Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Predchádzajúce | 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | Nasledujúce
...kazdy by si mal uzit v zivote to, co ho naplna. Niekoho naplni zahrada pri dome, niekoho Liptovska Mara, niekoho 12x Jadran a niekto k tomu potrebuje "samotriznitelske" cesty... A je ubohostou ktorejkolvek skupiny, ak sa povysuje nad inou... |
slonnick,slonnick,... |
sloník, drímer - vyborne ste to napisali obaja Upravené 2 krát. Naposledy upravil raptor (05.08.2011 11:16) |
ja kritizujem GS-ko v kazdom smere (plna elektroniky, drahe ND, vaha, tazko sa na to balia zenske), nechavam si to zatial, |
RAPTOR, |
A ešte niečo: |
quanto ja som ta prosil o odpoved o tom plnom klube nekritickych priaznivcov BMW - tvoja odpoved bola pre mna trocha prisiroka ale napriek tomu odpoviem |
slonnisck - "cesta GS-ka z Ruska presvedcila, ze GS-ko je shit, tak ja mam pocit, ze vydrzala to, co ine by nezvladli" |
quanto: o.k., ak som nepochopil tvoj prispevok s link-om, ospravedlnujem sa. Vychydzal som vsak z textu a aj z tvojich predchadzajucich prispevkov. |
Quanto: ale ved to je uplne normalne, ze si pamatas len "silnejsie" zazitky. To tak my vsetci bez rozdielu moto. Tiez si nespomeniem na cestu domov, kde sa nic nestalo. Ale ked minam buracku, ci zmoknem, tak si to pamatam par dni, ak by som v tej buracke bol ja, tak urcite aj cely zivot. To, ci ti ten zazitok na zapamatanie sposobi niekto iny, alebo si samotryznitel uz je individualne, meniace sa casto s vekom, ci skusenostami. Ale aj to je v poriadku... |
diwi....no ty a ja buduci rok... Upravené 1 krát. Naposledy upravil dzefe (05.08.2011 12:28) |
Diwi, Dzefe: chlapci, vy ste este neboli v Rusku ? A to vam dali technicaky k moto ? |
dzefe: na mojej chate pokecame, bol som tam minule na bawore 2x za sebou lenze som sa musel venovat rodinke. vybavujem si opustak na ten motoride event aspon na piatok/sobota tak tam dohodneme to rusko a Cinu.iba Rusko je malo pre take sunty |
Dzefe: ides Dolomity ? Sa mas... Ale vraj tam ma akurat vsade prsat, tak ja idem Albansko... |
menton....svacne ma z tohto chlapa... ja si beriem aj dazdnik |
Dzefe a nepremoky z Lidlu mas ? Vies, to je ta super predajna za Buldogom... Suseda vravela, ze maju aj dake masinky do zahrady, to sa ti moze zist tiez, ked budes chciet stanovat v dakom ruzovom sade... |
Menton..jasneee...vozik za bachoraka som uz pripevnil, nech ma ten kredenec co tahat.. |
Raptor, ďakujem Ti za opravu môjho mylného názoru o klepaní vahadiel. Rád si prečítam všetko čo píšeš o technike. |
biker641 - vdaka za doveru ale ja nie som nejaky technicky guru toto bola skor nahoda ze to ovladam ako pravidlo |
raptor, ale vždy, keď sa o niečom technickom písalo, mal som pocit, že píšeš to, čo si videl, čo si opravoval a mal v rukách, preto si rád nechám poradiť. |
GS chladene vodou a ine zmeny. Co na to komunita BMW pozitiv? |
dreamer.....dame anketu?.....to vies politika a euronormy nepustia a tu je aj vyrobca kratky.. |
Koncept je jedna vec, vysledna podoba vsak je vzdy dost odlisna. Takze zbytocne sa dopredu zavzdusnovat. Uvidime, co bude realita, nastavitelny stit by som prijal urcite, mozno to bude pre mna o rok dobry dovod na zmenu... |
menton...inriznierov tlacia euro normy.....inac by podla mna ta voda ani neprisla do planu na vyrobu. |
Dzefe: chlape, varis z vody, skutocne dovody vie iba vyrobca a nemusi ich publikovat. Euronormy su na mieste, to je v poriadku. Osobne mi vyssi vykon nechyba, dolezitejsi je krutiaci moment a jeho priebeh a ten ma GS super... |
menotn....no nekup to, ked to mas v cene... apropo..stalo sa to prvy krat...a na tu premavku co tam bola sa ani necudujem... |
No jo no, len ma napadlo, ze ked voda, tak naco vobec este boxer? Preco potom uz nie radsej V2, alebo R2 v kompaktnejsich rozmeroch? Na motorkari.cz to jeden diskutujuci zhrnul takto a v podstate s nim musim suhlasit: Upravené 1 krát. Naposledy upravil dreamer (24.08.2011 14:42) |
Dreamer: kto chce, si tu diskusiu precita aj tam, netreba to kopirovat sem. Boxer ma napriklad nizsie tazisko, co je urcite vyhoda. S konstrukciou motora suvisi aj uchytenie pruzenia, kolies a podobne, co je tiez BMW unikat. Zmena koncepcie motora by bola uplne ina moto. Treba to vidiet v sirsich suvislostiach a mat o tom patricne vedomosti. Kazda koncepcia ma + aj - ideal neexistuje. Jednoducho idu svojou cestou a robia to vyborne... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (24.08.2011 15:03) |
menton: Neber to ako moju kritiku boxera, alebo BMW ako znacky, tak som to nemyslel. Mne osobne je boxer v prevedeni v akom je pouzitiy v GS doteraz velmi sympaticky a viem sa nadchnut pre overenu techniku, ktorou tento motor urcite je. GS ako celok mi uz ale az tak velmi nevonia aj ked co sa tyka univerzalnosti je pravdepodobne, ze nema konkurenciu. Len ma stve, ze sa niektore casom overene a spolahlive riesenia vyvojom zbytocne komplikuju v mene... coho vlastne? Vyssieho vykonu? Aky vykon uz bude kazdemu stacit? Ekologie? Preco sa potom vyrabaju motory V8, V12 so spotrebou 15 litrov a viac? Aky podiel maju motorky typu GS v Europe na znecistovani ovzdusia, ked najazdia priemerne 5000 km rocne? Mozno pani inzinieri z NSR maju za lubom cosi ine a vsetkych nas prekvapia, ale kazdopadne to uz nebude tak celkom to co vsetci sucasni majitelia GS na svojich motorkach tak miluju, vzduchom chladeny boxer motor. |
Dreamer: ziadny strach chlape, normalne diskutujeme, lebo s tebou sa da a to si cenim. Ja po tych vyse 30.000km na GS tento rok viem svoje, to mi ver. |
Jednym z dovodov, preco som sa rozhodol pre modru vrtulu bol prave ten motor, kardan a chladenie vzduchom...presne to som chcel a aj hladal... |
Dzefe: jasne chlape, len iba motor resp. jeho chladenie tu motorku nerobi. Lebo porovnatelny podvozok asi nenajdes, velku nadrz ani neskusaj hladat a takto by sa dalo pokracovat. Na druhej strane ta voda moze prilakat kopec novych zakaznikov od konkurencie. Tie motorky sa budu furt dobre predavat, to je rozbehnuty vlak, co sa len tak nezastavi... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (25.08.2011 8:07) |
tak pridam aj ja svoj maly postreh.. |
a mozno to chladenie vodou je len podporne chladenie, pre vyssiu ucinnost pri znizeni emisii, ono zas niekde ekologicky vyvoj musi ist a inzinieri v NSR hladaju cestu |
menton....chlape, frkam ti na image BMW a to okolo toho..preto som si bachora neukupoval tomu ver kamo..... Upravené 1 krát. Naposledy upravil dzefe (25.08.2011 12:02) |
zahri> radovy stvorvalec blaznivy a agresivny? |
matus: kazdy za agresivne povazuje nieco ine. Ja som tiez presadol zo SS na BMW a mozem povedat ze motor v Ninji bol oproti tomuto vybusny a agresivny. Takze je to o uhle pohladu, ale viem o com Zahri hovori |
Heno : Mali by sa ozvať Afričania |
matus> kalupko to napisal pekne a pravdivo.. do nejakych 8tis isla gsxr vyborne a nad 8tisic to bola zverina .. co sa tyka uhladeneho priebehu tak sa mi zda ze bmw to ma rovnomernejsie a taha linearnejsie nez gsxr kde ten motor sice mozno ide vyborne ale na prvy dojem to posobi lezerne kedze nepride prechod na ktory som bol zvyknuty pri R4.. toto sposobilo aj pri skuske bmw pri kupe ze som sa nechtiac dostal po obmedzovac |
krivky na R4 maju urcite miesta, kde rastu rychlejsie ale... nebudem to rozmazavat ale citim ze nemate skusenost so sportovym V2. Potom by ste pochopili, ze R4 je jemny motor. |
matus> skusenost mam len zo zadneho sedla pred niekolkymi rokmi na TL 1000 S.. je mi jasne ze sportovy dvojval do V je agresivnejsi ako radovy stvorvalec ale ja som porovnaval boxer a radovy stvorvalec.. to mas podobne ako porovnanie radovy stvorval a 2val do V.. zaujimava moze byt ale aj jazda na BMW R 1200 S |
Dzefe: ved ja som sam pisal uz predtym, ze mi vyssi vykon nechyba, takze pohoda... |
No a ja som po 9 rokoch vymenil diesel za benzin, lebo ma uz ten traktor (1.9 TDI) nudil |
Dreamer: dolezite je suslovie SPICKOVY preplnovany diesel... 1,9 TDI je presne ako pises, traktor a ja dodavam, ze z praveku... |
Keď sme už pri preplňovaní.... odkaz zo susedného webu: |
Po navrate z Talianska a omrknuti printov udava vacsina motocasakov udaje na nove bmw GS tieto parametre: Upravené 1 krát. Naposledy upravil dzefe (01.09.2011 17:15) |
Niektore casti diskusie pripominaju slusny fight club- ...ved vsetko ma pozitiva a negativa na tomto svete, dolezite, co kto potrebuje.. |
Riso311: podla mna, do mesta na kavicku patri skuter, aj ked tu vela ludi aj s nimi robia slusnu turistiku... Na druhej strane je GS na turistiku stvorena, v meste plne nalozena posobi neohrabane a mohutne, ani do zapchy svojou sirkou nie je najlepsia. Moja skusenost a nielen moja je, ze ked zacnes jazdit na GS, tak ta frajerina v meste prestane zaujimat. Ak mam spravit 50km za den, tak sa mi ani nechce vytahovat moto z garaze, lebo ked na nu sadnem, tak sa neviem odlepit od sedla, chcem spoznavat nove cesty, zakruty, kopce, ludi, mesta.... |
Riso311...frajerina a bmw nejde dohromady...na to prides mozno casom, ked na tom zacnes jazdit...ani ta to nenapadne nad podobnym zaverom rozmyslat...ver tomu Upravené 2 krát. Naposledy upravil dzefe (02.09.2011 13:59) |
Menton: pravdu mas, akurat som na ceste hladania vacsej univerzalnosti a zatial nechcem blokovat garaz dvoma borcami, jeden na turistiku a jeden na sportovejsiu jazdu...nakoniec to mozno pichnem do toho r1200 r clasic alebo k 1300r (aj ked clasic mi pride univerzalnejsi) a nieco z toho poskladam- Upravené 1 krát. Naposledy upravil Riso311 (02.09.2011 14:07) |
Riso311: dakujem, podobne, ved sa hadam stretneme, ked sme skoro susedia... |
Menton: vidim, ze si v oblasti s nekonecnymi cestnymi zapchami a posledne aj so zavretou cestou do Rovinky, GSu mas ako stvorenu na dopravne podmienky- Upravené 1 krát. Naposledy upravil Riso311 (02.09.2011 14:28) |
Riso311..tak potom si odpovedas aj sam..GS je mozno tvoja buduca varianta... Upravené 1 krát. Naposledy upravil dzefe (02.09.2011 14:27) |
Riso311: ja uz tu par rokov byvam a za centrom Ba mi vobec nie je luto... Mam tu niekolko sotolinovych a polnych skratiek... |
Menton> s tym dieslom je to skoro ako pises(ten vsak turbo vytiahne ne chvilku z biedy a potom to zas po nejakej tisicke dvoch odkedy zacalo turbo nejde).. od cca 3tis sa to zacne seriozne chytat a ide to az po obmedzovac pekne plynulo.. po cca 1700km v sedle bmw uz to je pekne aj pocut (hlavne nizsie prevody) a citit kedy si to uz pyta preradenie.. so spotrebou som zatial vacsinou na hodnote 5,2l / 100km a dnes po tankovani mi to vyslo 5,0.. na to aby som sa zacial smiat kamaratovi na hornete mi este chyba stiahnut to na 4,5l/100km co keby som velmi chcel asi aj dosiahnem.. stale si este zvykam na ten motor aby som sa k nemu spraval inak ako k radovemu stvorvalcu no kedze sa mi ten motor uz zacal pacit a ta motorka mi nie je taka nudna ako tomu bolo na zaciatku po kupe tak si myslim ze ani tych 4,5l nie je nerealnych.. to potesi ked sa podari ist konecne na riadnu dovolenku |
[ Upravené 2 krát. Naposledy upravil dzefe (14.10.2011 18:27) |
[ Upravené 1 krát. Naposledy upravil dzefe (14.10.2011 18:32) |
A ja som zas dnes uplnou nahodou (cestne pionierske ) narazil na toto: www.bmwgs.cz/forum/viewthread.php?thread_id=12006 Len ma zas nezacnite hned kamenovat, chcem len vediet ci ste uz o tom poculi a co je na tom pravdy. Jedna sa mi naozaj len o to byt informovany. Mam zopar partakov s ktorymi jazdievam, ktori do buducna o GS uvazuju a jednoducho chcem, aby ludia na ktorych mi zalezi trochu viac ako na tomto fore, vedeli vopred do coho idu, nie len s vyhodami, ale aj s moznymi rizikami. |
dreamer ja mam model 2008, najazdene asi 25ooo km a zatial je ticho...klop klop klop... |
dreamer, ani jeden z tych co maju trocha sudnosti alebo nenosia na nose "BMW okuliare s vrtulku cez ktore nevidia realitu" ta kamenovat nezacnu.Ta vec ohladne kardanu/lozisk a to ze su poddimenzovane je stara znama vec.Akurat BMW s tym nic neurobilo,nerobi a asi ani neurobi.Pretoze 1; BMW tvrdi ze vyraba "skvele motocykle ktore neustale vylepsuje".Akurat stale nevylepsilo slabiny ktore na rade GS1200 maju uz od 2004ho. Upravené 1 krát. Naposledy upravil RadoR6 (15.10.2011 19:23) |
Ze som tu v predchadzajucom prispevku netrepal do vetra,pripajam nieco na citanie. www.ukgser.com/forums/showthread.php?t=241605... |
si si neprečítal názov diskusie pre komunitu BMW pozitív, zjavne tu nemáš čo robiť a okrem toho nie si ani snob.... Upravené 1 krát. Naposledy upravil devill63 (15.10.2011 19:34) |
Fuuu, Rado ty si sa teda odviazal Vacsina ma tu sice povazuje za anti-fanusika GS, ale prave k flamewaru som smerovat nechcel. Ja nie som odporca GS ani BMW a na GS ako take vlastne ani nemam vyhraneny nazor, lebo v case ked som sa o nu zaujimal ako o mozneho nastupcu V-Stroma som sa o nej dozvedel dost na to aby ma ako mozny kandidat zaujimat prestala (aj ked mnohi si vysvetluju moje prispievanie do tem o GS ako komplex nenaplnenej skrytej tuzby ) Ide mi vsak o informovanost, ako moju vlastnu, tak aj ludi okolo mna. |
RadoR6-Kamenovat ma nemusite,sam jedneho bawora mam.Netvrdim ze ich moto su zle.Su dobre.Akurat mi na tej bande baworskych snobov vadi to ze si o sebe myslia ze su bohovia,nikto neni lepsi ako oni,ked mas z moto problem Upravené 1 krát. Naposledy upravil black333 (15.10.2011 19:50) |
devill63,dreamer ,neberte to v zlom a nie som ani BMW negativny.Niektore BMW moto sa mi pacia a tiez k tej mojej mam pozitivny vztah,akurat nemam rad praktiky,spravanie a vystupovanie vyrobcu.Ved si vezmite len GS 800.Mali problemy s retazami(to ma obislo a moja uz mala Reginu ktora bola lepsia ale stale stala za hovno tak som ju nahradil v auguste DID-ckou na vlastne naklady),skrutky ktore drzia kotuce(tiez ma obislo),loziska v kolesach a hlave riadenia(vyriesil som si sam na vlastne naklady),ews anteny a slabe bocne stojany(obislo ma),slzenie oleja spod vicka ventilov(urobili v ramci zaruky),vodne pumpy(menena modifikovanym kusom ale asi som mal smolu lebo trocha slzi takze na buduci tyzden idem znova na vymenu v zaruke),olupovanie farby z motora/startera(motor ok,trocha sa lupe na starteri a idem na vymenu startera tiez buduci tyzden).....viac sa mi nechce rozmyslat.Trvalo im cez 2!!! roky kym to dali z casti do poriadku.Cloveka ani nenasere to ze maju s niecim problem ako to ze ked ludia zacnu chodit s problemami tak to zatlkaju.Si piste ze tu moto budem nasledujucich 6 mesiacov do skoncenia zaruky sledovat lupou a cokolvek najdem budu menit az sa bude chumelit. |
Dzefe: super videa si sem dal. To stvrte a piate su prudko motivacne. Nevykasleme sa na Cinu a pojdeme Juznu Ameriku ? |
RadoR6: Chlape, chapem ta aj tvoje rozhorcenie. Na novej motorke od vyrobcu akym je BMW by ma to sralo tiez a nedaj boze, keby som za nu vyhodil posledny gros aby som si splnil sen, asi by som zanevrel aj na znacku ako taku. Pred vyberom motorky byvam velmi opatrny a snazim sa zistit o danom modeli co sa len da skor ako vysolim prachy na drevo. Tak som postupoval v pripade V-Stroma aj v pripade Varadera ( Moto poradňa: Honda Varadero - notoricky... ). Ani v jednom pripade som nenarazil na informaciu, ktora by ma od kupy odradila, alebo aspon spustila proverbialny alarm. Zial v pripade GS tych informacii bolo dost na to aby uhasili moj zaujem. Pokazit sa moze kazda motorka a aj cinsky skuter moze sluzit dlhe roky bez poruchy, ale ked clovek cita o problemoch, ktore nie su ojedinele a dokazu vyburcovat majitelov k hromadnym peticiam to uz sranda konci a aj keby ta motorka jazdila ako Elijasov ohnivy voz, tak moju priazen si neziska. Nastastie je dost majitelov BMW ako ty, ktori nemaju problem tieto veci verejne vyslovit a upozornit tak potencialnych zaujemcov na mozne rizika. Pretoze ako som uz povedal, ak ma niekto peniaze nazvys, tak ho to tak trapit nemusi, ked sa nieco doj.be, tak jednoducho motorku preda a kupi dalsiu, ale pre niekoho kto spori polku zivota aby si splnil svoj sen a kupil motorku za bezmala pol mega to moze byt skutocna nocna mora. |
black333: Pri vsetkej ucte, tvoja reakcia sa mi zda trochu mimo. Asi si si nevsimol, ze RadoR6 pisal ako majitel motorky, ktoru vlastni a ktoru kupil novu. Tie problemy ktore spomina nie su z kategorie "nejaky problem, no a?". Samozrejme, aj ine motorky sa pokazia, to nikto nepopiera, ale keby si za tu motorku vyhodil 10 tacov ty, asi by si tak lahkovazne nekrcil plecami nad problemamy, ktore nesu znaky neadekvatnej urovne kvality zo strany vyrobcu. Samotne BMW uz v minulosti priznalo problemy s kvalitou, tak neviem preco niekoho uraza, ked sa to vyslovi nahlas. Tu sa bavime o motorkach, nie o nabozenskych relikviach. |
Dreamer: vies co je zaujimave ? Ze sem das link na diskusiu o poruche R1200GS ADV 2008 a pytas sa zainteresovanych majitelov akoze v "zaujme" svojich kamosov, buducich potencialnych majitelov tej moto. Do pol hodky dostanes vyjadrenie majitela presne tej moto a to ostane bez tvojej reakcie. Ale ked RadoR6 napise o svojom probleme s R800GS, tak to reagujes hned dva krat a pekne sa rozpises, pricom samozrejme na zaklade tohoto prispevku obrazne a opatovne zlomis palicu nad celou produkciou BMW. |
A k problemu, co mal RadoR6. Uz som si to s nim v inej teme vysvetloval. To, ze ma jedna moto jeden konkretny problem pri produkovanych objemoch statisticky neznamena nic. Takze ked sa pokazila retaz jemu, tak to este neznamena, ze budu mat problemy vsetci majitelia tejto moto. Lebo ja poznam minimalne dvoch majitelov R800GS co s retazou problemy nemaju, napriek tomu, ze im davaju v terene pekne "po papuli". Ale to tiez neznamena, ze sa problem nemoze vyskytnut u nikoho. Z toho, co RadoR6 pisal mne skor vyplyva problem s reklamaciou u konkretneho servisu, teda konkretnych ludi. A to ho asi najviac nastvalo. Teda aspon ja som to tak pochopil. |
Menton: dzefe napisal jednou vetou, ze ten problem zatial nema, tesim sa s nim, ale tam fakt nieto co rozvadzat. Rado naopak napisal sice nieco, co s mojou otazkou nesuviselo priamo, ale po pravde, odpovedal som jemu. Mohol som mu napisat radsej SS, priznavam, v tej chvili ma to nenapadlo. Upravené 1 krát. Naposledy upravil dreamer (16.10.2011 11:15) |
Dreamer: mozno k tomu vsetkemu pristupujes moc vedecky a "rozumne". Motorky su jednou z najhorsich investicii, este su aj nebezpecne a napriek tomu si ich kupujeme. Preto by mali byt hlavne o emociach a radosti z jazdy. A take nieco by som mozno ja cakal v teme s takymto nazvom a myslim, ze k tomu smeroval aj Dzefe, ked ju zakladal. A akosi sa to nedari. |
dreamer-je tam reakcia na to,čo napisal radoR6.Nič viac nič menej a myslim,že aky by sa on urazil,tak by napisal.Takže sa venujme ked tak dalej k teme BMW,Ďakujem. |
Chalani aby sme to dali do poriadku tak tymi snobmi som nemyslel tych co na nich jazdia ale SAMOTNEHO VYROBCU.Takze ak som sa niekoho dotkol tak prepacte,zle som sa vyjadril. Upravené 1 krát. Naposledy upravil RadoR6 (16.10.2011 13:26) |
RadoR6-nooo,vidiš.Ak by si to takto napisal hned,ja by som určite takto nereagoval,ako som reagoval. |
RadoR6: ja osobne som to aj tak pochopil, ze si to myslel na vyrobcu. Kazdopadne super, ze si to este vysvetlil... |
Takisto si myslim ze bude lepsie ak do tejto temy uz nebudem prispievat kedze je urcite percento ludi pre ktorych je znacka moto nieco ako nabozenstvo(to percento najviac zahrna majitelov BMW a DUCATI).Chlapi kurva ja vazne nepochopim co z toho robite taky cirkus.Mam aj Yamahu a ked ludia pri pive povedia ze Yamahy su olejnicky tak sa len zasmejeme.Povedz niekomu kto ma BMW ze je u nich kopec veci nedotiahnutych do konca a ak tam tych priaznivcov bude viac moze sa stat ze skoncim zlyncovany.Len som si povedal vlastny nazor,kazdy kto ma trocha otvorene oci vie ze pravdepodobnost ze sa mu nieco na moto posulozi je u tohto vyrobcu vyssia ako u inych a u podpory k zakaznikovy zo strany vyrobcu to plati tiez.Takze peace,please.... |
RadoR6: kludne sa k nam niekedy pridaj na vyjazd. Nejazdim len s vrtulkacmi, mne je to osobne jedno, na com kto jazdi a ake ma obleckodolezite je, ze vzdy mame super cesty aj zabavu mimo nej. A v pohode mozes nadavat na akekolvek znacky. Staci si vybrat spravnu partiu ludi okolo seba, iba o tom to cele je... |
dreamer mozno mas pravdu, mozno je bmw fakt zla znacka..ale napriek tomu chcem GS, |
RadoR6...a tiez sa priznam, ze ta GS 800 mi lezi v zaludku, napriek tomu, ze si mi ju skritizoval... |
dzefe ked ti lezi v zaludku tak do nej chod.A ta moja nie je spatny kus,myslim ze mozem povedat ze som mal stastie.Tie problemy s GS800 nie su "vitalneho charakteru",skor su to malickosti.Retaz som menil kedze aj ked ta Regina bola lepsia ako CZ z prveho roku a pol produkcie,tak sa dost natahovala.Loziska v kolesach som menil menil len koli tomu ze som vedel ze maju tendenciu rozsypavania sa a kedze som menil pneu po 15000km a tie loziska skutocne nestoja svety,tak som to dal urobit naraz co bola dobra volba (pre ziveho Boha to co tam bolo od vyroby,to nemalo ani vyrazeny nazov vyrobcu) kedze 2 uz mali malu volu.Teraz tam mam kvalitne od SKF a viem ze som vyrieseny na dalsich 100000km.Vodna pumpa bola trocha smola kedze moja moto prisla este so starym dizajnom pumpy a inovovana zacala trocha slzit chladiacu zmes na bloku motora ale bola by schopna tak jazdit este tisice km.Starter......funkcny je perfektne akurat ta vrstva ciernej farby je prilis tenka,malicke poskodenie povrchu a uz sa to lupe.Viem ze ak by som siel do obchodu a kupil tepelne odolny sprej a nastriekal to ja tak tam ta farba vydrzi dalsich 10 rokov.No ale kedze pani z BMW neboli schopny zabranit takymto chujovinkam tak nech meni a nech a platia za dove diely z ich vlastneho vrecka znova a znova a znova.A nakoniec sa dostaneme k tomu ze taketo halierove pixovinky pri tych mnozstvach ktore vyrabaju/ceny za ake nakupuju diely od subdodavatelov im kazia meno.Staci tak malo.Znizit si profit o 1-2%,zvysit koncovu cenu o 1-2% a maju 2-4% extra za co mozu nakupit a osadit kvalitne komponenty(ani by som brvou nemihol zaplatit za tu moto 100 libier naviac a vediet ze vsetko je tip top kvalita).Ale panom z Mnichova nieco take nedochadza(alebo nechce). |
RadoR6 mas pravdu, na detailoch sa im straca dobre meno.. ...mne takto pustilo gufero na zadnom perovani cez zimu a ked som to na jar nastartoval a zhodil z hlavneho stojanu, tak amen tma...ale vymenene v servise a uznana chyba...samozrjeme to nebola chyba BMW ale subdodavatela....skoda slov.. |
Ja si myslim, ze za tie vsetky "prusery" BMW a inych znaciek moze internet! Keby nebol, vsetci spokojne jazdia, pretoze by im prislo normalne, ze obcas sa vyskytne nieco na kazdej motorke, na niektorej skor, na inej neskor. Lenze dnes sa niekomu odlupi kusok laku a uz s tym bezi na vsetky fora, aky ma nepodarok Upravené 1 krát. Naposledy upravil motofan (16.10.2011 17:07) |
Dzefe: coze ? BMW ma aj daky nezamestnany metrosexualny snob ? To som sa do jakej zumpy dostal ? Inak, tiez by som sa rad pridal do vasho klubu, ale ked ta moja furt jazdi a jazdi a nic jej neni. Co uz, mam smolu... |
Menton..neazbudaj.."MOSTY"...a lokalitu co som ti spominal...idem to pohladat a poslem ti to... |
Dzefe: ved to mame tiez cestou, ci ? A stihame aj Nordkapp ? Tolko peknych ciest nas este caka... |
Menton> babetu si kupit nemozem, neladila by mi k oblecku idem si vylestit tie fliacky po muskach, co mam na prednom plexi...fuuuj! |
dzefe: To s tymi snobmi si si zle interpretoval. Ja som povedal len to, ze ma zo nezaujima. Nikdy som sa o majiteloch BMW, alebo inej znacky v tomto zmysle nevyjadril a nemam s nimi vobec ziadny problem. |
Menton ak mate v plane ist do Skotska tak by som sa rad pridal.V pripade ze by som nemohol ist,aj tak sa mozes zastavit v Manchestri(je to na pol ceste do Skotska a ak by bolo treba oddychnut si alebo prespat tak s tym nemam problem. Upravené 1 krát. Naposledy upravil RadoR6 (16.10.2011 19:49) |
RadoR6> je fakt, ze keby som chcel s tou motorkou niekam dalej nez po Europe, tak by ma tieto problemy urcite znervoznili ale povazovat ich za pravidlo sa neda. Predpokladam, ze kazdy vyrobca si robi statistiky poruch a podla potreby s tym nieco bud urobi alebo aj nie, napr. aj tie prevodovky u novsich rocnikov GS su uz upravene aj na zaklade takych skusenosti ako mam ja, takze dnes by som vyberal z novsich rocnikov, ale stale je to len stroj, ktory moze mat nejaky problem. Dnes sa ako neznicitelne a nesmrtelne uz veci nevyrabaju a to ani u premiovych znaciek, takze kto ma stastie alebo masinu setri tak moze byt spokojny velmi dlho. Kamarat ma 800GS cca tri roky, cize jednu z prvych kusov, mal to "stastie", ze jeho masina mala snad vsetky problemiky co aj Ty a este nieco naviac, presiel vsetkymi moznymi zvolavackami, vratane bezplatnej vymeny retaze a ma dnes na nej vyse 110 tisic km a je spokojnym majitelom a nikdy nemal v plane sa jej zbavit, proste kupil si ju aj s tym vedomim, ze to nie je dokonala motorka. |
ach jaj, a teraz som si kupil BMW, mam dufat ze sa nerospadne? |
Kato K 1200S - rozvodova retaz, spojkovy kos, mozno aj sponovak rozvodovej retaze |
to je nic to na ceste prehodim , ale dik aspon viem co mam nosit pri sebe |
Predchádzajúce | 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 286352 | Včera: 116373