Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Predchádzajúce | 1 2 3 | Nasledujúce
Tak sa len tak vŕtam po motostránkach a našiel som : Upravené 2 krát. Naposledy upravil brazel (26.01.2011 9:43) |
nekupil by som to ani nahodou.. to bude cisty shit.. |
Až to bude pravda, čo sa materiálov týka, tak je to super. Čína sa poslednou dobou veľmi zlapšila. Objednávam odtiaľ veľa vecí, elektroniku a zatiaľ som bol spokojný... Za tie ceny šupa, len to skúsiť... Majú aj na moju ZZR, na jar asi objednám a skúsim... |
Jeden majiteľ SF to v IT namontil a vydržalo mu to 20 km |
dajte linky na tie fóra, aj jaby som si prečítal |
takmer skoro verná kópia lucasových alien diskov. No za tú cenu beriem aspoň paletu |
danopanci , aký imidž , aká léma ? |
Treba zistit fabriku ci vyrobcu co to robil. Nie len krajinu. |
Aj s opracovavanim kovov na CNC sa Cinania dost zlepsili. |
nevo: nechcem ti brať ilúzie len: zober si lucasy, brakingy atď tu sa nechcem baviť o OEM dieloch. Jeden, znova jeden kotúč stojí od 200 do 300 €. Ak niekto predáva 2 kotúče za 119 € tak keby sa aj posral jediným spôsobom ako sa dostať na túto cenu je lacný materiál. Ak sa chcete baviť o kvalitnej továrni v Číne nezabúdajte že je tam zahraničný manažment a ten tam za misku ryže robiť nebude preto aj cena produktov je vyššia. Ak to robia niekde v bambusovej továrni podľa predlohy ktorá je vystrihnutá z katalógu tak cena je ok len tá kvalita asi bude na péčko. |
-mozno su to kvalitne kotuce na rezanie dreva na cirkular, len trosku su inak orezane |
dustof: keby si robil s náhradnými dielmi, občas by ti rozum postával nad maržou, ktorú si dávajú veľkopredajcovia - výrobca v tomto prípade zarába najmenej z celého reťazca, a najviac sa na svoje peniaze narobí... príklad za všetky - výfuk na auto, značka bosal, u každého predajcu to isté obj. číslo, ceny na zákazníka - jeden predajca 93, druhý 95, tretí 215eur... rozumieš? ten istý kus plechu si niekto z brucha nacení a ak sa nájde človek čo ho kúpi, má na ňom taký rabat o akom sa výrobcovi ani nesníva... takže aj kotúč z číny môže byť ok za tú cenu, lebo na ňom neparazituje dalších 10 osôb... |
dustof... |
SADLATY: k poliakom.. pri kvalite ak nie vyssia.. to len par slovakov dovaza z PL smejdy a predava ich ako kvalitne veci a potom plujeme na poliakov... |
baho...u nas sa neda vyrobit lacno a kvalitne - je to presne o tom, co pisal dustof, ak ma byt zachovana kvalita, potrebujes zaplatit odbornikov, kvalitne stroje, dodrziavat zakony o bezpecnosti, ochrane ziv. prostredia a to vsetko stoji strasne peniaze. V cine zaplati firma iba za linky a odbornikov, ostatna pracovna sila je podstatne lacnejsia a o nejakch vydavkoch na ochranu ziv. prostredia ani nehovorim - takze je to kvalitne a lacnejsie ako vyrobit v napr. v Europe. Ak robi niekto iba napodobeninu, bez toho, ze by poznal veci, ktore spadaju pod priemyselne tajomstvo tej ktorej firmy, vzdy vyrobi iba atrapu, ktore nebude mat vlastnosti originalu a moze mat vybavenia ake chce. Upravené 2 krát. Naposledy upravil SADLATY (26.01.2011 11:16) |
Tiez som nad nimi pred casom uvazoval, ale na zaklade mojej poslednej skusenosti s Cinou, so ma rozhodol ukoncit vsetky obchodne (nakupne) aktivity s Cinou a okolitymi tigrami. |
baho: princíp je jasný tiež robím v obchode a dosť hlboko do toho vidím, niekedy až na svoju škodu. To s tými desiatimi rukami máš pravdu. ale : myslíš že tie čínske kotúče idú napriamo od várobcu do DE? Reťazec dodávateľov je podobný ak nie dokonca identický ako u OEM dielov. Dnes sú tzv. monopoly, ktoré vlastnia 20 a viac firiem so zachovaným obchodným menom avšak tie patria do koncernu, kde sú nastavené povinné platby so ziskov a marže cez 100 a viac %. vážne si niekto myslí, že dovolia čínskej fabrike ,ktorá dostala investície od mamutieho koncernu , aby predávala napriamo a nie cez sieť koncernu? Tak potom má malé znalosti o globálnej ekonomike. Avšak drobné úniky tovaru nevylučujem tie budú existovať stále. |
stiki2 - obchody a retazce su plne polskeho tovaru a potravin. zacalo to hlavne po nasom vstupe do EU. pozri si napriklad ponuku polskych "serekov". este stastie ze zatial na mliecnych a masovych vyrobkoch musi byt uvedeny kod a krajina vyrobcu. az aj tam budu pisat len EU tak zbohom rodina. |
dustof , ekonomické úvahy máš dobré , ale v tomto konkrétnom prípade to funguje inak . |
tak potom na tento prípad táto teória neplati |
No čo, dá sem niekto linky na nejaké fóra, kde sa o tom píše? Nemôžen to nájsť nikde... Upravené 1 krát. Naposledy upravil pepepe11 (26.01.2011 11:28) |
ja som niekde cital, ze skutocne naklady na vyrobu a dopravu do pristavu v Hamburgu znackovej obuvi (Nike, puma....) vyrobenu v cine, je na jeden par tenisiek cca 15 SK ... ostatne su mazre a cla, dane prepravcov po pevnine a obchodnikov... |
treba si kúpiť značkovú kvalitu, nie lacné čínske šmejdy. teraz ak to niekto číta, nech otočí svoju klávesnicu, myš, pozrie sa na etiketu trička, mobilu, stolíka a všetkého na čo dočiane v akej krajine je to vyrobené... |
vsetko sa dnes robi / bude robit v cine - ide iba o kvalitu vystupnej kontroly |
Inak Clo sa platí až nad 150 Eur hodnoty tovaru a ak by to bolo viac, tak clo je 4,5% a nie nejakých 70 ako tu neviem kto spominal. |
sadlaty: napr . zadné brzdové kotúče na seat leon, značku zatiaľ nenapíšem, 13 e za kus... nechcel som ich ani montovať, ale náš zákazník, náš pán... čuduj sa svete, vrtia sa už vyše dvoch rokov bez akýchkoľvek problémov... podobne aj predné, na feldu boli dokonca za 11 e kus, a nenáročnému užívateľovi bez problémov stíhajú.. jasné že ked niekto jazdí na krv ohne aj EBC, ale to len na porovnanie, že materiálu je tam približne rovnako a auto je trochu ťažšie ako motorka.. |
"Vydržali 20 km" |
pepepe: ja som písal, ale v rovine takej ,že som mal predstavu že to predáva firma v DE a tí už musia platiť clo ako dovozca a určite by sa nejednalo o sumu 150 € |
S čínou je problém jedine ten, že si musíte výrobcov ukočírovať, vyberať, overovať. sú tam totál šmejdi, ale sú tam aj výrobcovia top kvality, orientujúci sa na EU trh. Nízka cena práce, zvýhodnenia zo strany štátu a rôzne iné benefity (vrátane objemov produkcie, nepotrebnosti certifikácie a podobných sránd) majú za následok ich nízke ceny. Ale lepšie skúsenosti a hlavne vlastné tu zopár členov s čínou a výrobkami z nej má, len ja poznám dvoch osobne, ja v podstate len tlmočím ich skúsenosti |
Hľadal som tu diskusiu o tých TOP kotúčoch a čo som našiel |
danopanci: len by ma zaujímalo, že aké kľúčové slovo si použil v googli |
Duskof - normálne som bol na jednom fóre motorkárskom - kliknem na odkaz a kukám že to nedobre ...... a od vedľajšieho stola sa ozvalo že fajn muzička |
SADLATÝ- dodrziavat zakony o bezpecnosti, ochrane ziv.prostredia stojí peniaze??? |
marko: tzv nepriame náklady: rukavice, montérky, bezpečnostná obuv, masky na striekanie. živ. prostredie: filtre, likvidácia nebezpečných odpadov: olej ,farby .... by si sa divil ale toto niekoľko násobne predražuje výrobu. príklad európsky pracovník musí mať ochr. prac. pomôcky ,ktoré spĺňajú EU normy no a tie sú násobne drahšie ako pomôcky bez certifikátu, rozdiel len v posratých rukaviciach cca 100 caž 300% podľa prevádzky. A ochrana živ prostredia? no tam sú rozdiely v nákladoch neporovnateľné. Choď ako súkromná osoba legálne zlikvidovať 5 L oleja, alebo ho vylej vzadu na dvore . |
ja si sam osobne myslim, ze by sa mal nas trh kompletne odrezat od cinskeho trhu, u nas by sa zacalo viac vyrabat, viac pracovnych miest by vzniklo, |
milky1: len za podmienky že domáci dopyt bude tvoriť 100% HDP ináč sa to nedá. pokiaľ bude existovať export import je to vec nemožná, trošku viac reálne by bolo ak by sa uzavrela celá EU, ale to by bola tiež cesta k zániku. |
dustof: viem je to nemozne,ale prajem si aby to tak bolo, ved uz ani nepamatam kedy som kupil nejaku vec na ktorej bolo napisane MADE IN SLOVAKIA, samozrejme okrem nejakych tych beznych potravin |
|
hm neviete niekto o niekom ,co jazdi cinu,ze kolko mu vydrzali kotuce??? |
anoro, pri životnosti takej motorky ako celku to asi úlohu nezohráva |
enem-nepoznaz nekeho co najadil na cine aspon 50tis.bez menseho problemu?ved kukaj papiho konika,ide furt,aj mlhosov dabel,takze ta kvalita nie je az taka zla,ako niektore jazyky tvrdia |
anoro: radsej nic.. preco mas vlastne kawu? |
anoro Ano, cina je skvela, ked jej obetujes dost casu na opravy |
spidooo, preto máme všetci nafigu brzdy. Zato Boss za tučný majlant to má vymakané Upravené 1 krát. Naposledy upravil papiboy (26.01.2011 13:27) |
papiboy Upravené 2 krát. Naposledy upravil spidooo (26.01.2011 13:56) |
no uz som so to precital |
Pozdravujem páni a prídávam sa do debaty, |
Evoluciu neoje..s , doteraz sa darilo europanom a severoamericanom, teraz prichadza Cina a mozes tu pisat co chces , nic s tym nenarobis . Ekonomikou zhickani EU a USA nemaju sancu. |
Čína bezne vyraba brzdove kotuce aj z lisovanej travy a maju s nimi skusenosti aj znackove servisy a okrem nizsej zivotnosti celkovo to zhodnotili ako ze "nie su nebezpecne" |
riki1, mas pravdu, ze kvalita spracovania, ci materialov cinskych vyrobkov rastie, ale feedback z ebay-a nesmies brat az tak vazne. Tu je totiz problem, ze vela ludi rozbali zasielku, vyskusa vyrobok a necha pozitivny feedback. To, ze sa vyrobok rozpadol po dvoch tyzdnoch pouzivania sa tu uz nedozvies. |
papi - hento je hrdza? sak to s handrou utres. |
nahodou, teraz som mal odstavene auto cca 10 dni a kotuce boli ako liska. A to su original volvo |
Johny55: |
Mne moj tata vzdy vravieval, kotuc z kvalitneho materialu spoznas podla toho, ze hned zhrdzavie. Je to taka hrdza ako pisete chalani, tzn, ze to aj handrou utres... |
Egres: |
Prave preto. Ved Volvo je uz cina |
normalne bezne kotuce na aute, ktore stoji, zhrdzaveju.. (samozrejme okrem nejakych keramickych, ci karbonovych), takze johnny secko je na poradecku Upravené 1 krát. Naposledy upravil pitaz (26.01.2011 16:14) |
|
no ale preco ten papiho bol krasny,ako novy |
Chlapci a viete prečo kotúče hrdzavejú? |
spidooo-ta kočka na tej štvorkolke ano,ostatne nie |
asi to ze ked dojdes su zvacsa teple a mozno sa na nich zraza vlhkost....alebo je to urcite aj neobycajna ocel. Kazda je totiz niecim specificka |
Fjoo1 - Lebo sa solí, lebo je to iná oceľ - a vôbec, autá nemajú nerezové kotuče. |
mam brzdovu a spojkovu packu a obe su vyrobene v cine. stali ma aj s dopravou smisnych 38€ na prvy pohlad vyzeraju popici dobre. na druhy pohlad a aj po montazi som nezmenil nazor. |
fuu ale vyzeraju dobre... kto mi take vyfrezuje? :D |
Tie činske páčky mam aj ja už asi 3 dni a spracovanie nama chybičku.Moju polovičku stali 53€ aj z dopravou. |
Dal by som aj foto ale v tom motoride |
prkotiny ako packy, doplnky by som sa nebal kupit. napriklad teraz som kupil plexi za 17 evri aj s postovnym a vyzera presne tak isto ako drahe MRAcka za 70 evri Upravené 1 krát. Naposledy upravil pitaz (26.01.2011 17:15) |
pitaz u nas je bezne ze si ludia bezne doma "srobuju" brzdove hadice |
|
nerd ešte že ťa mam ja som iba cez hrubu silu. Inak mam tie iste kratke len v zlatom prevedeni hodia sa mi k teleskopom. Aj tie oxfody mam. |
pitaz - |
nerd ja si myslim ze pri brzdach je jedno ci ti prdne packa, pumpa, hadice, strmen, dosticka alebo kotuc... |
no je smustne ako skoncil |
ked pisete o tak lacnom tovare... kde by som nasiel plexi na yamahu FZ6 n netreba dymove, staci aj univerzalne a nepotrebujem znackoveho vyrobcu |
Ja si myslim ze to je na kazdom aky si kupi kotuc,ale ja by som to neriskol.Zivot je len jeden.Neveril by som tomu.kamarat si kupil svorkolku-cinsku.Siel po horach,brzdil dolu kopcom,kotuc sa zohrial a normalne spravil taku vlnu ze sa nevosiel ani do strmena.Neviem si to predstavit na motorke na prednom kolesi,dopadlo by to asi ako s tym rakusanom.Take veci na ktorych nezavisi zivot-packy,plepsi...by som este kupil. |
ja som si aj zrkadlo kupil original a nie cinsku picovinu |
|
uz len nechat vychladit a mame brzdovy kotuc na ktorom su zapecene dosticky |
|
samko1 myslim, ze aj v tvojom pripade sa zachoval Cinan absolutne seriozne, kedze videl, ze nedokazes pochopit, co je "univerzalny ukazatel rychlosti za 5$" a vratil ti vsetky zaplatene peniaze .... |
hm cinske kotuce odsudujete |
motokiller |
s tou zvaranou packou si to trafil |
riki1, ide skor o to, ze predava tovar, u ktoreho ani nie je predpoklad, ze by mohol vobec fungovat a popri tom to prezentuje ako funkcne zariadenie. A ver tomu, ze keby mu necham pozitivny feedback a zistim to az potom, tak so mnou ani nekomunikuje. To je vsetko. Nehovorim, ze vsetko Cinske je zle. Ako som uz povedal, kvalita rastie, ale stale je spomedzi toho kvanta tovaru, co exportuju do sveta 95% brak. |
Len ohladom praktik na ebay: Upravené 1 krát. Naposledy upravil spidooo (27.01.2011 11:18) |
ja som kupil kotuce Kagizume cez Ebay, par za 160 Eur a som spokojny. Predtym som o nich nic nehladal, ale teraz zo zvedavosti som ich hodil do googlu a tiez s nimi ludia problem nemaju. Upravené 1 krát. Naposledy upravil miso251SK (27.01.2011 11:37) |
samko1 myslim, ze ak ma motorka snimac zaradenej rychlosti, tak ten ukazovatel vies pouzit, ale samozrejme musis byt aspon mierny kutil. |
spido-ale tak by predsa na ebay fungovat nemohol,aby ludi len tak ojebaval a potom odignoroval.Dostal by 4-5 neg.feedbacks a na ebay by skoncil.A kedze sa tym zivi,asi by mu tie 4 ojeby vela ovocia nepriniesli.Ty by si kupoval nieco cez predajcu,co ma 70% ??? |
riki1: Farebne kombinacie kablov daneho ukazovatela (ani ich pocet) sa nezhodoval s farebnymi kombinaciami "navodu na pouzitie" ani s farebnymi kombinaciami ziadneho zo znamych svetovych vyrobcov ukazovatelov zaradeneho stupna. Musel by si byt velky "kutil", aby si z toho nieco vykutil. Ver mi, skusal som vsetko mozne, ale tazko nieco riesit, ked ani nevies ktory kabel ide na zdroj. A to nehovorim o programovani. Predpokladam, ze vies, ako sa zapaja a programuje taky Starlane, alebo Acumen... |
inak vsimli ste si ze uz tam tie kotúce nejsu? |
... čínske brzdové kotúče idú na dračku jak senegálske stromové jahody |
Akurat som chcel dat do inzercie svoje stare,ale Marino mi dojebal zamer :D |
riki1, Lako On k tomu negativ feedbacku napise, ze ten co ho pisal, ho nekontaktoval (nezachoval sa korektne) a spochybni ho. |
spido-sak sa rozumieme,ale mozes si precitat aj zakaznikov komentar.Ten vacsinou citas ako prvy a potom reakciu predajcu.Uvediem priklad,ktory uvadzas Upravené 1 krát. Naposledy upravil Lako (28.01.2011 11:33) |
never ever made in china. veľmi zlá skúsenosť. Ak, tak len naozaj čiapočky ventilov a podobné somarinky. |
Predchádzajúce | 1 2 3 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 26093 | Včera: 239722