Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Predchádzajúce | 1 2 3 | Nasledujúce
Zdravim celu komunitu motorkarov. |
Vedeli by ste prispiet aj nejakym komentarom? Dovod, preco prave 650? Popripade osobne skusenosti?;] |
zaleží, čo od toho očakávaš a kde budeš jazdiť. Mal som 650-tku. Pre jedného na začiatok ale i na stálo ideálna motorka, veľmi všestranná. 1000-ku som nemal, no hovoria, že nie je lepšia. No 650-tka po čase a hlavne pre dvoch už bola pri dlhších presunoch slabá, bol som so synom najskor v Chorvatsku a potom v Turecku a už som si po ceste prial trochu viac výkonu. Ale zase mám za sebou asi 50 000 km na motorke, takže ak začínaš, nemalo by Ti to vadiť. |
Dakujem pekne za nazor. Ladvinka si planuje kupit svoju motorku (co je na jej vahu celkom pekna odvaha:D ). Tiez, po precitani viacerych recenzii, som nazoru ze 650, len ju treba viac vytacat ako taku 1000ku. Zase kedze som greenhorn, tak mam urcity respekt pred 1000kou. |
Nieco malo sa docitas aj tu: motoride.sk/?P=phorum&tema=lentak&tid=44864 |
Dakujem velmi pekne, tuto temu som nejako prehliadol, a to som tu toho uz precital vela. Idem na to;] |
Takto 95percent ludi v živote neskušalo 1000 ku stroma . nepredava sa u nás vdaka nesplnenej euro 3 normy. Kuk USA a precitaj si recenzie tam . sa z nej idu posrat. |
Ako pise csuka 95% Stromakov su 650kari. Ak si z KE, skus kontaktovat Richie, on je z KE a ma 1000, mozno ti da na nu mrknut. |
1000 ma o 2 cm vyssie sedlo, co by sa ti pri tvojej vyske mohlo hodit.. vahovy rozdiel medzi 650 a1000 je len par kil, po vymene original vyfukov za nieco "vzdusnejsie" si na vahe 650ky. Pocit mensej obratnosti je sposobeny dlhsimi prevodmi. Treba hodit o zub mensie vyvodove koliesko a je to super.. |
csuka, mal som 650 a nereagujem nijako prudko, 1000 nepoznám a o 650 som napísal v podstate to isté čo Ty. pre jedného a začiatočníka dobré, pre dvoch a pokročilého na dlhšie jazdy slabšie |
krivolat : nereagoval som nateba , dobre si to napisal |
Tiez som si co to precital, a chvalia hlavne 650ky, na 1000ku su skreslene nazory, a hlavne dost casto sa rozlisujuce.;] Zase treba brat v uvahu aj to, ze niesom velmi zrucny jazdec, kedze mam najazdenych doslova par kilometrov v rovinke;] |
viac cesty ber tisic.viac mesto a okolo domu 650.kamos si to kupil jazdi tri kufre zena a preto 1000.ide to ako raketa. akurat to sprevodovanie co nadavaju,treba to skusit ale aj tak sa netrafis do tej pravej masiny.preto motorkary menia tak casto |
No, urcite na dlhsie jazdy, okolo domu budem mat kosacku;] Hehe, no ved ja pevne verim, ze ich niekolko prestriedam, mam srdcovu slabost ku cruiserom..;] |
Poviem ti to takto... |
jednoznacne 1000..niekto vravi, ze ma slabe brzdy - ja nie som kulturista ani murar a stacia dva prsty az do smyku.. respekt je jedna vec, ale druha je fakt, ze debil sa zabije aj na babete |
No, takze tu mame hned 2 strany pohldu;] Jedni jednoznacne 1000ka, a druhi jednoznacne 650;] chcelo by to aj udato dovody, preco radite ako radite;] |
Ber 1000-ku, na začiatku bude v tebe vzbudzovať rešpekt, lebo to na začiatku potrebuješ a potom Ti bude dávať istotu. S Tvojou stavbou ju zvládneš a nemusíš po roku meniť. |
mal som 650 4 roky. |
vestar- ak si ladvinka planuje kupit vlastnu moto, co znamena ze budete chodit kazdy na vlasnej motorke tak by som bral 650. Pokial je zaciatocnicka ako ty tak moc rychlo jazdit nebude, tak potom na litry asi na 6 nebudes mat zaradenu.. |
presne ako piše pito1145.Ak ti bude tvoja babenka jazdiť zvlašť,zbytočne riešiš 1000-ku aj ked ako sa hovori,obsah ničim nenahradiš.No podla diskusie,resp. majitelov 650-tiek či v Cechach alebo tu na SK,väčšina chalanov odporuča prave tuto menšiu kubaturu.Stači,dobra spotreba,pardon perfektna spotreba,perfektny vykon čo uplne postačuje na tvoje požiadavky |
Ano, planuje jazdit sama, ale pocitam ze rok dva budeme jazdit na jednej...;] Zatial vyhrava jednoznacne 650. |
moj argument je: preco sa uspokojit s menej, ked mozes mat viac? inak 2 kamarati maju DL1000, jeden 185cm, 85kg, druhy 180cm, 80kg - nemaju absolutne ziadny problem s hmotnostou pri manipucii, pokojne aj vo dvojici |
tuto dilemu mam aj ja, len tak dalej s kladami. jazdim na 99% sam. chcel by som aj cestovat, ale na mojej masine po 2h si zadok necitim. |
tak ja mam 1000ku ked kupis 650 neskusaj sa vozit na 1000ke.mne sa lubi ta sila toho motora ked mas liter vsetko ma svoje pre aj proti a o hmotnost toho bi som sa nebal ja mam 185cm a cca 73kg ale skus sa odviest na jednom aj druhom. |
650 na prvu sezonu najlepšia vec na svete, |
myslim, ze to musis vyskusat. bat sa litra ale naozaj nemusis. na dlhe cesty (asfaltove) je urcite lepsi. do mesta to zas nie je ono. predna vidla - casom ti to moze vadit, ale to sa da elegantne vyriesit progresivnymi pruzinami. co sa tyka spotreby tak od 5 litrov pri predpisovej jazde po dajme tomu 7 ked sa blaznis. |
ja som cca pred rokom riesil rovnaku dilemu ako ty - nakoniec som sa rozhodol pre maleho stroma. JAzdim prvy rok ( ak neratam maxiskuter ) a osobne ZATIAL necitim potrebu ist do silnejsej kubatury. 650 ma na turistiku aj okolo kominove jazdenie vsetko, co ja (subjektivne) od moto ocakavam. spotreba - super ( cca4,5-5l), vykon postacujuci - aj s ladvinkou a mensim nakladom som nikdy nemal problem, na jej rozmery je ovladatelnost az prekvapivo dobra a lahka. Z mojej skusenosti idealna moto pre uvod do sveta "velkych" motoriek. Na litry som nikdy nesedel, takze sa neviem vyjadrit, kazdopadne 650 je a s cistym svedomim odporucam. |
Dakujem za nazory.. |
no ja som zacinal na varadere,teraz idem do kle500,preco asi?zbytocne silna moto,tazka v meste,a furt to ma dostatek vykonu,kery ta bude lakat temu poradne nalozit,riskovat vodicak ci pokutu sa nevyplaci,radsej volim pomalse prditko,lahke s dobru spotrebu.odporucam ci to iste,650 |
Moja osobna skusenost je taka, ze na 650 musis castejsie radit a ked som chodieval cez mesto a klukate cesticky, niekedy som normalne citil unavu v lavom zapasti (spojka). Potom som raz skusil Litroveho Caponorda a som jasny. taha to odspodu jak das a neni taka potreba stale preradovat. Raz darmo. Liter je liter. Ved si zober aj na aute. Skus sa previezt na Oktavke 1,6 a dvojlitri.... |
milujem, ked sa zu ozivi tato tema.. |
Kazdy mame inu predstavu o vykone. Samozrejme, ze 1000 taha lepsie, kua, by som sa cudoval keby nie Otazka je co kto potrebuje. Jazdim stroma uz tretiu sezonu (zatial len 50.000 km ) a moj nazor je, ze ak si turista, nie strelec, tak vykon ti chybat nebude. Plechovky predbieham bezpecne s vykonovou rezervou, do kopcov to ide bez problemu a ked nejde tak podradim a basta. Jazdim aj s ladvinkou a nabaleny a doteraz mi vykon chybal len v extremoch ako je GrossGlockner s nabalenou masinou vo dvojici. Inak nikdy. Spotreba ako skuter, dojazd cez 500 km. Som dlhan (198/90) ale pohodlie si neviem predstavit lepsie (aj ked ja mam sedlo z litroveho stroma ) a odkedy som nahodil predstupacky tak nohy vystriem kedy chcem a zosadam tak po 200 km jazdy na cigaretku. Maly strom je vynikajuca, spolahliva motorka na dlhe trate a kedze zacinas tak ti na 100% vykon nejaky cas chybat nebude. |
vestar - draemer ti to napísal síce tendenčne ale pravdivo! |
dreamer: Velmi pekne napisana odpoved;] Take nieco som ocakaval. Takze rpavdepodobne to bude ta 650, ved nieje problem ju ked tak predat, a kupit liter;] Hadam to niesu posledne kusy na trhu;] |
vestar, ak ti nebude sedieť malý strom verím že ho nevymeníš za velký ale pôjdeš "iných" motoriek... |
jazdim druhy rok vtr-u, 110koni na zadnom kolese a 95 nm krutak , vaha okolo 215 kg s naplnami a mam rad sviznu jazdu 90-160. Upravené 1 krát. Naposledy upravil paterlini (30.08.2010 15:42) |
ked mas moznost brat liter, tak ho zober. na turistiku na nezaplatenie. popripade si priplat za nejaky chip, co tam hodis na prvy rok/10 000 km aby si mal vykon tej 600 ccm. ked si zvyknes, tak chip hodis do analneho otvoru alebo smetneho kosa, popr. predas a uzivas si plny vykon a krutak. nemusis kupovat novu masinu, mas tu istu, len je silnejsia. |
naco chip, staci len rozum a davat bacha na prave zapastie. L-kovy dvovalec dokaze vytrestat |
Ak je otazka "Maly ci velky Vstrom?" tak by som volil 650. |
partelini sedel na moto 2krat. na to ten chip. aby ked aj nahodou ustreli ruka, tak nech tam je este nejaka zabrana pred tym stadom. |
vestar: pytas sa kto ti da vyskusat motorku, ked nemas skusenosti, tak ti poviem, ze kazdy komu zlozis zalohu v plnej vyske. |
janoval: nepytam sa, a nikdy som to ani nespomenul. Spomenuli to ostatni kolegovia, ja som tu moznost vylucil, vzhladom na moje (ne)skusenosti. |
litrovy dvojvalec ho trosku potrapi, vytaha za paprce, trosku oci puci bude viem o com hovorim |
Ja som tiez hladal moto po viac ako rocnej prestavke - predtym som jazdil Africu ako moju prvu moto. Skoncil som u maleho Stroma z viacerych dovodov. Jednym je aj dobra cena jazdenych stromcekov. Nakolko nemam az tak vela casu na jazdenie nechcel som dat vela penazi za moto, ktore nenajazdi vela kilometrov. ak by som jazdil viacej a mal viac bubakov, isiel by som do varadera rv.04 a vyssie, KTM 950/990. alebo BMW GS...... Skus maleho stroma a ked budes mat odjazdenych par tisic km, budes vediet aj sam co presne chces..... |
tak sme sa asi nepochopili, reagoval som na toto: |
hehe, jj nepochopili, to bola recnicka otazka. Ja mam ludi, ktori mi ju vyskusaju, kedze ja si na krk moj prvy pad na skusobnej jazde nechcem vziat;] ak uz bude vyskusana, v relativne dobrom stave, budem si isty ze beriem, uz nebude nikoho problem, ked sa zrubem (samozrejme ze budem robit vsetko preto, aby som nepadol) ;] |
Ber litra,ked nemas v hlave nas*ate...Pokial chces jazdit aj nejake tie dialnicne presuny,tak urcite litra...ja mam 850ccm a neviem si to vynachvalit,ked mozem s troma plnymi kuframi a frajerkou za chrbtom ist v klude po dialnici 150km/h a viem,ze ked budem potrebovat akcelerovat,tak moto pojde |
som na tom podobne,ale ked si pobehas najblizsie okoli a budes sa chciet ist pozriet povedzme do Francuzska,tak asi tam nepojdes mimo dialnic (z casoveho dovodu)...asi to strihnes po dialnici na hranice a potom uz si budes pozerat krajinu |
To je fakt, niekedy je dialnica nevyhnutnost, no vyhladavat ju nebudem. Stalemam vase poznatky v hlave, rozhodujem sa;] |
Ja mam tiež liter a nebanujem – že som si ho vybral. Pred kúpou som sa rozhodoval či Strom 650 alebo 1000, ďalšie v zálohe bolo Varadero. Nakoniec som sa rozhodol pre 1000ku. Je pravda že objem ničím nenahradíš. Viac kárt som absolvoval dlhšie celodenné trasy, plno naložený 3 kufre a dvaja výkonovo absolútna spokojnosť aj v kopcoch. Kamarát bol na 600ke a pri výjazdoch z tunelov alebo kde bola obmedzená rýchlosť nestíhal , buď musel poriadne podradiť a keď nie tak sme sa rozťahovali ako vláčik ďaleko od seba. Keď ide viacero motoriek tak to nie je nič moc. On tvrdil že ho bolia ruky od toľkého radenia a plynu. Na 1000ke stačilo iba pridať a ten motor sa pekne rozbehne. Váhovo sú skoro to isté rozdiel par kíl, výkon sa dá v pohode ustriehnuť pod kontrolou . Ja vyznávam pohodovú svižnú jazdu v ramici predpisov. Môj Strom už má 60 000 km za sebou a žiaden problém. |
pre mna dost je paradoxne, ze viaceri obhajcovia 650 pripominaju vyhody pri mestskej premavke, alebo pri iba obcasnych mensich vyletoch po okoli.. aj ked tento nazor nezdielam (na litri som kus odjazdil aj po meste), pre mna su oba stroje dialkovi turisti a teda tam by sa podla mna mali porovnavat |
ani tak nejde o obhajobu, skor co komu vyhovuje a kam jazdi. mne sa na litri v meste dobre nejazdi, kvoli tomu uvazujem o dalsej moto do garaze, co by malo byt dievca na kazdy den. ale ked stroma sa navzdam. na par tisic km v lete ako stvorena |
stromcek samozrejme nie je najidealnejsie moto, no kto na nom nejazdil, nevie..! |
...výkon 650 chýba jedine tak na diaľnici, keď fičíš aj s ľadvinkou okolo 130 a chcete predbiehať. Tam je tá 6ka trochu lenivá a 5tka už začína plakať (teda aspoň mne sa zdalo). |
Pri tvojej výške, váhe, ľadvinke a kufroch určite litrové cest. enduro. Len neviem či si vyberieš. Už toho začína byť dosť. Ja som véééľmi spokojný s mojím. |
chlapci, aj tak si myslím, že všetko je v hlave, a nie v objeme valcov.. |
Vestar...stale nechapem o co ti chlape ide. Uznavam, ze nie si mysieho vzrastu ani vahy ale... |
Aj keď som na V-Strome nikdy nejazdil,plne súhlasím s Brunom75.Liter ti jazdecké chyby tak ľahko neodpustí! |
Cim viac tem o DL650 som precital, tym viac uvazujem, preco ju majitelia maju snahu tak straaaasne chvalit a velebit? |
Po autoškole bola DL1000 moja prvá motorka. Absolutne zvládnutelná. Nanešťastie mi po prvej sezóne začal chýbať výkon. Vymenil som ju za K1200S. |
K otazke: Sadni na obe prevez sa a potom rozhoduj. Ak mas rozum tak ani dvojliter ta nezozere ja mam 650 a ako pise buldok tiez sa da na tom blbnut ze by jeden cumel aj vo dvojke Upravené 1 krát. Naposledy upravil hans (31.08.2010 23:25) |
Hehe, to su tie zaciatky, dialnice ma nelakaju, nebudem ich vyhladavat, pockaj sam, budes prekvapeny kolko najazdis po dialnici. |
kankoXF: Ked ma nieco chyti za srdce tak dokazem spievat ody na radost. Napr. nikdy by som nepovedal, ze aj pocitac dokaze nadchnut, ale odkedy mam doma Mac tak ho chvalim kade chodim (a to mam za sebou 20 rokov profesionalnej IT praxe). S malym stromom je to podobne. Jednoducho si to zasluzi |
bruno |
Este jedna poznamka na maleho stroma...treba si pozriet na co vlastne bol spraveny a doladeny V-strom. Je to hlavne cestovatel a teda musi to byt urcity kompromis medzi jogurtom, bahniakom, pojazdnym gaucom ja k tomu dodam tolko, ze pre mna cestovatel znamena aj dobry dojazd, kedze niekedy je tazke sa spoliehat na to, ze bude pumpa na kazdom rohu. |
hehe, Bruno75, velmi pekne napisane;] Dalsie plus pre maleho stroma..Kolko ma dojazd velky stromac?;] |
Ja chcem DL650! Tu motorku musim mat! Musim... prosim dajte info kde ho kupim! |
Jezisi stale ta ista otrepana tema. Napr. mne dojazd cez 400km uz hodne zacina vadit. Pretoze viem, ze ked dam plnu, opat zosadnem po 4-5hodinach z moto. Ale ja chcem foto pauzu, kavo pauzu atd atd.. |
vestar: 22l nádrž a spotreba 6l cca. 300. Viac bude kričať o pomoc zadok ako nádrž |
vestar: na strome nepauznes - tam si sedis jak kral - pojdes pekne krasne az kym ti opat nebude blikat palivo - viem co hovorime my stromaci a aj ked sa pojdes vychcat, tak si povies - ale este 100km, to vydrzim |
ahoj......no ja som mal tiež dlhšiu pauzu v jazdení a potom som kúpil stroma 650 a musím povedať že je to veľmi priateľská a vypočítateľná motorka. Od prvého momentu mi zapasovala a aj keď jazdím kedy sa dá a skoro stale vo dvojici tak pravdu povediac nepocitujem nedostatok výkonu. Ale musím povedať že keby som mal viac penez tak by som určite doprial niečo silnejšie, no to skôr pre radosť ako z potreby. Myslím že ale bruno toho napísal dosť a k jeho názoru sa pripájam......keď kúpiš 650 neurobíš vôbec chybu. |
mam druhu sezonu maleho stroma - presne 16 mesiacov, 30 tis km, 2 x trojtyždňova motodovolenka vo dvojici plne naloženy aj po dobrych aj po zlych cestach (3xkufor, 2xlodny vak, 1x zahradka na kufor, taknkvak) vaha dokopy +- 500kg a na moje potreby turistickej jazdy mi to stači - asi tolko k vykonu |
vlco ja curakujem v praci (aj teraz) jozobab - alebo NTX 1200 |
preco sa tie lepsie motorky u nas nepredavaju len dovazaju ? myslim na toho storma 1000 |
jeden boing 747 minie za sekundu na jeden motor 20l paliva, to nikomu nevadi |
monolop1: napriklad boeing 747 - 400 vo vyske 12.000 metrov spali 16.000 litrov za hodinu, co je 266 litrov za minutu, co je 4,4 litra za sekundu, teda za sekundu na jeden motor to vychadza 1,1 litra za sekundu, teda priblizne 20 krat menej, ako pises..... |
sadni si na obidve a potom sa rozhodni sam, nikto ti neporadi |
prdlafka, pocitat sa da dalej.. za hodinu prejde 747 cca 900 km s cca 400 cestujucimi. Potom uz ta spotreba na hlavu nevychadza taka hrozna, co? Teda mne to vyslo cca 4 litre na 100 km na hlavu.. Uznavam, ze monolopova 125ka zerie kusok menej, ale zas do Pekingu by som na nej ist nechcel, aj ked zazitok by to mohol byt pekny.. |
mam DL 650 spokojnost maximalna, vyska 186, plexi vpredu celkom hore ... zda sa mi ze odkedy je celkom hore predok je trocha nervoznejsi, ale celkom v pohode. Spotrebu neriesim, avsak vo dvojici ma mensiu spotrebu ako ked jazdim sam. Cize neriesim ani to ci nalozeny , vo dvojici ci staci ci nestaci vykon. Vsak iba cvok jazdi vo dvojici tak ako keby bol sam. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Aladzin (13.09.2010 22:53) |
Cau, |
sushi vyber si trasu a uvidíme, kto dojde do cieľa skôr.. |
650 a nie preto že ju vlastním, liter som skúsil - ani zadarmo. |
@caper - to vyzeralo skoro ako vyzva - ale vies, nezniesol by som Tvoj pohlad porazeneho - ale ako som pisal vyssie, asi ste mi nechceli stacit |
ja som ti len zopakoval môj názor, že koľkorazy to nie je v objeme, ale v hlave, takže kľudne so 650 sa môžeš viac zabaviť a riadne prevetrat aj veľkoobjemovu 1200, i ked aj ja som zástancom, že objem ničím nenahradís. záleží čo očakávas, a vestar očakáva to, čo s hravosťou dá DL 650, namiesto sklamaniu z DL 1000..;) |
Predchádzajúce | 1 2 3 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 8047 | Včera: 157727