Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Predchádzajúce | 1 2 3 | Nasledujúce
...ja len ze uz je to pase...dik vsetkym za postrehy a informacie, ktore mi pomohli sa rozhodnut... |
ja som bol v tom, ze tie modely sa prestali vyrabat v 2005 kedy boli nahradene R 1200 RT....stale sa ucime... Upravené 1 krát. Naposledy upravil prdlafka (07.05.2011 10:57) |
a túto ste už prelustrovali? Vyzerá cukríkovo, či len vyzerá? |
Ja by som len dodal, že výkon boxera nie je veľký, ale zato v premávke je prudko použiteľný a ten čo na tom nespravil nejakých pár 100km to nepochopí. |
black333 |
Hosi nezabudnite ze LT ma cca o 100kg viac a skoro rovnaky vykon atd.... podla mna sa s RT vybavis viac a pohodlie a ochrana je super kamos to ma od nova 5 rokov |
black: presne tak uvazujem, co si napisal hrubym...kedze na k 1300 gt, alebo k 1600 gtl vata jednoducho zatial neni... |
Tak potom beriem späť,že LT nema ten telele .Ved som pisal že som si neni isty. Upravené 1 krát. Naposledy upravil black333 (04.05.2011 20:00) |
raptak, duolever: |
mne je 3-4 čo čmáraš aj tak som do teba...kiss |
LT ma urcite aj telele aj paralele Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (04.05.2011 15:15) |
bubo cbr... to len zavistlivci kritizuju podvozok BMW Upravené 2 krát. Naposledy upravil demo (04.05.2011 14:11) |
Tak k tym vibraciam dam daco aj Ja jazdil som na CBR 1000F a presadol som na Pan European a nebolo mi to jedno ohladom vibracii trvalo mi dost dlho kym som si na ne zvykol predsa je to rozdiel radovy 4 valec a 4 val do V .Teraz mam GS 1200 a mne osobne sa tie vibracie nezdaju nejako vecsie ako na PanE..ale je pravda ze ked som sa 1 x viezol na GS 1200 tak sa mi zdali dost velke ale vtedy som bol zvyknuti na rad 4 val. a ten ide ako auto tolko k vibraciam .A teraz k BMW a jeho podvozku a vykonu som nadmieru spokojny co to dokaze oproti PanE.. 50kg menej a cca aj 15 PS ale krutak super a kde som na Pane brzdil ocami na GS-e pridavam A este nieco kym som si kupil GS-ko {BMW}precital som miliardu clankov,recenzii ktore ma ciastocne ovplivnovali ze 'NIE' ale ked kazdy rok v Alpach ma nahanali a predbiehali bramboraky na stoploch tak som si povedal ze to nemoze bit take zle a teraz si dovolim tvrdit ze nieje a mam taky dojem ze ludia ktory neskutocne kritizuju podvozok a motor od BMW ho nikdy poriadne nevyskusali v praxi |
Treba si najprv zvažiť,čo chceš. |
no ja som na busu presadol z CBR 900 RR a vtedy to bolo jak do kresla, ako pises, ale casom a hlavne vekom uz to neni ono... |
ale vsak busa je sport-tourer, ci nie? |
nie kazdy den samozrejme, ale boli dni, kedy som urobil...ale to je zaroven strop, viac ako tych 700 sa zatial nepodarilo...ale nie je problem to robit aj denne, ked si clovek normalne oddychne, dobre sa vyspi, tak nevidim problem aj denne pocas dakeho tyzdnoveho vyletu... |
prdlafka: otazka asi vyznela hlupo, ale 700km denne cely tyzden som myslel tak, ze zoberies tyzden dovolenku a ides niekam, jedno kam, proste niekam a niekam dojdes otocis sa a inou cestou ides nspat. |
Na tohoto človeka som myslel barko.Veru,maš k tomu čo povedať. |
LT-čko sa my zda že nema telever.No ale pekny skok chceš urobiť,od RT do LT. |
To s tým RT 1200 nie je až tak pravda ... Prešiel som od Hondy ST 1300 Pan European (r.v. 2007) na BMW RT 1200. Zo začiatku mi to tiež pripadalo že nemá výkon, ale len do chvíle keď som po pridaní po predbiehaní musel brzdiť za ďaľším autom. Zo 100 km/h na začiatku predbiehania na 6-ke tam bolo hneď 140 km/h a bolo treba znova brzdiť na 100 km/h. Ani neviem kedy tá ručička sa k tej 140 dostala.... Tých 120 Nm tam má svoje čaro. Zasa áno pod 2700 ot/min trasie, to je pravda. Najhoršie to je v dedinách pri 50-ke. Buď tam môže byť zaradená 4-ka a otáčky sú vtedy okolo 2600 a potom nepridávať len udržiavať rýchlosť, alebo dať za 3 a mať okolo 3000 ot./min bez vybrácií. A vybrácie ustanú nad 3000 ot. . Netvrdím že tam nie sú, ale nie je to nič čo by mi vadilo pri dennom limite 500 km a viacej. Pan bol Véčkový štvorválec a môžem povedať že skoro úplne bez vybrácií, hovoril som tomu motoru "električka". Na 5ke sa dalo ísť v dedine 50, na konci dediny stačilo pootočiť plynom a už tam bola bez vybrácií rýchlosť akú som chcel a vždy pri zaradenej 5ke. Takže si myslím že môžem porovnávať . Boxer je boxer a nikdy nebude Véčkový alebo radový motor. Takže kopance ako u Bushy nebudú, ale nejaký výkon tam je. Upravené 1 krát. Naposledy upravil barko (03.05.2011 19:09) |
ano...700 km denne, pondelok az piatok, vikendy 700-900 denne ako kazdy kto si hovori turista...alebo si tu otazku myslel vazne??? |
prdlafka: ja neviem jak, sadni a vyskusaj. Ked som sa rozhodoval, ci stary, alebo novy TA, tak som zvolil stareho. Mohol som mat oba za cca rovnaku cenu. Ale este som na nom nesedel, ked nebude dobry turista, tak dostane drapaky za trest. |
MA TO LTcko TEN TELELEVER??? |
dreamer, ale to bolo len pri istych otackach. Rozsah mozno 500 otacok. Citil som to na 5-ke, lebo to bolo pri takej beznej cestovnej rychlosti. Len si uz nepamatm, ci pri 90ke na ceste, alebo pri 120 na dialnici. Ale oproti panelovej dialnici z ciech, to bolo nic. Bratranec bol na 1200GS a na ziadne vibracie sa nestazoval. Jedine sa stazoval, ze sa mu zahmlieva shubertka za tym velkym plexi. |
janoval: To ze TA vibruju som uz cital, ale mozno stacilo len urobit synchronizaciu skrtiacich klapiek. V-Strom sice vibroval minimalne, ale po synchronizacii este menej. |
raptor, chod si ju vyskusat a pochopis. mne nevadia vybracie ale niesu vybracie ako vybracie. ked sa masina hybe zo strany na stranu tak to je co??? a tych 11o koni tam nieje vobec poznat. pri nizkych otackach sa to sprava ako keby to malo 10 koni. je to kazdeho vec ja hovorim iba co si ja myslim. nekupil by som to |
bear - ak ti 110 HP maly vykon mal by si si kupit prdlafkovu busu |
komu vadia vybracie, nech si kupi auto |
treba vyskusat inac nebudes vediet |
to vazne??? sak to je teraz najnovsia koncepcia, ma to 110 koni a vibracie vraj tiez potlacili na nepoznanie...co potom taka 1150??? |
skusal som ju u dealera v BA a bol som sklamany. ziadny vykon a neuveritelne vibracie. neviem cim to bolo ale bolo to neprijemne. a pritom to bola funglovka. |
dik za link, je to sice naozaj pisane perom riadneho nadsenca, ale som uz na tu moto namotany poriadne....prichadza este do uvaky K 1200 RT tam je ale este cena trochu vyssia, alebo aj K 1200 LT tie su tiez trocha drahsie, ale je to zas asi na cestovanie TOP...inak maju aj LTcka ten telelever co sa tyka podvozku? lebo tam to nijako nie je vidiet...dik |
prdlafka-pekne čitaničko od majite RT-čka |
[clanok null ] |
gixerak: no tak potom tam bol dakde pes zakopany, lebo tam tie kontrolky nezasvietili vobec a inak je to tak, ako si napisal, pred chvilou tu bol kamos na r 850 rt to je vlastne to iste len slabsie a mensi motor a presne tak mu to blikalo naraz a potom po rozbehu zhaslo a ked to blika na striedacku, tiez je zle...tak ok, hentu teda tiez nechcem...a dik za vysvetlenie... |
prdlafka: abs kontrolky (sú 2) začnú súčasne blikať (tušim až) po naštartovaní a po rozbehu nad 5kmh ak je abs v poriadku zhasnú. |
na no motorku so striekanym blatnikom to moze (ale nemusi) byt celkom normalne |
no, bol som ju kuknut, je naozaj pekna, zachovala, predny blatnik streknuty, povozil som sa a zalubil som sa...myslel, som ze som presadol na iny dopravny prostriedok... |
raptor: pekna, uz sme si s majitelom vymenili daky ten email a asi ju pojdem kuknut ked sa vycasi a este bude aktualna...dik za tip... |
janoval: ja spotrebnu dan doplacam do statnej pokladnice v cigaretach, tu sa mi zatial spotrebu nedari znizovat |
dreamer: ty si daj pozor na financakov, za chvilu mas na krku danovu kontrolu koli malej spotrebe a tym aj malej spotrebnej dani. Ale mas este jednu sancu tento stav zvratit a to na spotrebnej dani za alkohol :D |
marko & diwi telefonne cislo na neho mate, nie je treba aby som vam robil prostrednika, mam ten pocit ze ta motorka bud tento alebo buduci tyzden zmeni majitela - nepredaval by ju ale potrebuje zateplit novopostaveny barak - toz tolko |
raptor: "dreamer by na nej dal 4.5litra ako nic" tak tomu ver, mne aj iPhone zere menej baterku ako kamosom. A s novou Octavkou 1.6 MPI jazdim v meste do 8 a vonku za 5,4, je to asi vyzarovanim mojej osobnosti, abo co Upravené 1 krát. Naposledy upravil dreamer (14.04.2011 11:17) |
raptor,ak ju nepreda do konca sezony, po sezone ju zoberiem od neho za rozumny peniaz, ze odkazujem, ak sa dohodneme. |
raptor tak sa opýtaj kámoša, že či má k tomu servis knihu a že načo kupoval RT1200 kvôli najazdeniu 6000KM za sezónu... |
krivoklat aku spotrebu ma to RT neviem presne ale na ilustraciu na mojej adventure som zajazdil 5 litrov najmensi a dlhodoba priemerka je 5.5 - 5.7 Upravené 2 krát. Naposledy upravil raptor (14.04.2011 9:37) |
motocykle.bazos.sk/inzerat/6994267/BMW-1200-RT.php cenovy rozdiel obrovsky, a iba o rok mladsia |
Vyzera naozaj dobre, za tu cenu az moc |
raptorko, kráska |
prdlafka |
diki za podrobne rozvedenie, ale NOS ja urcite nie , ked tak len lite turbo a ako som pisal, nie kvoli enormnemu zvyseniu vykonu . len kvoli radosti z pre mna noveho technickeho riesenia |
dodatok pre rikiho od winga |
kompresor s mechanickym nahonom napriklad : |
demo: ma zmysel na litrvovy motor davat remenicu? vsak to musi z vyfuku fucat jak besny byk |
black: nebolo casu ale opytam sa ho... |
niekde som videl turbokompresor s mechanickym nahonom remenicou... otacky sa riesili planetovym prevodom v pomere 1:10... celkom sikovne riesenie ale uz si nespominam o aku firmu islo... |
No , ja ale nemam na mysli turbo, ktore by znicilo motor, pojde mi skor o to aby tam bola ta turbinka, pridala nejakych 40 koni, nejaky ten krutak navyse, takze take lite turbo, len tak pre radost z techniky a zvuku turba. Paci sa mi tu ten napad pouzit ram ako nadrz stlaceneho vzduchu pre shifter. |
pre tvoju predstavu riki Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (29.03.2011 13:39) |
to je este hudba buducnosti, pre mna .... ale diki |
riki tak to ti viem doporucit jedneho mojho priatela ktory ma s turbinami aj s Nosom na busach osobne skusenosti (doma na polici zakonzervovany orient express) |
raptor > to sa nemoze stat , vtedy budem asi montovat turbo , pre mna je moto totiz technicka zabavka a nie "motorkarsky zivot" , som technik |
riki to su silne slova, budem davat na teba pozor aj za tri roky a ak vymenis autobusu za nieco ine dostanes to na tanieri |
snake : viem ako vyzera RTcko .. teda aspon myslim ze viem .. taky mini goldwing .. turisticke motorky spominal ? u mna turisticke moto su varadero a vstrom .. |
prdlafka, raptor > ja uz budem Hayabusak do konca zivota, s tym uz nikto nic neurobi , a v zakrutach ma moze vyprasit hocikto aj na 125-ke ak je sikovny ... mne to nevadi |
kweni: škoda že tu spomínané BMW je úplne iná kategória ako tebou spomínané Varadero a Vstrom. Videl si vôbec niekedy RT-čko??? |
tak toto teda ne ! |
prdlafka-schvalil ti tu SS vložiť sem? |
riki aby si nebol prekvapkany ked ta nejake RT vyskoli v zakrutach.. |
nečuduj sa rikimu, veď odchádzaš z rodiny Busa-erantov. Sorry, to je len vtip |
riki: no aby si si ty nerypol... |
prdlafka > no, konecne budes mat moto co sa hodi k tvojmu nicku |
baskam: vidis, je to zahada...akurat ak stav zodpoveda cene by potom mala stat podstatne viac, sak henta moto s 35 tisic km je prakticky nova, takze stav nezodpoveda cena...cena zodpoveda stavu motorku co ma o 100tisic km viac a kilometre na tachaci zodpovedaju stavu o ktorom by henta mohla len snivat...podobne ako jej zjav...mna to serie, lebo keby bola dobra, tak ju okamzite beriem... Upravené 1 krát. Naposledy upravil prdlafka (28.03.2011 8:26) |
baskam , príklad z čerstvej inzercie moto v D : |
nedalo mi to a po sledovaní tejto diskusie som sa stavil na ceste cez Bánovce n.B. pozrieť to RT u Motomira. Podľa môjho názoru to RT nemá deklarované km, ale i napriek všetkému ten stav je možno zodpovedajúci cene. Bola tam určite striekaná kapotáž ale podľa stavu ostatných častí to nie je žiadna tragédia. Je naozaj divné, že turistická moto má za 8 rokov najazdené toľko km, čo ja urobím za 2 sezóny. Napriek tejto mojej argumentácii mi Motomiro povedal, že on tam má 3 ročné kúsky, ktoré neodjazdili poriadne ani jednu sezónu a sušili sa v showroome. Na Slovensku je to proste tak. Kupoval som z Nemecka plechovicu, ktorá mala najazdené bezmála 200 tis. km a nebál som toho. Keby som mal kúpiť na Slovensku takúto plechovicu, asi by som sa krútil. |
vratim sa k ucelu temy, RT som mal famozna motorka...jedine 2 veci co mi trochu prekazali ale vedel som s nimi zit bol posilovac brzd a to, ze sme sa nevedeli napratat do kuforu ak sme isli na viac ako tyzden kempovat vo dvojke... ked som nabalil valce na kufre nebolo nic vidiet v zrkadlach ale inak jazdi to dobre pohodlie vyborne a na turistiku po penzionoch kufre stacia, do premavky je to vyborna volba. Motor by som neriesil doslo sa na niecom podobnom celkom daleko za 2 svetovej tak uz je doladeny a udrzbu si spravis bez problemov v garazi ... k teme sviecok.. aj tak ti najviac bude vadit sviecka z nosa ked ti bude zima asi jediny svieckovy problem co by som neriesil ... |
1. pohoda, uz rada 1100 mala vstreky t.j. od min. roku 1993 |
1. Sorry, myslel som ze 1150-ky boli karburtorove. |
Je to tu zaujímavé... |
janoval Upravené 2 krát. Naposledy upravil raptor (27.03.2011 15:58) |
ja mám v Lady Zelde twin spark a absolútne žiadny problém som s tým doteraz nemal, asi preto, že som bol k nej vždy len nežný Upravené 1 krát. Naposledy upravil Romanka (27.03.2011 15:38) |
Co tak sa na to pozriet z druhej strany: |
A preco by ich vypinali ? Obaja melu o tom istom a vypichuju si vety s kontextu, len preto aby tu nebola nuda. Ked uz sa tu vytrhava s kontextu mna zaujala veta Upravené 1 krát. Naposledy upravil Grco (24.03.2011 20:19) |
Raptor nerob dusno lebo ta zase vypnu a bude...tu nuda |
a preto dnes protestne spalim 18l/100km benzinu v mojej V8! |
co ja meliem o postrebe? tak pocuvaj fesi, bud nevies nemecky alebo nevies co si vyznacil boldom pripadne to co bolo vyznacene nahrubo je v pripade potreby zrazu "štrnástoradé" |
raptor , čo melieš o spotrebe ??? Bola reč o potrebe zníženia emisií u BMW . |
brazel nuz skutocne nie je rozdiel ci 6 litrov benzinu zhori v motore motorky alebo aute - rozdiel je vsak v tom kolko aut a kolko motoriek jazdi po tejto planete a teda kolko percent benzinu natankovaneho zhori v motorkach a kolko v autach... nadychni sa a skus sa zahladiet dalej od nosa polyglot Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (24.03.2011 9:52) |
marko353ZE , predpokladám , že si hneď pochopil , že na dedukciu o dvoch sviečkach kvôli emisiám nebolo treba použiť gúgel . Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (24.03.2011 9:24) |
tak moja manzelka si to vsimla hned myslim to tahanie na volnobeh a jej komentar k tomu :"to je bohovskeeee" aj ja taku chceeem |
to ťahanie do strany na neutrál je fakt zanedbatelné a manželka prišla na to až vtedy,keď som ju na to upozornil. Odvtedy vždy pred jazdou tomu trochu "vytne". Keď som sa jej raz spýtal, čo sa deje tak ma odbila s tým , že " musím mať istotu, že ten motor so mnou komunikuje" |
aj ja chcem RT, ale RTP (cita eerteeplee, ako zemaky po zahoracky) |
..len tak na okraj ohladom emisii bol som na skoleni plneni klimatizacii kde sa skolitel sa smial presne z tejto temy ze ako EU tlaci na emisie a oblbuje ludi ked nabura auto a vyfuci mu klima tak sposobi "nenormalne vecsiu" katastrofu ako vyfukove splodiny z nejakych moto pomer Freon a CO je cca 1300:1 |
marko neuverys ale vyem ako sa pyse nesuvysy len obcas zviknem pysat podla pryslovya ako sa do hori vola tak sa z hori oziva |
Predchádzajúce | 1 2 3 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 55910 | Včera: 170316