Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Zdravim, mam malu CBR 125. Do teraz som ju tocil max 10 000 otacok, avsak vcera som to vyskusal na 12 000, a ide to celkom lepsie. Lenze on 11 000 ide uz cervene pole...teda mozem s takym vytacanim do 12 000 poskodit motor ? |
nizsie rychlosti do takych vysokych rychlosti az nedavaj, skôr 4, 5, 6... ale ani to by si nemusel. Poskodit by si nemal nic lebo tam mas obnedzovac ale zase znizujes zivostnost motora |
Samozrejme ,že ten motor tým trpý.Ale to je daň za to ,že máš vysokootáčkový motor,ked chceš výkon musíš ho vytáčať a všetko sa vnútri viac opotrebúva.Ale kým to posunieš niekomu dalšiemu tak to vydrží. |
Dejvo - kľudne ! Veď ten motor pri 12 000x len plače od bolesti Prečo je to pole asi červené... |
No ano myslel som vytacanie od tej 4 ;), teda chlapi, ked to vytocim po tu 12 000, tak na 5ke potom uz nemam problem ist 130... a ked som to tocil do 10 000, tak sa to len kotulalo a troska zvysovalo a len tak tak 130.... :/ motorka ma nabehane 34 000 km |
Mas 17,mas 125-ku moto,tak len kruuut a vytaaaacaj.Na to je.Cim skor ju odkuris,tym skor si kupis novu motorku.Vacsiu,lepsiuuu |
Dejvo - uvažuj, ak máš 6ku ktorú motor nedokáže dostatočne rozgúľať, tak jediné čo ti pomôže je zvýšenie výkonu, alebo lepšie sprevodovanie. |
komplet kit som menil cca pred 10 000 km , sekundar a primar ma vyslo 35 euro a retaz nieco cez 70. Ta cbr mi potiahne okolo tych 130 obcas mi da 140 na nejakej rovinke s vetrom v chrbte :D. Tu retaz neni problem skratit, i tak uz ma nieco za sebou.... |
Tak ale to si kupoval originál, keby kúpiš menší primár alebo si ho dáš vyrobiť, určite by sa dalo hovoriť o vyššej maximálke ... aspoň o zápár 10-15 km/h |
ak máš známeho niekde vo fabrike alebo nejakého súkromníka, CNC stroje a tak .. |
Dejvo - Primarne kolecko ti ziadny sustruznik ami CNC frezar neviroby doma na kolene a ked vyroby bude ta stat viac ako cela ertazova sada. |
zvysis sice maximalku, ale znizis krutak prenasany na koleso... porozmyslaj co sa ti na 14konovej motorke viac oplati, ci maximalka o neskutocnych 5-10km/h viac, alebo lepsia akceleracia |
taaat - pouč ma, ale najskôr si prečítaj toto : |
a to 130 ti nestaci?ce odfukne s takym lahkym strojom z dialnice nevymyslaj a jazdi aby si sa dakde dostal a ne do hrobu |
Dejvo, |
no dakujem chalani :D, no chcem s nej ale dostat co najvacsi vykon, od vcera ju davam az do obmedzovaca, na 4ke idem 120 km/h, hodim 5ku a idem 130 km/h, a ked s adobre postasti (ja mam len 60 kg) tak idem aj 140 ale to zriedka :D |
doodeec: trojan má pravdu. Tiež som na to najprv kukal, že menší primár zvýši maximálku... |
dejvo : móžeš byt rád že nemáš obmedzovač pri 10500 to by si tú tvoju vysnívanu dvestovicu nedal na tej 125-ke ani za ... vyser sa na to je to 125 na tom neurbíš nič , alebo sa ti chalani vysmievajú za to že si pomalý ??? Upravené 1 krát. Naposledy upravil OurHate (02.07.2011 21:18) |
valach - veď je to v podstate vymyslené perpetum mobile, lebo ak zmeníš ten primár tak v podstate vyriešiš problém s na hovby sprevodovaným motorom, čiže zvýšiš kruťák a aj maximálku To je podľa mňa fajn, a to stačí vymeniť len primár hračka Upravené 1 krát. Naposledy upravil Trojan (02.07.2011 22:56) |
kludne vytacaj .. motor to zvladne .. nemenil by som prevod na takej malej motorke resp. malo .. |
keď sme pri tom, vysvetlite mi môj prípad. Mám Hondu CBF 250, vymenil som zadnú pneu, nová ma vyšší profil. Motorke klesli otáčky, teda napr. pri 90tke mám 6000 otáčok a predtým som mal 6500. Čo sa zmenilo k horšiemu a čo k lepšiemu po logickej stránke? Lebo mne sa vidí, že mám horší odpich, ale zato o 500 otáčok motor menej točí, takže ho toľko netrápim a "šetrím" palivo" |
teoreticky cim vacsi prevod tym mensi krutiaci .. ale nemyslim si ze by si mal citit rozdiel .. i ked 10%otacok je velky rozdiel .. |
Len tak ďalej. Vytáčaj a preháňaj, potom tu budeš plakať, že Ti niečo v motore ťuká a klepe. A my Ti napíšeme, že kľuka a ty si to hodíš. Toč ju normálne do povolených otáčok a nevymýšľaj chobotiny. Výrobca tam to červené pole dal nie zo srandy, ale preto, že mal na to dôvod. |
kweni - tu nebola vôbec debata o zmene prevodu napr. z 15 na 17z, chalan má "problém" že mu nedokáže motorka roztočiť nevyužitelnú 6tku, takže logicky pomôže menšie primárne prevodové ozubenie, ja sa do teba nechcem za každú cenu navážať, ani si z teba robiť srandu, ale kolko si vážil keď si mal tú JAWU ? |
charlly |
devildriver - mal by si mať horší odpich. Upravené 2 krát. Naposledy upravil valach (03.07.2011 9:49) |
Dejvo - koľko máš vlastne zubov na kite? |
devildriver - mal by si mať horší štart, ale vyššiu maximálku, neviem či ušetríš badatelne, ale ušetríš Upravené 2 krát. Naposledy upravil Trojan (03.07.2011 10:05) |
kilix - tak aj to robim ale po rovinke, ktora moze mat mozno 4 km mi je radost ist co najrychlejsie |
Dejvo - červené je červené, značí stop, ak sa dostaneš na červené pole, radíš kvalt smerom hore, bezpodmienečne, motor ti skôr či neskôr zakašle a už ho točiť nebudeš, skús, človek sa učí na vlastných chybách. |
Trojan - odkial to mozem teda kupit ? nechcem dat za tu sadu zbytocne 50 euri a pojde to este horsie |
dejvo - neviem, musíš si buď zohnať ozubenie rovnakých parametrov a 14zubové, zároveň ho prerobiť na tvoj "závit" a ideš ... alebo pohľadaj tu [www.partsdepot.cz ] |
ked si v situacii, ze rozmrdas si motor a rodicia zacvakaju tak kludne toooc a tooc kolko len masina unesie... ked si na vsetko zarabas sam a je ti luto kazdej koruny , ktoru vrazis do moto vlastnou blbostou tak si to rozmysli... inak rozetu alebo vyvodove skus pozriet tu: honda.motoretezy.cz/cz/search/t1225/rozsirene-vyhledava...=10692¶ms[]=15001 ] |
teplak - o ten kompromis sa pokúšame, len baštrngujeme s primárnym kolesom nie sekundárnym inak dobrá stránka |
jeeezis chlapci. do zakladnej skoly s vami. na BICYKLE!!! sa cudujete jako kurence soplu.. a vyrabat vyvod sekundara? mna na MT vyslo kolecko 14 euro, co uz tam chces usetrit? 50 korun? |
ved prave to som sa mu snazil napisat,ale asi neviem jaksik vysvetlovat.... das vacsiu rozetu dozadu, moto pojde viac do otacok, zrychlenie bude lepsie, ale zas sa ti znizi maximalka.... das dozadu mensiu rozetu , maximalka bude vacsie, ale dlhsie sa k nej budes dopracovavat. a ked nebodaj pojdes proti vetru tak ziadny tah... nevymyslaj, taketo veci sa robia na stunt alebo na enduro ci cross , ked potrebujes lepsi zatah odspodu do kopca alebo na zadne. vyser na to, setri prachy a kup si potom novu moto. z hovna bic neupleties. nesil to |
teplak - podla mna ani ani. maximalka mu hore nepojde. ked vytoci 5. do cerveneho a 6 prevodovy sa uz na 150 nezmoze, tak to nebude tak ani ked da mensie kolecko dozadu. ten rozdiel bude podla mna zanedbatelny. ale vyuzije vacsie spektrum otacok na 6. stupni, zase mu stupne spotreba, ktoru by som ale pri "osminke" neriesil. ci to bude 3.2 alebo 3.25 litra na 100 km nikoho nezabije |
chestertt: ked som mal ja to 50zubove vzadu tak som siel 100km/h a bolo to take, ze uz som vytacal. potom som skusil hodit 38zubove a moto tahala do nejakych 140km/h. original by malo byt 45zubove... |
teplak - to ano. pri takych zmenach ano.ale pri jednom zube to taky rozdiel nebude |
ChesterTT - so všetkým čo si napísal úplne súhlasím, až nato, že je to zbytočné. Skúšal si už vymeniť primár na CBR 125R ? Kde je nevyužitá 6tka ? Ak si správne prečítaš čo sme písali, pochopíš, že o vyššiu maximálku nebolo vlastne reči ( možno niečo, možno nejaké malé zmeny v maximálke, ale nik od toho zázraky nečaká ), možno to jeden či dva zuby pomôžu tej 6tke ... tak či onak, za skúšku nič nedáš. |
tak ja neviem no... Trojan tak by bolo najlepsie, ze by to niekto odskusane uz mal... Ma to niekto na tom bicykli odskusane ? :D |
tak potom nech to vymeni. ale iba ked chce mat lepsiu akceleraciu, alebo aby mu to v kolone pri jazde krokom netrhalo retaz (preto som to menil na djuukovi) kvoli vyssej maximalke, alebo nizsich otackach na cestach (preto som to menil na Tucnej Berte - rozumej MT01) to v pripade 125 ccm nema zmysel. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 133947 | Včera: 199701