Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Ahojte všetci. Upravené 1 krát. Naposledy upravil si8182 (27.09.2011 20:49) |
Je to naozaj nadherna masina... Prajem vela stastnych kilometrov |
ahoj ja ju mam cca 4 mesiace a najazdil som cca 15000km a spotreba je 6,5l a viac ale skor viac |
to Cacavko. Minuli tyzden som bol v Pezinku a takato stala niekde v okoli bieleho domu.To bola tvoja? |
Bol som na Honda day a tuto Hondu som si vyskusal. |
|
ja si len v suvislosti s predstavenim VFR1200 ako novinky spominam na temu dizajnu na kopec grcajucich smajlikov a palcov dole od "odbornikov na slovo vzatych"... strasne vela ludi bolo neuveritelne chytrych... |
SI8182: |
Kto jazdi na motorke nech ho netrapi spotreba ak ho trapi nech jazdi na skutri!!!!!!!! |
Csuka85: S tym nesuhlasim. Dost ludi jazdi poctivo, dajme tomu do 100 km/h a zrychlenie vyuziva tak za 8 sek na stovku, a ked ma pri takej skutrikovej jazde na 1000 ccm a vyssie objedmovej motorke mat spotrebu 7 litrov, alebo 4 litre pri skutrikovej jazde na CBF500-600 ci Bandite 600-650, tak by som rozmyslal co jazdim. Ale zas objem je na imidz a malokto zmeni. |
keď si už zabŕdol do spotreby...., Prievidza - Mandello del Lario cca 1100 km, motocykel 110 PS, objem 1200 ccm, priemerná rýchlosť podľa pal. počítača 109 km/h, priem. spotreba 5,3l, .... je pravda, že jej chýbajú dva valce oproti VFR 1200...., ale som vysmiaty ako lečo... |
devill63: Spotreba, ktoru ti vypocita palubny pocitac je casto niekde uplne inde ako realna. Skus si niekedy dat tu namahu a pocitat ju manualne (pri tankovani po hrdlo) a uvidis sam. |
vfr 1200 ma preto vyssiu spotrebu, lebo je tam V4 motor.. radovy 4valec s rovnakym objemom zere menej.. |
pitaz: sice trochu offtopic, ale ja sa obavam, ze to s tou spotrebou podedi aj novy Xtourer, kedze v nom bude tlct rovnaky motor. Ale, ved uvidime.... |
dreamer, dufam, ze nie.. kazdopadne tam asi nebude taky velky vykon a sprevodovanie bude tiez urcite ine.. dufam, ze sa bude dat na tom jazdit do 6l aj pri sviznej jazde.. a pri plnom vykone 8l max.. to su moje tajne priania, aj ked V4 motor je V4 motor |
Skvela volba! Celkovo su VFR-ky krasne - vyzeraju uplne inak ako zbytok cestovnych motoriek - ciste UFO Upravené 1 krát. Naposledy upravil sushi7474 (29.09.2011 13:31) |
spotreba je každého osobná vec, podľa štýlu jazdy a veľkosti peňaženky, a nikoho za jeho názor neodsudzujem |
tiez som cakal, ze je to skvela moto (hlavne za tie peniaze), ale po prevezeni nie je a to ani zdaleka, resp nechapem jej ucel, lebo nie je ani na cestovanie, ani okolo komina, ani na okruh, ani do mesta... |
Prosím Vás len nezačnite rozmýšlať podobným spôsobom ako nemenovaný pán v nasledujúcom príspevku,lebo ak budete pôžitok z jazdenia preratúvať na eurá tak potom už nebudete môcť jazdiť asi vôbec. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Kotol (29.09.2011 13:46) |
sushi: Upravené 1 krát. Naposledy upravil demmoo (29.09.2011 13:49) |
ale ak je správna téza, že peniaze sú na to aby sa míňali tak potom nám to môže byť úplne jedno...., čo by sme len s tými peniazmi robili....treba to míňať, obrat musí byť, peniaze sa majú točiť...... Upravené 1 krát. Naposledy upravil devill63 (29.09.2011 13:54) |
@Kotol - skvele! |
demmoo: Ty kde tankujes tak lacno? 600 litrov benalu 95 stoji aj v lacnejsom rakuskom Wolfsthale cez 800 € Upravené 2 krát. Naposledy upravil dreamer (29.09.2011 14:00) |
aj dylema pančovaný benzín je dobrá Upravené 3 krát. Naposledy upravil Kotol (29.09.2011 14:00) |
@demmo - jasne, a ak urobi 100.000 km/ rocne tak je to rozdiel 3.500 EUR a to uz je predsa cena jazdenej motorky! |
@Kotol - kde sa daju najst taketo skvosty? www.motorkarem-levne.cz ? Upravené 2 krát. Naposledy upravil sushi7474 (29.09.2011 14:21) |
max. rychlost (tachometrova)na vfr 1200 je 266 km /h.. pri rychlosti nad 200 km/h je spotreba nad 10 l / 100 km |
gratulujem k peknej motorke a splnenemu snu..prajem vela stastnych km a krasne zazitky v jej sedadle.. |
to predne svetlo z PCX-ky je bomba!! |
tie japonské motorky majú takú strašnú charizmu, že sa musia navzájom v dizajne kopírovať......(a to sa v inej téme na tomuto webe diskutuje o dušu, že žiadnu charizmu nemajú)...., tak ako je to, kto sa v tom má vyznať..... |
KOTOL-k tem pneu-pred C.Horou jsem vymenil 11 let staré Pirelky za nové Metzelery a težce jsem litoval,předtím po stupačky v pohode,ted i v nižším náklonu se rozvlní...Nechci s nikým polemizovat,-to je moje zkušenost. |
že sa do toho miešam sa dopredu ospravedľujem, ale považujem za velikú odvahu a trúfalosť jazdiť na pneumatikách, ktoré majú 11 rokov bez ohľadu na hĺbku dezénu..... |
Majkl46: |
Kto riesi spotrebu odporucam pozriet tuto stranku |
Osobne po vybere motorky uz spotrebu neriesim, urcite nie do tej miery, aby som kvoli tomu investoval do vsakovakych serepeticiek pre usporu 2 deci. Spotrebu riesim vtedy, ked vyberam motorku. Varadero sice nie je preslavene nizkou spotrebou, ale pred kupou som preluskal dost informacii, aby som vedel, ze v spravnych rukach bude spotreba uplne normalna. A nemylil som sa, s jeho spotrebou som nadmieru spokojny |
Chlapi, nechapem co tak vela sustredenia na spotrebu...kua je to tak podstatne, ked uz investujes do radosti veeela eur, spotreba je relevantna max pre mna z hladiska dojazdu, co pri tejto krasavici nie je silna stranka. Na to ze je primarne na touring, dojaz ma slaby. |
Ked mas jednu vysnivanu, spotrebu neriesis, beries ju aka je. Ked mas 3 vyhliadnute a vsetky su jazdnymi vlastnostami rovnake /pripadne lepsie ako ta tvoja sucasna/, tak mozes riesit uz len spotrebu a gumy. Co ine? Ked viem, ze posed je super, jazdne vlastnosti, turista-palba, zvladnem na nich 600-700 km denne. |
Podla mna ked aj ked mas na shortliste 2-3 vyhliadnute a sadnes si na TU co ma byt Tvoja, hned to vies, ze je ta prava. A potom jej aj "odpustis", ze ako turista tankujes 200-250 km alebo dalsie "male nedostatky"- |
A zas sme od temy.Tak ze k teme- Upravené 1 krát. Naposledy upravil Moderator (27.09.2013 13:07) |
nevo ja mam skusenosti ze nizsie kubatury zeru omnoho viac ak velky objem,tak uz len stoho dovodu by som nekupil nieco pod liter ,africa je vynimkov |
Dakujem vsetkym za prispevky a dobropriania,dufam ze motorecka bude este dlho sluzit. |
dreamer: sice nie celkom s temou, ale spominal si to, tak oponujem...celkom na styroch autach (na kazdom cca 100 tisic km) som pravidelne sledoval spotrebu pri tankovani a porovnaval ju s pocitacom a UPLNE vzdy podotykam UPLNE vzdy sedela presne na deci s pocitacom... |
mam na vfr najazdenych 10000,mam ju rok ,je to moja 2,moto a nemožem si ju vynachvalit,len sa chcem niekoho opytat či su na nej lepšie brigest, alebo doporučene donlop sportm.roadsmart 2,mne sa tie bridg,zdaju na studenom asfalte trochu nestabilne,kto vie nech poradí,vdaka.vetka |
Aj ja som sa chvíľu povozil na kolegovej VFR-ke. Má automat, tak že som to chcel skúsiť. Myslím si, že ten automat nebude až tak zlý, aj keď aj mňa pár krát prekvapil, ale nemilo. Ale bude to ako aj s DSG na aute čo mám, ak človek vie ako sa to správa pri určitých situáciach, tak ich predvída a prispôsobí sa tomu. Pre mňa to je ale ležiak - nepohodlie, tak že ja nesúdim túto stránku. Je nádherná, to je pravda. čo sa trakcie týka, tak je na môj vkus, alebo zvyk trochu oneskorená, mám rád rýchlejšiu reakciu na prešmyk. A spotreba na automate? Kolega hovorí, že to nerieši a radšej to ani nepočíta. 8 litrov je priemer, ale nepoužíva to na presuny v 90km/hodinu. Snažil sa aj šetriť keď sme boli na výjazde spolu, len že pod 6 to nedostal nikdy. Vozenie po grossglockneri - športovo a rýchlo sme dali spolu, ja za 6,4 a on 8,6. Upravené 1 krát. Naposledy upravil welyx (19.11.2013 17:49) |
Si8182 : Tiez mam VFR1200F . Velmi dobra moto kludne sa pytaj na dotazy v pripade potreby . Vela stastnych km . Myslim ze ta nesklame . |
Re: boombastic: je, jasné že je. Len to tam tak parádne odôvodnil, vyrátal, tak mi to bolo srandovné. Úplne to je jedno. Som nový a zaujíma ma hlavne Vfr, tak citam o nich čo sa dá |
No je to uz pekne stara diskusia a vela ludi z diskutujucich sem uz ani nechodi. Kupil som ju pred rokom a pol, jazdenku, rok 2010, uz s vymenenym kardanom, co na neho bola zvolavacka. Riesila sa tu spotreba. Ja mam takmer pokazdym 6.5 litra. Moja stara vfr800 z roku 2000 mala 5.5 litra. Milanova3232 rok tusim 2005 v vtecom mala na identickej trase a tempe 6.5 litra. Takze, tato 1200vka ma pri mojom tempe rovnaku spotrebu ako vtec 800. Maximalku som mal 7 litrov. A to si myslim, ze jej vykon vyuzivam az az. Nuz a tak vseobecne, je to uzasna moto, nedam na nu dopustit. Dal som si akurat prepolstrovat sedlovku. A nepacia sa mi tie tenke a tvrde gripy, tlacia na ruky, ale kedze su vyhrievane, nechcem ich menit. Spominany prepad vykonu je blbost, na tom sa pod 3500 nema co jazdit, motor to dusi, znicite klukovku. A este jeden nedostatok, falosny neutral medzi 5 a 6kou, niekedy aj medzi 4 a 5, toto som mal na tdm, ale pri tejto moto ma to prekvapuje a sklamalo zaroven. Pozoruje ho este niekto? Jazdne vlastnosti, motor, vykon, podvozok, uzasna moto, tak jej tie dve chybicky odpustam. Inak prave ten podvozok ma naozaj ocaril, cez nerovnosti to doslova preplava jak autobus, predosla 800vka davala oproti tomuto ine kopance. Bal som sa toho dojazdu, ale v pohode davam cez 200km na nadrz a stale tam mam este zo 5 litrov. Hmotnost nerobi vobec ziadny problem ani na mieste. A vlastne to ma este jednu nevyhodu: neda sa na tom jazdit predpisovo |
Re: Vidicon: a nekupil si nahodou tu moju? Podla profilu ta neviem identifikovat. Predal som pred 1,5 rokom bielu vfr 1200 s cymenenym kardanom po zvolavacke |
Re: Vidicon Tu máš riešenie problému s tenkými a tvrdými gripmi, funguje to aj s vyhrievaním. |
Stromak: urcite nie, kupoval som taliansku dovezenku, patrila tam firme a ta ju cely cas servisovala v Honde, nikdy nepadnuta, len male skrabance na motore. |
Používam to už počas druhej sezóny a bez problémov. A je s tým aj menej cítiť vibrácie. |
Má niekto skúsenosť s tou novsou osemstovkou? Tuším od 2010 sa robila, neviem presne. Lebo tu vo Švajčiarsku sú tie osemstovky drahšie ako 1200f s rovnakým rokom aj kilometrami. |
Re: BranoVFR: ked pozriem zbezne motoscout.ch, tak v ponuke nie je zo 44 ks v ponuke z vfr 1200f mladsia ako 2013 a ziadna z 22 ks aktualneho typu vfr800 starsia ako 2014, ceny su od 6400 CHF pri oboch modeloch v zavislosti od km...Tvrdenie ze vo svajciarsku su vfr800 drahsie ako vfr1200f rovnakeho rocnika je nezmysel... |
Re: Ridgeback: treba pozrieť aj miestne stránky, nie len medzinárodný motoscout. Plus skoro v každej väčšej dedine tu máš bazary a motopredajne, kde sú pri ceste vystavené jazdenky. Nie je podľa mňa podstatné, aká je aktuálna ponuka, ale fakt je, že si tu tie motorky držia cenu. A pri cca rovnakej sume máš možnosť voľby 1200f, 800fi (s nájazdom do 20tis.) a tá posledná 800vka. O tej poslednej neviem nič, preto som sa pýtal. Nezaujímajú má nejaké štatistické výsledky dlhodobého sledovania ponúk na nete, len tá motorka. |
Re: Ridgeback: a hej, pozeral som to znova. Tie ročníky sú u 800 novsie, to máš pravdu. Aj keď nájazdy cca rovnaké. Nechcel som trepnut, len sa spýtať na tú osemstovku. Nikde ich tu nestretávam, ani nikoho s takou moto nepoznám. A väčšina tých 1200 v takom stave, že by som to šiel pozrieť je u predajcov BMW. Predpokladám, že výmena za GS... |
VFR800 posledný model: Tento štýl moto /kapotovaný cesťak so športovými riaditkami/ sa už vytratil. Skôr sa ten motor objaví v Crossrunnerovi, ktoré behajú aj u nás. |
Áno, je mi jasne, že to BMW v Európe valcuje v tejto triede. Dopyt - ponuka nepustí. Aj tak som vďačný, že Honda takéto stroje robila. Už na strednej v deväťdesiatych rokoch som bol z Vfr hotový, určite bude vždy nejaká v mojej garáži. |
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 340444 | Včera: 242474