Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Stále čítam aké je to fantastické vytĺcť z litrového trojvalca pomocou turba normálne použiteľných 120 koní v sériovo vyrábanom bežnom aute... Príde to niekedy aj k motorkám? Mne sa zdá, že u motoriek je to presne naopak... |
Myslis taketo nieco? : www.mrturbo.com/turbo-sys/turbo_sys.html |
ale veď sa dá aj z litrového dvojvalca vytĺcť 200 koní motoride.sk/c/4132/ducati-predstavila-superquadro-motor........ |
Chceš sa voziť krátko, ale intenzívne alebo dlho a spoľahlivo? |
Heno - alebo este aj lacno. Ked si niekto pozrie tie ceny... pekna palka. |
no super, teraz ludia hlasia o litri s 30 tisic ze motor po smrti, co bude potom? Bola nastartovana v tovarni, to je motor po smrti :D |
myslím si, že z finančných dôvodov to tak skoro nebude - motorka je lowcost a rôzne preplňania sú aj technicky náročné, nehovoriac o poruchovostiach a pod. - všetko stojí peniaze |
zijeme v malych bytoch, jazdime v malych autach mame male platy a vsade sa tlacime ako svaby na malom priestore a este mame jazdit aj na malych motorkach? nie dakujem |
treba asi rozdelit motorky a motorky..su stroje, ktore sluzia na presun z A do B, tam uz "downsizing" desiatky rokov funguje (skutre a stroje do povedzme 250ccm, v azii, juznych statoch a pod, kde podnebie dovolute celorocne jazdenie) a potom motorky pre zabavu (to co pozname aj u nas), kde z marketingovych a inych dovodov sa robia co najsilnejsie, najvykonejsie, najlahsie atd..aj ked na ulici ich parametre vyuzije mozno 5% jazdcov..aj tie motory su uz vyspickovane, takze miesto pre dalsie velke dvihanie vykonu nie je..ja si myslim, ze v dohladnej teda nejakych malych turbo motorov sa bikoch nedockame (btw. "male" turbo motory -650/750ccm tu uz v 80tych rokoch boli). Skor si myslim, ze v horizonte 5-10 rokov bude viac a viac elektro..zial |
sadlaty : len pre zaujímavosť niečo z histórie : |
Z pohľadu amerického autíčkára sú celé dejiny európskeho a japonského autopriemyslu dejinami downsizingu. |
papi nestraš chokiho prognózou to by teda už vôbec nebolo ono, bez vône benzínu a revu výfukov umelú kulisu, ktorá a bude môcť dokúpiť odmietam |
pozor, objem sa dá nahradiť prevrtaním výfuku |
Prvých 20 kilimetrov som mal pred sebou prevrtaný vývuk na XRke a potom som to nezvládol a 140 km mi bol v "pätách" |
krivoklat, tak zchuti som sa dávno nezasmial... |
kebyže ideš niekam dalej tak ti nieje uplne jedno ked ideš 90km/h a motorka ti toči 4000ot/min ked maš neaky velky objem,alebo ti toči 12000 pri malom objeme ale porovnatelnom vykone |
No nove motory co montuje do aut napr VW group su zaujimave tym, ze tie TSI motory maju pomerne nizko krutak, ktory sa tiez pekne zvysil v porovnani s klasickym motorom a jeho takmer linearny priebeh v celom spectre otacok. Hovoril som minule s chlapikom, co mal v Suprebe motor 1,4TSI a velmi si ho pochvaloval Vraj ho vobec nemusi vytacat Otazna je ale zivotnost tohto drobceka v takom tazkom cude Ale zrejme na to nemecky inzinieri mysleli pri konstrukcii Alebo na to mysleli tak, ze najazdis 150.000 a ide do srotu a kupujes nove? Mne sa to cele nepozdava, ja skor verim poctivym velkym motorom, ktore maju vykon a krutak dany svojim objemom. |
Heno, s tym intenzivnym a kratkym jazdenim, nato si dosiel vlastnou skusenostou? |
ja povazujem za motor, ktory toji za rec az taky, co ma 1600ccm a viac...jednu mam tesne na hranici, ale druhy hlboko pod nou, preto ju ani nevytahujem zo sopy... |
jogcar Objem nicim nenahradis - plati to stale a platit to aj bude. Pokial nadupes maly motor tak aby sa vyrovnal velkemu tak nezabudni potom podobne upravy spravit aj s velkym, aby si nahodou neporovnaval jablka s hruskami |
ddd: presne, aj ked porovnavaju napriklad 2 litre tdicka ze maju ja neviem 150 koni, ale daj turbo na 2 liter benzin a zas si inde...ale tam je zas hra aj o spotrebu... |
niekto dokaze dojebat dvojliter po 100tkm, co taky clovek dokaze spravit s 1.4-ku? |
ddd452 - co je hranica? 1.6 = 100k, 160koni, 200koni? |
jogcar- no podla mna ten motor neda viac jak 200tkm co je ale na bezne rodinne auto v pohode. prisla proste doba ked sa veci nerobia naveky |
jogcar: |
jog: ano, trendy sice idu tym smerom, ako si napisal, mas pravdu, no len v tej narozsirenejsej triede...ale zatial, a myslim, ze to tak aj zostane, ak si chces kupit poriadne a prestizne auto, bude mat aspon 5 litrovy benzinovy motor motor s osmimi, alebo este viac valcami ... |
DECENTBIKER...sú triedy áut i motoriek (napr HD), kde nemá spotreba či ovládateľnosť významú úlohu. Ale hypoteticky si predstav, že by tvoje BMW K1600 vážilo miesto 350kg o, čo ja viem, 70 kg menej, pri tom istom výkone. Len preto, že miesto 1600 by bolo napr 750 - možno pri turistoch je to egal, možno je to dokonca žiadané, ale ak by mal ss miesto 170 kg iba 140 pri tých istých výkonových parametroch, ale s polovičným objemom motora - myslím, že športovci by neboli proti. O cross motorkách ani nehovorím. |
ok ok suhlasim s tebou...otazne je, ci sa bude sedmicka nahanat s jednotkou niekde na babe... |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 48483 | Včera: 156251