Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Predchádzajúce | 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | Nasledujúce
Chlapci, čo je to za motorečku? Bez toho, aby ste sondovali z linku! |
herculkes, kill: no ked som kupil moto cistenie brzdicov som robil mal som to cele komplet rozobrane a odvtedy som dal tak do 10 000km max , ide o to ze so starymi hadicami to bolo v pohode ziadne suchanie az teraz po vymene preto sa pytam ci to moze byt cisto len hadicami lebo ak ano tak potom tomu nerozumiem. |
Baca na ceste ku mne z CR sú jedny zátky +2cm za 20E, má to byť nerez (vrátane poštovného), prachy pošlem v obálke, takže to bude + nejakých 3 Eur (prachy nepošlem len tak obyčajne, ale doporučene samozrejme). Zátky sú bez ventilkov. Až prídu, nafotím a dám porovnanie s tými mojimi. |
Mam zatky 3cm, cize trubka je v okulare cca 0.5cm, +3cm nastavce riaditok. Kable su uz naozaj na pi*ny chlp a tacholanko tiez, ale to je aj kvoli zvihnutemu blatniku. Keby bol origo blatnik, tak to tacholanko by asi este malo rezervu. |
Ad zátky: |
Potvrdzujem čo píše Herkules, rovnako som postupoval na Pegase a pomohlo. Aj keď to u mňa nebolo v súvislosti s výmenou hadíc ale len tak postupom času sa brdič nevracal, resp. ťažko... |
Po výmene za pancierové som to tiež riešil, zišlo by sa urobiť servis brzdičov pomocou opravnej sady, ale čo môžeš spraviť sám je dať dolu strmene, rozobrať ich, zobrať jemný šmirgeľ a vyčistiť a prebrúsiť brzdové valčeky. Netreba vypúšťať brzdovú kvapalinu. Pozor, aby si nezodral zátku z vonkajšej strany strmeňa, má drážku na obyčajný skrutkovač a býva zapečená. Kvapni predtým niečo na uvoľnenie a použi dostatočne hrubý skrutkovač, aby presne sadol do drážky. |
Aj mne idu velmy tazko piestiky naspat. Ale v prvom kole to musim vycistit vsetko a potom sa uvidi, ze ci to robia piestiky, alebo tie hadicky ktore maju maly prietok. |
majo: gratulujem aj ja |
Majo pripajam sa ku gratulaciam. |
vdaka polovička a drobček sú OK a to je hlavné idem to troška osláviť |
majomi gratulujeeeeeeeeeeeeeem |
musím vám oznámiť že další Afričan bude medzi nami momentálne má len jednu hodinku a 3500g ale on narastie |
Kolaso to je cena aj s postovnym? Je to hradene prevodom alebo na dobierku? |
Ak niekto nutne potrebuje vyssie, tak potom uz radsej nieco taketo. |
nechcem sa vám do toho pliest alebo mudrovat , ale mal som dakedy na Alpe dlhé zátky.Spoj bol 1cm pod okularom.Mal som spravené 2cm duralove obimky - Niečo ako obimka okularu.Posilova to a držalo ten spoj. |
Heno v kritickom zatazeni nerezova zatka urcite nepovoli je to predsa kus masivneho materialu. Povoli zavitom oslabena stena trubky teleskopu. Presne preto aby bol zavit trubky chraneny som vyrabal zatky z duralu a tak aby bol koniec trubky este aspon 5mm uchyteny v okulare. |
prave som objednal od chalana z ciech nastavce za 400 kc par. uvidime co to bude Upravené 1 krát. Naposledy upravil kolaso (10.10.2012 21:23) |
Ty brďo, |
Landal: no ja som nasiel navod na repas zadneho tlmica, typek zda sa to robil v domacich podmienkach problem je ze je to cele v taliancine ale celkom dobre fotodokumentovane. Upravené 1 krát. Naposledy upravil freebiker (10.10.2012 17:35) |
Heno ja som tam dal nejaké svoje mudrovačky , ale na to sa fakt môže každý vykašlať |
Čo sa týka nástavcov na vidlicu. Moje sú o 3,5 cm vyššie (kvôli vyváženiu pre 18" koleso a o 1cm dlhší Wilbers) a rozhodne presahujú okulár. Robil mi ich Tom Padevít, čo je bezpochyby jedna z kapacít na Afriky v Čechách. Môžeme sa spoľahnúť, že ani v off jazdení rozhodne nepovolia a neprasknú |
Páni, ešte že mám dobrého kamaráta, ktorému je blbé poslať ma do riti. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Landal (10.10.2012 14:35) |
Landal na tu prerabku tlmica kontaktuj zeona on to popisoval v clanku o jeho GS. Tam spominal pana co mu jeho nerozoberatelne tlmice nielen ze rozobral ale aj preskladal a upravil na nastavovanie. Myslim ze spominal, ze ten pan robi aj zavodne tlmice pre dakaristov a podobne zalezitosti Upravené 2 krát. Naposledy upravil jawa555 (10.10.2012 12:48) |
Landal: centrrál z LC4 a Afriky je v principu sice stejný, ale v reálu je to tak, že lc4 má centrál dělaný již z továrny jako rozebiratelný a servisovatelný a je k tomu servisní manuál, zatímco Afrika jako nerozebiratelný a neservisovatelný a žádný návod k tomu nikde není. Proto je tam při první servisu vyšší cena, protože to musí předělat na rozebiratelný a servisovatelný, takže je tam navíc práce na soustruhu a výroba nových dílů |
landal zisti tie stople pliiis. alebo aspon vykres pokial je mozne. |
Hugila ja súhlasím, že za kvalitu sa platí, proti tomu nič. Len zapýtal 5500 Kč čo je cez 200 Eur a to je silne viac než som čakal, číže je to skôr o mojich možnostiach. |
Landal Kolik si za to řekl? Ale ber to tak, že za prověřenou kvalitu se platí. Další věc je jeho výborný přístup, když mi cca dva týdny po repasi praskla membrána oddělující dusík a olej, tak oprava včetně doladění kopmresního utlumu byla úplně zdarma, a ještě v expresním čase. Večer ve čtvrtek sem mu to přivezl, a druhý den dopoledne bylo hotovo...a já mohl jet na sandrally |
Kolaso |
Brco - našiel som to! Dúfam že Ti to ( a možno aj ostatným ) pomôže |
Ivan ak máš ešte niekde v historií link tak mi ho pošli prosím Ja som laboroval s prepätím v predu iba natvrdo, že som dal drhšie horné trubky o dva cm ale nastavovacie by boli lepšie |
Brco - určite sa dá - niekde na českom fóre som videl návod ako si to chalan vyrábal na F650GS - šróbovacie boli a nastavoval si s tým predpätie - ale zátky tam tuším nemal... Upravené 1 krát. Naposledy upravil ivanxr125l (09.10.2012 17:46) |
tie zátky by aj mňa zaujímali pre moju cbfku. Asi mám ale užšie trubky (41mm) videli ste tie predlžovacie zátky aj s možnosťou nastavenia prepätia? |
lando co planujes riesit zo zadnym centralom? zatky na predok ti niekto vyrabal alebo si ich niekde kupil? Upravené 1 krát. Naposledy upravil kolaso (09.10.2012 17:20) |
Kurník šopa aj s takýmito úpravami Do mojej malej GS také asi nenarvem! |
lando, dofukovanie vyuzivam pravidelne pri seriovom stave. Na offroad je to k nezaplateniu. Aspon to nejde na dorazi, ale nie je to vyhra! a na ceste sa menej ponara a je vyssia |
Baca díky! |
Mam to presne tak urobene. Do predlzenych zatok som daval ventilky tusim z bezdusovych diskov na aviu (nakladak, nie spravca tohoto servera ) Ale priznam sa odkedy tam mam progresy a 15w olej ani som nepomyslel na dofukovanie. Takze mometalne tam mam ventilky iba na okrasu. Upravené 1 krát. Naposledy upravil bacaono (08.10.2012 16:50) |
Soudruzi, kontrolní otázka: |
Kilby jasom ti uz napisal a zatial to plati! |
Vďaka všetkým, Killby to kolečko bez problemov za nijakých 27 Euro a tie plasty teraz zistuju či sú dostupné, potom dám vediet a ked sa stretneme tak si vyskusame masinky. |
26-28.10 2012 nezabudnut.... AFRICA STRETKO U MNA, ak niekto vie uz isto, ze pride tak by bolo fajn dat vediet Upravené 1 krát. Naposledy upravil Killbydeath (08.10.2012 9:55) |
endy gratulujem a chcem sa previzet pre utvrdenie,ze moja je skrtena :D a tie plasty ak niekde najdes, tak potreujem aj ja |
Ďík moc landal...mohol si aj ss poslať sice to som aj ja mohol len ma to nenapadlo už mam dosť info...môžem ďalej premýšlať |
majomi, ale ono sa fakt neni čomu diviť: |
Landal vdaka za info, budem potrebovať zopár vecí, viac potom osobne. Ja som bral túto fešandu, červená tricolora, takú často nevidím. |
landal, vytecny9: myslel som uz, ze co sa tyka informacii o tej afrike zo žarnovice, ste ich riešili cez sukromne spravy, ale dakujem za informaciu, bola uzitocna aj pre mna. nech vam tie stroje slapu...ked pojdem kupovat, budem hladat ochotne ruky, oci, usi, atd. |
Josip: díky moc. Včera som bol jazdiž na LC4 a bol som silno prekvapený. AT je silne návikové, musel som si zase zvykať na LC4 a dosť výrazne som vnímal rozdiely. AT vnímam ako správnu voľbu na adventure turistiku. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Landal (07.10.2012 20:16) |
Chcem sa spýtať či sa dá bežne dostať na Africu náhon tachmetra Pozri obrázok |
Landal: pár strán dozadu niekdo spomínal že si bol pozrieť africu v Žarnovici konkrétne túto: motocykle.bazos.sk/inzerat/17622265/honda-XRV-750-Afric... nemohol by si mi napísať nejaké info o nej? dik. Upravené 1 krát. Naposledy upravil vytecny9 (07.10.2012 16:38) |
killby- nech ju len vyskusa total zatazenu, inak to je uz problem pre detektiva Orieška, ja mozem posudzovat len dla svojej, bol vycisteny karbec, nastavene ventily, klasicka udrzba... cize nic mimoriadne, no taha este statočne, spotreba 5,5-6L, ked sa ideme previest viaceri, maju cestne stroje a este drzim snimi krok, akurat ze uz ma roky |
trucktor, siel som na landovej motorke a na kazdom prevode tahala lepsie ako moja, preto je cudne, ze na petke uz netaha....hmm... ani mne nezrychluje nejak extra a nad 140 uz velmy biedne, ale vyzera, ze mam len 50 koni... |
maat, ak je AT nabalene na total, aj tak nemoze mat probl nabrat kratkom case 140, pak uz to ide pomalenku , nieje to moj stil ale to vyskusal hadam kazdy, dava to urcitu istotu pri optimal jazde, vediet ze mas rezervu |
killby, ako vraviš: cz netreba preklad, |
zasa sa toho neboj...nieje to az take hrozne, len musis najst vonku moto za taku cenu a v takom stave, aby sa to oplatilo absolvovat. |
baca:ano videl som ich...asi bude rozumnejšie kúpiť na Slovensku...ten dovoz by ani nebol problém ale to prihlasovanie je dosť drahé |
vytecny9 pozeral si tie inzeraty co sem dal majomi? |
vytecny9 za tie peniaze aj s cetou a prihlasenim kupis aj na sk uz taky rok. Ja si to uz presne nepamatam ale prihlasenie ma vyslo okolo 250eur aj s prekladmi u nas vo vk. A z ciech netreba tusim preklady. |
Páni čo poviete na túto: www.motoinzerce.cz/motorky/honda/644803-xrv-750-africa-... celkom sa mi pozdáva ...len neviem čo by ma stálo prihlásenie a podobné blbosti...a ešte dovoz...je to kapánek ďaleko |
heno,landal: no tu tabulku som som stiahol z BMW cz, je to fajn ale prax ukazuje ze vsetko je nieco za nieco t.j. najlepsia by bola prehadzovacka z bicykla nech mozes tie zuby menit. Upravené 1 krát. Naposledy upravil freebiker (03.10.2012 15:38) |
Landal no neviem, pokial na vsetkych pr. stupnoch ide do otacok okrem patky, hladal by som chybu skor v prevodovke. mam podobnu skusenost z DR-kou (pridrete kolecko piateho prevodoveho stupna na hriadeli) |
all: no ja neviem chaloši , ale ved afrika nieje ziadna striekacka. moj nazor je taky ze pokial sa nedava dynojet len koncovka vyfuku a trebars aj KN je to zbytocne ladit na brzde. Ved jedine dostupne stelovanie je srobik bohatosti ked berem ze je spravena synchronizacia, sytice, a ostatne veci su ok. Podla mna treba vymenit sviecky a potom od predpisanych 2,5 otacky pol pridat pojazdit ceknut farbu a zasa naopak ubrat . Podla farby sviecky najst co najlepsiu polohu nech to nezere alebo nestriela chudobne do vyfuku. Myslim ze rozdiel nebude citelny od nastavenia na brzde. Pokial niekto mega zasiahol do karbikov tak to uz bude ina kava od oka asi nenastavitelna. Ak sa mylim necham sa poucit. |
mne jedine co vadi na tom experimentovani je ta robota s vyberanim a zakladanim karb stale, ked chces vymenit trysku |
Bača: áno, ako píšeš, tých vychvaľujú.... Len je to až za prahou, a nejaký ten patriotizmus mi hovorí, že ak to niekto vie dobre urobiť v SR, tak prečo mu nedať zarobiť. Ak sami sebe nedáme zarobiť, tak kto potom? |
Upravené 1 krát. Naposledy upravil Killbydeath (03.10.2012 9:51) |
A este perlicka...Toto je pre bratov cechov jednicka na ladenie afrik. www.mrsk.eu/ |
Bača super, takéto dačo som chcel počuť. Fakt dík! |
Osobnu zatial nemam, ale ak by som niekedy potreboval, tak tieto dve mam v hladaciku podla referencii. |
Baca: nebudem experimentovať s mojím miláškom, dôležitá je osobná referencia. Z LC to mám ktorýmkoľvek smerom v rámci SR do 2,5 hodiny, a to je úplne OK. Čiže vzdialenosť nehrá rolu. |
Landal ja by som skusil fastbikes v HC, alebo motomaxx v NZ. Ale podla mna najdes aj nieco blizsie. |
Heno: Ty vole, tak to čumím, to ktorý borec si s týmto dal robotu?!?! (v popise súboru je autor "MEK" a z toho múdry nie som). Je to namakané! |
Dávam do pozornosti fajnovosť od jedného z nás z minulosti |
No ja si tiež myslím, že to musí byť otázka dajakéno naštelovania. |
[b][/b]Landal: Uf že 140 .. to som ja na nej nesiel ani raz... , Vlani som laboroval s prevodami, vpredu som mal 17 kolečko aby mi klesli otáčky , (rádovo klesli o 500) a vzadu som mal tu rozetu čo som ti dal...spočitaj kolko ma zubov, tá čo je na moto je o zub vascia ako tá čo bola v krabici Upravené 1 krát. Naposledy upravil BobyCrow (02.10.2012 17:53) |
Mne tachometer ukazoval na stvorke 150 a na pätke nieco cez 190, potom uz som musel uberat, ale uz bola pravdepodobne aj tak na konci s dychom a na 09 som sa necitil dvakrat bezpecne....otackomer som nemal moc cas sledovat. Motor mam bez upravy, KN a dynojet nemam, iba ladak, do karbecov som este nesahal, a prevod seriovy. |
afrika by na patke pri 7500 otackach (max vykon) mala teoreticky ist 180km/h.. |
lando, ked som na nej siel tak na trojke som mal hned 110km/h... cudne a 140 by mala aj na stvorke ist pri 7500 ot/min..ci? |
Landal - šak brnkni Bobimu.On ju mal a bude ti vediet možno poradit. |
Chlapi skúste dať tip čo si myslíte o nasledovnom: |
kill: no ja uz nejako bujaro nejazdim ale max je cca 180 podla tachometra ale to vies neda sa tomu verit moc , ked sa mi podari prist na to stretko tak pojazdis a uvidis . Musis niekde vygooglit co te to za vacku ta tvoja. |
Freebiker takze tebe taha od spodu az po nejakcyh 7500 ot/min normalne? a maximalku mas aku? cca |
kill: no ja som mal skrtene len prirubami, bolo tam aj vidiet ako niekto vyrezal stred, skrtenie vackami poriesis len vymenou. Na tvojom mieste by som to cekol nejako nech to vies naisto a kontaktoval napr. Vilemx z africa.cz , som snim mailoval uz kadeco a poradi ti urcite najlepsie uz nejaku tu africu mal rozobratu. |
podla tej tabulky zaciatocnych cisel je nemecka a otovorena verzia, podla dalsej stranky je vsak rakuska s inymi vackami. Na africa stranke je pisane, ze neskrtene maju 14110-MV1-000 v obj.cisle na vacky a skrtene 14110-KW0-000. ja mam vsak 14110MS8000 |
Killby ked hladas vykonove zaradenie podla VIN čísla, tak to máš na predchádzajúcej strane |
Vrtalo mi v hlave, ze preco kazda afrika ide lepsie ako moja. Podla tabulky cisel som ju ale zaradil zrejme nespravne. Avsak na stranke zsf-motorrad.de mi ju pdla VIN uviedlo ako XRV 750 (Argentinien), vacka predna je vsak podla obj. cisla ako na rakuskej verzii a to iste cislo ma aj TA. Asi teda bude skrtena na 50koni a to vysvetluje preco nad 6tis. ot uz taha slabsie a maximalka horko-tazko 170km/h. |
Predchádzajúce | 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 96712 | Včera: 227843