Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
Rogid- jééééééj, ty si ale inteligent.tak tam choď ty a skús, potom napíš ako si pochodil. |
marko... a kde inde by si ju chcel skúsiť? keď si chcel, aby ti ju niekto požičal, tak si pozri zoznam clenov a hladaj podla motorky... |
práve v yamahe, v BB.debata s tým dementom ma prestala baviť hneď po prvej minúte.ale koniec koncov, v ich záujme je predávať,nie v mojom.ja nájdem spôsob, či už tu, či inde.povedal mi,že "veď bol deň otvorených dverí v máji, či kedy".ja mu nato," áno, ale FJR-ka nebola vtedy k dispozícii".on nato "a ani nebude".no tak ma možeš aj s vašou predajňou... |
hmm.. yamaha bb... stade mam motorku.. bolo aj zle ale aj dobre.. ale to je o inom |
kua tak toto nechapem,sak ked zlozis zalohu urcite ti daju previest neee??? ked ta poslu do prdele,vyser sa aj ty nanich,co je jedina predajna na svete.inak yamaha je podla mna najprijebanejsia znacka co sa tyka predaja,ked predviedli novu tenerku,ta aj v UK ze objednavky bez skusobnej jazdy,bolo to velmi kritizovane,aj sa tak predava mali velke oci,pani dokonali,su najdrahsi,ale v com su lepsi od inych znaciek???po takomto pristupe,by som hned zmenil znacku,neviem si predstavit potom u nich servis |
anoro - "by som hned zmenil znacku" .... skoda ze "hned" to nejde... ale dalsiu motorku yamahu nechcem |
podobný turistický cesťák ťažko nájdem.výzorovo je krásna, minimálne pre mňa.vytýkali jej len to, že je 5-rýchlostná.inak má celkom fajn recenzie.v BB mám skúsenosti podobného a horšieho druhu aj s BMW.hovno tam vedia, nič mi nepomohli, jáááj na dlhé písanie to je, ale nie v tejto rubrike.čakám na ďalšie názory, ďakujem. |
marko, prepac, mas 33 rokov a nevies ako to chodi...bud sa porozpravaj s majitelom, presved ho, ze mas SERIOZNY zaujem a potom sa bav. jednoducho v nasom divokom ciganskom narode musia filtrovat povozeniasa chtivych sedliakov, lebo by kazda moto bola predvazdacka... |
Si vspomínam,keď som bol začiatkom roku v Inchebe na výstave motocyklov,jedine drbnutá YAMAHA mala lístočky typu-NESADAŤ!!!,NEDOTÝKAŤ SA!!! na ostatných(Honda,Kawa,Suza,BMW atď .)som sedel a aj pofotil a tak.Vtedy som poškuľoval aj po MT-01,ale tými ceduľkami som som bol znechutený... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Slay33 (27.09.2010 8:14) |
to chceš kupovať novú? Ak nie, tak sprav tak ako ti radí slay33. Ak chce niekto moto predať, musí ťa predsa nechať povoziť. Samozrejme po zložení zálohy, bez toho asi ťažko. |
manana- tvoj komentár je od veci.mám 33 rokov a viem až primoc dobre ako to chodí.ak sa ty rád pcháš do riti, nech sa páči.čo sa týka tých chtivých sedliakov, o podnikaní vidím moc toho nevieš, inak by si takúto debilinu nenapísal. |
marko, plne chapem tvoje rozcarovanie vyhodit za nieco 5-20000e a rozhodnut sa podla vzhladu a testu. Seriozna predajna pri serioznom zaujme ti moto urcite poskytne a nebude sa hnevat ak odmietnes kupu. |
FJR-ka je velmi dobra motorka. Ked chces mozme sa dohodnut a spravit spolu nejaky vyjazd kde sa na nej zvezies. Napis ss. |
neurazaj sa- vidis to som presne myslel, ze si nervozny, ramenaty...predajcovi si nebol sympaticky a poslal ta za donovaly...mal si sa spytat zubora, jeho zamestnavatela. |
Pisal si aj iny cesťak.Pan European ST 1300 ništ?Inač ja som ho mal,teda Pan European ST 1300 a kôli tomu som ho daval preč.Resp. kôli vyške a to meriam niečo okolo 188cm.Posed,resp. pohodlie dobre,no nohy som mal dosť zalomene.Sedlo som mal prešivane,takže to bolo dobre,no ako som pisal,nohy som mal dosť do väčšieho uhlu a to nebolo pre mňa.Začalo my to prekažať.Pozeral som pred tym aj po FJR,no potom sa naskytla Honda,no a nebanoval som.Spotreba,vykon,super.No ved uvidiš sam ak si sa rozhodol aj pre FJR . |
Choď do kawasaki v BA a požičaj si 1400GTR. Aj ja som v minulosti tiež rozmýšľal nad FJR, ale kawa je generačne úplne niekde inde a tak vyhrala. |
black333 Ty si zišiel z cesty s tou afrikou. Láka Ťa šotolina alebo len vystreté nohy ? |
manana-aby som ti to vysvetlil: sám pracujem s ľuďmi v jednom z najhorších odvetví a tým je gastronómia...mám 12 zamestnancov,o počte hostí ani nehovorím, v lete ešte viac, viem reálne posúdiť náročnosť tejto práce a práce s ľuďmi vôbec.Ak som mu ako hovoríš nebol symp., no nech ma bozia v riť.Ja bojujem o každého zákazníka ako len viem a musím povedať, že sa to vypláca a stojí zato.neviem, kto je tam šéf a nezaujíma ma to.má od toho ľudí aby mu získavali priaznivcov a peniaze. |
Ja keď som sa prvý krát videl GTRu na výstave v BA bol som zaľúbený a keď som sa prvý krát odviezol na GTRe v PE bolo rozhodnuté. Moto som napriek tomu kupoval nové v Brne CZ. Ak predajcovia v SR nechcú tvoje peniaze máš na výber celú EU. |
GTR1400-už som to v jednej teme pisal.Enduro je enduro.Tak ako som aj pisal,že Pan European je cesťak ale ver my,nezišiel som z cesty.Posed na Afrike a na Europeane je iny.Na zadok je prijatelnejši European,na nohy Afra.U Afri sa to da vykuzliť prešivanym sedlom.U Europeana,som mal prešivane sedlo ale vyška posedu ťa proste nepusti a to som ho mal najvyššie.Takže tak.No nehal som sa ešte počuť a to tak,že ak ma omrzi Afra,z endurami som skončil a idem do kralovskych cesťakov.Bud Goldwing alebo LT 1200.Ozaj,šutolina ma vôbec nelaka,no vystrete nohy je mať počas jazdy fajn pocit Upravené 1 krát. Naposledy upravil black333 (27.09.2010 21:22) |
Preto som pisal,že u mna už FJR,ST 1300 ani GTR nebudu.Ak si naražal na to.Preto potom budem chcieť zmenu,LT a Goldas.Nič lepšieho na pohodlie neni. |
marko353ZE iba v sede na sucho, mám podobné skúsenosti s predajcami ako ty. V SR v tom čase nebola predvádzačka. Veľa som o FJR iba čítal. |
čítal som aj ja a až nato,že jej vytýkajú chýbajúcu 6-tku má vlastne dobré recenzie.napíš ak niečo viš aj z počutia.vraveli mi, že kvôli prednej vidle, je trochu problematická v zatáčkach. |
marko353ZE FJR vraj nemá antihoping spojku, chýba už spomínaná 6, chýba variabilné časovanie ventilov tj. iné rozloženie výkonu, vraj nieje taká pevná v zákrutách (vlní sa) ak je plne osadená a naložená. FJR sa robí veľa rokov a aj yamaha by ju rada vymenila len nemá za čo, v tejto triede je silná konkurencia. |
niektorí majú na predaj moto s 50 a viac tis.kilometrov(nemecko), tak nechápem, ako im to mohlo vyhovovať.asi sa musím naozaj poriadne previezť aby som to zistil. |
50 tisíc nieje problém, vydrží ďaleko viac. Nemec ide do BMW čo sa týka turistiky. Ja mám najazdené cca 12 tisíc. Kawa GTR je dlhé roky sprievodný motocykel Tour de France. |
si ma asi prehovoril, aj sú drahšie ako yamaha sakra, no snáď niečo dobré nájdem |
V EU sú pravdepodobne skladom aj nové 2008 za 10-12 a to je super cena. |
práve to idem kuk na mobile.de, samozrejme, sú tam lacnejšie a predovšetkým dobre jazdené,pokiaľ ide o cesty |
Ak si platiteľ DPH tak na mobile je top ponuka 8150 bez DPH s 5700 KM suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html... Upravené 1 krát. Naposledy upravil GTR1400 (27.09.2010 22:44) |
práve som ju obzeral.no nech je ako chce, tak či tak ju budem musieť zasa len odskúšať pred kúpou a rozhodnutím vôbec.najväčší bonus by bol, keby mi ani jedna nesadla.nevieš, či tam robia aj iné volanty?myslím viac do roviny |
Posed je príjemný, riadidlá nie sú nízko. Ja mám 184 cm a 95 kg. Je to robené pre vysokých. Po 400km zosadneš a nevieš že si cestoval. |
Čo sa týka predvádzačiek, každý predajca je na to citlivý a nemec už tobôž. Ja mám predvádzačku od mercedesu... záruka nepustí a pri kawe sa dá v EU predĺžiť na 4 roky. |
GTR1400 Aká konkurencia je v triede cesťákov ? 2x BMW (RT, GT), 1x Honda ST 1300, 1x Kawa, 1x Guzina Norge 1200GT, spomínaná FJR a .... ? |
barko prešiel od XVS1100 cez DL 650 po GTR1400 mne to sadlo ako tebe sadol Pan European, to že som nesedel na FJR nič neznamená, ja len konštatujem, že konštrukčne je to stará motorka. Ja som mal možnosť si ju vyskúšať (GTR) pred kúpou. Upravené 2 krát. Naposledy upravil GTR1400 (27.09.2010 23:14) |
GTR1400 preto asi neostane nič iné markovi353ZE ako prijať ponuku od keba. Jazdíme pomerne drahé a dobré motorky a predajcovia ich na SK tak veľa nepredajú. |
barko Ak bude faj počasie prečo nie. Predajcovia v SR to majú fakt ťažké, ale akéhokoľvek zákazníka, ktorý otvorí shop-u má urobiť, lebo náš zákazník náš PLÁN. |
presne tak marko,chod za majitelom ci cloveku ktory to tam vedie lebo pravdepodobne ochota bude ina ked je veducim ostatny su tam vecsinou len do poctu neschopny lajdaci bez zaujmu ktory nie su schopny cos tvorit preto musia byt zasity vop velkej firme kde sa mozu schovat,kde ich mozu trpiet a kde take truby neznasaju ziadne riziko a zodpovednost-jak bude tak bude sak on ma miesto a plat isty a ostatni nech sa poseru a stim ide arogancia s nezaujmom ruka v ruke plus blbost a zbytocna namyslenost k tomu...majstri sveta...a preco???...cim vacsi blb tim vacsi frajer ...a k moto?velmi dobra masinka,aj Ja som ju chcel ale bol som v poslednej chvili ovplyvneny...na turistiku je to parada,celkovo 4or val je lepsi ako 2oj val ...ciao Upravené 1 krát. Naposledy upravil peman (27.09.2010 23:46) |
marko, potom sa vlastne chapeme, ty to tiez nemas lahke, zvlast na liptove s personalom, na strane druhej viem si predstavit, ze o takej haklivej veci ako zapozicke chce rozhodnut majitel sam a nenecha to na predajcu (ev dokonca predajca ma instrukcie vyhovorit sa diplomaticky, co sa mu v tomto pripade nepodarilo). bohvie kde je pravda, spytaj sa zubora, je to clovek z masa a kosti |
prave na FJR som sa ucila jazdit :D aka skoda ze som nenarobila ziadnu skodu :D |
peman-co to taras sak najlepse su dvojvalce,tah od spodu nee marko skus varadero,je to kaliber aj vysoky,aj vykonny |
no boha, to bude zábava sa rozhodnúť, aj keď sa tu už všeličo na adresu oboch moto popísalo.a možno mi nebude sedieť ani jedna. |
marko353ZE-no.Vidiš,aj manana ti to napisal.Myslim že Pan European je o niečo väčši a aj vyšši ako FJR a aj manana bol na na FJR skrčeny.Mna Pan European zo začiatku uchvatil,no na moju vyšku my nestačil a to si neviem predstaviť ak niekto meria aj cez 190cm.Budeš to mať ťažke,no vyskušať je najlepšie.Pisal si vyššie,že si sedel na Europeane.Mysliš,že FJR bude vyššia?No ale možno ti sadne.Vyskušaj si ako ti vyššie chalani radili,reagovať na inzerat,prisť a skusiť sa previesť. Upravené 1 krát. Naposledy upravil black333 (28.09.2010 15:57) |
no,neviem, či som písal, že som na Europeane sedel...len,že už z obrázka sa mi zdá posed na nej (ňom) nízky. chcem motorku, ktorú nebudem musieť meniť pár rokov, ak dožijem. |
marko, skús prečítať: |
upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb... Upravené 1 krát. Naposledy upravil black333 (28.09.2010 20:48) |
GTR1400- nazdar,prdlafka písal vo svojej diskusii o veľkých technických zmenách pri kawe 2010 oproti kawe 2009,čo také sa až tak zmenilo? |
marko353ZE Hlavná zmena je: 1,pridanie kontroly trakcie 2,vyhrievanie heftov 3,vyšší štít v sérii 4, lepší odvod tepla od nôh 5, voľba 3 palivových máp. Podľa mojich skúseností z uvedených vylepšení je pre mňa asi najdôležitejšie lepší odvod tepla od nôh, v lete 25 C a viac to fakt kúri. |
marko353ZE - FJR je skvela motorka. Mam 189 a 76kg a po 800 km mam chut si zajazdit dalsich 800. Cital som ze jeden chalan presiel na FJR 1700 km na jednu supu. prestavky mal iba pocas tankovania (Malmo-Budapest). Mne 6 nechyba, tym ze dlho vyrabaju je to kvalitne otestovane. Jedine co vadi ze ked potrebujem ist do terenu tak musim ist po vlastnych . Ak si spokojny s TDM 850 tak vymen za 900. Tento rok sme boli na Nordkappe a kamos bol na TDM 900 plne nalozeny a maximalne spokojny. Upravené 1 krát. Naposledy upravil orlando (30.09.2010 0:24) |
orlando- ďakujem za postreh.ako to už býva, chcem ísť do silnejšej motorky, aj keď by sa zdalo, že to je priveľký skok z 84 na 144 koní.niesom šajo, len potrebujem cítiť niečo silnejšie.v nasledujúcich dňoch, závisí od počasia ju idem odskúšať.pokiaľ ide o výzor, je krásna, už som ju bol pozrieť.tdm-ka mi je slabá a pri mojej výške 193cm, 91kg je nepohodlná v rýchlosti nad 160km/h.bol som na nej v chorvátsku toto leto, pohoda, nenechala ma nikde, len spapala trochu oleja. |
orlando: prejst 1700km za jeden den na parniku ako FJR nemoze byt ziadny problem... ja som nedavno na CBF600 nabaleny spravil za den 1200km (Cierna hora - BA) a to este polku cesty prsalo... |
Menton, tuším za ti zapáčilo sedieť na motorke 12 hodín bez jedla ... |
barko: no beriem to ako uvodny krst do spolocnosti "velkych turistov"... a aspon viem, ze na najblizsi spolocny vyjazd si musim nabalit plny plech buchiet... |
tak,jazdu mám za sebou.50km mesto aj diaľnica na fjr 11/06.prvé pocity:ako to už býva so spojkou som sa začal kamošiť až po chvíli.plyn je presne podľa už spomenutých reakcií tvrdší,každopádne iný ako na TDM-ke.moto má extra vyššie plexy na margo ktorého musím napísať pár postrehov.v úplne hornej polohe je to naozaj rozdiel, pokiaľ ide o nápor vetra, avšak keď sa vystriem, siaha mi niekde po bradu, čiže aby som ho využil, musím sa v chrbáte uvoľniť a padnúť.jedine potom cítim účinok.ak sa ale aj dám nižšie, horný okraj plexy mi tak trochu vadí v zornom poli,napriek tomu, že je naplno hore. jednoducho som asi moc vysoký.pri akomkoľvek zastavovaní a dávaní nôh dole zavadím kolenami o bočnú kapotáž.no a s tou jednotkou je to pravda,pri zaradení sekne s moto dosť tvrdo.pokiaľ ide o výkon, úprimne poviem, že som na ňu sadal s obrovským rešpektom,aaaaale, nepokakal som sa.fakt som myslel, že ma povláči,obrazne povedané.samozrejme, výkon tam je bez pochyby.ďalej mi vadilo, že nemá zadné stupy na päty, čo napr.TDM-ka áno.ale s tým sa dá jazdiť v pohode, len treba dávať pozor na čižmy, aby sa neopierali o výfuky.dialnica 230KM/h, pohoda, 200 tam je ani som nevedel...celkovo posed je v pohode, otázka je po akom čase by som začal cítiť chrbát.tak to by zhruba bolo všetko.. |
Počuj.Nevyjadril si sa napriklad aj k tomu LT 1200.To by si nechcel?Ci chceš konkretne taky typ moto akou je FJR.To len okrajovo sa pytam.Ak si jazdil na TDM-ku,skus si Varadero.Ti ručim že budeš prekvapeny a motor je užasny a da sa snou aj šlahať rychlejšie. |
black333poliaľ o LT ide, aaaaale neviem, taká moc nóbl sa mi zdá ja som chcel aj z toho a aj z toho druhého po troche,LT sa mi vidí čisto cesťák, kdežto yama nie.dýcha aj športom, ak ma chápeš.okrem toho naozaj nemám kde LT odskúšať, to je nahlavnejší argument.možno keby bola šanca...čo sa Varadera týka, aj nad tým som uvažoval, dokonca viem isto, že je pohodlnejšia než yama, ale zas ma tam odstavil ten výkon.no a samozrejme, tiež by som ju musel skúsiť.kamarát ju mal, ospevoval ju, čiže ako píšem , verím, že je to tak ako píšeš ty. |
No.Ak chceš teda hlavne cesťačik a ked nie LT 1200,tak skus si ešte pre zaujmavosť sadnuť a previesť sa na Pan Europeane.Vyskušaj si aj tu Hondu.Honda ma perfektny dojazd a super vykon.Pochopil som ťa dosť jasne.Varadero je enduro,teda enduro cesťak.Rychli je ale nie dosť.LT 1200 je čisto ťažky a velky cesťak,Goldwing ani nehovorim,takže to radšej nespominam.Ostavaju cesťačiky aj športovo založene a to je FJR,Pan European ST 1300,GTR 1400,pripadne aj tato Kawa stoji za to,no ide už cestou do skôr športovejšich . Upravené 1 krát. Naposledy upravil black333 (30.09.2010 20:52) |
black333- nooooo, to zase nie, veď to má 200 koníkov, veľmi dobre poznám túto pani, ale len z videnia.sadnúť na to je už odvaha...pan european radím ku skupine viac cestovných a naozaj jediná porovnateľná je GTR1400, ktorú by som veľmi rád odskúšal. |
no ja nevim,ale varaderko ma svoje grady na 100 to mas necele 4 sek,a 200 mas ani co by povedal svec,je to tazka raketa,velmi pohodlna ,vyskusaj,prekvapi ta vykonom. |
verím tomu, že je to tak, len kde ju odskúšam, že?ešte so zabudol v popise na fjr napísať, že to čelné plexy vibruje, pokiaľ je vozovka nerovná, neviem.... |
marko353ZE-no,ja ti zase radim skus sa previesť aj na Pane a uvidiš.Prekvapi ťa určite.Vaha je sice 300kg,no akceleruje ako diva.Je to ten druh ako FJR.Mne skutočne nesedel kôli zalomenym noham ale inač.Super.Ja osobne som išiel maximalne 180km a uplna pohoda.Zo 130 na tych 180 ako nič.Plexi na Honde nevybruje,no samozrejme ak ideš rychlejšie ma tendenciu ohybov,no nič važne.Ja som mal manualne okno a verziu bez ABS.No mal som nastavenu vyšku na maximun a vyčnievala my len vrchna časť prilby,takže pohoda.Počuj.Toto maš dufam prečitane!!! Upravené 1 krát. Naposledy upravil black333 (30.09.2010 21:33) |
mám to prečítané,už včera som to videl,ale povinne som to pozrel aj teraz.aj tak dík |
no je potrebné ešte napísať, že všetky spomínané v lete riadne kúria a je to dosť cítiť..... |
FJR ma ovela sportovejsi posed ako Pan European (cela je sportovejsia),a aj spolujazdec ma omnoho menej miesta a viac zalomene nohy okrem toho FJR-ke vycitaju predsadenu vydlu a zlu manevrovatelnost vo vracakoch. To ze kuria je pravda ale neni to az tak hrozne ako to popisuju ludia (hlavne ti co taku moto nikdy nemali a iba to citali) nejviac to je citit ked stojis na cervenu a pusti sa ventilator za jazdy je to ok ale ma aj druhu stranku veci ked prsi si pekne skryty za kapotazou a len tak lahko nezmoknes |
black333, ten článok je dobré čítanie , zas som o niečo múdrejší, Barko tiež si to dobre napísal s tým využitím cestovnej motorky, práve to riešime aj my s polovičkou do čoho ísť |
no na RT je celkom inak uložený motor a teda je vyriešené ohrievanie rozkroku parádne, žiadne teplo ťa neotravuje..... |
RT je super motorka a je v mojom úzkom kruhu výberu ďaľšej motorky. Keď som si vyberal cesťák mal som jasno čo požadujem od motorky: 1. pohodlie, 2. objemné kufre, 3. výkonný motor, 4. malú spotrebu (menšiu ), 5.dobrú ochranu pred počasím, 6.veľkú nádrž, 7. dobré svetlá (kto jazdí aj v noci vie o čom hovorím - žiadne dorábky xenonov), 8. dostupnosť náhradných dielov a tým pádom aj spoľahlivosť moto (načo mi je motorka keď čakám mesiac na nejaký ND keď beží sezóna). Dizajn motorky ten neriešim. Keď by som pozeral na pokazenú ale peknú motorku kdesi v Taiansku tak mi je na ....... . No a zabudol som že pre cesťák jednoznačne kardan. My sme popíjali na pumpe kávu a kamoš mazal reťaz.... Pan ma prekvapil aj tu spomínaným kúrením. Jazdím Alpy aj pri 5 stupňoch pretože na mňa nefúka a na nohy mi je príjemne teplo. Keď je vonku 35 a stojíte v meste na svetlách keď zapnú ventilátory vtedy je to nepríjemné, ale po pohnutí sa to nie je až také kritické. Takže je to vlastne aj pozitívum. No čo cesťák moc nezvláda a moc nemusí sú nespevnené cesty a rozbité asfaltové cesty. 15. septembra sme boli v Durmitore a v Bosne pekná cesta na mape skončila v skutočnosti ako šotolina (Menton spomínaš ). Nehovorím že sa to nedalo prejsť ale dalo nám to zabrať. Vtedy to u mňa nejak preplo a začínam uvažovať o BMW GS Adventure. Už spomínané RT má super podvozok a má skoro všetko čo pre cestovanie človek potrebuje. A voziť sa na cesťáku po BA a okolí mi pripadá smiešne. Aby som slovenským policajtom rozdával eurá za pokuty mi stačí aj burgman 400. |
amper: ty chces menit moto ? to pre tu cestu po dialnici z HR ? inak barko predava svojho Pana... skus si s nim dohodnut jazdu, podla mna je to dobra volba na kvalitne cesty... |
ani ho nemusíš skúšať je to to isté, len lepšia ochrana pred vetrom resp. nepriazňou počasia, je treba si uvedomiť, že sa jedná v prípade GS a RT o úplne inú koncepciu motora - boxer dva valce, výkon nie je lineárny a musíš samozrejme viac radiť......, ja som sa na CBF 1000 v určitých okamihoch cítil ako na skútri naložíš 6-ku a ideš a ideš a ideš...., samozrejme ak chceš ísť na 8.000 ot/m podradíš o dva stupne a predbiehaš ale dá sa aj otočením plynu na 6-ke len to nemá takú razanciu. Boxer aj keď má 80 kw má iný charakter a viac radíš ....., nečakaj od boxera (GS a RT) to čo od PANa a to už nehovorím o GTR a FJR, ale kto potrebuje 155 kobýl furt a stále......, všetko je prioritách a ako ti moto sadne... |
devill63: jasne, to chapem... dakujem za vysvetlenie... mne vykonovo postacuje aj CBF600, jazdim sam, batozina ma max 20kg navyse, spotrebu mam 4 litre, zo 6 na 5 idem iba v dedinach, ci vo vacsom kopci... na predbiehanie obcas tiez 5, vynimocne do 4... nepotrebujem ani maximalku, 170 som snad ani nesiel... je to hlavne o pocite... na dlhsie cestovanie je to nepochybne super, ze vlastne nic necitis a neunavis sa... ja som bol tiez prekvapeny, ked som na Donovaloch na GSA obiehal auto v zakrute a mimovolne som sa pozrel na tachometer a tam 130... pocitovo to bolo tak na 80, ale to bolo aj tymi stitmi a kapotami... a presne ta ochrana je to, co chcem na cestovanie a preto hladam novu moto... asi je to podobne, ako s autami, ked si kupis prve BMW, tak uz ostatne znacky neriesis... |
barko-vidiš,vidiš.Presne o tom to je.Ja som sa tiež vratil ku enduru,sice Afrike ale som spokojny.Ak ideš riešiť GSA,nevahaj.Je to moc dobra moto.No a je univerzalna.Ked chceš jazdiť po ceste,môžeš a ak ťa schmatne a prekvapi šutolina alebo rozbita cesta,neni problem.Ja som tiež vždy chcel GSA ale prvy model,no tie ceny ma sklamali.No ak uvažuješ o novej alebo zanovnej GSA 1200,budeš spokojny.Raz darmo.Cesťak je cesťak a enduro je enduro.Z jednym sa da jazdiť len poceste a druhym sa da jazdiť skoro všetko.Jo a ak nove maš na vyber ešte Yamahu XT1200 Z Super Tenere,Moto Guzzi Stelvio 1200.No Bawo je Bawo Upravené 1 krát. Naposledy upravil black333 (01.10.2010 16:21) |
tak už je moja! prajem si veľa kilometrov bez nehody a snáď som sa rozhodol dobre.Podstatným faktom bola v neposlednom rade cena a skutočnosť, že už spomínané ostatné moto nemám kde a kedy odskúšať.o dovoze ani nehovorím.po kalkulácii dovozu som kúpil nadovšetko dobre minimálne pokiaľ ide o cenu a výzor. |
marko353ZE-Fotky!!!.Co si kupil!!!.Predpokladam že FJR.No tak prajem ti šťastne a bezpečne kilometre . Upravené 1 krát. Naposledy upravil black333 (01.10.2010 18:20) |
manana ty si prvý cigáň čo sa priznáva že je z divokého cigánskeho národa - gratulujem |
áno FJR-ka, jebnem ich sem hneď ako to bude možné, ešte som nefotil.a ďakujem black333 |
Mentom, nieje to len pre tú cestu ale vidím, že si pamatáš , aj dialnice sú cesty, hlavne sú rýchle. |
img121.imageshack.us/i/dsc01297a.jpg/ |
tak sice velmi opozdene, ale predsa.ešte mám k tomu dva bočné kufre, tak toto je zas moje "železo" |
nakoniec mal si jazdu v predajni ?? alebo uz si tam radsej odvtedy nevkrocil ?? |
už som tam nebol,len na poschodí som kúpil kvalitné kevlarové rifle vyrobené na slovensku ,rád som podporil našich a ešte super kožennú bundu, naozaj som spokojný, no a tá je myslím šitá v Izraeli.Dal mi aj zľavu ten ujo,v pohode chlap, mal dobré argumenty a dalo sa s ním. |
Mam dvoch kamaratov co maju FJR 1300.Kupovali ich nove.Je to moc pekna motorka so super vykonom.Nevozil som sa na nich,ale je citit vykon uz aj z toho ked ideme vedla seba.Keby som chcel cestovny 4 valec tak by som to bral vsetkymi 5timi,ale mne tam chybaju tie bocne valce Yamaha je skvela znacka a vyborne stroje,mam to overene-XT 400R,TDM 900 ABS.Kupil si dobry stroj,vela stastnych km.Ozaj,kde si kupil tie kevlarove rifle(slovensky výrobca)?aj ja ich chcem podporit. |
Ja som bol v Povazskej na prvych 2 alebo 3 prehliadkach. Pristup majitela bol super - ochotny, dohodli sme sa na hocikedy - nemal problem ani v sobotu. Problem ale bol ze nemaju staleho mechanika (alebo nemali) a ked som tam bol naposledy bol tam taky mlady chlapec co fjr-ku videl prvy krat a ten chlapec mi chcel rozobrat pol motorky aby vymenil vzduchovy filter (este stastie ze som tam zostal)... Tak som potom radsej chodil do Trnavy. Teraz uz mam po zaruke takze si budem robit vymeny a drobne veci sam... Len na ventily alebo tlaky niekde skocim... |
Inak ja by som si chcel ist kupit aj topanky ktore siju na Sk pri Bosanoch.Marko,kde si kupil tie slovenske nohavice? |
Garganel-kupil som ich v yamahe v BB, ale na poschodí.myslím, že to dal Žubor do nájmu, niekto mi to vravel,lebo dole je tiež oblečenie.Hore na pravo je second-hand,na ľavo nové.ja som ich kúpil nové.tvrdil, že to vyrábajú slováci, čiže tlmočím len to čo mi povedal.kukal som aj na lístok na gatiach, ale nič zaujímavé som sa tam nedozvedel.Majú kolenné chrániče a spolu s tou bundou tvoria ideálne oblečenie na rýchle presuny ,na trénink,na kávu,krátku jazdu atď.vyzerajú ako obyčajné,čiže keď aj niekde sedíš, neparíš sa a vyzerá to past. |
kebo- to mi ani nehovor! vtedy tam boli tak traja,vyzeral ten jeden sebavedome a ja som zmizol na dve a pol hoďky, no ale vyzerá, že je šecko tak jak má být,žejo... |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 1667 | Včera: 210488