Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
Hmmmm....vážny motor. Značka New Henley neprežila 30.roky. Stále si lámem hlavu ako sa sem dostali značky ako New Henley, Raleigh a ďalší exoti. Veď kopa z nich za prvej republiky nemala zastúpenie ani v Čechách. Neviem si ani predstaviť ako vlastne obchod fungoval. Stačilo asi niekde na výstave uzavrieť objednávku na pár kusov a všeliaké čudá sa sem bez zaistenia servisu nadivoko dostali. Vlastne dobrý mechanici vedeli urobiť všetko... |
diky,z mojho praveku-76 ani tato nie je zla: www.bikez.com/motorcycles/norton_commando_850_interstat... |
Papiboy: to je presne ona veru Potom mal este DKW NZ 350. Robil na nej motospojku. |
kalupko, chlapečku, ďalšia pochúťka fotka A aké parádne Touratechy mal |
Ja zas skúsim niečo technické... |
papiboy: tie touratechy ma napadli tiež. Dedovi som spomínal že dnes existuje hliníkový ekvivalent ktorý oni mali už vtedy.. |
Takto si po kusockoch zrestauroval Stadion a ozdobil nim garaz moj kamos |
Triumph Thunderbird(?), 1960 z Pkistanu. |
Triumph Tiger cub T20 200cc, rv 1956(?)-ten na tej druhej fotke, neviem ci ma rovnaky rv aj ten prvi.. Upravené 2 krát. Naposledy upravil spidooo (17.12.2010 15:47) |
Tie kapotovania sú ako na Pekáči. Skúšal to aj Norton na Navigatorovi ale chvalabohu ich to prešlo. Alebo sa mi to hnusí kvoli Pionierke ktorú "každýý" mal a vlasnte kžddý chcel mať niečo iné? |
presne to iste ma napadlo pri tej prvej fotke /thunderbird/ od polovice "dolu",cisty pekac :D |
Pekáča 20tku som mal , a toto mi ihňeď udrelo do očí V tom čase sa plasty veľmi nepoužívali , takže aspoň takto z plechu. |
Mám takú knížočku Historie motocyklových závodú 1950-2002 , a sú v nej preteky z Brnenského okruhu. |
tu je Frantisek Stastny na Jawe 500 z roku 1955. Upravené 3 krát. Naposledy upravil malyVlado (23.12.2010 22:39) |
img232.imageshack.us/img232/2826/1972harleydavidsonxr75... Harley-Davidson XR750, pretekal na nej EVEL KNIEVEL |
Príspevok do praveku - môj otec niekedy okolo roku 1950.Moto by mala byť |
chrobakx - repliku tej Wes Coley - Yoshimury stavia Retro - aspň sa tým chváli v téme Cafe Racer, musíme mu veriť - má na to... |
Papi. |
Takú Victoriu som mal!!! KR 350 ale typ WH nemali. Samozdrejme sa v armáde používali, tak to oznaťenie im prischlo. Typ ktorý mal vrchom vedené výfuky bol KR 350 SS. Motor monoblok OHV značky Columbus. Tieto motory používal aj Horex, myslím v Imperatore. Kamarát mé Victoriu KR 9, to je takmer ležatý paralelný dvpjvalec 500. Vážna vec... |
taketo niečo ste uz videly? je to Quasar vyrabal sa v malej seria v Anglicku v rokoch 1977-1982,motor:stvorvalec 750ccm Upravené 1 krát. Naposledy upravil noxik (24.01.2011 23:28) |
tu islo o stratu sudnosti a zdraveho rozumu ale neviem preco sa mi to kurevsky paci Upravené 1 krát. Naposledy upravil miso251SK (30.01.2011 12:31) |
Benelli 750 Sei Endurance postavená pre Bol d Or 1977 v spolupráci s firmou Motobecane... |
Že aký PRAVEK ?! |
|
nevie niekto nahodou o akomkolvek materialy o moto Omega z 1927? Motor JAP SV, zavesena prevodovka Sturmey Archer, potesil by akykolvek obrazok. Mame novy prirastok v zbierke ale niektore detaily sa nezachovali. |
..a toto je Bill Williams na peraku, |
Bolo 15 marca 1921, ked Emanuele a Giorgio Parodi s Carlom Guzzim a Giovannim Ravelli zaregistrovali "Società anonima Moto Guzzi", ktora mala za ciel "Vyrobu a predaj motocyklov a ine aktivity spojene so strojarskym priemyslom." |
Ano-ano, "máme" narodeniny, aj sme oslávili, 200 km dnes... |
Pozri obrázok |
|
Posunutý čas, zajtra november, dlhé zimné večery... Že by sme to tu rozhýbali? |
Je tu znova letný čas, moc sa to tu nerozhýbalo. |
Papi počul si o tom že v Maďarsku pri obci Gyón sa v 30.rokoch prekonávali rýchlostne rekordy a že sa tam zabil angličan Eric Fernihough? Rekord trate medzi autami tam mal Caracciola na Mercedese 320 km/h a v motorkách Eric Fernihough na Brough-Superiore 273 km/h. |
Nebol som tam, ale čítal som o tom už dosť (Gyóni beton). Jedná sa o 5 km dlhú, na tridsiate roky superkvalitnú rovnú dráhu. Prvé oficiálne preteky tam boli 28.októbra 1934. |
Pri potulkách po Balkáne pred 2 rokmi som sa v Kotorskom zálive stretol s jedným asi 60 ročným pánom z Francúzskeho Bretagne na takomto stroji: |
papi kua, tak potom asi zauradovala moja perfektna znalost francuzstino-nemcino-anglictiny a skomolil som pravdive udaje co som od neho dostal |
Že by si rozoznal dvojtakt od štvortaktu netreba vedieť ani po francúzkonemecko anglicky. |
Francúzske Motobécane, polla gugla pravdepodobne Z46C, cca 1953. Predné teleskopy určite nie sú spred 1950... |
Papi tu sa vyblázni. Ja netuším o čo ide. Vyzerá že to má vzadu kývačku a listové pero a všetko je na tej motorke zvláštne... |
papi a mne ten chlapik tvrdil ze moto je z roku 1940, tak teraz neviem . |
kingston neblázni. Také veci musíš vedieť. Aspoň odteraz. Nemôžeš byť len konzument, treba k tomu aj vzťah ináč je to "umelá hmota"... |
kingston, také ľahké nevieš? V pohode. |
z praveku do stredoveku - takúto úžasnú cicu mal tatko. Bohužiaľ skončila ako Giordano Bruno |
Romanka večná škoda toho Dominatora |
Kurna,den som tu nebol a aha. Upravené 1 krát. Naposledy upravil kovonak (14.05.2012 22:42) |
môj tatko ju nepredal. Mal ju od roku 1964 až do 24.12. 1979 . Po tom, ako sa mu na nej na Štedrý večer vybúral 13 ročný syn a takmer to nerozchodil ( motorka pritom zhorela ), tatko ju niekde odlifrofal a nikto nevie kam. Keď chlapca pustili domov v apríli z nemocnice, motorka už jednoducho nebola a doma bola táto téma naveky tabu . Nie každá motostory končí happy endom |
kovonak - Však si mal celú noc, ja som spal... Upravené 1 krát. Naposledy upravil papiboy (14.05.2012 23:03) |
Kto to chcel ďalšiu hádanku? |
moja srdcová =) |
Len slintám nad toľkou krásou . Pekné kusy histórie tu vyťahujete. |
Najprv som to typol na NER-A-CAR,ale ou,ou idem nuchtit,marodka je dlhaaaaaaaaaaa |
Málo ľudí reaguje, takže budem naťahovať len Papiho... |
Retro, YU 9569 je nádherný kúsok , neviem síce čo to je, ale mátajú ma vidiny o Francúzsku a preteku Bol D´Or niekedy v rozmedzí rokov 1922 - 33. V každom prípade je to nádherný stroj a ak by ho bol býval svojho času skonštruoval pán Hendersson, boli by jeho vnuci na pradeda hrdí. |
ale ak by som si mal tipnúť, tak by som dal Indian okolo roku 1920 +- , Upravené 2 krát. Naposledy upravil Romanka (16.05.2012 21:02) |
svedomie mi kázalo vstať a pridať sem zopár pekných kúskov aj od pánov bratov Hendersonovcov, keď už som ich spomenul, myslím, že si to zaslúžia. Ich Excelsior K Race dosahoval už v roku 1922 maximálku 156 Km/h a Henderson ACE XP 4 vytvoril v roku 1923 svetový rýchlostný rekord 209 Km/h. Bill Henderson neskôr predal značku ACE Indianu. |
Retro akurat ten motor mi pripomína JAP 1000 ale mašina len zľahka Brought superior inak neviem |
ešte drobnosť od Indianu pre fajnšmekrov |
jawa555 je to Montgomery 1000 r.1928 s motorom Azani. |
Retro, aj majster tesár sa občas jemne utne. Motor je "British Anzani Willesden London" Ale nie som chytrejší ako Mr.Google |
Ináč ten s volantom (a bez) je Wilkinson, dokonca Retro tam nechal aj meno v kóde fotky... |
Francúcky jednovalcový nezmysel Monotrace 500. Francúzom riadne preskakovalo. Tá modrá a červená sú tiež ich dielo... |
také fasa kolečká chcem na golďasa aj jaááá,až budem starší tak ich prirobím a to sa bude pristávať.... |
vypredaj prebytocnej vojenskej techniky v roku 1946 vo velkom |
Joj tak takejto kráse by som sa potešil . |
Tá Retrova plecharina ešte nie je vylúštená? No toto! |
Tá oplechovaná "krásavica" je Majestic 500 1929 aspoň to tvrdí ujo gúúgl lebo ja som jaksi zabudol ako sa to volalo. Upravené 1 krát. Naposledy upravil jawa555 (22.05.2012 21:58) |
jawa555, presne. |
Ten týpek s V12 CBX je veru šialenec. Myslím, že na youtube má aj video s tou CBX komplet v hlinníku |
|
dva tydne spatky sme s otycem obdivovali tyto a ine stroje.... |
Túto som vždy obdivoval |
pridam cosi dobove Upravené 1 krát. Naposledy upravil demo (17.02.2013 19:47) |
Vincent je iná šmakofka obľúbený cafe racer svojej doby. To Vcko ma čosi do seba hlavne je neokukané |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 110891 | Včera: 178230