Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty cestopis!

VN900 classic alebo VN900 custom - Diskusné fórum - Len Tak

Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuVN900 classic alebo VN900 custom - Diskusné fórum - Len Tak

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
29.07.2011 16:49

VN900 classic alebo VN900 custom

Danijelo
 Kávičkár 

aktuálne sa rozhodujem medzi týmito 2 modelmi, vie mi niekto poradiť ktorú z nich vybrať a aké má skúsenosti buď s Classic alebo custom???


29.07.2011 17:42

Re: VN900 classic alebo VN900 custom

yoffo
 Geriatrik 

Ikona

Vyber si tretí: VN 1700 classic, keď cruiser. a Kawu, tak nad liter........ >:-)


29.07.2011 18:07

Re: VN900 classic alebo VN900 custom

Bald
 Čoprák 

Ikona

To je zalezitost cisto o vkuse, ber bud tu co sa ti viac paci alebo tu na ktorej sa lepsie citis mozno sa trafis do oboch kriterii. Rozhodnut sa musis sam, tiez som vyberal medzi C/M800 ;-)


29.07.2011 18:43

Re: VN900 classic alebo VN900 custom

welyx
 Turista 

ahoj, mal som classika. Čo sa týka výberu medzi týmito dvoma, tak ja by som volil znova Classika, lebo má nášlapy, čo je velmi pohodlné, podla mňa trochu lepšie sedlo. Všetko ostatné je skoro to iste. ja som za hrubšie koleso v predu. Ale toto je naozaj výber na tebe. Je to otom čo sa ti páči. A kedže mám už čo to pojazdené, tak ja súhlsím s YOFFOM, treba určite niečo vačšie, 900 je málo, ked už idete dvaja a potrebuješ trochu pridať.


29.07.2011 19:13

Re: VN900 classic alebo VN900 custom

nzprx
 Kávičkár 

Vn 900 classic jazdím rok a 12000 km, spotreba 4,5l a väčšinou vo dvojici, rýchlosť skoro predpisovo, o tom tá motorka je. Každopádne radím classic, možnosť doplnkov pre spolujazdca, veterný štít atď. A k tomu výkonu - max vo dvojici je asi 150, sólo 160 km/h, bez štítu možno viac, ale o tom táto kategória moto nie je. A najviac denná dávka km 650 a úplne v pohode a s úsmevom.


29.07.2011 20:04

Re: VN900 classic alebo VN900 custom

gambo
 Čoprák 

Ikona

ja mám classic a som spokojný [dobre]


29.07.2011 20:10

Re: VN900 classic alebo VN900 custom

lazysnail
 Čoprák 

Ikona

Ahoj.
Mam custom-u. Povodne som dlho hladal classic (cruiser) ale nebola. A ja som VN900 CHCEL! Ked som "nazivo" videl custom-u...
... prisiel, videl, kupil. Doslova.
A som na 100% spokojny. Nepreslo ma to a paci sa mi cim dalej tym viac.
Zhruba - az na "prednosti" (koleso) je to uplne to iste. Ci vyberies (podla Tvojho vkusu, pocitu...) jedno alebo druhe - neprehlupis. Aspon podla mna. Ale ber to ako pohlad slepo zalubeneho :-).
palo

Upravené 1 krát. Naposledy upravil lazysnail (29.07.2011 20:12)


29.07.2011 20:46

Re: VN900 classic alebo VN900 custom

Goldy
 Geriatrik 

Ikona

Je to na tebe. Každý svojho koňa chváli. ;-)


29.07.2011 20:48

Re: VN900 classic alebo VN900 custom

kaleb
 Čoprák 

Ikona

Danijelo

Pred pár rokmi som sa tiež rozhodoval, čo kúpiť chopper či cruiser, vyhral cruiser, potom dilema voda či vzduch, vyhrala voda, suzuki alebo kawasaki, no a nakoniec hydroštely a KAWASAKI VN1600 Classic. No a dnes: moto 2005, cca 40000 km a spokojnosť náramná.
Na doplnenie si pozri toto:

[null www.k1400.cz/clanky/moje/vn1600/klasik.htm]
PS:
Na záver čo ti povedať - rozmýšlaj hlavou, ale rozhodni sa srdcom. :-D

Upravené 1 krát. Naposledy upravil kaleb (29.07.2011 20:54)


29.07.2011 21:33

Re: VN900 classic alebo VN900 custom

stiki2
 Kávičkár 

Ikona

dnes som kupil suzuki intruder 800 ... [dobre]
prve dojmy? to ake dristy furt o "nad liter" sa nehnevajte ale pojazdil som davnejsie aj hondu shadov 1100 ci kolko, cize nad liter a o nic ta moto nebola zivsia ani nic.. jednoducho.. ide o prioritu...
moje porovanie s mojou ex moto (nahacom FZ6) serem vam na kone.. ja chcem mat usmev na tvari a nie vrasku na cele ze kde to presvihnem ja, alebo dakto iny.. a do 130 co je limit na SR to taha krasne ;-)

k teme:
z tych dvoch kaw by som vzal custom.. na obrazkoch smisny ale nazivo strasne pekny bike [dobre] [dobre]


30.07.2011 0:59

Re: VN900 classic alebo VN900 custom

rozdiel medzi 800 a 1800 je nejakých 10KW a skoro 100 kg váhy


30.07.2011 11:10

Re: VN900 classic alebo VN900 custom

kaleb
 Čoprák 

Ikona

Nicollka, to vari nemyslíš vážne čo píšeš, lebo:

CRUISER VLR 1800 Intruder
Výkon (k/ot./min.) 114,2/6.000
Krútiaci moment (Nm/ot./min.) 155,0/3.500

CRUISER VL 800 Intruder
Výkon (k/ot./min.) 53,0/6.000
Krútiaci moment (Nm/ot./min.) 69,0/3.500

Do čoho si sa trafil je hmotnosť moto.
Okrem iného zo všetkých parametrov je dôležitý krútiaci moment.


30.07.2011 11:24

Re: VN900 classic alebo VN900 custom

1800vka tu nie je v databáze ale je tu 1400 výkon motora sa udáva v KW nie v krútiacom momente

Suzuki Suzuki
Model: Intruder M 800
53 k (39 kW) / 6000 ot.

Suzuki
Model: VS 1400 Intruder
61 k (46 kW) / 4800 ot.


30.07.2011 11:27

Re: VN900 classic alebo VN900 custom

jawasaki
 Turista 

ak by som volil tak urcite 1500 alebo 1600 a uz ked tak power cruiser a u kawi je to edicia mean streak, su to uzasne motorky, maju ram zo sportovej kawi takze krasne same padaju do zakrut, je to radost jazdit nanich a ked budes sikovny tak das dole aj jogurtakou v zakrutach :-P a maju aj lepsie brzdy, ak je pravda ze mas suzu GSXR 600 tak tato motorku ti bude najviac sediet....800 ti bude malo, slabe a neohybne...rozhodni sa


30.07.2011 11:35

Re: VN900 classic alebo VN900 custom

Nicollka: Nemôžeš porovnávať karb. motor konštrukčne starý 25 rokov, so vstrekovačkou starou 5 rokov.
Mimochodom - Suzuki s tými papierovými parametrami čaruje, ako sa im hodí (AMIS).


30.07.2011 11:44

Re: VN900 classic alebo VN900 custom

:-D


30.07.2011 14:21

Re: VN900 classic alebo VN900 custom

stiki2
 Kávičkár 

Ikona

Nicolka: teraz som sa zasmial..zasa az tak NIE.. taka 1800 to uz je pila ina... len zatial..naco? :-D
ale beriem tvoj zmysel pre humor, dakoho si mi pripomenul :-D



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 56551 | Včera: 149468