Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Caute, po 3 rokoch idem kupovat silnejsiu motorku, vo vyhlade mam radovy 4-valec s vykonom 77PS, viac nemusi byt. Dilema je ale ta ci polokapotaz alebo nahac, kedze by som chcel robit viac turistiku (napr. k moru do Chorvatska ale aj dalej) tak viem ze by som mal zhanat polokapotaz, ale hold emocie nedaju a kedze sa mi polokapotaz az tak nepaci a vzdy mi boli blizsie nahace tak by som vas poprosil o par nazorov a skusenosti ti co ste mali aj aj. Rozmyslam nad CBF 600, GSF 650, FZ-6 atd... Dakujem vam |
určite polokapotáž na cestovanie. Neviem si to vynachváliť predtým som mal čopra a je to rozdiel. Inak ak máš záujem o CBFu moja je na predaj ak by si mal záujem napíš SS |
Kup CBF 600 S a maš to.Ved tá polokaptáž, neni až taká strašná. a na dlhé výlety Ti to dobre padne, uvidíš! Ja to na Hornete dobre cítim niekedy ten napor vetra asi by som nešla na nej niekam moc daleko na dlhé cesty.. Skor na fun.. |
Ak s tým chceš chodiť do Chorvátska, jednoznačne POLOKAPOTÁŽ + turistické plexi. A keď pôjdeš tak 600 a viac km, tak oceníš jej výhody. |
Rozmyslam nad CBF 600, GSF 650, FZ-6 atd, všetko sú to pekné motorky, ak Ti sadne do ruky rýchlo si zvykneš, i keď 3 roky je dosť a zaleží koľko tej turistiky chceš robiť, ak na jednu dve dovolenky do HR a ďalej, tak to sa dá aj s naháčom s trocha vačším plexi, vydržali to iní vydržíš to aj Ty, ale je to len na Tebe. |
Ja by som sa skôr opýtal na tvoj štýl jazdenia. Videl som ludí čo prišli do Chorvátska na 125kách ale aj na čoproch. Nepovedal som že sú to ideálne stroje na takú cestu ale dá sa to. Ak jazdíš rozumne +- dodržuješ rýchlostné limity stačí ti aj naháč, ak jazdíš limit+30 a viac tak polokapota. |
Matúš....ja byť tebou,idem do Yamaha XJ6 Diversion..neviem aká je nová,ale ročník 95 mal krásny záťah od nižších otáčok ako 600kové superšporty..veľmi príjemná moto,výkon dostačujúci aj vo dvoch(dvaja chlapi 78+71 kg).a ten motor ako krásne znel |
v mojom pripade to co mam na fotke |
v mojom pripade to co mam na fotke |
Ja mam Bandita polokapotovaneho a kamos nahaca rozdiel je nad 130 ze mu viac fuka no na turistiku staci aj eNko |
oprava* záťah má krásny už odspodu,nie ako 600kové SS ktoré treba vytáčať. |
FZ6 Fazer, má trochu silnejší motor ako Diversion, ale ten F-kový model je nádherný, a ide dobre aj odspodu, je to radový štvorválec, pri 6tis a viac krásny zvuk a požitok z jazdy o to vačší |
Ja by som bral urcite polokapotu, na turistiku urcite aj vyssi turisticky stit. Funkcnost uprednostnujem pred image. |
Na nahom Bandite nerobi problem ani dlhsia cesta v rychlostiach nad 150...treba si akurat poriadne zastuplovat usi lebo je to rachot ze nepocujes ani vytoceny motor (v lekarni som kupil take voskove stuple a nemaju chybu). Navyse ak budes cestovat s tankvakom, tak ten schyta vecsinu naporu vzduchu a ak je napchaty tak si on mozes aj opret bradu a je to uplne leharo, na dialnicne presuny idealne. Okrem toho sa da na nahaca nahodit plexi, ktore dost pomoze (tibi si take nedavno nahodil na plnotucneho bandita). |
Mam nahaca a pacia sa mi viac ako polokapota ... ale napriklad pri jazde na dialnici by som dal cokolvek aspon za kus kapotaze. Sam mam dilemu co by som dalsie volil. Co sa tyka CBF 600, mne prisla nejaka zvadnuta v nizsich otackach ... oproti nej ma moja "stara" XJ lepsi spodok, samozrejme vo vyssich otackach/ryhclostiach ma CBF navrch. Ak sa nemylim tvoja terajsia CB500 je radovy dvojvalec a teda ti mozno bude vadit priebeh vykonu a krutaku R4, zalezi na tom ako jazdis. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Bic0 (24.11.2010 22:07) |
Kúp si na naháča plexisklo a motorka bude stále nahá ale aj oblečená a nebude ti fúkať do xichtu |
marek750: to krytie zavisi od vysky. Ja mam cca 185 a na XJ som ani za boha nevedel anstavit PUIG plexi tak aby mi nerobilo nad 90 turbulencie ... zhodil som ho, sice na mna viac fuka ale za to mi nemlati hlavou zo strany na stranu. Nizsi chalani na rovnakych moto s rovnakymi plexi pri rovnakej rychlosti nemaju problem. |
pri nahaci zalezi velmi aj od pocasia, isiel som dva krat usek na D2 Kuty - Malacky, jeden den som to na chvilu potocil na 200km/h a dalo sa to, ale hned som to spustil zase na 140....na dalsi krat som tade isiel 140 a mal som dost....ale na cestovanie kapotaz...ja som si ju nekupi lpreto lebo sa mi paci viac tento dezign |
pises ze chces robit turistiku,tak polokapotaz,doporucujem FZ6,mam gsf 600,okrem lepsieho sedadla vo vsetkom zaostava.mozes mi verit,jazdil som obe.chorvatsko robim na B12,a ta polokapotaz mi strasne chyba.ale B12 mam Nko,a je to nadhera..... |
ja zas tvrdim, ze radsej nahaca, lebo to plexi si dokupis take ake ti bude vyhovovat, napriklad GIVI, budes to mat plne nastavitelne, nie ako na polo, ze hore dole 3cm a nic viac... |
Ked ta nejaka motorka "dostane" tak ozelies aj to ci je to Sko alebo Nko. Ja som presiel z polokapoty na Naked. Bol som si vedomy, ze sa mi turisticky komfort znizi. Na oboch mam turisticke plexi ale ta polokapota bola lepsia. Co mi ale u oboch motorkach robi su turbolencie ked idem za autom na dialnici. Aj napriek tejto zmene cestujem takisto ako predtym. |
Ked som si kupoval motorku ja, tak som si vybral presne tu co som si vysnival. Ostatne vyhody/nevyhody som si samozrejme premyslel, ale boj bol uz aj tak vyhraty vopred. Ja mam dost tazkeho nahaca a do 140km je to ok. Nad 140 sa mi uz ani nechce jazdit, lebo naco. Jazdim preto, aby som si jazdu vyxutnal (ci sportovo, alebo pohodlne). Osobne si ju pri vysokych rychlostiach nejako extra nevyxutnam. Dialnica je suxa - stale rovno, nic zaujimave a na nasich rozdrb... cestach ta pri vysokych ryxlostiach (nad 140) akurat tak vyhodi z cesty (taka fajn jamicka v 120ke pri objehani snury v opacnej zakrute dokaze potesit . Adrenalinove mysicky sa daju robit aj v 90ke . Fakt zalezi od tvojho stylu jazdy. Mozes chodit po turistickych vyletoch kludne do 140 a pritom mat to co sa ti skutocne paci. Ja som si napriklad kupil masinu koli zvuku motora (4V), brutalnemu vykonu od spodu a vyzoru. A nemenil by som za nic. Proste prisposobim jazdu tak, aby som si ju co najviac vyxutnal a to sa nemusim vlacit 50, samozrejme. Upravené 3 krát. Naposledy upravil darkillas (24.11.2010 23:56) |
Diki ludia za rady.. nakoniec ste ma utvrdili v tom ze rozumnejsia je ta polokapotaz, to som aj vedel len som chcel pocut viac nazorov.. |
Polokapoty maju vacsinou o nieco uzsie a trosku inak umiestnene riadidla ako nahace. Takze medzi nahacom a polokapotou je casto aj v tomto drobny rozdiel (aj ked porovnas N a S verziu rovnakej moto). |
Rozhodne polokapota, tiež som chcel naháč a teraz som rád že to je polokapota, dokonca idem už aj meniť plexi za turistické... fúkať bude vždy, otázka je jak moc... |
ser na 600 a 77 PS - pri tvojej výške a predpokladám aj váhe ti to bude slabé.... |
Ehm, no tiez by som s tym objemom myslel trosku dopredu. Tiez mam nieco cez 190/90kg ale z vykonu a krutaku by som nespustil ani konika a to jazdim sam a bez batoziny. |
možno by stál za úvahu naháč s trocha väčším plexi (napr. Ermax) Upravené 1 krát. Naposledy upravil sHARk1 (25.11.2010 15:20) |
shark1 |
davos: ja sa tak do 140 nezohýňam až potom idem dolu, takže tá kapota je účinná - spokojnosť! |
hmhmhm., Upravené 1 krát. Naposledy upravil davos (28.11.2010 15:15) |
davos: zalezi od vysky, mne napriklad na helmu fucalo aj na cbf1000 (novy model). Aj ked v porovnani s XJ to bolo isto uplne ine Verim tomu ze s vyssim plexi by nebol ziadny problem. |
mj357-a kedze sa mi polokapotaz az tak nepaci a vzdy mi boli blizsie nahace Upravené 1 krát. Naposledy upravil Lako (28.11.2010 17:35) |
Toto keby cital niekto kto tomu nerozumie hadam by aj nadobudol dojem ze sa tu zbehli tie 4%. Kady by chcel mat nahaca |
Na jar som zhodil polokapotaz lebo isla do opravy...jazdil som teda chvilu bez nej a skoro mi ruky odmrzli s cim som dovtedy problem nikdy nemal...takze pre mna polokapotaz |
Ludia, tak vysledok - Suzuki SV 650 S '04 Upravené 1 krát. Naposledy upravil mj357 (15.12.2010 23:30) |
Mal som, dobrá mašinka, športový posed Upravené 2 krát. Naposledy upravil maTooB (16.12.2010 7:46) |
Blahoželám k SVéčku , budeš spokojný ten motor je "fasa" |
mj357 podla mňa si si vybral dobrú a aj celkom peknú motorku, ja som pred rokom o SV 650 S tiež uvažoval, nikdy som ale na nej nejazdil. |
hh ja som chcel napisat ze ci nerozmyslas nad SV :D |
Čo sa týka zápästí na SV 650 S, tak ani po dennom výkone 535km ma neboleli. Zato zadnica tak, že som musel zastaviť na kofolu, lebo sa to už nedalo vydržať.... |
diki vsetkym, no uvidime ako to bude s tym sportovym posedom kedze mam cez 190cm.. |
pekny vyber Upravené 2 krát. Naposledy upravil kweni (11.02.2011 22:27) |
ja mam tiez cez 190 a netrapi ma ziadny sportovy posed |
Polokapotaz, ze sa niekto pyta. |
kweni no, praveze mne sa lubi ked je to nahac, ale ja tam mam extra este bugspoiler, tie su seriovo len na litroch... ked uz takuto celokapotaz tak to uz jogurta rovno.. alebo potom este sa mi paci ta nova xj6 diversion alebo gsx f 1250 |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 119004 | Včera: 188070