Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
Ahojte, idem predať svoju Adventuru. |
Ahojte, momentálne miestom pri svojej motorke. Vedeli by ste mi prosím niekto pomerat ,aké rozmery má voľný priestor medzi palubnou doskou a veternym štítom? Výška, šírka a hlbka.Chcem si kúpiť do toho priestoru vyberátelnu tašku s podobným tvarom. |
Re: Burizon: bud si obiednas cele alebo si z katalogu opis cisla lozisk gufier a zvlast niekde |
Ahojte |
V prvom rade potrebujem dlhšiu verziu, pretože originál mi vydreli dieru do stredu podrážok. |
Re: Burizon: neváľajú, ale čo potrebuješ riešiť? Šírku, dĺžku, zuby, alebo len výmenu za nové? |
Ahojte |
trochu sa pochvalte z úpravami cez zimu, nech mame inšpiráciu. Ja robim prednu kapotu z laminatu a je to pekná sranica na "pár" dní pri XTZ som si povedal nikdy viac, ale tá mini kapota na lc4 je fakt zúfalá, mám predsa "cestné" enduro a nie naháča. Zoservisovane je asi všetko tak som sa do toho pustil, dufam že sem tá foto vleze (jak vždy ) |
edott: urob službu celej enduro verejnosti prosím Vyrieš tvoj problém a potom šír tú radostnú zvesť do šíreho sveta |
Edott pekna adventurka,moja byvala ,dufam,ze budes len spokojny. |
ano čital som to, šak vieš čo chcem, aby sa dalo po ceste a aby dlho vydržali,aby mali dobrý zaber v terene, aby sa čistili v blate a netrhali sa štuple,nech sedí rozmer a su homologovane... |
Velice dobrý článok o pneu na veľké endurá je na harovej stránke: |
už som ju odlahčil, vyrobil som ine padaky.trubky išli dole tie som predal,aj zadne ramy su dole, nahodim ich len ked pojem z batožinu.nepripadaly mi tie padaky nejak moc odolne, ta nadrž vydrži dost aj bez nich.dufam že sa foto vloži, zas tam chcu nejake debilne registracie,mynule som to vypisoval Upravené 1 krát. Naposledy upravil edott (18.10.2013 14:01) |
velice je paradna najlepšia moto aka sa teraz robí podla mna,mohli vypustit ten rally kit rovno z ktm a mali by paradny tovar na predaj |
ne pekna pálka,aj ked nepochybne za kvalitu,zas pre vyspelu eu je to otazka pol vyplaty a to je cely problém ked bude 690 tak pojde k tebe na upravu |
edott> 1100 gbp stoji okapotovanie, 750 gbp nadrze. Cena vyzera vysoka (teda aj je) ale co som od nich videl jeden produkt tak parada. Robia to fakt kvalitne. |
edott - keby mám 690siatku , stavba by už pre mna nebol problém. Všetko z vlastnej dielne.Ked mám mat stavbu - tak vlastná výroba.Inak nie. Upravené 1 krát. Naposledy upravil jasterica (03.10.2013 11:02) |
šak takto okapotovanu rally potvoru s vecsiu nádržu, tym novym motorom,odolnu na pady,aby sa snou dalo po cestach ako z touto.... proste z tym novsim nevybrujucim motorom |
edott - 690 adventure R - tak tú si možeš len postavit.Keby som mal financ na základ , tak už by sa stavala. |
díkí páni |
edott - to sa traseš ty od radosti.Gratulujem. Konečne si dospel a kúpil poriadnu motorku.A drž si ju .Nič lepšie sa už nevyrobí. |
Nazdar majstri, už som teda aj ja READY TO RACE, musim sa pochvalit |
lanhelp - dik, asi skusim jasterica lebo som nejake zakupil /je to na ktm/ ale nesedi mi roztec srobov |
motobi: napíš jaštericovi, on to vyrába, spraví Ti presne aké si povieš, myslím na tvoju výšku. |
chlapi kto mate lc4 adv. - poradte kde kupit stoky na zvysenie riadidiel. |
P666: vsetky tvoje prestavby su uplne spickove fakt klobuk dolu |
myslis cerpadlo? To blbne este na afrike. Ale tak ako 950, tiez sa da prepojit napriamo a ide. |
trba si karbec pribalit na cestu inak uz viackrat som pocul o tomto probleme u lc8 ale zatial sa mi nedostalo do usi ze by to zblblo u japonca az na niejake zapchate sitko. myslim uz vstrekovanie ktovie kde sodruzi udelali chybu alebo malo sa hrabem vo forach a ak su aj problemy nenatrafil som na to |
bol to problem hlavne na karbecovej a presne ten ako vravis ale tam sa s plnou nadrzou da ist aj bez cerpadla. Obcas sa to vsak pokazi aj u 990 a tam si bez nahradneho/opravy pokazeneho dojazdil... |
myslis na karbecovej ci striekackovej? ak na tej prvej neviem ci tam nebolo pouzite cerpadlo ako aj na prvych varaderach a v nich bol problem s opalovanim kontaktov regulatora potom dali vstrekovanie a bol pokoj. zrejme sa ktm-ka ulakomila na vypredajovu cenu skladovych zasob nepodarenych cerpadiel ktore chceli sikmooki nahadzat do srotu a aha nasiel sa blbec co ich na poslednu chvilu kupil |
ad japonska spolahlivost - asi najcastejsie znepojazdni motor LC8 jej palivove cerpadlo, ktore je made in japan (myslim, ze keihin) |
matus nemal so novy strom ked som ho kupil mal asi 5tis km a bol lahko padnuty ohnuty volant niejake plasty, plexi zrkadlo,smerovka urcite by som na prestavbu nekupoval novu motorku..chcel som vtedy 2-valec a strom sa na to najlepsie hodil hlavne koli dobremu motoru, ramu a cene. po aprilii rxv je to najlahsi dvojvalec a s japonskou spolahlivostou |
to máš pravdu, ja robím na LC4 aj turistiku, a dá sa. Takže keď sa chce, tak prečo nie. |
preco nie? |
P666 - si fakt dobrý človeče |
seriozne upravy. Peknu robotu si si dal. |
konecne som sa rozkyval dat sem aj toho stroma tak hodim aj strucny popis:prve co som zavrhol boli seriove kola ktorym cyba pruznost a pevnost pouzite su z triumph tiger (samozrejme po upravach).do prednych tlmicov sli dlhsie trubky v pravom upravene vnutro na vacsi zdvih a do laveho komplet crosova pumpa s planzetami a nastavovanim utlmu.zadny tlmic dostal dlhsiu piestnicu aj ine ulozenie a doplnenie planziet tiez koli vyssiemu zdvihu a lepsej charakteristike hlavne mimo asfalt.nezmyselne umiestneny olejovy chladic som premiestnil zvislo na pravu stranu hore.dalsi nezmysel je seriovy tvar vyfukovych zvodov tie sli namotat okolo motora spodna komora spajajuca plyny z oboch valcov uplne nepochopitelne natocena od motora smerom dolu tiez sla k motoru,lyzu som pouzil duralovu neviem uz z coho, koncovka GSXR600 obalena karbonom.hlavny stojan uchyteny priamo v rame tak aby neznizoval svetlu vysku niejakymi nezmyselnymi drziakmi ako vsetky predavane od kadejakych firiem.olejova nadrzka na mazanie retaze sla do laveho plastu pod sedlo,predny blatnik koli blatu povykrajovany ako aj zadny kde je spz,seriove osvetlenie nahradila biela ledka v spodnej casti nosica,smerovky ktm,tiahlo pumpy zadnej brzdy upravene a presunute blizsie k capu packy,malo sa zvysi chod ale vyrazne citlivost ako aj predna upravena kedze v seriovom stave su brzdy bez zivota.volant s hrazdou s podstavcami viac dozadu rukovete vyhrievane ,svetla cez elektronicky spinac aby nesvietili hned po zapnuti kluca,cela prestavba ma vysla nieco cez 1500e a par mesiacov stravenych v dielni. tu su fotky: www.rajce.net/a5888682 |
Chalani , keď už toľko žiadate tie zmeny Peťovej - P666 motorky, tak dačo som splašil z histórie tu: Moto poradňa: Transalp alebo V-Strom? (moje obrázky zo 16.2.) Upravené 1 krát. Naposledy upravil bernak22 (03.01.2012 16:48) |
vsetkym do novej sezony vela zdravia a stastia |
nevie niekto typ penového vzduchového filtra na malú adventuru? |
marek1976 za malo... uz je predana..ked bude trochu casu hodim sem stroma ale tam nebola tak radikalna prestavba tyka zovnajsku zameral som sa hlavne aby to bolo schopne do terenu kedze strom ma v zaklade dobry motor,ram, svetla a tym to konci ...tak ten zbytok na moj vkus najdolezitejsi som sa zameral... |
P666- uz nas nenatahuj, a daj tam toho Stromceka Upravené 1 krát. Naposledy upravil pito1145 (07.12.2011 21:52) |
P666 fuuu ha tak to si ho riadne prekopal. už si ho predal? vravíš že kolesá z tenerky, tak to je super |
Upravené 1 krát. Naposledy upravil radioaktiv (07.12.2011 20:50) |
P666 - si robíš prdel, nie? Veď to nie je dobré ani ako vtip (myslím to zdôvodnenie českého admina) |
radioaktiv toho upraveneho stroma som sa uz davno snazil dat na stranku vstrom.cz zial marne admin stranky ma zmazal a nechce so mnou komunikovat ani dovolit ma zaregistrovat lebo vraj moje meno podla neho vyzera jak spam ..... co dodat..... |
marek1976 ani neviem odkial zacat lebo tam nezostal kamen na kameni predky som dal ktm duke ale tie mali creva z nizkym zdvihom tak sli endurove s vyssim brzdy nisin z afriky tvin, hadice pancierove,blatnik duke,chladice lc4,lyza uz neviem z coho ale ak sa pamatam po celej dlzke rozrezana prisposobena a zvarena aby pasovala,zvody komplet prerobene,koncovka gsxr1000 -inak odporucam na prestavby-lahka dobre vyriesena velmi pekny hlboky zvuk komorova-bezproblemova.kotuce o 20mm vacsi priemer od origo,kola tusim supertenere-pasuju ako rit na serbel po par dnoch stravenych pri sustruhu pokial sa pustis do blaznovstiev tohto tybu bud si isty ze nikto nikdy ti to nezaplati |
P666 ten Varan je moooc zaujímavý |
Tak bella je zase v jednom kuse: dokončený repas centrálnej jednotky, predných tlmičov, nastavené predpatie pružín a dnes aj otestované 20-km off. Upravené 1 krát. Naposledy upravil lanhelp (05.12.2011 18:50) |
motobi nemam doma origo blatnik ale pokial chces nizky riesil by som to prisposobenim niejakeho motardoveho mohlo by to dobre vyzerat ... tu je link na to varadero co som robil www.rajce.net/a5736023 ked vyda cas hodim sem niekedy aj toho stroma |
motobi: veru nie, a o blatníku viem vysokom, nie nízkom.... sorry. |
chlapi, nemate niekto "navyse" lavy prepinac /blinkre, sytic,ect/? nejak to nevydrzal... |
P666 - už sa neondzi a hoď sem aj tie ostatné prestavby, tá LC4-ka bola mňamková, tak to chce ďalšie chody |
P666,bol by som rad a urcite aj viacerym by sa to pacilo,keby si sem hodil tie tvoje prestavby V-Stroma aj Varadera,mozes si potom otvorit manufakturu na upravy motoriek |
marektm no bla-bla bla svitlo mi hned jak som dopisal tu otazku len nebolo kedy ju uz zmazat ked som sem kukol nebol som prihlaseny tak prd som videl ci prisla ss a ked som sa napisal do toho oknicka hore najskor sem som a potom to cervene sa zbadalo |
Posledný týždeň len zhromažďujem infošky o tlmičoch... |
P666 cim viac pozeram tvoje fotky, tym sa mi to viac pozdava. tu prednu masku si nejako nalaminatoval na povodne bocne kryty chladica?(asi idem zhanat nejake starsie) podvozok vzadu si nechal povodny? ako sa sprava ten predok? |
p666 to jako ked napišeš tvojo meno, vedla heslo, stlacis prihlasit a ono ti tam zasviti taka čislica načerveno. Zamiriš na nu tou šipkou čo ti beha po televizore a stlačiš lavy klikač myšový. A už len kukaš čo ten jano ste. |
vdaka vsetkym za priaznive hodnotenie mojej prace asi aj do nosa mi prsat zacne skusim strucne popisat:je to cele urobene z endurovej lc4. kryt pod motor som poohybal a pozvaral z niejakeho naraznika z dodavky je to hruby ,huzevnaty plast a dobre sa s nim robi,je v nom kopec odkladacieho priestoru na cokolvek, dragonhunter -kryty na teleskopoch su origo tlmice su wp48usd r 2010 v frezovanych racing okuliaroch (mam asi vrodenu uchylku na podvozky) plexi stit je vyskovo nastavitelny povolenim dvoch svoriek pri jazde v terene sa da za par sekund spustit dolu tak ze prekryje cele svetlo pripadne zhodit a zbalit do batoziny vyfuk som premiestnil na pravu stranu kedze zvyknem padat na lavu a druhy dovod lavy plast je cely duty koli dalsiemu priestoru na veci. inak zadne plasty su upravene z husabergu myslim r.2011.pokial niekto potebuje duralovu lyzu na lc4 mam jednu taku ako je vyssie tu vo fore na fotke ako ta sv-motech ale origo ktm mozem poskytnut samozrejme za krestanskejsie peniaze |
som rád, že môj link na manuál pomohol pijem pivo Upravené 1 krát. Naposledy upravil josip (19.11.2011 13:33) |
p666 - |
Josip: parada, diky za manual |
P666 - veľmi pekné, hlavne ma zaujal ten kryt motora! Z čoho to je? A je to robené alebo odkiaľ...? Určite tam zaves aj ostatné! |
P666- krasna pracicka, a dalsie prestavby tam mozes hodit tiez fotky |
motobi tak konecne sa mi podarilo urobit album -vdaka za radu- hodil som tam svoj vytvor tak kukni. inak robil som viac motoprestavieb varadero a strom niekedy to tam mozem hodit pokial bude na to niekto zvedavy tu je jink na lc4 www.rajce.net/a5711171 |
motobi neda sa mi tam zaregistrovat ked kliknem na -zalozit ucet zmaze mi to z kolonky heslo.. co robim zle? |
foto: presne ako píše motobi, chcel som napísať to isté |
p666 - tu je to trapenie s foto. "vkladanie" fotiek som vyriesil tu |
P666 - nádrže sú už nahodená a sedia ako riť na šerbel.Zajtra prídu rozvodky na benzínove hadice a je vymalováno.A čo je najhlavnejšie nenaváraj som uchyty na výstuhu na rám ale spravil som hliníkové medzikusy tak aby som na ne mohol dat aj zadné stupačky. Upravené 1 krát. Naposledy upravil jasterica (17.11.2011 20:11) |
jasterica - vidim ze s nadrzami si pokrocil, nech sluzia lanhelp je dolezite spravne zrepasovat zad.tlmic v opacnom pripade si mozes urobit skodu za nekrestanske peniaze -mozem ti ho urobit. tiez som priaznivec lc4 na jar som si prerobil jednu podla vlastnej predstavy skusim sem hodit foto ak sa mi to podari lebo komplikovanejsie ako je to tu to uz snad ani nejde... ak viete niekto poradte ludskejsi sposob |
zeleno- konecne moj clovek.Som rad ze si sa aj ozval.Musim sa niekedy zastavit.A jasne ze ak,tak mame kontakt priamo na chlapa,ale Lanhelp to urcite spravy tak aby dobre bolo. |
Chlapci, v zadnom centrále nesmie byť ani bublinka vzduchu, rozdiel objemu zasunutej a vysunutej |
jasterica-samozrejme ze je a hlavne si mozes byt isty ze si to cele spravil spravne. |
mám dojem že do prednej ide 8 deci oleja. |
lanhelp-ano nejak tak to fuhguje.Najlepsie by bolo keby si si zohnal manual,kde je to mnozstvo presne odmerane,ale pokial to nejde,tak myslim ze tymto spôsobom dosiahnes to iste.Ak si na to ale netrufas,poznam chlapa z BB co sa venuje len tomuto (Surovec). Upravené 1 krát. Naposledy upravil momul (17.11.2011 17:35) |
lanhelp - V predných tlmičoch je presne stanovené množstvo oleja.Ked som repasoval predok šiel som podla manuálu.V zadu to bude podla mna to isté , plus neviem či sa to neplni dusíkom.Zadok ked budem repasovat asi to odnesiem Marekovi. |
Momul: mám to von z valca, takže budem nalievať z tej strany ako vstupuje pietnica do valca. Ok to dobre chápem, tak v centrálnej jednotke má byť len toľko vzduchu, aby bolo pre priestnicu a piestik, inak môžem dať koľko tam vlezie? |
Lanhelp-od kial ides plnit central olejom?to je v podstate jedno,no ja by som to asi riesil tak,ze by som tlmic stlacil na maximum a lial olej pokial by siel.Preto na maximum,aby sa odpocital objem piestnice a piestika ktory v tlmici beha.Pretpokladam ze piestnicu budes mat dutu a preto treba po naliati parkrat popumpovat aby sa olej natiahol vsade a opät doliat.Pri prednych teleskopoch musis od toho odpocitat aj objem struny,tu je ale struna mimo. |
ak by to niekomu pomohlo: www.ulozto.cz/4590430/ktmlc4-iso |
Pružina zadného tlmiča: Upravené 1 krát. Naposledy upravil lanhelp (17.11.2011 8:54) |
momul - dík |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 49973 | Včera: 179630