Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
ja si prisposobujem vsetko co sa mi dostane do ruk tak u mna tovarensky kus nehladajte |
Seriovku treba dokoncit, podla pradstav majitela. |
ja k tomu len tolkoto: |
Ako som povedal ja neupravujem, netuním. Na druhej strane funkčný tuning berien, estetický tuning ak je naozaj dobre urobený prežijem, ale hajzlové nádržky na ČZ-te je na mňa veľa. Je to o peniazoch, za pár korún sa dajú veci iba kur**ť |
tak hold, budem šarlatán keby som ho nevidel na vlastné oči, tak by som o spracovaní nepochyboval...ale možno som videl nejaký piatkový predfajrontový kus |
no, jak vidím z Nerďáka sa nám stáva autobusár ... |
ak si drzal two bros v ruke a tvrdis ze je zle spracovany tak ta nazvem sarlatanom |
no tak ten pôvod si trafil ale osobne sa mi nepáči ani dizajn, ani spracovanie...vedel by som si na Versyse predstaviť niečo vzhľadnejšie |
len si rypni :D no trosku som to s tym bielym versysom prekombinoval... |
nerd: sorráč, rypnem si, ale páči sa mi veta: "biely versys sa nikdy biely nerobil" |
nerde - moze byt. , keby som mal cierny motor tak moja ide do PowerCup trikolora. |
Jeden sused si kúpil maltezáka.Teraz ho strihá do hola. |
Pozri obrázok |
strasne sa mi paci nazor :D ze honda zleze z pasu a je dokonala :D :D |
motorka je ako žena, tiež jej musíš občas dopriať)))))))) |
výrobca tu moto nevirobí dokonalú, pokial sa nejedná o závodné stroje, ktoré sa k dokonalosti snažia dotiahnuť. Bežný stroj musí vyhovovat japoncovi aj amíkovi takemu priemernému, aj gumy sa tam obuvaju aby mohol jazdit aj anglán za dažda aj talian v lete a to mam jazdit na pukoch furt, lebo to anglánovi vyhovuje? to isté sa týka aj aut a vobec nie len pri gumách ale pri všetkom. sériový podvozok tiež nastavuju pre oba konce sveta na "stred" ale načo na nové mašiny dávaju možnost nastavenia, aby som jazdil jak tý dvaja? , alebo aby som si to prisposobil napr. krajine a podmienkam kde jazdím.Ked mi je zima, tak sa oblečem aj ked som sa narodil holý. Ked na mna fuka, dám si štít, ked narážam do steny, spravím lepšie brzdy... ked budem jazdit jak fararko na pol plynu tak mi bude stačit seriovka jak ju navrhol unyverzalny japonec |
Ano kazdy sme iný a preto 90% endurakov pri kupe pozera, ake ma masina za danu cenu doplnky. Pretoze vie, ze ich bude tak ci tak kupovat (padaky, nosice kufrov, kufre a pod.) Upravené 1 krát. Naposledy upravil superflanker (16.03.2011 15:07) |
superflanker: Aby sme sa rozumeli, ja neodsudzujem prerabky inych motoriek, nech sa kazdy realizuje, ked chce, len ja osobne pre to nemam moc pochopenie. Napr. to obcasne ponorenie vidlice az na doraz - vobec nerozumiem, preco by mi to malo vadit, skor to povazujem za vyhodu, kedze mi tymto motorka dava istym sposobom najavo jej hranice. Ono je to mozno aj o roznej hranici akceptovatelnosti jednotlivca, co sa slabsich stranok motorky tyka. Ja napr. na sucasnom Fazerovi neakceptujem, ze na mna dost fuka nad 150kmh, ale riesit to turistickym plexi nejdem, nestoji mi to proste za to. Radsej to napr. nalejem do nadrze. Mal a predal som doteraz 8 motoriek, vsetky boli (neratam navyse domontovane diely ako kufor, aut.mazanie, zastrcka, padaky, apod., kedze tieto sa daju zhodit bez ujmy) a mozes si byt isty, ze novy majitel to vzdy patricne ocenil. Na druhej strane, ked som vyberal jazdenku, povodny stav (aspon co mozno najviac) bol u mna prvoradym kriteriom. Dokonca, ked som kupoval 15-ku introsa od Jana Balogha v komisii, boli tam akesi nechutne laufy, dal som si podmienku, ze musia byt nahodene povodne originaly. No a teraz zase idem kupovat origo drziak SPZ. Kazdy sme proste iny... |
Diskusia je o diskutovani nie hadani Upravené 1 krát. Naposledy upravil superflanker (16.03.2011 14:28) |
superflanker: Nejdem sa hadat, len dedukujem. Ked niekto potrebuje vela prerabat motorku, nie je chyba potom skor v jej nespravnom vybere? Priklad z mojej praxe: nabaleny turista - mal som maleho v-stroma bez akychkolvek uprav, netusim aku ma nosnost, ale pri mojich vtedajsich cca 140kg+cca 30kg batozina+plna nadrz bol asi pomaly aj na hranici nosnosti..... motorka rozhodne neklakla a vobec som nepocitoval potrebu ju v tomto smere vylepsovat. Neviem, ci som vobec predpätie pruziny niekedy menil od novoty. V com to potom bude? |
Kmotr: hned prve slova "vo vseobecnej rovine" znamenaju vo vseobecnej rovine |
superflanker: chces povedat, ze viacere, alebo mozno vsetky chopre brzdia od vyroby neadekvatne? Neviem, ako by potom presli homologizaciou a inymi schvalovacimi procesmi vobec. Povedzme, ze seriovky brzdia menej dobre, ako pancierovky. OK? Upravené 1 krát. Naposledy upravil Kmotr (16.03.2011 13:49) |
tomi93: vo vseobecnej rovine.. |
tomi93, možno si ľudia upravujú moto , aby sa nestretli naraz piati na presne rovnakej . |
podľa mna nieje potrebne na tovarenskej motorke nič meniť, je taká ako má byť. S výkonom by som tiež nenarabal, so zvyšovaním výkonu sa skracuje životnosť motora. Dajte príklad motorky, na ktorej je vazne nieco na p..u a je potrebné to spraviť |
AMIS: Ale to nemusis riesit vobec. Ja mam totiz Fazera z extra serie pre sumo bojovnikov, cize o tri X-ka vacsieho. Ta foto v profile je naprd, fotak to nejako zmensuje... Ale vazne, ja viem, ze som nan velky, ale mne sa na nom na prekvapenie sedi mimoriadne dobre, aj preto som moc nerozmyslal nad inou moto. |
Kaper, ale veď o tom to je! Každý sme iný a "Každému, čo jeho je". Upravené 2 krát. Naposledy upravil Declen (15.03.2011 22:45) |
Kmotre ja skôr riešim inú dilemu ako si sa ty kurva zmestil na toho Fazera |
Kaper - zle to máš DIG - DILINO - DUCATI |
egres2: vitaj v klube bratu . Jedine co lubim "tunit" je barak a pozemok . |
danopanci : hej jasne ze pamatam : Danopanci .... duty ...... dilino . Kto by si nepamatal . Uz len pre tvoje dobro , dufam ze niekedy prekrocis svoj tien Pozdravujem na vychod . |
Jáj vidíš .... vo fabrike som síce bol - ale nikto tam nebehal s nafukovačkou - čiže to musí mať aj iné riešenie. Upravené 1 krát. Naposledy upravil danopanci (15.03.2011 22:13) |
Danopaci: to je lahke chlape, zbalis do auta nafukovacku a pumpu, prides pred fabriku Ducati, vybalis nafucku, nafuknes, privezies domov a vzduch prepumpujes do pneu... A nezabudni tam natankovat aj original benzin, to len potom budu prdy... |
Jasné že fšetko originál ..... volám do DUCATI že potrebujem dofúknuť gumu zadnú - že či nemajú vo fľaškách stlačený vzduch zn. DUCATI ...... a oni nemali... |
Ja som si kúpil televízor a dorobil som si gombík zapínania, prívodný kábel, zásufku na anténu , diaľkové ovládanie. |
scloro1 : predstav si ze aj ja a ani to neplanujem menit . Ale typy ako ja ,su v istej komunite "menejcenne " |
ja osobne mam rad povodny stav, ja mam aj vyfuky povodne |
Declen : bez debaty mas pravdu , ked sa na to pozriem z tohoto uhla pohladu . Otazka je potrebujem to surne vylepsovat do dokonalosti ? Mne osobne ...bohato.... staci seriovy stav , premiovej znacky . |
peeticek : kurva tebe asi pocas transfuzie jebli moju krv , dobre ze som sa tu neposral . Bratu ty len prid pozriet do Banoviec . To je mesto Punto - Bravo - Brava , Bruva , Brumu a dalsich a B- turbo kyblov . Ale oni to dotahuju do kycovej dokonalosti , Schell pumpa tuning . Minule na pumpe " Holohlavy bezkrki tuneri na Puntach " . otvorene vsetky dvere aj piate , subwoofere ze ani spendlik neprepadne do kufra , cely kufor blikal "podsvieteny podvozok " , odkvapova rula miesto vyfuku , mracitka na prednych svetlach , na vnutornych spatnych zrkadlach zavasene hrce CD , nech mu oci slnko odrazom vypali . Samozrejme zadne svetla .. ako inak , zastriekane na tmavo . No nespocet dalsich "vylepseni " z dielne Schell . Myslim ze aj naftu som prelial , co som civel a nemohol som oci odtrhnut . Letmy pohlad na "majitelov danych klenotov " . Vychodene 2 triedy zakladnej skoly , hole hlavy , teplaky , absencia krku , tupy skleneny pohlad , nasypani , zväzky klucov v rukach jak trencansky kastelan a pochvalne a s respektom pokyvkavali hlavami pocas bujarej debaty a obhladky svojich "kyblov " . Bratu , len prid pozriet ...su ich v BN mraky Upravené 1 krát. Naposledy upravil kaper (15.03.2011 21:53) |
Co ja viem? Mne stacia na to moje jazdenie aj seriove tlmice...nemam dojem ze jazdim na polotovare.. |
Sorry chlapi, ale nedá mi nereagovať. Súhlasím s brazelom, že 99% sériových motoriek, ktoré zídu z výrobnej linky sú "polotovary". Je to síce povedané tak trocha natvrdo, ale podľa mňa je to tak. Samotní výrobcovia vyrábajú rôzne vylepšujúce kity. Či už dizajnové alebo výkonové, či úžitkové. Prečo tam hneď nedávajú poriadne pneumatiky, ale len také, ktoré aj tak každý len čaká kým ich bude môcť vymeniť? Prečo tam hneď nedajú tlmiče Ohlinsy, alebo hneď progresívne pružiny? Prečo, keď sú iridiové sviečky oveľa lepšie, ich tam nedajú hneď na výrobnej linke? |
Je toho hafo - obycajny prosty lud si nevie ani predstavit, co sa vsetko pri vyvoji riesi - ako klobuk dolu pred tymi typkami. Bohuzial vzhladom na neskorsi proces - servisy a pod. vznikaju niekedy mylne nazory na tu danu znacku. Keby ale zakaznik poznal ako je cely proces navrhnuty, co vsetko a ako ma byt pocas zivotnosti mota/auta menene, kontrolovane, tak tie stroje slapu jak hodinky x rokov bez sebemensieho zavahania. Bohuzial bananystan ako SR/CR a ine podobne zriadenia su dokonalym prikladom ako genialitu premenit na shity, lebo sak vymrdat co najviac prachov zo zakaznikov je ciel.. Upravené 1 krát. Naposledy upravil peeticek (15.03.2011 21:06) |
že jaká sériovka motoride.sk/pictures/clenovia/brazel-moto.jpg |
kaper , ale v sériovom stave také isté , ako ine v sériovom stave , proste stejnokroj . |
brazel : polotovar ..ako u akeho vyrobcu a akej motorky / auta . To co ja garazujem na 2 a na 4 kolesach , polotovar rozhodne nie je . Cize len liat benzin , naftu a jazdit |
Milujem ked si niekto na novej motorke vymení smerovky za malé LED smerovky a bliká to 3x rýchlejšie ako má FUJ FUJ FUJ škaredý tuzing ...... a ešte čerešnička ked začne predbiehat alebo odbáča a zabudne tu LED smerovku vypnut a celu cestu to bliká jak vianočný stromček |
Sériová motorka nemá žiadnu cenu , je to len polotovar . |
peeticek : co sa tyka Hondy , ano mozem tu dokonalost iba potvrdit . A to co si napisal dalej -plny ale plny suhlas . Ja zrazy velmi nemusim ale mam vela znamych na Morave a obcas tam v lete zajdem . To co dokaze urobit "pepan" zo seriovej krasnej motorky , je nie ze na grcanie ale na uprimne zaplakanie . Ale uz tie ich "premeny " zacnem fotit . Neskutocne cosi , ten nevkus . Uplne sa stotoznujem s nazorom ze nebudem tunit haraburdu ked to aj tak bude iba na smiech . Auto / moto sa mi musi pacit take ako zlezie v vyrobnej linky . Roky vyvoja , testov musi byt znat uz na prvy pohlad |
jednoznacne ORIGOS - jak auto, tak moto. |
Kmotr no jo, no. Za originály sa všade pýtajú veľké prachy, ... |
Pekne tu zaznelo , ak by som videl na masine nejaky tuning , je to pre mna jasny signal ze ta motorka bola na 99% padnuta a tuningom maskuje . |
vodka11: Ano, tieto by sa este dali, lebo tie, co som ja dal, su aj tak iba na centrale vo vypredaji kdesi dostupne... |
Kmotr, ja som kupil tieto, ked boli v akcii...je to taky stred....ani velke ani male, mal som LEDky predtym, ale to prd bolo vidno... Upravené 1 krát. Naposledy upravil vodka11 (15.03.2011 17:28) |
Slaughter, ked vzdcky tak vzdcky, z nasej partie a ulyce sme vsetci mali z askotov, horcicove mali mozno v inych krajoch. |
Motorku mám prestavanú na originál. Je to továrensky stav - jazdím za továrensky team. |
mrmmrm: este ako tak unosna alternativa je tuto: www.louis.de/_20f8edb45859025144ca272dcf9639c3a7... |
mrmmrm: Kokos, ze 800 korun za jeden blinker...tak teda neviem, asi prekusnem tie mini karbonove a necham to tak. Ale origo nosic SPZ, co mi este chyba, stoji cca 25 eciek, co urcite obetujem. |
Kmotr Upravené 1 krát. Naposledy upravil weper199 (15.03.2011 13:53) |
Kibo: ani tak nie. Keď si chcem motorku vybaviť doplnkami, tak takými ako ja uznám za vhodné. Ešte som nenašiel jazdenku ktorá by bola upravená tak aby sa mi to páčilo. Preto originálny stav. |
kmotr, moje obstarozne kvazienduro je pre mna vyslovene pracovny nastroj, tak neviem preco by som tam mal vlacit 12.5kg original vyfuk (to vazne), ked podobnu sluzbu, sice s trochou bublania, spravi 1.5 kg koncovka. neviem co je zle na pancierovej hadicke, ked som ju vymenil za staru sprdkavenu gumenu... ale neboj, plne ta chapem, mam presne takeho suseda...uz sa tesi, ako ju raz odo mna odkupi a uvedie do povodneho stavu! |
Bedna tu raz napisal: motorka neni kamion, aby sa na nej zarabalo. Podla mna trefneee. |
Mishko: no to by som pochopil a aj chapem (vyssie pisem o povodnom stave veterana), ale chalani riesia v sucasnosti jazdene masiny. |
Flanky: Asi sa tym myslia veterany ako stare Jawy a CZty... |
milan3232: zo zadnej duše mi hovoris "Malo pocetna skupina su ozajstni fajnsmerki, ktori si moto upravia podla vlastnych predstav - obratia ju na svoj sen. Ale takyto fajnsmekri taketo moto podla mna uz nepredavaju. Kupia dalsiu" |
Podla mna vacsina ludi robi tuning aby usetrili - po havarke, totalke - nemusia kupovat tolko ND a stoji ich to menej - akoze tuning. Zakryju nejake nedostatky pred kupujucim... |
Navždy nebolo ani priateľstvo so Sovietskym zväzom. |
Nad týmto som nikdy veľa neuvažoval ale moto mám až na predné svetlo a smerovky v pôvodnom stave a aj to čo som spomínal som vymenil len kvoli tomu že čo tam dávali originál(mam uložené( na to sa nedalo pozerať, a k tomu novému som prikúpil i plexi. |
Kmotr kukni toto Upravené 1 krát. Naposledy upravil mrmmrm (15.03.2011 10:39) |
Niekto tu spomenul falosny karbon - akoze take mam blinkre a strasne mi lezu na nervy. Idem zhanat original velke oranzove smerovky. Take chcem a ziadne ine, mozno este cire s oranz.ziarovkami, ale skelet original. Neviete, kolko to cca stoji? Sada samozrejme - 4ks. |
Čím pôvodnejšie- fabrické tým vzácnejšie. |
flanky tusim si sa zalubil do Triumpha. |
Ja to beriem tak, ked to je v originale, lepsie sa to predava. Tuning - na to musis najst fajnsmekra, co sa mu to bude lubit a kupi potom /nieco ako upraveny coper, daju do toho 20000E, predava to za 30000E, a kupi to kazdy? ked original ten coper mozno kupis za 8000 E/. |
papiboy: ja som myslel pravý karbón, keď je niečo "jenom jako" tak je to kolotočarina |
Ja napr. falošný karbón nemusím, aj som sa párkrát vyjadril proti tým kamu-polepom - ale musím uznať, že tento kokpit je nádherný (CBF 1000 - 2009): |
aj ja preferujem sériový stav vrátane laku, samozrejme, nejaký značkový laďák môže byť, prípadne aj nejaký decentný karbón, ale "tuningové" smerovky, späťáky, odrezané držiaky EČ, to teda nie... |
Mozno nieco starsie v povodnom stave co by bolo cosi ako "masina do kostola" popri druhej funkcne upravenej pre svoje potreby. |
ja mam upravy tiez rad avsak musia byt bud decentne alebo extremne najlepsie je mat moto podla svojich predstav ;) a ked stem na fazeri deflektor mozu mi aj setci povedat ze to je skarede aj tak si ho tam proste dam lebo sa mi to lubi a nepokazim tym nic ;) |
Ani v prípade, ak by ich sám výrobca ponúkal ako doplnkovú prípadne alternatívnu výbavu? |
Jedine pôvodný stav,dokonca ani drvivú väčšinu funkčných doplnkov nie som ochotný akceptovať ak menia vizuál mašiny. |
Tiež som za pôvodný stav Síce vyššie plexi, vyhrievané hefty a plno touring vecí mám aj na svojej motorke ale základ motorky je v pôvodnom stave |
Individualizmu otvára dvere dokorán rozmlátená motorka |
Ja radsej pôvodny stav, ale nevyhybam sa ani decentnemu a ucelnemu tuningu ktorý zvysi uzitnu hodnotu moto. Naopak nechapem tuning ktori je povyseny nad funkcnost a bezpecnost. Taky v mojich ociacha zbastli a znehodnoti moto |
Vsetko co na nej mam, viem dat aj dole, takze v podstate povodny stav, jedine gripy jeden som rozrezal a povodne plexi som prevrtal kvoli deflektoru inak je motorka v podstate taka ista ako ked som ju bral z predajne |
ziadne zasahy ktore by narusili kosstru,atd. jedine to riesim formou uchytiek,ktore sa daju vzdy dat dole a nezostane po nich stopa,napr drziak na gps.este teraz si idem objednavat isolator sviecky z DDR vyroby |
original povodny stav je niekedy na nezaplatenie..tiez radsej kupujem auta a motorky v povodonom zneni... |
A čo potom mám robiť v zime?To sa mám na ňu len chodiť pozerať?Také menšie úpravy sú v pohode,napr.zlaté kolesá,niekomu sa páčia ,niekomu nie,ale honda ich tam dáva na niektoré modelové roky originál.Ale s tými líščími chvostami a svetelnými hadmi máte pravdu,to by som tam v živote nedal. |
ja mam rad povodne veci na moto.. nenavidim aj ti grcne drziaky na SPZ ... jedina vec ktoru mozem je ladak, ale pasujuci ku moto..inac nic |
ja tiež skôr originál stav + nutné funkčné doplnky ... |
z povodnych dielov na mojom skutri vela neostalo-valec,piest-70cm3,karburator 17,5mm dellorto,pevnejsia klukovka od s6,nove klapky sania,cely novy variator-povodne ostali akurat spojka,zapalovanie a vyfuk-aj z neho je vykuchany katalyzator Upravené 2 krát. Naposledy upravil donmartin (14.03.2011 16:41) |
Ledva škrabem prachy na bežnú údržbu a benzín, nie to ešte riešiť serepetičky na moto. |
na motorke upravujem vsetko funkcne a aj designove casti. |
čo sa týka filtra, sviečok, tiež by som nemenil za všelijaké vylepšené a aj výfuk mi ostane pôvodný. mne sa ten origo zvuk páči a nepotrebujem na seba vzbudzovať pozornosť. Výkonovo tiež bude motor dostačujúci, teda ani s tým sa špekulovať nebude. Kufre, padáky, deflektor atd. sú normálka takže asi tolko.... |
Menton, ten modrý kufor má svoje dôvody a som na tom ako ten Tvoj kamoš s eBayom, len s tým rozdielom, že ja stíham trochu aj jazdiť |
Neboj menton, a nielen jeho. (trefovú) |
Menton : ty si presne moja krvna skupina : ))) |
Kibo: ale ved to je v pohode, niekto si da modry kufor na striebornu motorku, niekto si da cervene reflexne pasiky na rafik... Mne to nevadi, vyjadril som len svoj nazor... Len moja osobna skusenost je, ze napr. kamos tiez furt nieco vyraba, montuje visi na ebay a za sezony najazdi max. 2000km, lebo na jazdenie pre to tunovanie nema cas a to uz mi pride divne... Ale slnko svieti na vsetkych rovnako... |
Menton, múdro vravíš, až mi je to divnô. Každý má ale inú hranicu účelnosti, takže aj to hodnotenie cingrlátok je dosť subjektívne Líščie chvosty sú už ale ozaj extrém Upravené 1 krát. Naposledy upravil Kibo (14.03.2011 15:20) |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 338729 | Včera: 171037