Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Chcel by som zistiť kolko ludí tu jazdí na motorke Honda NTV 650 Revere. Prosím napíšte aj ročník a kilometre kolko má za sebou príp. niečo o tej Vašej, skúsenosti klady zápory príp. problémy. Možno si navzájom pomôžeme aspoň dobrou radou či skúsenosťou a raz sa možno aj stretneme. |
Opýtaj sa policajtov . |
Aj Gunter Schaaf už jazdí na druhej, na prvej najazdil tuším 300 000 km, na druhej už má tiež cez kilo |
Mám Hondu NTV r.v. 1993. Je to raritná motorka, málokto ju na Slovensku má. Má to cca 70 000 km. Bohužiaľ už nie je v úplne pôvodnom stave. Prevádzkovo mi vcelku vyhovuje. Trošku mi je malá, mám 186 cm a preto mám vysoko kolená. Motor má krásny zvuk, štvorvalce sa na to nechytajú. Chcem kúpiť ešte jednu na ND, povedzme aj bez ŠPZ a TP a chovať to celé ako veterána, predať sa to neoplatí. |
ja som ju mal a je to dobry stroj, pekny, zaujimavy, a motor je vyborne seriovo vyladeny, asi naj |
Jazdil som to asi rok alebo hadam aj 2..., výborná motorčička, velkostou skutocne skor pre nizsie postavy, V motor overeny rokmi a kilometrami vo viacerich typoch od endura az po chopper. Co si pamatam a dost ma to toho casu prekvapilo, ako prudko reagovala na podradenie na vlhkej ceste - koleso slo do smyku... ajked nevylucujem (v tej dobe) menej skusenosti s kardanom ... mne sa najviac paci dodnes verzia s tym malym "eintopfom" |
Takze opravujem tych 100 000km bude urcite uz 200 000km a zatial mi slape. Nemyslim ze po 23 rokoch by mala 100000 lebo sa na nej urcite jazdilo. Pocas tych 3 rokov sa mi pokazila akurat pumpa na benzin. Ona je robena elektromagnetom a takym mechanizmom co sa preklapa a prave pruzina resp. pruznost tohto mechanizmu sa po 23 rokoch zmensila pod uroven preklopenia a zostalo to pritiahnute a nevracalo sa to spat cim sa necerpalo palivo z nadrze. Kedze som bol este neskuseny rozobral som to presne na tom mieste kde som to rozoberat nemal, porusil som tesnost benzinu a az potom som zistil ze sa jednalo o banalitu prihnutia pliesku. Ale kedze to kvapalo kupil som radsej novu na ebay za 70€ (co uz zarobil som si) takze preto ak sa Vam to stane rozoberajte ju na strane elektriky (tam nic co sa tyka tesnosti neporusite) a pohrajte sa s tym mechanizmom. Je to taky primitivny patent ale roky to fungovalo a keby som nebol zbrkly urcite by to este dalsie roky fungovalo dalej. Inak motor zere trocha olej ale ma na to narok a taha stale dobre a zvuk je paradny. Spotreba kazdych 280km prepinam rezervu a potom dotankovavam 14l a to sa vozime dvaja co je 5l/100km, inak sam asi 4,5l. Motor jak na lietadle (kazdy valec 2 sviecky) ale teda ta jedna je tam strasne dana neda sa mi niako vybrat, mozno s original naradim ale ja ho nemam. V kardane olej jak vino zatial ani kvapka na zmar, akurat to pruzenie v zadu sa mi nepaci (mozno vymackana struna) ked ideme dvaja nabaleny (stany a apod.) tak na slovenských cestach chytam spodok a je to dost neprijemne. Ja tam mam este tu staru pruzinu kde sa neda nastavovat tlmic iba zdvih a ten mam o jeden dielik od maxima ale akosi ho nemozem potocit na max. Treba na to poriadny kluc a kus odvahy lebo uz som myslel ze to urvem a aj tak nic ani sa nepohol. Tolko moje postrehy po 2 rokoch od zahajenia temy. PS: ta membrana na benzinovej pumpe bola jak nova nikto by neveril ze ma 23 rokov, hold este poctiva japonska guma z 80-tych rokov). |
Inak ta nachylnost do smyku co tu pisal GaST to je svata pravda. Predtym som jazdil iba na Jawe a potom ako som presadol na kardan (a stara Revere ho nema odpruzeny ako Duaville) som neraz ucitil jak ma smyka v zatacke, treba na to cit, je to tvrde jak kamen ale zas ta pohoda a viac vozenia a menej udrzby . Teraz by som uz retaz nechcel a ked budem zhanat novu masinu kardan bude dost vysokou prioritou. |
igino , za 350,- Euro máš nový tlmič aj nastavovaním odskoku (!) , ja viem 350 , ale keď moto slúži , tak si to možno už aj zaslúži a hlavne si to zaslúžite vy dvaja . |
Nieco n tento sposob ? Upravené 1 krát. Naposledy upravil igino (29.04.2013 23:26) |
Zdravim zdravim, no vidim, ze nas tu toho vela nie je, mam Revere aj Dueauville, A rozdiely tam su ako uz vyssie uvadzate, ostal som prekvapeny obe mam 650 a v akceleracii je revere popredu, no pohodlie z jadzy poskytuje komfortnejsie Dueaville. Revere mam tusim od 2006 a zatial ako sa vravi ma ani raz nenechala. Jedna vec tu na Revere nezaznela a to je nachylnost k padaniu pri nizkych rychlostiach, ale je to len vec zvyku po par km to ma clovek uz v ruke. Pozor na to ked ju vezme niekto neskuseny, mozu byt problemy |
... čo ste všetci už vymreli, veď sa tu nič nedeje... |
Este len teraz zacnu pribudat prispevky. Vonku je o osmej rano 5stupnov. Ja mam svoju masinku este v pivnici, lebo garaz opravujem. |
Ten stit tam uz bol, tak som to kupil. |
igino : sviečky máš vymenené, alebo..., ja som tiež menil a poviem že na prvý krát trocha maturita, ale na budúce to bude lepšie. Keď nie sú po ruke tie správne kľúče alebo náradie je to veľký problém. Ja som dostal ku moto kľúč (nie originál) ktorý tam nešiel ani za boha (osustruzena 1 . Nakoniec som doma našiel takú trubkovu starú 17 a pomaly zbrusil na 18 aby išla sviečka ťažšie. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 69987 | Včera: 248486