Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Zaskočilo ma prevedenie, prečo to dal až nakoniec výfuku, máte pocit, že by bola takáto úprava na niečo dobrá, už som čítal niečo o preplňovaných 2t. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Trojan (20.07.2011 23:36) |
ked uz aj Mustang može mat :D prečo nie MZ Upravené 1 krát. Naposledy upravil noxik (21.07.2011 0:19) |
noxik - neviem či môže fungovať u 2t Turbo, neviem to potvrdiť ani vyvrátiť, takže som zatial na pochybách |
noxik: ano samozrejme. |
Dúfam, že sa tu rozbehne debata na úrovni, nie ako to bolo vidieť v téme motomana95 ... |
videl som 42 konovu turbo-vespu... ak sa nemylim tak wespa je 2takt... isla 140 kmh v pohode... akurat brzdy nezvladali:D |
Upravené 2 krát. Naposledy upravil MASAKER (21.07.2011 2:12) |
neviem no, Upravené 1 krát. Naposledy upravil kilix (21.07.2011 9:16) |
kilix nebola to dvojtaktna 50tka ale štvortaktna 125tka,a ten skuter sa vola Peugeot JET FORCE 125 kompresor,a normalne sa predava(la) |
tolko roboty čo mal s tou MZ a výkon ešte menši ako original ale prišiel po koberci aj ked nie po červenom |
www.elsberg-tuning.dk/images/buddfab4.jpg |
Ak ma ten motor klapkove sanie, a presne sa vypocita rezonancna komora vo vyfuku, moze to v urcitom velmi malom spektre otacok krasne fungovat. Len treba mat konstantny tlak aby bolo mozne vypocitat geometriu vyfuku. Len by ma zaujimalo, kde beru olej pre turbo... |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 170861 | Včera: 185136