Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
Ahojte, |
vela toho neni, co? ja by som to tuono, ale tiez je to nahaty sportbike.. chuda zena |
bmw k 1300 R - akurat ze je to stvorvalec ... myslim . |
Motorky ktoré si opísal - sú skôj jednostranne orientované, ale na Corsaro by som zabudol a volil Moto Morini Granpasso 1200. |
danopanci: dobre ponúkaš, akurát to neňi z jeho víbjeru, téš bich rači išeu do tích keré ponúkáš Ti |
ja by som tiez pridal do toho vyberu Multistradu |
yahama mt01 sice to ma "len" 90koni ale 150 nm krutak. |
Ty teda mušíš byť riadny strelec keď ti treba 140HP ...MAN |
proč bi moseu bit strelec, ket sce 140 kobil? |
Myslim ze po 6 rokoch na dvojvalci si uz dost vyjazdeny a skuseny na japan stvorvalec |
miku: viužius ňekedy v živoce naplno svojích 95 kobil dukší jak pár sekund? Ket aj ano,mislíš,že to neňí dost? Upravené 1 krát. Naposledy upravil demmoo (08.09.2010 16:49) |
jaa bych tez este povedal, ze MT01. ale 140 koni nema ani zdaleka. Buell ti asi tiez nikto neopravi. na vyber toho moc neni, akurat taliani a este rakusaci. ale SD je tiez "slabe" a RC8 uz neni to, co hladas, to by tam potom mohli ist aj talianske duc duc SS ako 1098 a pod. |
demmoo: jasňe ket nepočítáš okruch a naháňački a magorini, tak mi stačí motorák aj ze 64 kobilkama, jak je Versys, ale já mám 65 kilo , uš pro dvoch to je máuo a na turistiku f kopcoch a s bagážú to je čaj... |
alebo superduke, ale to stale je menej ako 140 koni |
Skoč si otestovať VRSC V-ROD Muscle. Nemá síce tvojich požadovaných 140 žrebcov ale má za to 115Nm/6500 ot. |
socrates, chce sportovu motorku, nie traktor .. |
teraz je na predaj jeden krásny xb 12 s nasrať kone, krúťák odspodu až neviem kam |
Ked chces fakt silneho nahaca, tak jedine B-kinga .... aj krutak aj vykon |
Radový štvorvalec nikdy nedosiahne krúťak ako HD sportster motor v Buelli . B-king je dobrý stroj, ale nie je to dvojvalec |
rp76 nevedel som že NAKED sa považuje za sport moto. Možno u Teba.... Inak píše o 2valve a ak si myslíš, že Muscle je traktor tak Ti to isto nebudem vyvracať. Na to nemám jednak chuť ani čas. Upravené 1 krát. Naposledy upravil socrates (08.09.2010 22:09) |
Ducati ee - ak uvažuješ aj nad inými motorkami.. |
eNeM : Diky za upresnenie ja som len chcel ukazat smer ako riesit konkretnu dilemu PS a Nm pri naked |
A čo tak Griso 1200 8V, nemá síce 140 koníkof (teda nie sériových) ale vytrápi ťa poriadne a nie je okukaný Hm? |
111-ka a aj panička si bude hovieť (no bóóže , jeden valec hore-dole) , jediná moto , kde sa majitelia na fórach sťažujú , že výrobca so zrýchlením zavádza a klame ! |
Ano ano ,Moto Guzi Griso 1200 je chuťovka |
Pozri obrázok |
amis, z duse mi prispievas, nechcel som to tu rozvijat a hladiet moc optimisticky dopredu, ale keby sa nove studie od guzzi uz robili, poradie by bolo tomu prisposobene |
Vostok, mna chyta nieco podobne.. 2V moze byt challenge.. Ja mam zajacie umysli na Ducati SuperSport 1000DS, ten pocit, je to srdcovka. |
MT01 - pre ľadvinku je to sedenie len na kratke trate.... |
socrates, robil som si srandu, nechap ten "traktor" ako urazku, je to iba iny styl.. V-rod je urcite dobra motorka na kludne jazdenie krajinou.. A ja mam take jazdenie celkom rad, ale ked si chcem vychutnat okresku plnu zakrut, tak to si urcite viacej vychutnam jazdu na SV. Ja mam Bandita a SV. A uz v porovnani tychto dvoch motoriek je Sv neporovnatelne obratnejsia v zakrutach.. Porovnavat v-roda s SV, Tuonom alebo dokonca s StreetFighterom je blbost. A co sa ti nezda na oznaceni sport bike pri napr. tuone alebo SF? Ved su to superbikes bez kapot.. |
Alebo HD XR 1200, ten istý motor ako bulík, trochu menej "radikálny design", vyššie zdvihy |
eNeM: hovoris "Radový štvorvalec nikdy nedosiahne krúťak ako HD sportster motor v Buelli" - - spominany B-king 1300 ma podla DYNOcharts pri 2700ot rovnaky moment a potom sa X12ke vzdaluje. Neviem ako je to pocitovo v reale, asi dost zalezi na sprevodovani, ale papierovo je Bking na koni |
tak to zhrnieme takto, lebo zakladatel temy sa prestal ozyvat. zober V4 VFR 1200 a mas pokoj Upravené 1 krát. Naposledy upravil ChesterTT (09.09.2010 9:59) |
Vyjadril som sa príliš vágne, mea culpa |
nechce moto morini, lebo skrachovali a boji sa opravy a ND. zeeeebyyyy bol Buell na tom rovnako? |
vestko beriem ak hovoris o 4valcoch do 1000ccm, ale Bking je tupa lokomotiva a moment ma lepsi uz od 2700ot a nie 5-6000 |
A čo tak BMW R 1200 R nemá síce 140 koníkov ale myslím si že aj žena by mala radosť z posedu aj ty z jazdy... Údajne aj čo som tu čítal tak ten "boxer motor" je perfektný... |
boxer mu bude "hnily" ked sa mu SV 1000 pozdava malo. tu VFR alebo multistradu.. alebo tuto Kinga, ako Andys propaguje |
Obávam sa ale že pani manželka by zo sedenia ako ľadvinka na B-KINGu veľkú radosť nemala... a to je tiež jedná z vecí ktorá patrí do požiadaviek a za cenu Multistrady si už kúpi v pohode aj ten Bavorák. Nehovoriac už o tom že Multistrada nemá s naháčom vôbec nič spoločné. teda pokiaľ sa bavíme o cenách nových motoriek. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Snake009 (09.09.2010 14:28) |
Že MTS nemá nič spoločné s naháčom ???? To moto si videl ????? No budem ticho ...... |
na ten dizajn si treba trochu zvykat, ale najskor JEDINA moto, ktora splna vsetky poziadavky Upravené 1 krát. Naposledy upravil ChesterTT (09.09.2010 14:51) |
ja Bkinga nepropagujem, velke, tazke, pre spolujazdca nic moc |
Jura : proste vražda len toto, že to už nieje dvojval ale poníkov to už má vcelku dosť |
Jura jedna z mojich srdcoviek. ale pri spotrebe, cene a faktu, ze to nie je dvojval som to ani nespomenul. krutakom moze ist B-king s placom do kuta |
.. a s placom aj ty, ked tych 367kg budes musiet potlacit |
Jura , jawa555 , veď som to už hore spomenul , že 111-ku (jeden valec hore-dole) |
Ahojte, |
vostok, servis na buell priamo v BA na najvyššej úrovni od chalana, čo ju predáva. to sú k***a páni mechanici (www.unauthorized.sk) |
BTW, veď buell motor je HD EVO sporty 1200, ten sa vyrába dodnes |
Vobec si nemyslim, ze by to musel byt nahac nad 140 koni... a kto by uz veril tomu, ze na tom vozis vlastnu zenu |
danopanci: až sa mi nechce veriť že aj ty máš DUCATI keď zadreš že Multistrada má niečo s naháčom... alebo všetky stroje kde je vidieť motor sú naháče??? Upravené 1 krát. Naposledy upravil Snake009 (09.09.2010 22:21) |
Vostok - ostavam pri tom, co som povedal - tak pre Teba este moto nikto nevyrobil |
Vostok-Nechcem ti kazit radost a vyhovarat tuono,naopak,je to skvela motorka.Ale mal by si si uvedomit,ze to nesplna tvoje tvrdo vydupkavane poziadavky |
@ brazel: a kolko ludí myslíš že pod "111-ku" pochopilo III Rocketa ?? ja si myslím, že moc ne ... ale možno sa mýlim ... |
@jura & brazel: ja sem rozumiel TATRA 111 |
111 znamena rocket 3 tak to budem este muset doost chlebika popapat, aby som sa naucil taketo vychytavky |
Niekto tu spomenul SMT, ta nema nad 1000cm3 a ani zdaleka 140koni. |
minerva.. so vsetkym co si napisala sa da len suhlasit |
pozri si bmw r 1200R ale nema pozadovane kone,no je vhodny pre |
edit uz tu o bmw pisal snake,az teraz som si vsimol. |
Vostok vidieť, že si fajnšmeker, máš moje plné sympatie |
podla mna je nahac dost univerzalna motorka, na cestovanie staci nahodit kufre a stit proti vetru a idem no problem. Upravené 1 krát. Naposledy upravil atir (12.09.2010 1:03) |
Jednoznacne Moto Morini - najlepsi V2, vyborne komponenty a punc exkluzivity. Upravené 1 krát. Naposledy upravil sushi7474 (12.09.2010 19:18) |
Moto Moriny vyrábal donedávna shity a preto aj krachol. Musí si ešte urobiť meno (punc spoľahlivosti) aby bol ako Yamaha a Suzuki ! |
@ marek750 - ty si mal niekedy Moto Morini (akekolvek ?) Jazdil si na nom niekedy (a tym nemyslim 10 km)? Upravené 2 krát. Naposledy upravil sushi7474 (13.09.2010 17:41) |
sushi na exkluzivitu a niečo špeciálne mi stačí 500eur |
@ marek750 |
MAREK 750 - o čom točíš chlape - to tu ideš porovnávať motorku bez dokladov s rokom výroby 1992 ????? |
danopanci , až tak sa ľudia za nimi nejdú pozabíjať ... napr. cgi.ebay.co.uk/2010-MOTO-MORINI-SILVER-BLUE-... |
danopanic davaj uz len 10 min Upravené 1 krát. Naposledy upravil MotoKiller (13.09.2010 21:01) |
Brazel - tie naše Corsara boli za 4600 €, ale keby som nemal motorku tak by som do do nej určite išiel, prípadne do MV Brutalky - alebo 8 ventilovej Guziny |
to som ani nemal v umysle Upravené 1 krát. Naposledy upravil MotoKiller (13.09.2010 21:12) |
danopanci , ale veď ja len tak , že sa ľudia nejdú posrať . Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (13.09.2010 21:21) |
danopanci, keby mala babka gule, bola by dedko... |
OK hosi, |
@ RHplusB - toto su presne tie mudrosti internetovych drsonov - MM si ani nevidel, ale uz vies ako sa veci maju |
Pozóóór !!! |
sushi Nikto ti neberie to že Moriny nie je masová motorka. |
Fajn, takze nastavitelna predna vidla Marzocchi, zadny tlmic Ohlins, radialne pumpy (ehm - este raz si pozri tech. parametre), brzdy Brembo (ako Ty hovoris - obycajne), Marchesini rafy - proste cisty sub-standard, nehodny porovnania s japonskou budget-kvalitou Upravené 1 krát. Naposledy upravil sushi7474 (13.09.2010 22:35) |
RH - motoriek bez záujmu je veľa a aj exkluzívnych značiek a aj ..... |
@ marek750 - to bol vtip samozrejme - preto ten smajlik. Su to uplne ine kategorie, ale aj ine filozofie (mass- vs. niche-market). |
sushi7474 , radiálne máš pumpy , nie strmene , na dnešných TOP modeloch je normálna kombinácia radiálna pumpa + radiálny strmeň , dokonca aj na TOP modeloch japonských výrobcov (radiálne pumpy takmer štandard) . |
@ brazel - ak dobre rozumiem - my, tu neriesime priekopnicke motorky (nech uz to znamena cokolvek), ale: |
.. Upravené 1 krát. Naposledy upravil sushi7474 (13.09.2010 23:30) |
podla mna SV je lepsie ako MM.. ale na MM som este nesiel.. sushi, soferoval si SV? bavime sa tu o kokocinach.. Ohlinsy, bremba a pod.. V beznej premavke to ma v rukach hlavne sofer!! Na "dno" nasich strojov si malokedy siahneme (teda ja hej ) A preto pani soferi, nehadajme sa a na zdravie!! |
to je krasa,naco sa tu dohadujete,sak kazdy si kupi na co ma neeee naaco vyhadzuvat tolkych penez za p..u ked zo dna na den straca hodnotu,nekerych exluzivnych modelov je problem sa zbavit,kupit sa da secko,ked je pesos,len predat je uz problem,zanedlho nas tu zvalcuje cina,nahodi take ceny,ze super drahe,aj kvalitne veci sa prestanu vyrabat,lebo nebude mat dostatocny odbyt |
Anoro - úplne s Tebou súhlasím - len ide o to - či sa tou Čínou necháme pohltiť - alebo podporíme európsky trh |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 155574 | Včera: 173109