nestíhal. |
Vubo a tigrik77 ruku na srdce, koľko krát, keď ste boli plno naložený, ste si nepovedali Keby to malo viac koníkov alebo väčší objem to by bolo... Každý z nás prechádzal (možno) rôznymi objemami (aj ja) a každému pasuje niečo iné. |
gtr1400, niekomu to prekážať naozaj nemusí, moja skúsenosť hovorí, že ak máš rezervu vo výkone a sile, sú chvíle, keď sa ti to zíde, a je dobré, keď o tej rezerve vieš a vieš aj kedy je nutné na ňu siahnuť, no niekto iný to môže vidieť a cítiť inak Upravené 1 krát. Naposledy upravil wawa (01.02.2012 15:27) |
wawa jasné a vovovotom to je ... Každému podľa jeho gusta. |
Mám yamahu xj6 diversion, na vybláznenie pre jedného podľa reakcií ostatných stačí. Ja to potvrdím po prvej sezóne.... |
Ja som sa vracal na moto v 37. Kupil som TA 700. Moto uplne v pohode odpusti zaciatocnicke chyby. Nedavam ju do vyberu, len aby vedel ze 2V cca 650cm3 je v pohode. O dva roky ak sa mu bude zdat slaba, tak si vybere aku bude chciet. Hlavne sa rozhodni kde, ako a skym budes jazdit. To by Ti mohlo zuzit vyber moto. |
To, ze ci je sestovka slaba, je relativne. Podla mna aj na sestovke sa turistika robit da uplne v pohode. Turistika sa da robit aj na ovela slabsich motorkach. Ide len o to, ako velmi si chces hladkat svoje ego Rychlostne limity su postavene vsade v europe tak, ze ich kdekolvek a kedykolvek prekonas vo dvojici aj na motorke co ma 50 koni. Turistika sa da robit aj na Jawe 350, ci na hocicom, co ma motor a kolesa, ide len a len o to, aky chces byt "pan" Aj tak si myslim, ze aj keby si vybral motorku vyssej kubatury (1000 a viac) nemusi mu moto sadnut a po roku ju aj tak bude chciet menit. To sa este utrasie, ci chce uplneho nahaca, alebo polokapotaz, alebo cestovne enduro, ci supersport. Na prve skusenosti s vacsou motorkou si treba kupit motorku ktora sa Ti paci, je cenovo dostupna nevazi vela a nema prilis vysoke sedadlo. A ked na to mas, ci uz schopnostami, ale aj financne, tak predas a kupis nieco vacsie, silnejsie, drahsie, no hlavne take, co nema tie nedostatky, co ti najviac vadili na predoslej moto. Neverim, ze sa tu najde vela takych, co si na 1. krat kupili motorku a nikdy ju uz nevymenili, alebo neprikupili inu |
GTR1400 ja som si dal ruku na srdce neboj Pár krát som bol plne naložený + ľadvinka a stačilo mi to. To čo jazdím ja mi naozaj stačí 650ka |
SkautikČítal som v MOTO house, že tá NC 700 má slabý záťah. Nemám to ale overené z iných zdrojov. Mašina je to ale pekná. |
nic v zlom ale na nase cesty a financne podmienky kludne staci moto o obsahu 600.na zaciatok oproti 125ke je to dost velky rozdiel vykonu aj celkovemu pocitu z jazdy takze podla mna 600 uplne staci.... |
DAKUJEM PANI ZA VASE PRIPOMIENKY A RADY, Ja to skusim specifikovat uplne presnejsie, SUZUKI BANDIT 650 GSF Nahac, r.v. 2006, cierna metaliza, najazdenych 14500 km, |
ak chces urcite nahaca (bude fukat), tak kludne kupuj. s banditom nespravis zle |
janmar24, suza bandit je legenda, ak je zachovalá ( km nie sú to nadôležitejšie) a cena bude "dobrá" tak nič nepokazíš Upravené 1 krát. Naposledy upravil wawa (02.02.2012 12:06) |
Tak tak super voľba |
Ragazzo, podľa MOTOhouse má slabý záťah aj BossHoss... |
datadive. ale aky skuter -sw-t600? to ano.. a vies ako ide taky skuter? .. ocividne nemas ani paru |
pitaz myslel som klasiku zpred baraku ... tvrdit ze 30 konikov sa podoba 60tim aj ked krutak je podobny ... je to iste ako keby som ti dal do jedneho vreca tu tvoju 600 a tu moju 50tku skutra ... Upravené 2 krát. Naposledy upravil datadive (02.02.2012 14:29) |
ja mám (krásnu naleštenú zánovnú) ER-6n, som veľmi spokojný, nepredávam, len sa chválim |
datadive, co to zase splietas? jakych 30 konikov? o com vlastne rozpravas? ci si myslel, ze NC je len o trochu silnejsia ako maly skuter? 125? ..to hadam nie |
pitaz predpokladam ze to je chytak ... rovnaky podvozok, rovnaky motor len iny dekel nie ? alebo si to pletiem? .. proste to je len inak obleceny skuter .. |
ano, NC 700 X a S je ram a motor rovnaky ako u "skutra" Integra.. v intergre ma tento motor 38 kw a v NC ma 35 KW (kvoli buducej triede vodicakov).. ale 35 kw nie je 30 koni - je to 47 a nejake drobne |
Nahac Bandit 650 je krasna klasicka motorka. |
janmar24 teším sa z tvojho výberu, nech si ju pekne užiješ. |
Čítal som test ešte vlani v maďarskom MOTOR-REVÜ (odnož nemeckého MOTORRADu). Testovali NC700X (53 k, 62 Nm), podľa nich je to ideálna commuter-mašinka, vynikajúca v meste, so slušným záťahom v legálnej oblasti - a namerali jej maximálku 190 km/h. |
Objem ničím nenahradíš. |
tigrik77 svet sa už úplne zbláznil, nooo to museli byť skvelí "odborníci", ja som na svojom Belfegorovi urobil 30 tisíc za necelé 2 sezóny. no a videl som motorky, ktoré boli vylágrované po 10-tich tisícoch km a sedel som aj na mašine, ktorá mala vyšše 100 tisíc a šlapla ako švajčiarske hodinky Upravené 1 krát. Naposledy upravil wawa (02.02.2012 15:41) |
Wawa presne boli to "odborníci" |
Suzuki V-Strom 650, dvojbuch, prijemny stroj, aj ten by stal za uvazovanie. Mal som 2 kusy. Hadam lepsia motorka ani neexistuje. Potom som mal FZ6 Fazer, tiez dobra, ale uplne ina filozofia. Dole hlucha, hore sportovec. Niekto hore napisal ze FZ1 Fazer, ten mam teraz, ale to asi nie, ten je v inej lige. Ak chces kludnu jazdu, bez problemov a vlastne aj bez kompromisov co sa tyka ciest, najdi si V-Strom. Su za dobre ceny a je to super masinka. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 59382 | Včera: 193241