Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Nie je to davno co "kazdy" chcel supersporta a dnes - Normalne ziram co sa deje na trhu s motorkami, kazda firma uz skoro vyraba dake to "cestovne enduro". Roby sa kolo toho velke boom same testy kazdy rok nove modely.No asi sa nasiel novy hit ktory sa predava ako teple rozky. |
Nedavno mali velky boom motardy, sportove choppre ktore ja vobec nemusim...zase pridu do mody klasicke nakedy a choppre |
toho kto si kupuje masinu podla noveho trendu a nie podla srdca uprimne lutujem |
superflanker pekne si to napísal, ale vieš niekto je model od narodenia |
Motorku si zasadne kupujem podľa zamerania mojich výjazdov a z vysoka kašlem na trend! |
tiez kaslem na kadejake trendy ........... mne sa osobne pacia naked .... a asi ani neupustim |
Mne to pripadá, že veľké endurá prišli do módy rovnako ako veľké 4-kolesové tanky typu ML, X5, VW Touareg a pod. |
Awia že to ti hovoríš?heh Ja si myslím, že sú dosť praktické, pohodlné a tak, aj keď viem že si ho aspoň desať rokov určite nekúpim, lebo ešte zatiaľ moje moto musí spĺňať iné kritériá. Ale raz možno príde aj také. |
jake trendy? jaka moda? chopper je chopper.. |
Bedna ti si kockopes a nie velke cestovne endura typu BMW GS, VARADERO, V STROM a pod. To su perfektne motorky na cestovanie a da sa s väčšinou z nich prejst aj nejaký light terénik čo sa na jogurte nedá a po celodennej jazde zliezaš z motorky v pohode no neviem ako by sa po jazde na superšporte cca 800km cítil jazdec toho superšportu a jazdec velkeho cestovneho endura. Ale motorky sa vyrabaju rôzne pre rôznych ludí a preto som si kúpil GS a ty bedna SV . |
Strive: ja som na CBR 600 F urobil cca 900 km za den a zliezol som v pohode teraz mam velkeho stroma a o tom vobec nepochybujem ze toto cislo by robilo nejaky problem... ale da sa aj na sporte |
Keby som mal prachy na zvyš určite by som mal okrem MARAUDRA 1800 aj V-Strom 1000 |
JuroCBR 600 F = Friendly je to cesťák nie superšport, je to pohodlné ... Inak by si vravel po jazde na RR. |
Kto jazdi denne, a prevazne po meste, ten nakup supersporta rychlo olutuje. Na supersporte v lete stale zopnuty ventilator, kolena od seba (horucava od motora), cvakanie zubov na kazdomkanalovom dekli - a naviac podstatne drahsia udrzba (tlmice, loziska, pneu, atd.) na tych nasich "super" cestach. Naviac na velkom endure sedis tak, ze mas rozhlad - na SS krk zalomeny dozadu, a vodici v autach ta aj tak nevidia v spatnom zrkadle. |
ja som preto volil moje moto,že poskytuje trocha športu a trocha turistiky..zatial som spokojný! |
bolo by super mat 3-4 masinky a urcite motocross to je riadna davka adrenalinu,myslim ze lepsie ako Pbaba na SS moj nazor Upravené 1 krát. Naposledy upravil fitko (25.11.2006 18:00) |
...sem si ten rozmach nejak nevšimel... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Jura (25.11.2006 18:38) |
okrem cestovneho endura som nikdy ziadnu inu motorku nemal a asi ani tak skoro mat nebudem, podla mna su to najuniverzalnejsie motorky z najvyssou moznou uzitkovou hodnotou |
Myslím,že to nieje módou,ale skúsenosťami a dostupnosťou nášho trhu... |
Kazdemu podla jeho chuti a podla ciest kam jazdi. Mne sa velke cestne endura pacia, ale skor by som isiel do lahsieho, lebo teraz nerobim nejake dlhe trasy. A tych par stovak km od domova zvladne v pohode aj 600-vecka. A mimochodom zdvihat tazku kravu v terene zo zeme je dost tazke |
súhlas so Stanlym. Podľa mňa tu vôbec nejde o módu. Móda = street a ss. Taktiež je veľký rozmach motardu a to je o adrenalíne. Veľke cestovné enduro je o neskutočnej univerzalite. Silné, pohodlné, robustné, kamkoľvek a v prípade GS aj super spotreba až na to zdvýhanie v teréne |
Móda = street a ss. |
rp, mozno su tvoje vyjadrenia preto take laicke (velmi slusne povedane..), lebo si cestovne enduro nikdy nevyskusal.. |
tahitan, ty si jaky chytrak.. jedine co som sa snazil povedat je, ze kazdy si kupuje moto pre nieco ine a povedat o niekom, kto si kupi ss alebo street/naked, ze je modista je blbost, asi hlada u moto nieco ine ako ten co si kupi cestne enduro.. Dokonca som napisal, ze cest. enuro je rozumna volba!! a sorry, ale u mna moto nie je otazka rozumu, inak by som mal stroma a nie sv.. mas iny nazor? dobre.. |
hehe, mozno mas na naked nacestovane viac ako ja na cest. endure, ale mas na cest. endure nacestovane viac ako ja ? |
pozri toto je otvorena diskusia, ja som reagoval na keksa.. prezentoval som svoj nazor, ktory mas ty asi iny, fajn.. na cestnych endurach toho vela najazdeneho nemam, to ale neznamena, ze som sa na ziadnom neviezol.. ja si nadalej budem jazdit na com budem chciet a budem sa aj vyjadrovat k comu budem chciet.. a mas pravdu podla tamtych kriterii si naozaj velmi rozumny.. a dost ma sere, ze sa do mna navazas, pritom som na cest. enduro nepovedal ani makke f |
moja poznamka zas bola o tom, že tieto kategórie street a ss najviac podliahaju módnym vplyvom a každú chvíľu sa na nich niečo mení, kým u ostatných je to pomalšie, niekde až nostalgické. Určite súhlasím s tým, že proti gustu žiaden dišputát. |
Mne osobne sa cestovne velke endura nepacia..Zalezi na tom kto kam bude jazdit a tak, ak ma niekto ambicie jazdit do krajin kde nie su moc kvalitne cesty,alebo nespevnene tak v pohode...Ak xce niekto jazdit v meste tak tam by som si take enuro urcite nekupoval...A ze sa na nom dobre cestuje???To verim,ale ja by som potom na cestovanie radsej volil XJR 130, FJR 1300,alebo neviem co...A neviem na co sa hadate ze supersporty nie su na cestovanie, ved to je snad kazedmu jasne ze ked si niekto kupi taku moto asi nema ambicie jazdit pohodlne dlhe trate... |
Pohodlné na cestovanie sú aj chopre , ale na enduro nepotrebujeme ten "drsný pohíad" ! |
strive: mam roztrhnutu platnicku, vyhovuje mi ss posed, nemozem nechat visiet ruky, musim byt a ne navaleny vtedy som v pohode. na sv spravim v pohode 500 za den a necitim nic. Mal som stroma, je to dobry stroj...ale ako pises ty akurat na cestovanie. |
Mal som už rôzne stroje a k veľkému cestnému enduru som sa dostal až na staré kolená. Zatiaľ mám najazdené iba 2000 km /od septembra/ a super spokojnosť. V meste je až nečakane obratná na dlhé trasy pohodlná a hlavne na naše rozdrbané cesty ako stvorená. |
skratka je to presne ako pri autach... niekto ma hondu s2000, niekto suzuki samuraj, dalsi ma kempingovy fiat dukato a iny zas eS-kovy mejdak... newem co tu riesite |
Ja sa myslim, ze je to trochu nutnost lebo ludia chcu vidiet aj ine krajiny s menej kvalitnymi cestami, tam kde sa tak casto nechodi. Ja osobne by som radsej navstivil krajiny typu Mongolsko ako horske prechody v Rakusku a tam potrebujes silny spolahlivy stroj s velkou nosnostou. |
tak ako pises LONGI ludia chcu vidiet aj ine krajiny slovensko je mala krajina na cestovanie ale zato pekna mna fascinuje cestovanie na motorkach je to vzrusujuce vidiet nico nove chystam sa kupit velke cestovne enduro ako je napr KTM LC8 alebo BMW ale jedine enduro tutu sezonu som nabehal dost km na gs500 |
ja poznam par ludi co si kupuju moto podla trendu a potom to tak aj dopadne za sezonu najazdi ledva ledva 500km |
U mna to bolo "vyvojom". A teraz som rad, ze je to velke enduro, lebo s kludom urobim cez 200 kilakov pri piatich stupnoch. A to vsetko bez ujmy na zdravi a este aj s prijatelnym komfortom. |
ja som konečne kupil afriku a som kua velmi štastny |
gggg Africa super motorka ale to asi vies ja som mal dve nic lepsie nepoznam ta stabilita ta krasa ta nadcasovost je to to najlepsie co som mal a viem ze nic lepsie uz nebude |
aj afrika mozem potvrdit ze je pekelny stroj sice nevlastnil som ju ale na kamosovej so urobil par kilometrov a ta ovladatelnost aj na ceste ale hlavne v terene sa nevyrovna barsjakej motorke skoda ze sa prestali vyrabat |
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 5005 | Včera: 165498