Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
Nemáte njiekto informácie či Suzuki neplánuje nový model V-Strom ? A tiež som nenašiel nič o plánoch nového Transalpa Upravené 1 krát. Naposledy upravil Bandit1250 (03.03.2011 12:50) |
Transalp neni stary. Ten V-strom je uz ale naozaj veteran. |
Na TAčko si podľa frekvencie predchadzajucich zmien a modelov treba este cca 4-5 rokov pockat. |
a o novom Strome mozme asi len snivat..... |
Inak celkom sa mi páči nový Triumph Tiger 800...len tá cenofka je dosť vysoká, 9 litríkov je dosť...ale parametre sú super myslím...čo vy na to? Asi bude lepší alebo podobný ako TDM 900...tá je za 7500 teraz...ale koncepčne asi o dosť modernejšia.. |
pito1145 - myslim ze novy strom tu bude co nevidiet - avsak podla nepotvrdenych sprav ale z dobreho zdroja novy model ma mat oba rafy 17" a ma pocestniet |
len aby tým nestratil zo svojej popularity...ale tak hádam v Suzuki vedia čo majú robiť....ja osobne by som moc neuvítal, keby sa vydali cestou Kawasaki versys...ale niekto môže mať samozrejme opačný názor |
versys ma vyssi zdvyh pruzenia a aj vacsu svetlu vysku ako strom |
V-Strom na dvoch 17"-kach. To sa zase TAčkári potešia |
no veru nove TAcko by to chcelo .. a mohli by okopirovat 600vku 96-99, dat lepsie brzdy a silnejsi motor a drobnucky facelift a dokonalost zostupi na zem. To sa ale nestane a podla posledneho trendu vyplodia nejaky futuristicky mackopes ktory sa na polnej ceste zlomi na pol |
Nerd...no možno máš pravdu, logicky píšeš |
Pomaličky v europe zanikajú polné cesty, všade naťahujú asfalt už nám zakazujú chodit po lesoch a šotolinách tak si povedali obchodníci podme na 17" |
obavam sa ze vstrom aj na 17 kolesach bude (pre mna) stale lepsia motorka ako sucasny transalp |
Podla mna čo sa týka TA tam netreba silnejší motor je to lahké enduro, treba zlepšiť brzdy,katalizátor spod zadného kolesa inak riešiť,vrátiť sa k 21"predné kolo,inak v pohode.A čo sa týka designu no to už tak nejak ide s dobou ten pred ním bol krajší he he. |
No kolko motorkarov, tolko chuti...toto by zrejme vyriešil len customizing, kedy by v rámci jedného modelu motorky mal kupujúci na výber...veľkosť kolies..geometriu, kapotáž, odpruženie, pneumatiky....a nazval by som to personalizácia výroby motocyklov Upravené 1 krát. Naposledy upravil Bandit1250 (03.03.2011 14:52) |
TA nie je ani dobre enduro a ani dobry cestovatel |
nerde uroven endura zavisi od urovne jazdca - myslim ze na malom strome pri solo jazde nedostatok vykonu nepocitis - ak teda samozrejme nejazdis s tou motorkou ako na okruhu |
Porovnávať offroadové ambície TA a V-Strom je zbytočnosť, nakoľko je to naozaj o jazdcovi. Dobrý pilot a CBFka na drapákoch by vedeli tiež dobre karty premiešať. Hoci, na Motoráj Maratóne došli všetky TA-čka, zato ani jeden V-Strom nedokončil. Že by to bola náhoda? |
raptor |
Zaujalo ma, akej kritiky sa dočkal TA za zmenu predného kolesa z 21 na 19 palcov a akej pochvaly sa dostalo DL za prechod z 19 na 17... zdroj: MR DB TA má maximálny výkon aj krúťak k dispozícii pri podstatne nižších (výkon - 1250, kr.m. - 1400)otáčkach. Viac by nám prezradili grafy, ale tie asi nemáme. Neviem si celkom dobre predstaviť, ako niekto v teréne vytáča (terénnejšie) DL-ko na 8-9000 otáčok. Ale možno mám len obmedzenú obrazotvornosť. Otázkou je pravdivosť údajov, ktorá je (podľa mojich skúseností) u Suzuki sporná. Upravené 2 krát. Naposledy upravil Vadim (03.03.2011 16:25) |
nerdaku - asi na tom nieco bude ked reno apgrejdol |
no dnes som predviedol zvuk toho buldocka renovi :D |
ze versys nie je terenna moto?! :D |
no Strom na 17" kolesach by ma moc nepotesil, aj ked je pravda ze vacsina majitelov jazdi len cesta, ale u 19" je viac univerzalny a da sa lahsie upravit na off jazdenie... |
...nooo mal som maleho V Stroma 2 sezony a myslim ze u Suzuki by sa mali sustredit na ine zmeny ako je predne kolo! ....je to tazke hovado s vysokym taziskom a to su vazne minusove body! ....mali by mu dat terenejsi charakter a odlahcit ho ....a hlavne zpevnit a ZMODERNIZOVAT pruzenie a vela dalsich veci! Co sa motora tyka zvacsit objem na 700-750 a bola by to fasa masinka! |
nerdaku - ta uprava z vymenenymi prednymi teleskopmi moze byt fasa - ten motor poznam z ER6N a je to vazne podareny kus |
...ne ne Raptaku...ja som rozhodny= zistil som ze pre mna teren nie je to prave orechove a ze potrebujem zabavnejsiu moto...preto Versys.... |
Konečne prehlásenie, že Strom je v teréne na hovno od niekoho, kto ho mal |
heno ale to neznamena ze TA je v terene lepsie :D |
DL-ko môže závidieť TA-čku vypletané kolá.Je to cesťák ktorý treba vytáčat aby ho čovek primel k výkonu.Vadim Upravené 1 krát. Naposledy upravil titanik (03.03.2011 18:00) |
titanic trepes |
titanik si na velkom omyle = pozri si vykonove grafy ktore su tu v diskusii a zistis ze stromcek je V CELOM rozsahu otacok(ale ze UUUPLNE v celom) vykonovo aj krutakom NAD hondou!!! ...no a mozem ti povedat ze VStroma nemusis vytacat aby mal vykon....ale ked ho uz vytocis tak ide aj v hornych otackach jak ďas!!! no a to TA čku uz fakt nehrozi - s tou "čoproidnou" charakteristikou motora.... |
Načo točit v terene 7000ot a viac? nechápem |
TA-60 Nm / 5500 ot. |
..hmm a niekto je zas nechapavy ..aebo...eeee... nemusis tocit 7000tis..aj pri 2000(alebo 3000 alebo 4000 alebo 5000ot.) ma stromcek vacsi vykon ako TA ..uz chapes???...myslim ze nie ... Upravené 1 krát. Naposledy upravil misik71 (03.03.2011 18:15) |
Vzdy sa pobavim na nazoroch oboch taborov TAcky versus Drevenak. Jak si kazdy obhajuje svoje. Obe motorky su vyborne a pravda je kdesi uprostred. Tym ale nemyslim "versus" respektive Versys |
titanik neviem kolko mas najazdene na strome ale ak mas pocit ze transalp je motoricky silnejsi tak sa vyser na vsetky grafy a odkazy a chod si to skusit naostro z nejakym vstromakom - stavim sa ze ti z radostou niekto z nich postavi .. ale na TA by som si veru nestavil Upravené 2 krát. Naposledy upravil raptor (03.03.2011 18:30) |
...no Kingston nie som zrovna velky zastanca VStroma ako si si mohol vsimnut....a ani sa nejdem hadat ktora je lepsia v terene(aj ked si myslim ze tam su nahovno obidve |
Ok,Ok tak isto som kritizoval TA ked som písal že by mohly ten kat.upraviť aj brzdy na strome som nejazdil to je pravda všeobecne poviem samozrejme aj na tu moju motorku že dvojvalce sú traslavé kozy.Ked sa idem vozit nakopnem Bandasku a je to.TA som kupil viac menej zo zvedavosti ale som spokojný lebo v teréne trase šecko. |
misik71 moju reakciu neber na seba, inak v garazi mam jedneho maleho V-Stroma, napriek tomu ho nevyzdvihujem do nebies a ani nezatracujem inu moto. |
pod tiazou argumentov sa potopi aj "titanic" :D |
..v pohode Ati |
dizajnovo sa mi pacia obe |
Skusil som na V strome Panoramicu v Taliansku ( inak radsej asfalt ) a trpel som sam za tu motorku a presne ako tu zaznelo , V strom ma rad asfalt , nie offroad . Offroadovo sa iba tvari ako tu tiez zaznelo |
TA je papierovo slabsi v celom spektre, ma mensie prevodove pomery a porovnatelnu hmotnost, napriek tomu vsetkemu som mal pocit ze je v nizkych otackach zivsi. V-troma by som nevymenil ale ten motor chciply iste nieje. |
a preto nemám DL ani TA ale AT ale ak by som si mal vybrať tak určite DL a pokial viem tak dokonalu moto ešte nevyrobili a aj tak si mašinu každí upravuje na svoj obraz boží |
nerd foto co si dal je dost na (-), to ako keby ja som chcel ist s TA na okruh jazdit preteky, da sa ale naco. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Express (03.03.2011 21:25) |
no minule som si bol asi 10min zajazdit na predvadacke versysa,kua fukalo na mna,motor dobry,lepsi jak mam ja,ale ale prve by som menil rajdy,sedadlo dobre iba pre jazdca,ale asi by som to nescel,poskulujem po starem tigrovi |
anoro...to čo sa stvára s Afrikami si nikto nikdy s DL a TA nedovolil, tak prosím nepleť si AT s Tvojou onehdajšou ozrutou! |
heno-moja zabka je super ovladatelna |
mne sa strasne pacia majitelia "legendarnych" motoriek z minuleho tisicrocia |
916 bol zakladny kamen od ktoreho sa odvinula historia okruhovych ducati |
Boooze!!! tolko polemík, a aj tak si kazdy kupi co mu najviac sadne, co sa mu lubi, alebo na co ma love. |
superflanker no tak potom je to duplom jasne ze quanto ma po prdeli a po ptakach ked bude v Deákovciach o tyzden lezat medzi Tebou a Vanilkou |
Heno: ty ale mäsko nepapáš, či? |
Každému sadne niečo iné, treba sa previesť na viacerých motorkách a človek sa rozhodne. Na DL som sa nevozil, na TA áno, ale len po meste, je to super motorečka na prepletanie sa a zlé cesty. Hlavne sa šokujúco ľahko ovláda, ale vtedy som jazdil na novom bandite 1250, tak to mám možno skreslené....čo sa týka polemík o motore, tak skoro vo všetkých testoch čo som čítal, je motor subjektívne silnejší, alebo ako hovoria živší ako na Strome a ľahší na ovládanie. Strom má zas lepšie pohodlie a oveľa lepšiu kapotáž a maximálku. Ale o to nejde, nejaký veľký rozdiel tam nebude, veď testy väčšinou dopadli aj tak nerozhodne, alebo raz vyhral jeden a potom druhý. Keď sa odveziem na Strome, tak bude múdrejší. ďakujem za kopec príspevkov k téme. Tento rok som skútrista, je to schizofrénia asi, len tak pre zaujímavosť uvediem genézu mojich motoriek za posledných 12 rokov Upravené 1 krát. Naposledy upravil Bandit1250 (04.03.2011 9:13) |
Zdá sa, že BANDIT uzatvoril diskusiu. |
flanky však mi vieme prečo tu kozičku tak dvihaš. |
To som rád, že je Bandit1250 spokojný a že uzavrel debatu. |
Vadim 3 - 4 tisic ale kua normalne si ma nacapal a presne si to nepamatam, cez zimu som nejazdil |
3,5-3,8 načo tomu je...ť vyššie ten motor má perfektný záťah už spodu.Samozrejme cestofka je niečo medzi 4-4,5 vtedy to nejmenej rezonuje. |
Stačí mi ked ho vytočím do 3,8 ot ked si daná situacia vyžiada viac tak otáčam pravou rukou smerom dole oproti smeru hod. ručičiek |
Vadim este som neskuseny ale na V-Strome chodim prevazne medzi 4 az 6 tisic otacok. A tak asi aj preradujem. Ale mam na nom iba necelych 1600km. Upravené 1 krát. Naposledy upravil kingston (04.03.2011 12:14) |
Upravené 1 krát. Naposledy upravil papiboy (04.03.2011 12:33) |
Kedze tu boli spomenute masinky ako V-strom, Versys and Transalp. tu mate porovnavacie grafy |
Velkej väcsine z nas by tych 30konikov bez problemov stacilo, pokial nechodi na okruhy alebo nepreteka v premavke, ale ten Nm je tez dolezity faktor, ktory je pre ma prijemnejsi. |
Zo skúsenosti skúsených mi vyplýva prekvapujúci záver, že nerd má síce pravdu, ak tvrdí, že "TA nema v ziadnych otackach v porovnani so stomom navrch", ale určite nemá pravdu, keď obvinil titanica, že "titanic trepes", keď ten napísal že "Je to cesťák ktorý treba vytáčat aby ho čovek primel k výkonu". Upravené 1 krát. Naposledy upravil Vadim (04.03.2011 13:18) |
superflanker: To musela byť dilema: neznášam ho vs. som majiteľom TA... |
Vadim: |
bez ohladu na model je flankerov trandik krasnym prikladom ze ak chce clovek vaznejsie jazdit off tak seriovy TA mu je na prd (vstrom nie je na tom o nic lepsie) |
kua, ze jaku temu som tu ja po dlhsom case zase objavil |
Daj do nadpisu slovo Transalp a neni nudza o diskusiu. |
anoro:afrika je pritom tazka krava,neochrochana Neurazaj motorku o ktorej ty nic nevies! My tiez neurazame KLE-cka!(a ten tvoj obsah 500 a tiez sa ti nesmejem ze to je skokan a nie motorka,ale uznavam ta ze mas motorku...)Za toto ti davam palec dolu |
vadim trepes aj ty.... |
Nerd: mas pravdu platnu do okamihu, ked je diskusia len o motore... Tam su v najcastejsie vyuzivanom spektre otacok skoro identicke... Lenze ak k tomu pridame 5 vs 6 stupnovu prevodovku, moze byt potom vysledny dojem z pohladu jazdca uplne odlisny, ako nasepkavaju grafy... |
menton samozrejme ze zle odstupnovana prevodovka moze "zabit" aj ten najlepsie naladeny motor... |
SAVANA - vykasli sa na neho, on iba rad trepe |
SAVANA...a Ty čo sa kafreš do témy pre TAčkárov? |
Ešte jednu vec tu za...bem TA má vyššiu svetlosť od asfaltu a teda i brodivosť.myslím že stačí je to každého osobná vec čo osedlá chválime tu každý svoje.he he Upravené 1 krát. Naposledy upravil titanik (04.03.2011 19:25) |
Heno lebo kazdy dobry african vie ze jeho afrika je ta najlepsia nadopovana verzia transalpa |
Heno: ja sa nekafrem ako si si iste vsimol tak nehodnotim ani TA ani V-strom a reagoval som iba na anora.Takze neviem co Ti vadi... |
savana, savana.. ta prezyvka mi je nejaka povedoma |
Povodne som ani nechcel reagovat lebo je to zbytocne, kazdy si bude kopat za svoju moto |
hunter dlhodoba priemerka 5.7 - takmer dvojnasobny objem |
Raptor: bavime sa o TA vs Strom ze jo, takze si mimo hry |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 17625 | Včera: 134531