Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Predchádzajúce | 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | Nasledujúce
Nadherne stroje...osobne sa mi velmo paci novy Norton Commando. |
moltom - nepodceňuj dedkov Využívajú modernú techniku, a v pretekoch sa nehrajú, ale bojujú. Upravené 1 krát. Naposledy upravil papiboy (09.12.2010 13:08) |
moltom , papi si zo mňa robil srandu , že ja len Avon spomínam , ale na Caferacer by patrili Avonky |
papiboy: ten rukou kresleny obrazok je perfektny...brazel oil company, slivovica... |
Avon vyrába racingové pneu až do priemeru 21. Ksichtia sa staro, ale sú to vážne gumy. Tá najvyššia rada je na objednávku. Neviem dokedy treba dať požiadavku na budúci rok a upečie sa ich len toľko koľko je treba. Čiže žiadne preležaniny, všetko zaručene čerstvé. A potom sa ide streľba |
brazel, ale povedz aj to, prečo som ťa podpichoval? Lebo sa jazdilo na AVONkách, ale sa vyhrávalo na Dunlopoch |
A takto vyzerá kaviarničkový pretekač z ruského železa . |
gapon Prd na to vidim, ale to co vidim sa mi lubi |
To bude skorej vytvor photoshopu ako neaky realny zaklad |
Celkom zaujimave videjko: Upravené 1 krát. Naposledy upravil loobo (09.12.2010 21:19) |
Retro: ja už po tých nádržiach pokukávam dlhší čas.....len keby sa tie peniaze chceli kotiť... |
Za 800 hocikedy Ale všimol si si čo je na vrchu tej nádrže? Takú by si chcel??? |
jaaaj retro... velmi pjekne... |
Mne sa karbon zase boh vie ako nepáči. Keď tak len ako menšie diely a doplnky, kapoty musia byť v laku. A u caferacera jednoznačne a bez pardónu hliník. |
Vies retro... laminovat z karbonu je podstatne lahsie ako rucne vyklepavat z hlinika |
Ty vole, úplná sériovka s dofukovaním za jazdy Vidieť, že úpravca má na motorky Nos |
Možno je sériová, tie nové Californie či ako sa to volalo možno mali taký uzáver... Motor plochodrážny, prevodovka asi Norton |
Retro ...co sa bojiiis vsak to je kompresor.. alebo rootsovo duchadlo... alebo mas iny nazor?? |
To ja som tu začal s kompresorom /to je on/ a zavinil som nezhody |
toto som objavil na nete... na to ze ide o japoncov velmi pekne Upravené 2 krát. Naposledy upravil demo (10.12.2010 17:51) |
len tu robte smaky..ja už začínam mať depresie z nejazdenia ..ježiško mi má priniesť späťáky na konce rajdov..ešte mi treba lepšie brejle a už len čakať jar |
Kotol neviem o čo ide...ale... v čase písania do svetových firiem o žiadosti o samolepky /1972 ?/mi z Essa došli: Alles klar Esso, Esso happy motoring, Esso sieg! a I like Esso. Starí"džadi" asi vedia o čom hovorím Vtedy som sa pos..l od radosti..To ale asi patrí do praveku.. . |
Kotol , už môžem ? Á nie , toto je Tvoja parketa . |
the Cafe Racer Look |
Kotol , tak si prežil schôdzu . Ani bitka nebola ? Upravené 2 krát. Naposledy upravil brazel (12.12.2010 8:58) |
He-he , no nekúp to : cgi.ebay.co.uk/Lewis-one-piece-motorbike-leathers-class... Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (12.12.2010 9:08) |
Jedná sa o malú vecičku (prívesok) ktorá bola niečo ako talizman a neodmysliteľne bola súčasťou looku Cafe racerov v 60-tych rokoch,tak ako spústa rôznych nášiviek,odznakov,cvočkov atd.. Prvý kus sa vyrobil v roku 1950.ako reklamný predmet.Hlava panáčika predstavovala olejovú kvapku. Najväčším hitom sa stali v šesťdesiatych rokoch v UK a USA,kde spôsobili doslova nákupnú horúčku. V sedemdesiatych rokoch boli prakticky nedostupné. Ten čo je na obrázku je model pre UK a USA vyrobený 1960,ktorý túto horúčku spôsobil. Vyrobilo sa viacero modelov pre rôzne štáty,ale tento o ktorom píšem,bol proste naj...! Dnes už prakticky v obchodoch niesú vôbec dostupné. Dajú sa kúpiť na burzách medzi zberateľmi a občas sa nejaký objaví na E bay-UK,kde som ho kúpil aj ja. Cena sa pohybuje od 5 do 36 Lb. (záleží od modelu,roku výroby a opotrebovanosti. Mne sa podarilo po pol ročnom sondovaní kúpiť uplne nového v pôvodmom balení za 30 Lb od pani,ktorá rozpredávala zbierku po zosnulom manželovi,ktorý pracoval celý život v ESSO. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Kotol (12.12.2010 9:10) |
Brazel: Ja viem,že o čom píšeš a určite sa nemôžem uraziť. Je to tak ako píšeš. Ja patrím medzi tých,ktorí(zatial) síce nemajú v garáži to pravé orechové ......ale snažím sa priblížiť sa tomu čo najviac. |
Brazel: čo sa týka tej Davidy...Tak ešte ju nemám doma, Je u Bigiho v Londýne a čakám kedy mi ju konečne pošle,lebo už som z toho nervozny. Mal som ju na hlave v predajni a môžem naozaj potvrdiť,že ked som si ju nasadil na hlavu,tak som skutočne nepočul čo sa rozprávajú ľudia medzi sebov,ktorí stáli odomna pol metra !! Tu ale nedoporučujem kupovať hned cez net,bez odskúšania !!! Sú to helmy robené skutočne na tesno a nedá sa tam riadiť len samotnou velkosťou !!! Treba vyskušať a až potom sa rozhodnúť. |
Brazel : a ešte jednu vec !! Tie rifle model 501 a 505,ktoré sa tam spomínajú,som si skúšal v Londýne priamo v predajni Lewis Leathers.Sú to oveľa,oveľa hrubšie jeansy než sa robia teraz!!! (pamätníci si isto spomenú ,ked sme na ne čakávali pred Tuzexom) sú sýtej čierno-modrej farby a číslo 36 mi bolo ako uliate. ale priznám sa,že cena 200 EUR bola trochu veľa aj pre mňa...a tak som rezignoval... |
Kotol, keď si dáš Davidu na hlavu a na nasadíš okuliare sedí to všetko v pohode? Netlačia okuliare do nosa? Nemal som Davidu na hlave, ale pri starých otvorených prilbách mne to nikdy na hlave s okuliarmi nesedelo. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Retro (12.12.2010 11:10) |
Retro: |
Ja som myslel že máš classic... Ja by som bral takú a k tomu koženú masku aby mi pri vačšej rýchlosti neroztrhlo držku Ale zatiaľ sa mi to nehodí... |
Retro: a jazdil si už s Classic ??? Mňa by zaujímalo,ak tu niekto má s tým skúsenosť,či sa tieto žaľuďovky nesprávajú podobne ako ostatné im podobné...a že či nemajú tendenciu pri väčšej rýchlosti sa nadvihovať smerom do zadu???? |
Nejazdil, preto som sa pýtal teba ako to s tými okuliarmi sedí. Myslím si že pokiaľ má správnu veľkosť tak s tým problém pri jazde nebude. Tento typ prilieb používali všetci jazdci v majstrovstvách sveta do konca 60.rokov. Zaujímavé je že jet priby existovali ale neviem o nikom s špičkových jazdcov ktorý by ju používal. Čo z toho vyplýva? Existuje nejaký finta na výber okuliarov. Raz to niekde popisoval John Surtees ale zabudol som o čo tam išlo |
ja som si kúpil slnečné okuliare s výsteľkou, ale keď si nasadím prilbu tak ma tlačia nad ušami, ale ľutujem ulomiť/odrezať konce..a keď si nasadím tie vrchné pilotné, tak mi sadnú až dole na nos a nepriľahnú úplne |
v Jetke slnečné okuliare podľa mňa musia tlačiť. To vnútro Davidy,je naozaj urobené tak perfektne na tesno,že si neviem ani predstaviť kam tie okuliare strčiť.... |
Tak už by si sa mohol pochváliť aj s farbou prilby. Ja ako jasnovidec samouk si myslím že je to táto |
nie,nie... veľa bielej je na nej..Radšej som to zladil s motorkou |
ale u Classic pokukávam po tej striebornej Upravené 4 krát. Naposledy upravil Kotol (12.12.2010 14:13) |
pre menej movitych kavickarov, velmi pekne helmy od firmi Bandit. |
Ja mám Worker a som s ňou spokojný aj cena super len štít som musel dať dolu lebo mi to vyvracalo hlavu. |
Kotol , Ty si kúp toto , výjde to menej , ako keby si to dával frézovať : cgi.ebay.co.uk/TRIUMPH-T100-CASE-CHAIN-BONNEVILLE-SCRAM... |
Jura a to sú aké ? Ako by mali vyzerať ? Inak mám v garáži origoš Cafe Racer riaditká na Bonnie-ho . Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (13.12.2010 18:13) |
@ brazel: cafe racer ridítka - hmm ja bych ich bral, ale segra by natem umrela pri jízde na Faro , a zrcátka nejaké retrovky co je v nich pjekne videt, ale né ty coffe co idú nízko z ridítek, proste nejaké kruhové alebo elypsové (v roboce mam bloklý ebay, a domáci net je na dvje vjeci...) |
Retro , čo by si o nej (CX500) chcel vedieť ? Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (13.12.2010 18:37) |
všetko. Má doklady? Stav motora. Ostatné mi je možno aj jedno...okrem ceny... |
Retro, od teba som čakal, že sa pustíš aspoň do nejakého dvanásťvalca Takúto deravú šopu a nejaký zverák hádam máš aj ty poruke? |
Retro , trepem , tá CX 500-vka je z roku 1981 , nie 79 (prvé prihlásenie 12.03.1981) . |
kuva Brazel,zase všetko predáš a ja budem jazdiť asi s cyklistickým pelotonom..... |
Nie Kotol , napísal som hore , že XBR-ku si asi nechám . Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (13.12.2010 20:28) |
Brazel nešpekulujem, ale pri tejto cene sa to neoplatí prestavať a postaviť na papiere. Dosiahne sa taká suma za ktorú sa dá postaviť zaujímavejšia motorka ako je CX /napr.GS 750, 1000/ |
Retro , ja sa viem dohodnúť , to je cena , kde by som neprerábal (ani nezarábal) , je to na dohode . Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (13.12.2010 20:47) |
Brazel jedna GS 1000 u mňa vzniká. Ale ako Wes Cooley Yoshimura Replika... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Retro (13.12.2010 21:11) |
Nó , len nie za 5 korún . |
Jasnéééé. Myslel som to tak, že keď pchať peniaze, tak do niečoho zaujímavejšieho. A za koľko sa dá GS zohnať?. Dá sa výhodne, len sa treba snažiť a mať samozrejme trochu šťastia. |
Už som to raz tu písal , mal som ponuku na GS 1000 G (s kardanom) za 1000-ku . Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (13.12.2010 21:45) |
chlapi, preco omotavate to vyfukove potrubie handrou z nejakej mumie ? |
Retro, na čo si zvedavý? Na to omotávanie kolien? Upravené 1 krát. Naposledy upravil papiboy (13.12.2010 23:27) |
papi_chlapče:teoriu s udrzovanim teploty pozname, ja som sa iba neobratne pytal na esteticke dovody. neslo mi do hlavy preco nieco take kultivovane a uhladane, naladane na rychlost a race ma byt "pokazene" niecim, co vyzera, ako keby mechanici ukradli v depe upratovacke handru na umyvanie dlazky. vsetko je nalakovane, kozene, chromovane, skvele. nic nie je roztrapkane, usmudlane, trpiace teplotou... Upravené 6 krát. Naposledy upravil pibroch (13.12.2010 23:53) |
pibroch, nepochopili sme sa O teórii by sa dalo viac napísať, práveže aj ja podpichujem cez Retra (on mi odpustí, lebo sa ho to netýka ) preimidžovaných pretekárov - dúfam, že keď to ešte raz prečítaš, nájdeš v tom mojom príspevku trošku irónie... |
Cha-cha , ale zase aspoň zakryje zajdené kolená , zvary , ťukesy , atď ... |
Koncovku výfuku cíti občan najviac keď stojí v križovatke vedľa AVIE.(Nič nesmrdí viac) Ale no neviem, na kafáča mi to akosi nesedí, je to taká modrená fíčovina.Pochopím že bahniakovi pri hlbokom brodení(sleng býv.tankistu) netreba "klapky" ale inak načo? Upravené 1 krát. Naposledy upravil tonyy (14.12.2010 10:58) |
tonyy , no imidžofka , ako to tam u vás hovoríte |
ja u Ducati budem omotavat...zakryju sa zvary, nemusim to lestit a hlavne mi rychlejsie prudenie plynu vo vyfukoch pridas dobrych 8 koni..no nech nekecam tak rovno aj desat ... |
photoshop fake Upravené 2 krát. Naposledy upravil ludovitko (15.12.2010 4:01) |
ludovitko O pol patej treba spat a ne vypisovat, lebo si si asi temu pomylil |
Uz od kedy som zapocul pojem "cafe racer" zaujima ma jedna vec. |
spidooo čo sa týka hudby tak rockabilly: sk.wikipedia.org/wiki/Rockabilly |
spidooo , piči , ešte aj ten má AVON . A ja som to vzdal . To sú drobnosti , na ktorých záleží !!! Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (16.12.2010 0:53) |
Retro Oo, tak rock ma zaklad v 50tich rokoch zo stilu Rockabilly (Som to asi zjednodusil ) |
spidooo, musíš dráždiť spiacich levov poťahovaním za ich bajuse? |
Spidooo asi sem netreba ťahať hudbu, to je somarina.... Ja som na 60. /napr. Cream, Doors, Hendrix, Stones/ a 70. roky /napr.Purple, Sabbath, UFO/. Presnejšie hard rock a všetko čo vzišlo z blues /S.Ray Vaughan a pod./ Ale ani Velvet Underground a podobné veci mi nie sú cudzie... |
Predchádzajúce | 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 59459 | Včera: 133152