Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
MV agusta má dve nevýhody, pre našinca je to drahá hračka na rozbitie na okruhu a po cestách sa s tým aj tak nedá jazdiť, keď nie si kávičkový pózer... |
Mato-presne do pismenka si opisal nadejneho majitela Agusty Clovek,ktory na okruh nikdy nepachol,a ani nema v plane pachnut,a po cestach s tym bude jazdit tak na 12-14% potencialu masiny.Skor tak pretrcat sa pred susedmi a okoloiducimi,ze "aky som ja motorkar" To je presne cielova skupina zakaznikov |
Krása obidve |
Matoob + Lako: tak podla tej tvojej definicie je skoro 90% percent majitelov novych aut kavickovi pozeri lebo nevyuzivaju potencial svojich aut pri dodrziavani predpisov a otrcaju sa pred susedmi? |
blade-ne,ne,neee-len ze ta agusta je ten typ moto na otrcanie,vies.Aj ked povedzme ani s CBR 1000 rr nevyzmykas secko,co v nej je,ale nejak lahsie sa Ti s nou jazdi po okruhu,ako na aguste.Ak chces na okruh,siahnes po niecom co sa lahsie a lacnejsie sklada po pade,alebo pri prerabke.Tam je to skoda. |
A trosku pisem aj s osobnej skusenosti,tu v LND.Su tu dva druhy jogurtakov.Ti s osulkanymi pneu na hranach,osuchanymi slajdermi a kombinezou na riti ,co im motorky drzi pohromade izolacna paska /povacsine GSX-R,R1,ZX10R,/ no a potom smotanku.Tucni 50-tnici /nechcem sa dotknut Vadima / na navonanych Ducnach,Benelkach,Agustach co maju zjazdene pneu 3cm od hrany,a kombineza stale vrzga a vonia obchodom |
Ja ti dam takeho majitela nepraktickej talianskej kokociny Upravené 1 krát. Naposledy upravil maTooB (06.09.2011 6:28) |
Lako: jasne v tom mas pravdu s tymi nalestenymi SS pred nakupnymi centrami. A k tej MV Auguste je to pravda ze nevyuzijes moc na ceste, ale jak na potvoru som v piatok bol pozriet na SKringu a boli tam agenturni jazdci povecsinou rakusania taliani a svajciari a mali tam krasne masinky jeden tam humploval prave MVaugustu F4ku a bolo ako pises uz polepena paskou |
su ludia co jazdia po okruhoch aj na aguste a aj na bimote a velmi dobre |
tak tak, u Masarika v brňe sem furt stretau típka na predupanej F4 nahodzenej nalešťenej. A jegdziu dosci richlo. Dokonca nebiu aňi tustí a starí |
A urcite ich maju na uver a ledva to stihaju platit a musia si kvoli tomu od pusy odtrhat |
maTooB: neviem ci by stihal z toho uveru platit ten Padock a slicky co tam mal nahadzane ako zemiaky |
vlcik kua krásne moto, riaď sa srdcom a rozhoduj inštinktom, pri niečom takomto to inak nejde |
Mato-vyraz "talianska neprakticka kokocina" je len slang 95-tich% motorajdakov a chcel som,aby moju myslienku pochopili aj ti |
podla mňa je to tak , koho už omrzel kukať neustalé na každého 3 motorkara čo má Hondu Yamahu alebo kawasaki si zaobstará Taliana, |
@csuka85: |
Lepšia repredajnosť... Tak kupujú všetci. Takže to nekupujú vlastne pre seba ale pre druhých |
Tak tak, ale repredajnosti vdacim za to, ze mozem mat vynimocny stroj, lebo inak by som si ho nemohol tak skoro dovolit |
pre mna motorka/motorky su o emociach a tam je dobre sa riadit srdcom, ako Ti inac poskytnut radost z jazdy... |
..ak ti však mašina prirastie k srdcu, potom je to s repredajnosťou kua ťažké rozhodovanie... ak je v tebe motorkár, potom spojenie s exotom nadobúda úplne iný rozmer... a zrejme o tom sú tie spomínané emócie, ktorých potoenciál v istom druhu motoriek (väčšinou masoviek) jednoducho chýba alebo je ho tam menej. Upravené 1 krát. Naposledy upravil wawa (07.09.2011 9:39) |
No neviem ,ale taká Ducati alebo Guzzi je v Taliansku či Nemecku tiež "masovka" |
Martin, Egli, Magni, Harris atď. kto by to tu kupoval. Veď to nikto nepozná, pred kým by sa sa vyťahoval. To nepoznajú ani zbohatlíci ani "znalci". Fandovia ktorý by to chceli na to peniaze určite nemajú a tí čo na to majú si kúpia radčej to s čím ohúria masy... |
Retro: bohuzial mas pravdu, ale taka je priroda... vsetko co robime v podstate nepriamo skryva snahu co najkvalitnejsie sa rozmnozit. |
Asi mate pravdu, ze k tomu pristupujem prilis racionalne na to, aby som si taketo moto zasluzil. Ale ktovie, dakedy staci nejaky vonkajsi impulz a clovek spravi nejaku blbost. Viem co to bude v mojom pripade :D Najvacsi problem je asi to, ze ta VTR je uplny poklad a srdce by mi roztrhlo ju dat prec, ked ma nikdy nesklamala. |
vlcik peknú Agustu kúpiš už od 5000eur aj u nás , pravda je že tieto motorky na slovensku tak dobre nepoznáme a nevieš koľko peňazí ti ešte vyťahá z peňaženky |
vlcik: tak ked chces spolahlivu moto na cesty a ma to byt "exkluzivna" talianka tak potom Benelli TNT Tre-K 1130 Upravené 2 krát. Naposledy upravil blade (08.09.2011 12:08) |
Blade: tusim presne taka zelena bola s nami na vyjazde na Kalte Kuchl III. O spolahlivosti moto na cesty sa presvedcili vsetci pri roztlacani moto v dazdi na pumpe. Jednoduch po natankovani uz odmietla nastartovat. Esteze tam bol pan Mechanik, co ju tam rozobral a prepojenim kablov napriamo aj donutil nastartovat. |
Blade: potom je vsetko v poriadku a ja sa ospravedlnujem za narusenie diskusie... Naozaj ich moc nevidno po cestach celej Europy. A aj ked niekam prideme s kamosom, tak on vzdy vsetkych zaujme rachotom suchej spojky. Mimochodom aj tu sme uz opravovali na pumpe. Mozno vsetko netradicne a ine musi mat svoje muchy, aby si ich majitel este viac vazil a uzil... Ked funguju... |
Vlcik , ja som sa tak isto zdráhal kúpiť Taliana,všetky tie reči nevznikli len tak,no u mňa sa to nepotvrdilo a som nad mieru spokojný,možno preto ,že bola prakticky po zábehu a mal som šťastie ,ak máš smolu tak sa aj nový mercedes bude srať natoľko ,že ho predáš a už nič od nich nechceš "skúsenosť". |
maqrek750 motorkárske povedomie nie že je na Slovensku nízke, ale je takmer nulové. Za exkluzivitu práve že je považovaný najnabúchnejší japonec alebo bavorák a všetko ostatné je považované za chujovinu. A keď to má viac ako tri roky tak je to úplna debilita |
ja teda neviem chlapi, ale exkluzivita nielen pri moto je vždy spojená s istým výkyvom pri cenách za náhradné diely, čas pri ich zháňaní, za sevis alebo jednoducho všeobecne pri "odhaľovaní, zvládaní a odstraňovaní "múch". Masovka vždy bude mať napr. aj servis alebo mechanikov viac "konfekčných" a akosi to je vidieť, že ide o masovku. Na druhej strane odmena za exkluzivitu je úžasný pocit a dokonca aj amatér a neodborník vidí, cíti či tuší, že to na čo sa povedzme pozerá nie je bežná vecička. A toto už funguje aj na Slovensku. Upravené 2 krát. Naposledy upravil wawa (08.09.2011 15:00) |
No vidíš... a ja si myslím že exkluzivita spočíva v malých ručne vyrábaných sériach ľuďmi ktorí do toho dávajú srdce. Preto sa líšia konštrukčne aj dizajnovo. Je pravda že v dnešnej dobe je to dosť na jedno kopyto, ale 70. a 80.roky to bola paráda Cena nie je vysoká preto že chcú neskutočne zarobiť, ale preto ža sa na tom maká... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Retro (08.09.2011 15:33) |
Retro: ale potom podla tvojej definicie nie su novovyrabane Benelli motorky poslednych par rokov uz vobec ziadna exkluzivitka, alebo som ta zle pochopil? ak ano, tak ktora bola posledna exkluzivna motorka od Benelli. |
Csuka85 Porovnavat japonskych vyrobcov motoriek s Volkswagenom je dobry blud. Skor by som ich porovnal s toyotou ci nissanom. Su to znacky ktore su vo svete automobilizmu zapisane velkymi pismenami ako ziadne ine. Napr. taky Nissan, vyraba tuctovu micru, ale aj excluzivny a exoticky GTR pred ktorym ma respekt kazde Porsche ci Ferrari a v 80-tych a 90-tych rokoch spravil dieru do sveta s modelom 300ZX ktory bol nadupany technologiami s ktorymi sa teraz vytahuju luxusne znacky..Takisto ako 3000GT od Mitsubishi ci Supra od toyoty.Kazda z Jap. vyrobcov motoriek ma vlajkovu lod napr. V-Max Yamaha a je na zakaznikovi aky model si kupi ci drahsi alebo lacnejsi. |
blade...malé firmy už vlastne neexistujú. Jediná je Bimota, svoje motorky robia úplne v malom Magni, Harris a pár ďalších, ostatní skapali. Takže aj Benelli aj MV musíme brať ako exluzívne stroje. Tých "pár" tisíc vyrobených kusov proti statisícom japonských ich radí medzi exoty. To že sa niekomu nepáčia je v poriadku. Ale vačšina "znalcov" ich okamžite odpíše. |
RETRO Pre mna su do detailu premakane japonske stroje, aj tie skor vyrobene. Je to uplne jedno to mas pravdu. Najpodstatnejsie je pre mna to, ze japonci sa dostali k velkej oblube koli ich dokonalej spolahlivosti..100ludi 100chuti a tak to ma byt |
MajkyYamaha daždý máme svoje. Pravdu ale nemáš v tom, že skor vyrobené japonské stroje boli dokonalé. Rozprávam hlavne o 70.rokoch. Motoricky boli perfektné ale podvozkovo... "čalamáda". Za motormi podvozky zaostávali. A poriadne. Preto vznikali podvozkové firmy a úpravcovia. Bola ich kopa a všetci boli vyhľadávaní. Samozrejme to potom japonci dohnali a tieto firmy vymreli. Dnes už neexistuje zlá motorka. Len iná |
RETRO Mal som na mysli 80-siate a 90-te roky... Vtedy to bol vyvoj bez konkurencie vo vsetkom. V 70.rokoch sa rozbehovali a vychytavali muchy v tom s tebou suhlasim.. |
Marek750, Retro: chlapi, mozete mi podla vas zadefinova, co je to motorkarske povedomie ? Obaja ste sa zhodli, ze je na Sk nizke, chcem pochopit preco... |
Menton porovnaj si to u nas a v Cechach a Madarsku. Ked nevidis rozdiel roznorodosti strojoveho parku, v kvalite usporiadanych akcii, veteranskom hnuti, sporte a vlastne vo vsetkom co sa toci okolo motoriek tak vlastne sa nie je o com bavit. A nech mi nikto nehovari ze je to v peniazoch. Je to v hlavach... |
Retro: Cechy a Madarsko moc nejazdim. Kazdopadne vo Francuzsku a Taliansku jazdia podobne moto ako u nas. Dokonca mnoho noviniek skor uvidis u nas ako tam. Akcie viem tento rok porovnat iba Faro, najvacsi moto zraz v Europe a zraz v Belej. Na Fare kopec pozerov, co tam prisli lietadlom a potom sa hrali na drsnakov v kozenej vesticke a s pivom, v Belej vyborne zorganizovany vyjazd po Za a okoli s podporou policie. Na Fare bola doprava jeden velky chaos, na ktory sa policajti prizerali z krajnice. Program samozrejme v prospech Fara, Iron Maiden nezaplati hocikto, hlavne, ked v Belej bola 0 vstup. Kazdopadne moj osobny dojem je, ze som si to uzil rovnako. Veteranske hnutie nepoznam vobec. Sport je uz dnes viac o peniazoch a sponzoroch, nie o talente. |
Menton mám taký malý príklad na motorkárske povedomie. znalosť a rešpekt starých strojov. |
Benelli je naozaj krasny stroj...............zober si Augustu!!!!!!!!!!!!!!!!! |
Menton zraz vo Fare je komercna saskaren nie zraz, berme znackove zrazy kde ludi spajaju motorky a nie Iron Maiden. Ked chcem dobru hudbu nepotrebujem k tomu motorky. A bud si isty ze som zaryty hardrocker. Ked nevies co sa deje v cechach pozri si to na nete. Zrazy Triumph, Italmoto atd, atd. |
csuka85: tomu rozumiem, to je fakt blby pristup. Kazdopadne je to problem konkretneho cloveka, netreba generalizovat. Ked ja vidim skutocne zachovaly kusok, na ktorom je vidno laska jeho majitela, tak to vo mne vyvolava velky respekt a uctu a nemam problem mu to aj povedat. Na druhej strane som vsade po Europe videl aj kopec zhrdzavenych vrakov, drziacich pokope iba lepiacou paskou a drotmi, jazdiacich v kudloch dymu. Myslim, ze svet nie je ciernobiely, vsade najdes blbca, aj skveleho priatela. Staci si len vyberat ludi, co ta obklopuju a tych nazor brat vazne. |
Retro: mne zrazy nehovoria vobec nic. Na tychto som bol len preto, ze som tam bol s konkretnymi ludmi, to bolo pre mna podstatne a preto som sa bavil. Inak nemam potrebu ist na medzinarodny BMW zraz len preto, ze mam teraz od nich moto a to ten zraz vsetci chvalia. Povinne som sa zdruzoval ako pionier a zvazak, uz stacilo. Moto mam na jazdenie, nie na paradu a predvadzanie sa. |
Motorkárske povedomie spoznáš v krajinách kde jazdia roky. Už dávnejšie u sestry vo Švajčiarsku som bol zo švagrom na párty v Yamahe , pre obchodom sa grilovalo , zbehlo sa tam dosť bikerov z okolia. Vtedy som prvý raz videl nové Triumphy ale aj starú Guzzi LeMans. Títo ľudia prišli do Yamahy a vtedy novinka Wild Star 1600 šla z ruky do ruky. Žiadne delenie sa na šľachtu a iných , ale úsmev a družná debata. |
Marek750: ok, ked to vidis takto, tak ja mam vlastne super stastie na ludi okolo mna. Jazdil som s ludmi, co mali starsie moto, s vacsim objemom motora ako ja, aj s doslova malym objemom, aj zaciatocnici, aj pretekari, ale skutocne nikdy to nebolo o dakom deleni na slachtu a podobne. A mozno to bude tym, ze fakt malo jazdim na Sk. Dakujem za vysvetlenie... |
Menton ja som nehovoril o povinnom združovaní sa ale o spoločnom záujme. Je to aj o značke motocykla. Práve tieto veľké komerčné zrazy sú také nejaké čudné... Tam ide o predvádzanie sa a príslušnosti k davu. Ako sa všetci cítia ako najvačší motorkári... |
Menton:Tá zelená bola moja chcem len povedať že na výjazde my odišlo štartovacie relátko ktoré je japonskej výroby používané v napr.Honde.Ku kvalite motorky sa vyjadrím len toľko motorka má 20000 km a relátko bolo jediný problém ináč šlape ako hodinky.Je to Talianka čím viac ju jazdím tým my viac chutí.(predtým som jazdil Suzuki.Yamaha)Oslovila ma v tom čase keď som ju kupoval nie preto aby som sa ňou ukazoval,ale pre jej funkčné vlastnosti,trojvalec,výfuková prívera,palivové mapy,brembo brzdy atď ktorý japonec tejto kategórie to má?.Pre pochybovačov ktorý polemizujú o servise a ND dá sa zohnať u Nora v Šamoríne,alebo je veľká predajna vo Viedni uvedené relátko prišlo do 7-dní.A teraz možte mudrovať!! |
apriliaracing: krasna moto ci uz dizajnovo alebo technicky |
Vcera som si este raz pozical to Tornado a skocil s nim do servisu, kde mi spravili rychlu kontrolu - povedali ze je vsetko na 100%... takze uz je doma |
trvalo to rok, ale skončilo to inak, ako som predpokladal, tak veľa šťastných kilometrov, nech slúži |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 146032 | Včera: 219074