Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
chlapci, nemylite si to tu s temou pravek? motoride.sk/?P=phorum&tema=lentak&tid=47892 |
papi , ani toto nebolo zlé : |
Možno idem písať voloviny, ani to nečítajta... Listujte ďalej Upravené 1 krát. Naposledy upravil papiboy (31.05.2011 23:31) |
pitazku nie veru pri boxeroch neslo |
raptak, ten knuckle head ide na volnobeh jak drum&base, breakbeat a techno dokopy.. to nemusim pocuvat ani mp3 player parada |
Tak ja to zaklincujem , ale toto sa mi páči : |
marek750 - dik za kompliment ale ako skalny fanusik nemeckych motoriek musim povedat ze tych 100% to nie je, pri starsich modeloch to to percento bolo blizsie k stovke, pri novsich modeloch neboxerovych motoriek to slo dole |
Papi samozrejme som mal na mysli ,že všetci boli na jednej štartovacej čiare. Japonsko bolo po vojne rovnako roz.ebané ako Nemecko. Upravené 1 krát. Naposledy upravil marek750 (31.05.2011 21:37) |
Aj toto tu už bolo: |
Toto mi nerobte!! |
|
pennywisse |
Balzamom na moto dusu je moto hudba sebessegoltara.blog.hu/2011/05/23/motorral_zenelo_barom |
Offtopic ( Romanka, len pre teba: ) |
Angelsk, nonono |
Papi a všetci srdciari - nedá mi, aby som nepridal 17 deka historickej motoduše- najemno nakrájanej Royald Enfield si zmienku v histórii rozhodne zaslúži.A koho to nebaví, nech nečíta : |
História sa spamätajte u motoriek to nie je bohužiaľ nič ušľachtilé, všetko sa to vždy začalo zo sprostých ekonomických dôvodov, takže na začiatku nie je duša, ale profit, všetko prišlo až v dobe keď ľudia už nemuseli šetriť a mali dosť finančných prostriedkov na kúpenie praktickejších dopravných prostriedkov a oni napriek tomu začali dávať prednosť, tým nepraktickým motocyklom na ktorých zmoknete a nie sú pohodlné a boli to takýto ľudia ktorí určovali ducha motoriek, bez nich by žiadna firma neprežila a preto ĎAKUJEM VÁM, ŽE STE TU BOLI Takže nie je to značka história a ni technické parametre, ste to vy vy ste dušou vašeho motocykla |
RHplusB - veď nikto nemusí súhlasiť - ale tiež vidíš za tými motorkami ľudí, že? Husaberg - to sú ľudia, hlavne Švédi, čo po odkúpení Husqvarny Talianmi pokračujú vo výrobe pod iným menom, Bimotu ti skôr popíše Retro, ale toľko prezradím, že je to mozaika z mien troch vymakaných odborníkov, Vertematiových asi tiež netreba predstaviť. Či tieto mašiny majú dušu - o tom by mohol niekto polemizovať - ale ja práveže verím, že majú. |
vzdy sa mi pacilo retro, W650, W800, vsetko dvojvalcove od Triumphu a hlavne Scrambler, motorky Ural ,, a ine, a v poslednom case neviem co sa somnou deje ja co som sa skoro nikdy neobzrel za taliankou sa mi medzi tieto tu dostalo aj Guzzi a nie a nie s nou prec. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Pennywisse (31.05.2011 14:20) |
Niektorí sa tu ondíte, že aká téma! No krásna! Odhalila v niektorých poetov. filozofov, historikov, jazykovedcov a tak . Ďakujem zakladateľovi za pekné čítanie, hneď sa mi bude lepšie jazdiť na mojom bezduchom, spoľahlivom, naleštenom, studenom Introšovi a pri srdci ma bude hriať slastný pocit z jazdy, užijem si šumenie vetra v prilbe a bublot výfukov a pre mňa bude mať Introš dušu o akej ste ani nechyrovali . Upravené 1 krát. Naposledy upravil Goldy (31.05.2011 14:23) |
papiboy, velmi nerad, ale dovolim si nesuhlasit. Nejde az tak o historiu, ale skor o mimoriadne technicke riesenia, novatorstvo, ochotu riskovat, trend udavajuce modely. |
Marek, ja nechcem vojnu, napísal som svoj pohľad na vec. |
Skoro dobre : |
Tiež si nemyslím, že by japonské motorky trpeli nejakou bezduchovosťou. Skôr je to o tej okukanosti. Keď niekde idem stretnem xy hornetov, v-stromov, banditov....... Nikto sa pri nich už nepozastaví, lebo sú ich tu mraky a všetky sú konštrukcne v podstate rovnaké alebo podobné. Ale fungujú dobre. |
Marek 750 - nezadrbávaj mi do poeta ale v zásade s tou poslednou vetou si sa trafil do esenciálnej podstaty práva s jednou maličkou pripomienkou nabudúce daj v množnom čísle i , aby si sa vyhol Vadimovmu jazykovednému okienku Upravené 2 krát. Naposledy upravil Romanka (31.05.2011 13:14) |
Papiboy historický pohľad" Upravené 1 krát. Naposledy upravil marek750 (31.05.2011 13:16) |
|
papinko náš milovaní, tak Ťa máme rádzi, že bis nám aj moheu vjec takto viprávjat |
Majky Jamaha, |
Raptor U mna bola GSXR z dob Ducati 916 vazna pecka a 916 mohla iba snivat o uspechoch GSXR vo svete. Ale ked si uz zacal tahat chutovky porovnaj Hondu RC30 s Ducnami z tohto obdobia... A o kopirovani dizajnu, to je na dlho ved aj tvoj Baworak okopcil kus japonskeho DR Big... |
Tak tak, hlavne ta sucasna produkcia od Ducati (Streetfighter, Multistrada) ozaj duse pobrala. |
Duch, to sú dejiny... Upravené 1 krát. Naposledy upravil papiboy (31.05.2011 9:50) |
..aha esteze nemam 1098 ..ale bez toho titulu by som bol tazky frajer ..neda sa to vratit??? |
No s tými parametrami motora je to tak na úrovni šťučky akvarijnej . |
brazel pri vsetkej ucte si dovolim povedat ze W800 vypalila rybnik a takato to "stuka" z japonskych vod uz dlho nevyplavala |
raptor , mne sa W800-vka na pohľad páči (aj keď W650-ka viac) , len spracovanie niektorých dielov nie je také , ako by som od retromotocykla očakával , aj keď tento trend je pozorovateľný už viac rokov . |
Raptor to poznáš ???? DDBOSSHOSS |
brazel co sa ti nepaci na W800? |
Mať tak vaše problémy...... |
kazda hmotna vec ma v sebe tolko "ducha a emocii", kolko len v nej chcem vidiet. A ked sa mi zda charizmaticka "tuctova" honda hornet, nepresvedci ma o opaku nikto. Toto sa mi paci, ze kazdy ma to svoje, pri com mu srdiecko poskoci. Je to presne ako so zenami - jeden je na blondinky, druhy na brunety ci ciernovlasky, aj tak sa zhodneme, ze podstatnejsie je, ci ta alebo ona ma pekny zadok |
Rizlaman13 - si majiteľ SV - v avatare si mal DUCATI a založil si úplne dementnú tému o duši. Čo ja viem - ale mne to pripadalo ako pobúrenie - neviem čo si chcel dosiahnuť - alebo čo si chcel docieliť - no doposiaľ si si na vlastnú otázku dokázal odpovedať aj sám . |
Brazel tvoj nazor ja si moto kupujem podla seba co sa hlavne paci mne |
Tak to si si mohol kúpiť pre image aj voľačo poriadnejšie ako W800-vku , lebo na tú sa hodí starý vtip : Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (30.05.2011 14:05) |
RHplusB mam rad moto ale na druhej strane si ich "len" kupujem na machrovanie lebo na to mam. |
Zeby Honda NSR500 nemala dusu? |
Danopanci pre tvoj pokoj v dusi ten avatar menim |
rapťák mi píše z duše ...ešte by som pokračoval v histórii cez 888 až k 851 |
Prrrrr, kto to napísal, že JAWY nemajú DUŠU ?! Kerý Dambldór to bol ?! Ta ťahaj si friško dajakú literatúru ozrieť, a sadni na dajakú !!!! Ty pohan !!!! Upravené 2 krát. Naposledy upravil Trojan (30.05.2011 8:48) |
miku - co je f prdeli? zase si skusau analik? jak tu stopadesatku v DS? |
Robobiker tá Guzzi vyzerá úžasne Upravené 1 krát. Naposledy upravil marek750 (29.05.2011 21:35) |
Ja mám s mojou Inuškou veľmi pekný vzťah založený na dôvere. Moja jednotka je HD, ale dobieha ho Intruder 1800. |
Ja som chcel Ducati alebo Moto Guzzi a stale ich uznavam lebo maju neopakovatelnu dusu. Ale nakoniec ma aj tak oslovil Japonec. Pomer ceny a techniky..a spolahlivost. Dusu podla mna do znacnej miery vyjadruje image a zvuk. Hlavne ked je iny ako ostatne stroje: |
MarekZ a naj nápis na tričku japončíka je tento : |
10z10 zephyr? moze byt |
raptor: svata pravda s Ariel a Matchless, ale takymto stylom by sme sa pomalicky prepracovali ku vsetkym znackam. |
kawasti nemas pravdu, pozri sa kedy bola zalozena ducati a kedy suzuki |
jedine motorky co maju poraidnu dusu, su NORTON |
a už je to tu, nie diskusia o tom či má motorka dušu, ale o tom kto má čo medzi nohami |
pre niekoho ma dusu ta motorka ktorej "rad" sa vyraba dlho, napriklad GSX-R rada je tu uz skoro 20 rokov .... nesie nejaky svoj odkaz z minulosti |
milujem ju, tak nie je čo riešiť pocka ma,nepodvedie, ide tam, kde chcem ja...moja krasna dusicka hondicka |
chester - prehnane reakcie majitelov nejaponskych motoriek su vodou na mlyn odusevnelym japan ownerom |
nepicujte mi na mikulca!!!! |
aj mňa čakajú bezduché v garáži a obe majú v ústach sucho na druhej strane zväčša bezduché je spoľahlivé...rozum mi hovorí japonec, ale srdce čosi iné Upravené 1 krát. Naposledy upravil Devildriver (29.05.2011 11:36) |
Sa mi páči ako tu kritizujete dizajn a vývoj technológií a výrobu a pritom by niektorí nedokázali ani vyvinúť, alebo navrhnúť kolobežku |
Menej predanych kusov a neokukanost robi menej zastupene znacky zaujimavymi. Pre mna je takou napr. Triumph, technicky mi nepride vobec vynimocny, ale je exoticky prave tym, ze sa snazi ist svojou cestou. Keby bol Triumph japonskou znackou a predaval by objemy ako Yamaha, tak si dovolim tvrdit, ze by nebol zaujimavy nicim. Charizma znacky by sa stratila tym, ze by ju mal kazdy, to je cele, co som tym chcel povedat. Upravené 2 krát. Naposledy upravil MarekZ (29.05.2011 10:57) |
Podla mňa má každá moto dušu pre svojho majitela.Sú s ňou spojené emocie od chvíle ked si ju vyberal,pri jej kúpe a samozrejme pri jazdení,či už je to ss,alebo turista.Niektoré moto pre mňa nemajú dušu,preto lebo ma ničím neupútali,ničím neprekvapili,ale pre iného to môže byť presne naopak a preto som rád ,že je taký obrovský výber moto a každý si náde svojho miláčika. |
kutri to presne napísal na to si musí utvoriť každý svoj názor, každý tu napíše čosi iné a myslím, že o tom je škoda diskutovať, lebo jednému sa nepáči, lebo niekto uráža japonské mašiny Upravené 1 krát. Naposledy upravil Devildriver (29.05.2011 9:58) |
marek750: Predpokladám, že narážaš na konkrétnu moto, na ktorej jazdím. Jawa 350 po roku 1955 nič neznamená. To sú všetky tie kývačky, panelky,... Ich motory sú len modifikáciou motora, ktorý sa prvý krát objavil u peráka- to je môj motocykel v profile. A perák bol v dobe vzniku považovaný za jednu z najdokonalejších motoriek sveta vo svojej triede. V tom spočíva jej originalita. Ale nebavíme sa tu o veteránoch. Tie sa nedajú porovnávať so súčasnými mašinami z Japonska |
Dusa nedusa, tiez si myslim ze je to viac o charizme mototrky .. a to ze nejaka vec je vyrabana v obrovskom pocte neznamena ze nemoze byt vynimocna, myslim ze moja K5 napriek tomu ze bola vyrabana vo velkom vynimocna je ... ja som v roku 2001 mal Skodu Rapid a tuna v SR to uz zacinali srotovat a ked som s nou dosiel na dovolenku do Talinaska tak si ma tam miestni fotili ako by som dosiel na Mustangu Shelby |
Čo je momentálne na trhu o tom rozhodujú najmä svetové značky a tie malé sa prispôsobujú a aj kopírujú. |
Predsudky Kazdy, rovnako ako male deti, sa uci napodobnovanim. Pred casom to boli Japonci, potom Korejcania, teraz Cinania. Japonsko sa dostalo od napodobnovania k priemyselnej top velmoci, my sme oproti nim stale na stromoch a v jaskyniach. A asi bez sance dobehnut ten ich svet bez originality. Po nich sa to podarilo Korei, napodobnili Japoncov, najpr ciste kopie, teraz uz slusny vyskum a vyvoj a vlastna produkcia na svetovej urovni. Asi dnes malokto povie, ze vyrobky znacky Samsung su nejako vyrazne horsie ako napr. Sony, pred 10 rokmi to bolo ale uplne inak. |
Pre mna mal dusu aj moj uplne prvy pionier. (a nemyslim tym dusu v kolesach) A mala ju aj kazda dalsia motorka. Mam ju predsa pre potesenie a preto ze ju chcem. Upravené 1 krát. Naposledy upravil bacaono (29.05.2011 8:39) |
O takej masovosti že si až najväčším výrobcom motoriek na svete sníva každá značka Upravené 1 krát. Naposledy upravil marek750 (29.05.2011 8:22) |
Japonské motorky súčasnosti podla mňa už dušu nemajú. Je to spôsobené masovosťou japonskej produkcie, ktorá sa odráža v každom smere. Ich výrobky jednoducho postrádajú originalitu. Japonci odjakživa preberajú množstvo dizajnovo a technicky zaujímavých prvkov od konkurencie. Ich výrobky sú síce kvalitné ale nemajú absolútne žiadnu identitu. Snažia sa predovšetkým podobať na to, čo je momentálne na trhu in. Ich motocykle nie sú sami sebou, sú lahko zamenitelné za európke a americké značky a tým prichádzajú o akúkolvek morálnu hodnotu- to je to, čo vnímam ako dušu motorky |
čujte, nezvrhávajte to tu na moju reč. Jak sa ešče snažím pjekňe písat, že nech sa vám to ťaško nečíta, bucte rádzi, že to nepíšem písaním |
ja mam dost taka myslienka by ma nikdy sameho nenapadla :D ci ma moja motorka dusu alebo nema :D .....sice neviem ale viem ze sa somnou nechce rozpravat a ja jej stale sepkam nezne slova ... |
doodeec .. ja mu rozumiem vsetko .. a úplne bez problémov .... |
rizlaman13 - s tou duchosťou a bezduchosťou by si mal začať od seba a navrhujem zmeniť awatar . |
Motorka je nezivy stroj, nemoze mat teda dusu, moze mat len charizmu. A to ci ju niektora ma, alebo nema zavisi viac od vztahu medzi motorkou a jej obdivovatelom. Aj pre niekoho sterilna, vsedna a nicim nevynikajuca motorka moze niekoho nadchynat a naplnat jeho predstavy o dokonalom stroji prave pre vlastnosti, ktore v nej hlada a nachadza. |
Ja viem. Prší, prší, len sa leje a motorkárom sa von nece |
Každá motorka ktorá má aspoň dve kolesá a nemá strechu musí mať dušu |
Všetkým Milosom 350 - máličko z histórie - rok 1969 Kawa Mach3 - 500 ccm 3 valec, 2 takt vzducháč. výkon 60 HP - na svoju dobu dosť unikátna konštrukcia s dušou jak hovado, rok 1972 Kawa GPZ 900 - 4valec, dvojtakt výkon 100 HP maximálka okolo 200 km/h....a mohol by som pokračovať ďalej cez elektronické ovládanie dávkovania palivovej zmesi ďalej konštrukciu náporového sania atď. , ale nechám radšej priestor Papimu a chlapcom, ktorí sa vyznajú viac. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Romanka (28.05.2011 19:15) |
miku naše hrkálky maju určite dušu len tú našu s nás už vytriasli |
po mikulcovi citat to je trest bozi... 4krat precitat, 70% pochopit, ostatok domyslet neviem si predstavit kolko mu z toho rozumeju vychodniari Upravené 1 krát. Naposledy upravil doodeec (28.05.2011 17:53) |
jaka tema ale okej.. |
miloss350: japonské motorky nie sú Jawy, stále to isté dokola, každý model ma trochu viac ako svetlo |
tuším že tu chýba tá oda: |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 185078 | Včera: 138077