Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty článok o svojej motorke!

Cafe Racer - Diskusné fórum - Len Tak

Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuCafe Racer - Diskusné fórum - Len Tak

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 

| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |

04.12.2010 13:25

Re: Cafe Racer

:-D Retro, niekto nevie vyrobiť ani píšťaľku z vŕby, ale zase má peniaze - pre tých to je výhra. "Zbierku" myslím na ukazovenie sa pred kaviarňou - veď sa krásne leskne, tak to predsa bude v meste tá najlepšia. Všakže ty len závidíš? :-D

Keď sa rozhodlo o výrobe, hovorilo sa o limitovanej sérii (cca do 100 kusov), propaganda tvrdila, že firma sa tou malou sériou snaží vyhovieť požiadavkám zákazníkov... Ak to bude ozaj len 100 ks to sa určite predá, aj keď sa to profíkovi z horného konca nepáči ;-) :-D :-*


04.12.2010 15:03

Re: Cafe Racer

Retro
 Jogurťák 

Ikona

Hovoríš celkom múdro :-) Ale predstav si, že ja neviem vyrobiť píšťalku z vŕby a nejak ani peňeži nemám.... Dosť chujová kombinácia :-)))
V Guzzi sú špecialisti na limitované série. Predviedli sa s Le Mans sériou Rosso. Potom prišla séria Negro a neviem či ešte nejaké ďalšie. Zdá sa mi že tam nešlo o nič len o farebné víka hláv a nejaké blbosti ale boli to limitované série. Taliani sú desgnoví géniovia, ale občas robia sú poriadní dilinovia.


04.12.2010 16:43

Re: Cafe Racer

Chlapci,100 ľudí-100 chutí....záleží,že kto má akú predstavu,sen,nároky a samozrejme peňaženku..


04.12.2010 16:58

Re: Cafe Racer

Retro
 Jogurťák 

Ikona

Určite viete čo je základ...

Pozri obrázok


04.12.2010 17:14

Re: Cafe Racer

jawa555
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona

no neviem buď sa mi to zdá alebo je to starý golďas ;-) [dobre] pekne spravené a dokonca tam vidím napísané kompresor to znie zaujímavo [dobre]


04.12.2010 17:37

Re: Cafe Racer

>:-) No, Golďáska s turbokompresúrkem mám na sklade aj ja [dobre] :-* Ale to je niečo skôr pre nášho začínajúceho StuntRidera :-)))

Pozri obrázok


04.12.2010 17:54

Re: Cafe Racer

Ale vyhrabem aj nejaké bez turba, aby sa nepovedalo ;-)

Pozri obrázok

Pozri obrázok

Pozri obrázok


04.12.2010 18:37

Re: Cafe Racer

Retro
 Jogurťák 

Ikona

Papi ty sa dal sem Goldwinga s turbodúchadlom nie s kompresorom!!! >:-) :-D :-P
To je rozdiel...


04.12.2010 19:03

Re: Cafe Racer

Hej, volá sa to u nás turbokompresor :-D

Pozri obrázok

Upravené 1 krát. Naposledy upravil papiboy (04.12.2010 19:08)


04.12.2010 19:38

Re: Cafe Racer

Retro
 Jogurťák 

Ikona

Cííí boha to máš skade? :-O :-))) Doteraz všade na svete bol kompresor mechanický poháňaný a dúchadlo poháňané výfukovými plynmi.
Tu je kompresorová Guzzi.

Pozri obrázok


04.12.2010 19:50

Re: Cafe Racer

Retro, ja viem, som tiež autičkár a keď chceš, ti nakreslím peknú Bugattku s kompresorom, radový osemvalec s otvorenou kapotou. >:-) Skoro všade vo svete sa to volá turbokompresor, dúchadlo - dmychadlo je "československé" slovo a podľa mňa ani nie je technicky úplne presné...

Naschvál som teraz hodil do gúgla že "turbokompresor" - funguje to po všetkých jazykoch, aj po slovensky. Samozrejme ja "turbodúchadlo" funguje, ale technická literatúra to používa aj tak aj onak...

Hádam, ale na tomto sa nepochytíme :-D :-D :-D :-*

Upravené 2 krát. Naposledy upravil papiboy (04.12.2010 20:02)


04.12.2010 19:58

Re: Cafe Racer

Retro
 Jogurťák 

Ikona

Jasné poďme ďalej... :-) [dobre]
Vieš že svojho času aj geniálny angličania kopírovali Guzzi?

Norton Horizontal

Pozri obrázok

AJS Porcupine

Pozri obrázok


04.12.2010 20:10

Re: Cafe Racer

Retro
 Jogurťák 

Ikona

www.gaskrank.tv/tv/cafe_racer/cafe-racer-tv-doku-reihe-...[null ]


04.12.2010 20:39

Re: Cafe Racer

>:-) Retro >:-) Nemusíš mi lichotiť, viem, že ležaté valce nevymyslel Guzzi :-D A viem že pán Norton mal dvojkolku už v 1899, navyše mal motorku s motorom Peugeot V2, ktorá v roku 1907 vyhrala na prvom ročníku TT, a aj bratia Stevensovci (A.J.Stevens Ltd = AJS) už brali na TT zlatý veniec v roku 1914 v kategórii Junior 350 >:-)

Pritom Guzziovci začali vystrúhavať prvú mašinu až v roku 1920, navyše s ňou vyrukovali až v roku 1921, čo je oficiálny dátum vzniku firmy. Ale už to bol hneď štvorventil, žiadny lenochod [dobre] ;-)

Ale rozmýšľam, čo asi môžeš po mne chcieť, keď už tak lichotíš, tak von s tým >:-)

Upravené 1 krát. Naposledy upravil papiboy (04.12.2010 20:41)


04.12.2010 21:46

Re: Cafe Racer

Devildriver
 Čoprák 

Ikona

večerná nuda ma prinútila si pokockovať prilbu ;-)
Pozri obrázok
Pozri obrázok


04.12.2010 22:36

Re: Cafe Racer

Retro
 Jogurťák 

Ikona

Papi ha ti nelichotím, ja ťa podj....m :-))) Ale vedomosti máš. Ale myslím si, že tie ležaté válce okrem Guzzi nikto nepoužíval.
devilrider dobrá prilba. Ale ten odraz toho lustra na nej vyzerá ako priestrel :-)))
Keď sa raz zo mňa stane caferacer, tak si na hlavu nasadím toto

Pozri obrázok


04.12.2010 23:57

Re: Cafe Racer

Ospravedlňujem sa kávičkárom, time out: ;-)

Retro - :-D Páni Hildebrand a Wolfmüller z Nemecka nechali v roku 1894 patentovať svoj dvojkolesový dopravný prostriedok pod názvom "das Motorrad" (motorové kolo alebo teda motocykel). Všeobecne je uznávaný, ako prvý motocykel na svete (teda až na pár tvrdohlavcov všeobecne...). V rokoch 1894 až 1897 vyrobili viac sto kusov, pohon zabezpečoval vodou chladený ležatý 4T dvojvalec ;-) >:-) Nevyzeral presne, ako dnešné, ale to je detail, ide o princip...

Anglické Douglasy mali tiež už počas 1 SV ploché dvojvalce zabudované naprieč (samozrejme s ležatými valcami), ale tiež anglický Ascott Pullin mal v 1920 ležatý jednovalec, teda bolo čo odkukávať, kým sa Guzzi objavil...


05.12.2010 0:17

Re: Cafe Racer

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Papi nesekol si sa o 9 rokov?
Ascot Pullin *1928 †1929
ale zas bola to prva motorka v historii s hydraulickymi brzdami [dobre]

napriec ulozeny plochy dvojvalec skonstruoval Granville Bradshaw (ABC) o 5 rokov skor nez toto riesenie pouzilo BMW

p.s. ABC = all british cycles
p.s.2 mam luxusnu rozkosnu encyklopediu motocyklov tak som mudry jak radio :-))) ale toho Bradshawa som si pamatal


05.12.2010 0:18

Re: Cafe Racer

Retro
 Jogurťák 

Ikona

Ten H+W... dobrý postreh [dobre] Mne utkvel v pamati len náhon zadného kolesa. Douglas nepočítam, to je iná kapusta. A Ascot Pullin je celý plechový a ani som nevedel aký je tam motor :-)

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Retro (05.12.2010 0:26)


05.12.2010 1:37

Re: Cafe Racer

AMIS
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

chlapci Vám tu pekne jebe :-D :-D :-D :-D


05.12.2010 8:31

Re: Cafe Racer

Retro
 Jogurťák 

Ikona

Ešte iba teraz začne...
Už roky sa snažím zistiť čo je to za motor. Tá motorka bola v KE. Nič bližšie som sa od pamatníkov nedozvedel. Mám nejaké info a tušenie o čo ide ale dám priestor aj iným špekulantom :-)

Pozri obrázok


05.12.2010 10:29

Re: Cafe Racer

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

z nazvu sa da minimalne dozvediet ze ide o Tibora Delimana

www.moto-racing.sk/historia/osobnosti-historie-tibor-de...

a ze "Štartoval na motocykloch NSU, ESO, Walter, ČZ, Jawa".. a ten prave ten Walter sa mi nepodailo nikde najst


05.12.2010 10:38

Re: Cafe Racer

Retro
 Jogurťák 

Ikona

Tu ho máš na Waltri.

Pozri obrázok


05.12.2010 11:47

Re: Cafe Racer

>:-) Ale sa to tu zasiera dejinami, no fuj :-D

raptor, neviem, či som sa sekol, zdrojov mám viac a aj sa rozchádzajú občas... Tiež mudrujem len z kníh a časopisov, bohužiaľ nemám všetky doma.
Firma Ascot (inde Ascott) bola evidovaná v Anglicku v rokoch 1905-06, vyrábala motocykle. Preukázať spojenie s Ascot Pullin neviem. Isté však je, že Cyril Pullin už mal firmu v roku 1920 zaevidovanú pod názvom "Ascott Motor Manufacturing Co Ltd., Letchworth, England" V rokoch 1920-25 už táto firma vyrábala okapotovaného predchodcu tej päťstovky OHV, ktorá potom mala tie hydraulické brzdy (dokonca na želanie štít s elektrickým stieračom a aj reumaplechy).
>:-) retro, ak bude mať dva dni, prelistujem knihy a časáky :-D :-D :-D
Vidím len toľko, že ten rám je Perák, motor sa podobá na JAP z 30. rokov, ale to len prvý dojem. Moc sa neteš, Brough Superior to nebude ;-)

P.S. založte niekto tému "pravek", toto tu je pre espresákov ;-)


05.12.2010 15:14

Re: Cafe Racer

Retro
 Jogurťák 

Ikona

Pozri obrázok


05.12.2010 15:27

Re: Cafe Racer

Devildriver
 Čoprák 

Ikona

kua, pekne vymyslené [dobre]


05.12.2010 16:19

Re: Cafe Racer

Goldy
 Geriatrik 

Ikona

AMIS: Šak nechaj nech im je.. Dobre sa to číta. Inak vďaka za založenie témy Pravek [dobre] . Nie som síce veteránista, ale vyťahujete riadne pikošky. Obdivujem Vaše vedomosti, archív a tak. Len tak ďalej. ;-)


05.12.2010 16:27

Re: Cafe Racer

chooki
 Edvenčr 

Ikona

retro, papiboy...kompresor vyjadruje to iste ako duchadlo...

No a v zakladnom rozdeleni mozeme mat turboduchadlo (inak povedane turbokompresor) , to znamena, ze duchadlo je pohanane turbinou, ktoru roztacaju vyfukove plyny.

Alebo mozeme mat mechanicke duchadlo/inak kompresor, ktory je pohanany z klukoveho hriadela mechanicky...Tu sa pouzivaju piestove, spiralove, rootsovo, skrutkovite, G duchadlo (VW v modeloch golfov II, corrado , polo z 80tych rokoch : G60, G40) .\

Dnes sa pre seriove auto motory javi ako najlepsie kombinacia mechan.duchadla a turboduchadla...Mech. zabera od nizkych otackach, turbo duchadlo zabera pri vyssich otackach, kedy uz vyf.plyny maju dostatocnu energiu..(napr. VW motory TSI, montovane napr. aj do skodoviek posledneho rocnika..)

Tu schemu, co sem dal papiboy, je klasicke turboduchadlo (turbokompresor) ....


05.12.2010 16:30

Re: Cafe Racer

chooki
 Edvenčr 

Ikona

papiboy...duchadlo je spravne slovo...aj v nemcine pouzivaju Lader, a znamena to presne tako ako u nas, duchadlo...


05.12.2010 16:33

Re: Cafe Racer

Retro
 Jogurťák 

Ikona

chooki prestaaaň... :-D


05.12.2010 17:49

Re: Cafe Racer

keď je tu už reč aj o doplnkoch a image..hi hi hi, tak aj ja som sa trochu doma zabával:
Pozri obrázok


05.12.2010 17:56

Re: Cafe Racer

Pozri obrázok

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Kotol (05.12.2010 17:57)


05.12.2010 17:58

Re: Cafe Racer

Pozri obrázok


05.12.2010 18:00

Re: Cafe Racer

Pozri obrázok


05.12.2010 18:01

Re: Cafe Racer

Pozri obrázok


05.12.2010 18:58

Re: Cafe Racer

>:-) chooki, ???

Môj názor: Turbokompresor absolútne nemusí byť poháňaný výfukovými plynmi. Názov vyjadruje predovšetkým spôsob stláčania vzduchu turbínou, pohon je až druhoradý. Je kopec napr. priemyselných turbokompresorov poháňaných elektromotorom (BOGE, Lutos, blablabla... viď katalógy).
Pohon zabezpečený tiež turbínou poháňanou výfukovými plynmi samozrejme je super vec, ale len jedna z možností pohonu. Ten by mohol byť aj mechanický, potom by sme hovorili o motore preplňovanom turbokompresorom, ktorý má mechanický (alebo hoci aj elektrický) pohon...

Z jazykového hľadiska nie som žiadny expert, tú technickú nepresnosť som myslel tak, že dúchadlá môžu slúžiť aj na rovnotlakové premiestňovanie vzduchu, kompresory však vždy vytvárajú pretlak - ale možno sa mýlim... Aj jazykovedci hovoria o kompresnom pomere a nie o pomere dúchania (či čo) - ale mne to je tak jedno... Sorry

Radšej pridám niečo od Artura Magniho: ;-)
Pozri obrázok


05.12.2010 19:00

Re: Cafe Racer

Devildriver
 Čoprák 

Ikona

Kotol, parádička [dobre] ja som si včera dával nejaké tie odznaky na bundu >:-)


05.12.2010 22:09

Re: Cafe Racer

blade
 Kávičkár 

Ikona

retro vidim ze ty si chodiaca teda sorry jazdiaca encyklopedia cafe recer [dobre]

ja som tiez podlahol tomuto stylu, ale mne ucarovali skor talianske moto ako tie anglicke, aj ked som dlho zvazoval nad jednym Triumphom, ale vsak v garazi je miesta este dost tak o par rokov ju hadam vyplnim, pripadne Kawa robila peknu klasiku podla mojho gusta

niekto tu spominal, ze pokial si sam nespravis cafe racera tak to je len komercia, len na to treba hodne casu, ale verim ze si z mojej komercie raz urobim cofe racera podla predstav

tema je vyborna, konecne po dlhom case na motoride sa nikto nevadi a neosocuje, takto to tu zilo v zaciatkoch ked vsetci s nadsenim prispievali do temy a kazdy cakal co sa objavy nove, len tak dalej

duch cafe racer je vecny a nezalezi na akej masine, ci mas jawu alebo klutoveho triumpha, ide o pocit, ktory nicim nenahradis, pozitivne vibracie, kto zazil ten vie 8-)


05.12.2010 22:39

Re: Cafe Racer

duch cafe racer je vecny a nezalezi na akej masine, ci mas jawu alebo klutoveho triumpha, ide o pocit, ktory nicim nenahradis, pozitivne vibracie, kto zazil ten vie

úplne súhlasím !!!!!!!!


05.12.2010 23:01

Re: Cafe Racer

Retro
 Jogurťák 

Ikona

Blade dobre píšeš že sa tu nikto nevadí a neosočuje. Motoride by nemal byť len pre somárov ale aj pre normálnych ktorí ľudí ktorí neriešia pi...ny ale žijú motorkami a pre motorky. Takže poďakovanie všetkým zúčastneným!


06.12.2010 0:28

Re: Cafe Racer

chooki
 Edvenčr 

Ikona

retro...neprestanem... :-) papiboy ma trosku zmatok v zakl.terminoch..aspon co sa teda autobranze tyka...bud je oznacenie mechanicky kompresor/duchadlo (tj. je pohanane mechanicky) alebo turbokompresor/duchadlo (tj. je pohanane turbinou).
Neexistuje ziadne , citujem "by sme hovorili o motore preplňovanom turbokompresorom, ktorý má mechanický (alebo hoci aj elektrický) pohon.." . Ak hovorime o turbokompresore, tak musi byt hnany turbinou, lebo turbina sa vola zariadenie na premenu kinetickej/tepelnej energie na mechanicku...
Staci si precitat napr. knihu-skripta od trnku/urbana - spal.motory, kde su tieto a kopec inych zakladnych teoretickych javov popisane..

Ale aby som len nekecal, tu je priklad turbo aplikacie, Egli MRD1, co bol dlho "seriovo"najrychlejsi stroj...rok vzniku 1978, motor kawa z1000, prevrtany, s turbom, v najsilnejsej verzii 300 ps, max. 330kmh...bolo ich niekolko sto ks vyrobenych..(ta remenica pri motore pohana altik, nie kompresor)

Pozri obrázok


06.12.2010 0:33

Re: Cafe Racer

chooki
 Edvenčr 

Ikona

z druhej strany..turbo ma na mieste karburatorov..

Pozri obrázok


06.12.2010 0:43

Re: Cafe Racer

:-D :-D :-D


06.12.2010 8:53

Re: Cafe Racer

jawa
 Kávičkár 

Dobrá téma. [dobre] ;-)


06.12.2010 9:06

Re: Cafe Racer

spidooo
 Kávičkár 

Ikona

Kotol Dobra si ty modelka [dobre] Pekne veci.

K teme: Zacal som na MR chodit prave kvoli tomu, ze natrafim na taketo temy. Ani to netrvalo tak dlho (iba asi 2roky :-))) )a konecne tu take dve temy su. Konecne sa niecomu priucim a dozviem sa... [dobre]


06.12.2010 9:08

Re: Cafe Racer

jawa555
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona

Retro taneidentifikovateľna mašina mi pripomina teda motor sa podobá na indiana ale niesom si istý www.dudeworld.com.au/ARTIBURTMUNRO.HTML možno sa mýlim ale podoba tam je ;-)


06.12.2010 9:24

Re: Cafe Racer

Retro
 Jogurťák 

Ikona

Je to Burt Munro Indian. Je to je ho práca, takže to nie je ono.
Ten motor sa najviac podobá na americký Crocker ale... Nechajme ešte pátračov pracovať.


06.12.2010 9:39

Re: Cafe Racer

Ty môj Dodo !!!!!!! Ten kýbel vzadu,nemá chybu.......určite ho jeho žena ešte teraz hľadá v záhrade...
Pozri obrázok

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Kotol (06.12.2010 9:40)


06.12.2010 10:53

Re: Cafe Racer

chooki..
priklanam sa k tvojmu vykladu kompresor, turbo kompresor
kompresor -... mechanicky pohanany..ucinny uz od nizkych otacok
turbokompresor... pohanany turbinou..ucinny az ked sa turbo roztoci vyfukovymi plynmi..t. j. az vo vyssich otackach. Idealnba kombinacia je turbokompresor plus k tomu mechanicky komresomrom..naprikald ako novinka 1,4 TSI .. len ako to bude zo zivotnostou...??

ale aby bo poriadok v terminologii.. (citat)
"Podľa tlakových pomerov potom môžeme rozdeliť zariadenia na stláčanie vzduchu na

ventilátor: π < 1.13 (tlak na výstupe neprekračuje 10 kPa)
dúchadlo: 1.13 < π < 3 (tlak na výstupe neprekračuje 200 kPa)
kompresor: π > 3 "

a este si vrtnem ...papiboy... pises" Hildebrand a Wolfmüller ze prvy motocykel " tak to potom vlastne vsetci okopirovali od nich, to znamena ze ani tebou preferovane talianske znacky neboli prve, ale uz tie kopirovali. .ako potom aj ti zli a chamtivi japonci co vsetky tieto uzasne napaday ukradli a zacali vyrabat v stotisicovych seriach... takze vsetko je to vlastne nemecká prvopociatocna idea .. ,?? :-)

Upravené 1 krát. Naposledy upravil demo (06.12.2010 10:57)


06.12.2010 11:13

Re: Cafe Racer

:-D demo, ser už na to. Už len dve pripomienky: terminológiu kompresorov loviť v literatúre o kompresoroch. Automobilové turbá predstavujú le 1% segmentu kompresorov. Knihu Trnka J.- Urban J. "Spalovacie motory" ALFA Bratislava 1992 poznám, nie je to o kompresoroch a píše: Turbodúchadlá sa používajú najčastejšie v spojení s piestovými spalovacími motormi... blablabla, teda najčastejšie, ale nie výhradne.

Delení a kategórií kompresorov je habadej z najrôznejších hľadísk. Napríklad:

Pozri obrázok

No a nechce sa mi loviť, až tak ma celá vec nesere, ale aj tento je turbokompresor, kde sú výfukové plyny?
Pozri obrázok

A samozrejme končím túto tému, budte kľudní, viem, o čom je turbo v aute. Pár kapôt som už otvotil, nežijem zo skrípt a z gúgla >:-) >:-) >:-)


06.12.2010 21:29

Re: Cafe Racer

>:-) Agent provokatér sviňa AMIS (ževraj kamarát :'( ) ma zas predbehol, ako takto môžem kľudne spať?! :-D
Ešte mi to aj na mail pošle, dobre že jazyk nevyplazil :-D :-D :-D

Pozri obrázok


06.12.2010 21:43

Re: Cafe Racer

miso251SK
 Turista 

No Nemcom jednu DKW u*ebali priamo z pretekov, ked podplateny jazdec (neviem rychlo meno) namiesto cesty do boxov zamieril so strojom mimo drahy a japonci uz mali co kopirovat. Ono sa o nich hovori, ze sa po technickych vystavach, ked este fotoaparaty neboli na dobrej urovni, chodili so zapisnikmi a obkreslovali technicke riesenia ako regulatory predstihu a podobne veci, co mohli rozobrali a obkreslili.


06.12.2010 21:49

Re: Cafe Racer

miso, no toto si nemal >:-) demo ťa zožere :-D


06.12.2010 22:16

Re: Cafe Racer

Retro
 Jogurťák 

Ikona

To nebolo u DKW ale MZ. Ernst Degner.


06.12.2010 22:22

Re: Cafe Racer

chooki
 Edvenčr 

Ikona

nieco z vlastneho archivu...
honda cb 750, prvy model K, prvy jap.seriovy 4 valec...dokonca na SK odfoteny..

Pozri obrázok

Pozri obrázok

guzzi, tiez na slovensku (ale neviem o nej nic, moto guzzi neuznavam, tak ma ani nezaujimaju..)

Pozri obrázok

Pozri obrázok


06.12.2010 22:27

Re: Cafe Racer

chooki
 Edvenčr 

Ikona

cb 350 alebo 400...z nemecka to cesi vozia na stovky a prerabaju na zavodaky..tiez nad niecim takym rozmyslam, az budu volne eura

Pozri obrázok

Pozri obrázok


06.12.2010 22:40

Re: Cafe Racer

miso251SK
 Turista 

uz to bola MZ? Nevedel som to rychlo zaradit do obdobia, nevadi... az teraz citam ze to bolo v sestdesiatych rokoch, to uz MZ bola MZ nejakych par rokov. Vtedy to bolo vcelku velke cudo. v triede 125 ccm mali motor, ktory mal litrovy vykon 150kW, cize 200koni. A objednavatelia "unosu" boli z Yamahy.



06.12.2010 22:40

Re: Cafe Racer

jawa555
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona

Tu CB poznám to má klub Motovia v Michalovciach a jazdí na nej pokiaľ sa pamätám Jozef Rauch [dobre] . Pekná mašinka mne sa páči odkedy som ju prvýkrát videl ;-)


06.12.2010 22:43

Re: Cafe Racer

chooki
 Edvenčr 

Ikona

nieco z 80tych rokov...pripravene fotky z mojho clanku, ktory uz par rokov chystam, o historii streetfighterov...

XS1100
Pozri obrázok

zopar variaci na temu martin (franc.stavitel ramov)

Pozri obrázok

Pozri obrázok

Pozri obrázok

Pozri obrázok



06.12.2010 22:49

Re: Cafe Racer

chooki
 Edvenčr 

Ikona

zopar "klasickych" cafe racerov...

Pozri obrázok

Pozri obrázok

Pozri obrázok

Pozri obrázok


06.12.2010 22:49

Re: Cafe Racer

Retro
 Jogurťák 

Ikona

jawa555 presne...je to Honda Ďoďa Raucha.
chooki [dobre] Martin mám rád :-))) Ale poď do Praveku a nechaj to tu pre caferacery :-) Hoci aj sem sa to hodí...


06.12.2010 22:52

Re: Cafe Racer

AMIS
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

aj moja dcéra už leze do klubu :-D :-D :-D :-D

Pozri obrázok


06.12.2010 23:21

Re: Cafe Racer

kankoXF
 Kávičkár 

Ikona

AMIS ty jedno tvrde "Y" :-))) toto si kde splasil? :-O


06.12.2010 23:41

Re: Cafe Racer

AMIS
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

kanúšik vo vrábloch no a zvyšok homemade ala guzzi

inak ja som z toho racera tak popletený , že už neviem kde mám hlavu :-O :-O :-O

Pozri obrázok


06.12.2010 23:52

Re: Cafe Racer

>:-) Čo? Si už aj nabúral? Veď aj ten lampáš máš skoro jak Vadim :-D :-D :-D


07.12.2010 6:16

Re: Cafe Racer

chooki ze : "guzzi neuznavam"...
predsa vsak len talianske su dobre, opytaj s papiho,on vie.. :-)

Upravené 1 krát. Naposledy upravil demo (07.12.2010 6:17)


07.12.2010 10:10

Re: Cafe Racer

:-D demo :-D Nedáš si povedať, asi chceš bojovať... Tak poďme :-D

1.) Nikdy som netvrdil, že Guzzi je lepšie, ako hocičo iné - ak možno v podpichovacej debate niekde predsa, tak to bolo v srandovnom kontexte. Kľudne hladaj spätne ... Takéto tvrdenia mi nanucuješ ty...

2.) Nikdy som o žiadnej značke nenapísal, že je horšia ako ostatné, a to vôbec nie o japonských.

3.) Si nasratý, lebo si poplietol uloženie motora priečne alebo pozdĺž, keď si bol na to upozornený, najprv si začal vysvetlovať, ako si to myslel ty, ak to neprešlo, potom si oznámil urazene, že predsa napíšeš, čo chceš.. Pre niekoho, kto píše technické články, to je HANBA, je to smiešne...

4.) Z toho vyplýva aj môj konflikt s tebou, Gold Wing tiež nemá uložený motor priečne. Navyše, keď som oponoval tvôjmu tvrdeniu, že nebol prvý štvorvalec boxer a opovážil som pridať fotku Zündappu z praveku (boli aj iné, pohladám...) - už som to u teba totálne posral :-D V každom druhom príspevku ma podpichuješ, len si to prečítaj :-D

Prečo je taký problém napísať, že som sa pomýlil alebo že som neformuloval presne? Kua, mňa keď niekto opraví a má pravdu, vždy sa mu poďakujem... Veď sa môžem pomýliť, ako každý iný...

Podobných nepresností je všade milión, čo už smrdí technickým bulvárom.
Mishko napr. písal, že CB 750 bol prvý štvorvalec (1969). Ozval som sa, opravil, že prvý priečne zabudovaný. Ozval som sa, tak dobre, ale prvý sériový - ale ten bol predsa o 4 roky sôr MV Agusta Quattro (1965 - dokonca pripravovaný už od polovice 50. rokov... a nie tajne)) - ale zasa, že len niečo nad sto kusov sa vyrobilo... No a? Nič to nemení na tom, že CB 750 nebol prvý, tie MV sú dodnes v inzerátoch na EČV... V 1969 o tej MV vedeli všetci, len teraz sa dá zneužiť nevedomosť mládeže... To už ani neidem rozoberať, že v Mishkovom článku (má ale alibi, materiál je prevzatý od Discovery) sa navyše píše, že CB 750 mala ako prvá sériová motorka vpredu kotučovú brzdu, čo sa predtým používalo iba u lietadiel. Volovina, až to bolí, všetky normálne autá už vtedy mali aspoň vpredu kotučové brzdy, Fiat 124 už ich malo v r. 1966 štyri, len Rusi znova vyrábali Žigulák vzadu znova s bubnami...

Radšej to neidem ďalej rozoberať, lebo tu získam len samých nepriateľov... :-D Ani neútočím, len sa bránim. Som presvedčený, že každý technik svoje tvrdenia musí vedieť obhájiť a nie potom vysvetlovať, že on to tak nemyslel...

demo, ešte raz: Proti Japoncom nič nemám, ani som nemal. Chystám sa kúpiť znova Japonca. Nenájdeš po mne vetu, kde by som ich spochybnil alebo neuznával. Len občas upozorním, že neboli prvý. To je moja vina. A že robia všetko lepšie? Jasné, že ano - keby robili horšie výrobky, už by na trhu dávno neboli. Ako veľa Európanov, čo tu už nie sú...


07.12.2010 13:43

Re: Cafe Racer

Devildriver
 Čoprák 

Ikona

Kým vy sa tu hádate, Kotol ma odmeňuje :-P >:-) 8-)


07.12.2010 14:40

Re: Cafe Racer

papi :-O ... vsak v poho.... klud ... keine panik.... no stress...
ak sa citis dotknuty sa ospravdelnujem...
ale vsak aj ty si do mna vrtal a berem to s usmevom... tak naco tolky krik...
mylit sa je ludske, nedat si poradit hlupe... to vieme obaja


07.12.2010 14:51

Re: Cafe Racer

Jura
 Motarďák 

Ikona

sestrenka fčíl nedávno byla na výstavje tam u nich ... toš pár od ní....

Pozri obrázok

img192.imageshack.us/img192/4449/carlneshuk2.jpg


07.12.2010 17:28

Re: Cafe Racer

:-D demo, v pohode. Len som si všimol, že si ma posledný čas z ničoho nič viackrát uštipačne spomenul, aj keď nešlo o mňa ani o teba, boli to neutrálne témy, ako táto.
A tu odrazu včera o 10:53 posledný odstavec z ničoho nič zase o mne, navyše zase vykrútená hovadina, moja reakcia: "demo, ser už na to"
A dnes 6:16 zase spomínaš mňa - tak som sa už musel ozvať, zatiaľ len jemne. Diskusiu na úrovni preferujem, ale podjebávanie som ochotný trpieť len určitý čas. Skúsme vecne a nie k osobe, hneď to bude veselšie. Nezasierajme to tu ďalej, ostatní prepáčte, demo, Peace [dobre] ;-) :-* :-D

Aspoň k téme: najkrajšia motorka na Slovakiaringu v roku 2010 (ale len podľa mňa ;-) ):

Pozri obrázok

Upravené 1 krát. Naposledy upravil papiboy (07.12.2010 17:38)


07.12.2010 17:46

Re: Cafe Racer

Pennywisse
 Turista 

Ikona

Chooki : co si sem dal teraz tu poslednu stvoricu "cafe" co su to prosim ta za modely ?


07.12.2010 18:12

Re: Cafe Racer

chooki
 Edvenčr 

Ikona

pennywisse - 1. honda cb350 alebo 400 , 2. moze byt yamaha sr500, ale nie som si isty..tato ma 2 vyfuky a sr500 co som ja videl mava jeden, 3. je urcite yamaha xs650 a 4. je suzuki gs400


07.12.2010 18:37

Re: Cafe Racer

Pennywisse
 Turista 

Ikona

chooki - dakujem , krasne su [dobre]


07.12.2010 18:49

Re: Cafe Racer

papi:
ja dávam prvenstvo tejto
Pozri obrázok

Upravené 2 krát. Naposledy upravil Kotol (07.12.2010 18:53)


07.12.2010 19:08

Re: Cafe Racer

Retro
 Jogurťák 

Ikona

Papi hoď sem zo Slovakiaringu tú na ktorú som ťa "upozornil", nech sa znalci vytiahnu :-)


07.12.2010 19:23

Re: Cafe Racer

Retro
 Jogurťák 

Ikona

Pre chookiho taliansky staviteľ Luigi Segale

Segale Kawa 900

Pozri obrázok
Pozri obrázok

Segale Honda 900

Pozri obrázok


07.12.2010 20:10

Re: Cafe Racer

Retro - Však ju máš, som ti písal, že si oprávnený ich použiť všade :-D Myslíš tú KB s tým škaredým rámom? >:-) Je tam 300 fotiek, kľudne pridaj, čo uznáš za vhodné, aj s popisom. Aj krampus je ticho, lenivec jeden, pritom tam niektorých poznal osobne a určite má tiež niečo "na sklade"

No a KB, popis doc. Retro za chvíľu ;-)

Pozri obrázok

Pozri obrázok


07.12.2010 20:17

Re: Cafe Racer

Retro
 Jogurťák 

Ikona

Počkáme... :-)
Krampus asi nemá čas lebo chystá svoj stroj a chodí očumovať čo chystám ja :-)))


07.12.2010 22:17

Re: Cafe Racer

Ja sa chcem len takto verejne ospravedlnit papimu...

s tymi kompresormi mal naozaj pravdu,.... mea culpa
takze turbo v aute je ako som sa dozvedel vlastne turbokompresor pohanany turbinou...


07.12.2010 22:27

Re: Cafe Racer

Retro
 Jogurťák 

Ikona

Na to čudo od papiho nekto nereaguje :-( . Takže je to Bimota KB2 prestavaná čudesným spôsobom. Rám Bimota, motor Kawa Z1000, kaptáž vlastná výroba, takisto olej. chladič, vlastne všetko ostatné je improvizácia.

Bimota KB2, 1981

Pozri obrázok


07.12.2010 22:32

Re: Cafe Racer

:-D Kua, a nedá pokoj. :-D demo, máš jediné šťastie, že ťa uznávam ako autoritu na motoride a verejne tu prehlasujem, že všetky kompresory mám hlboko v riti. Až mi z nich občas nejaký tlak unikne :-D

Však si nejaké pivo ešte dáme, neboj :-D

edit: Retro, ten nemec tam niečo tonyymu breptal o vytrvalostných pretekoch, asi preto mal tie úpravy (väčšia nádrž?)

Upravené 1 krát. Naposledy upravil papiboy (07.12.2010 22:35)


07.12.2010 22:34

Re: Cafe Racer

Retro
 Jogurťák 

Ikona

Hovorte iba že tie motory sú preplňované a je to...dilinovia :-D :-D :-D


07.12.2010 23:00

Re: Cafe Racer

oldtimer
 Veteránista 

Ikona

Papi, nemohol som to sem nedat :-D

img823.imageshack.us/img823/5062/marranomg1160.jpg


07.12.2010 23:45

Re: Cafe Racer

chooki
 Edvenčr 

Ikona

yamaha xs 360 . kamos mal kedysi takuto ...super stroj...ten zvuk bol fantasticky..

Pozri obrázok

Pozri obrázok

Upravené 1 krát. Naposledy upravil chooki (07.12.2010 23:46)


07.12.2010 23:50

Re: Cafe Racer

:-O [dobre] :-D


08.12.2010 7:57

Re: Cafe Racer

brazel
 Kávičkár 

Ikona

Keď už o preplňovaní , každý má možnosť : www.rotrex.com/Home.aspx

A tejto téme je aj k nahliadnutiu : Off topic - Mimo tému: TURBO na Pioniera...


08.12.2010 8:20

Re: Cafe Racer

spidooo
 Kávičkár 

Ikona

papiboy,Retro Ten deklel na tej KB2, co ma prevareny. To nieje original vsak? To si ten cliovek takto prerobil kvoli klopeniu vsak?


08.12.2010 8:30

Re: Cafe Racer

Jura
 Motarďák 

Ikona

prvý Norton Cafe Racer má svojého majitela - - - zdroj MCN

Pozri obrázok


08.12.2010 9:23

Re: Cafe Racer

Retro
 Jogurťák 

Ikona

spidooo tie dekle sa prerábali bežne, presne kvoli klopeniu.
Wes Cooley, Suzuki GS 1000 Yoshimura

Pozri obrázok


08.12.2010 9:53

Re: Cafe Racer

Devildriver
 Čoprák 

Ikona

zásobovanie, aby mali to najčerstvejšie :-)
Pozri obrázok


08.12.2010 10:56

Re: Cafe Racer

brazel, už aj ty?! :-D Žiadny turbínový kompresor s mechanickým pohonom predsa neexistuje, táto Toyota je určite FAKE. A s elektrickým pohonom ani nehľadaj, lebo aj to nájdeš :-D

Pozri obrázok

:-D A ešte niečo, ty Brazilec, viem, že s tým Pionierom mieriš asi na mňa :-D ale táto moja perla bola v téme Olejový chladič na Pioniera: :-D

Pozri obrázok

:-D A ešte niečo: celé toto rozpútal Retro, kto nám teraz nadáva do dilinov, pritom on sa zasekol prvý, keď som na turbokompresor napísal, že je to turbokompresor :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D

Inak zaujímavá debata, škoda, že len minimálne súvisí s témou... ;-)

Upravené 1 krát. Naposledy upravil papiboy (08.12.2010 10:58)


08.12.2010 11:10

Re: Cafe Racer

brazel
 Kávičkár 

Ikona

papi , nie , nič na Teba .
Len v tej téme sú fotografie Triumph-u Tiger 1050 s kompresorom Rotrex .
Pre vysvetlenie , Rotrex má na stránke len pre niekoľko modelov , ale Ossi dokázal , ža pasuje aj na Tigra .

+ NOS ... :-D (čistý cvok , veď aj bol dobitý ako kandlička , keď sa vy.toto na Pannónii)


08.12.2010 11:26

Re: Cafe Racer

Retro
 Jogurťák 

Ikona

Virago bola pre mňa veľmi nevábna motorka. Ale keď som uvidel toto...

Pozri obrázok


08.12.2010 11:50

Re: Cafe Racer

Jura
 Motarďák 

Ikona

@ Retro: na hentem je ten virážovský motor tak škaredý, až je pjekný [dobre]


08.12.2010 12:28

Re: Cafe Racer

Brazel: aspon vidíš čo treba urobiť s tým,čo si včera dotiahol....


08.12.2010 12:43

Re: Cafe Racer

AMIS
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

aj nebohý BOBO ZLOBA si tak prerábal kartre na svojej Yamahe :'( on to ale robil mimo dielne


08.12.2010 17:01

Re: Cafe Racer

Retro
 Jogurťák 

Ikona

MV Agusta od Artura Magniho hmmmmmmmmmmm....
Magni bol šéfmechanikom závodného odd. MV Agusty.

Pozri obrázok


09.12.2010 12:08

Re: Cafe Racer

BSA Goldstar Clubman 1954:

www.youtube.com/watch?v=iw0uyaIM0L8&feature=related

Rubber Manx Commando 1972:

www.youtube.com/watch?v=ZHWFsa9E1wM&feature=related

Commando po vzkriesení dnes:

www.youtube.com/watch?v=7K80gXKSZTI&NR=1...

Zábava starých a mladých - Norton Classic Racing:

www.youtube.com/watch?v=k9nuBCEQGj4&feature=related

Upravené 1 krát. Naposledy upravil papiboy (09.12.2010 12:13)


09.12.2010 12:17

Re: Cafe Racer

spidooo
 Kávičkár 

Ikona

Norton Classic Racing: Ach ten zvuk :-*


| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |


Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 231711 | Včera: 134633